Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Daantje, fijn dat de streep nu al donkerder is. Ik denk dat je binnen nu en drie dagen wel een streep hebt die donkerder is dat je controlelijn, en dan zit je eisprong er dus aan te komen. Veel plezier met klussen alvast!! :D

Hmmm.. ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe het met LittleAngel gaat. Haar laatste post is van een week geleden, toen was ze ongi geworden. Ze wil proberen er deze ronde wat minder mee bezig te zijn. Hopelijk komt ze nog wel kletsen...

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    zit echt in een dubio op dit moment
    weet niet zo goed wat ik moet hmpff

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Whats up, Lennyt??

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    zat toch een beetje mee in me maag met die rond of cyclus van deze keer
    Ik een email gestuurd naar de afdeling gynecologie in geldrop ik uitgelegd wat er deze ronde gebeurd was en zo
    en dat ik die positieve ovu test gehad had enzo
    en ik kreeg twee 'opties' als antwoord en daarmee zit ik me maag

5. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat waren die opties? (als ik zo vrij mag zijn om te vragen?)

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    opties staan boven jou antwoord daantje

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hmmm... ik zie de opties hier niet staan, Lennyt.
    Maar ik zag ze wel in een ander topic waar je hebt geschreven. Dus je hebt óf een langere cyclus, óf een vroege miskraam gehad.

Tja, ik kan me voorstellen dat je daar nu veel aan moet denken. Helaas zul je het waarschijnlijk nooit te weten komen.
    Ik heb over mijn eerste ronde een beetje hetzelfde gedacht. Ik wíst zeker dat het raak was, alles wees erop... en toen werd ik al vroeg ongi (heel raar ongi). De cyclus daarna lag alles overhoop, zonder reden en nu lijkt het weer normaal. Ik denk echt dat ik een vmk heb gehad, maar ik zal het nooit weten... :(

Probeer het naast je neer te leggen. Het is moeilijk, maar je kunt er nu niets meer aan veranderen. Je moet door en hopelijk resulteert dat snel in een succesvolle zwangerschap. Ik duim voor je, meid!!!

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ilozia ik hoop natuurlijk niet dat het een vmk is geweest maar zal het inderdaad nooit weten we zien wel wat de toekomst gaat brengen

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Nee, dat weet je nooit inderdaad.
    Probeer er niet te veel aan te denken. Het heeft geen zin en dan ga je jezelf alleen maar vragen stellen waar geen antwoord op komt. Maak jezelf niet gek of verdrietig - ik weet dat het heel makkelijk gezegd is, maar anders heb je alleen jezelf ermee. Hopelijk brengt deze nieuwe ronde klein geluk met zich mee. :)

10. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kon t al niet vinden, maar nu snap ik het. Wat rot zeg! Kan me voorstellen dat je t dan ff niet meer weet...

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Pfff.. Word hier even helemaal niet goed van!

Lucas ging gisteravond naar een concert in Groningen. Ging met de bus heen en terug, en moet vandaag werken. Had hem gisteravond voor hij wegging nog gevraagd hoe laat hij moest werken, en toen zei hij dat hij om 7 uur moest beginnen. Schrik ik vanmorgen om 20 over 9 wakker, vraag aan hem of hij niet moet werken. "Nee". Euh, hoezo nee? "Begin pas om 1 uur". GODVERDEGODVER! Waarom zegt hij dan gisteravond nog dat hij om 7 uur moest beginnen? We doen altijd op zaterdagmiddag, als hij om half 2 weer thuis is, de wekelijkse boodschappen. En we zouden vanmiddag even 't centrum in gaan om even een leuk cadeautje voor opa en oma te kopen omdat we ze volgende week gaan vertellen dat we in verwachting zijn. En dan bepaalt hij ineens dit, en liegt er gewoon recht in m'n gezicht over?!

Zat ik net op de wc, komt Meagan naar de badkamer gelopen met Lucas z'n telefoon. Dus ik kijk ff wat smsjes, had hij dus maandag al bedacht dat hij om 1 uur met de bus terug zou gaan, tegen mij zei hij gister dat hij de bus van 12 uur wilde pakken. Hij had blijkbaar met de rest van de groep (gingen nog wat vrienden naartoe) dat hij met ze uit eten zou gaan? Ok, heeft ie dan niet gedaan, maar ik weet verdorie van niks!

Heb hem net dus ook al duidelijk gemaakt dat hij de auto niet meekrijgt naar z'n werk. Hij moet maar zien hoe hij er komt en hoe hij weer thuis komt. Kan me eerlijkgezegd ook even niet meer schelen.

@ Lennyt, tja, meis, daar kom je toch niet achter. Probeer er niet teveel over na te denken, je kunt er hoe dan ook niks aan veranderen.

@ Iloiza, fijn dat je waarschijnlijk je eisprong dit weekend hebt! Hopelijk dan nog goed nieuws voor je naar de gyn moet ;).

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz
    Dat is inderdaad mooi lullig van L om dat zelf te bepalen en jou niet in te lichten. :(
    Ik hoop ook op goed nieuws voor ik naar de gyn moet, maar ik weet niet of ik zo vroeg al ga testen. Mijn NOD valt waarschijnlijk op oudjaarsdag (mocht ik nu wél een langere LF hebben). Het zou wel leuk zijn om op kerstochtend positief te testen, maar wie weet is het helemaal niet raak en ik denk dat kerstochtend te vroeg zal zijn. Ik zit dan zeer waarschijnlijk pas op 8DPO...
    Hoe was jouw eerste afspraak bij de gyn destijds eigenlijk? Ga je dan alleen tempkaartjes vergelijken en bespreken? Of krijg je ook meteen al onderzoeken of een echo? (Zou wel heel apart wezen als ik een echo krijg en dan tot de ontdekking kom dat ik heel pril zwanger ben ;)). Nou ja, eerst maar eens zien dat er deze ronde gescoord wordt. Jorik is er in het veld wel goed in, nu bij mij nog... :D
    Ow, en gaan we 28 dec nog samen taartjes versieren?? :D

@ Pindarella
    Nou, dat was dus lekker handig van mij om je via deze website de link van mijn buurmans rijschool te geven... (NOT :p).
    Jorik vroeg hem "Dus je hebt weer een nieuwe leerlinge in januari?"
    Hij zo "Ja, een vriendin van I denk ik. Ik kijk altijd via een programma op m'n webbeheer hoe mensen bij mijn website komen, en ik zag er ineens zwangerschapspagina tussen staan. Dus ik klik daarop en zag dat ze een link had geplaatst van mijn website."
    Jorik dacht 'Ow k*t!!' en zei maar snel "Ja, I die vind het nog steeds leuk om met die meiden te kletsen met wie ze tegelijk zwanger was toen met Niek."
    Ik denk alleen niet dat hij dat gelooft. Mijn buurman is niet gek. ;) Hij had in mijn onderschrift mijn tempkaartje, mijn cyclus en mijn pendels kunnen zien. Dat zou er vast niet staan als we geen derde zouden willen. ;)

13. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja mijn ovutest was donkerder dan de controlestreep! De komende dagen dus maar flink klussen!
    Zijn er ook meiden hier die verder nog tips hebben voor de komende dagen?

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Iloiza, nee, dat vond ik ook echt niet leuk. Vanmorgen wakker geschrokken en direct een woedeuitbarsting gehad, dus nu al de hele dag koppijn en last van m'n nek door de spanning.

Eerste afspraak bij de gyn stelde niks voor. We kregen te horen dat we doorverwezen werden naar Dr. Tuinhof, en we kregen beide formulieren mee die we in moesten vullen. Verder niks, en we stonden dus binnen 5 minuten weer buiten.

Ja, 28 december gaan we doen! Weet nog niet of ik voor die tijd nog kans heb om biscuitmix enzo te halen, maar anders help ik jou gewoon met je taartje ;). Misschien wel leuk om de kids er wel bij te hebben, want Meagan vindt andere kinderen helemaal geweldig!

@ Daantje, fijn dat je ei er aan komt! Gewoon iedere dag flink jullie best doen, en hopen op een positieve test over een week of 2 ;)

15. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dan gaan we daar op letten ;)

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Daantje
    Jaaaa, je ei komt eraan!! :D Nu maar flink je best doen.
    Ik heb verder geen tips, behalve ook wat Saz al zei. ;) Succes!!

@ Saz
    Pfff, dat stelde dus echt niets voor!! Wat raar zeg. Waarom had je dan eerst die afspraak bij de gyn? Je had beter meteen naar Dr. Tuinhof gekund... :(
    Tja, misschien moet ik dan maar niet te veel verwachten van 29 december. Ik kom natuurlijk wel om een iets andere reden bij de gyn dan jij destijds (korte LF). Misschien dat dat anders is... maar misschien ook niet. We zullen zien.

Wbt taartjes maken. Ik wil desnoods wel twee biscuits bakken hoor, als je nog geen mix hebt kunnen halen. Vorige keer heb jij ook mijn biscuit gebakken. ;)
    Ik vind het prima om met de kids erbij te doen, maar ik weet zeker dat Dyon en Niek regelmatig komen 'storen', haha. :p
    Dyon heeft al een besluit genomen. Hij wou een taart met aardbeien en chocoladesmaak en met een plaatje van Bliksem McQueen. En als Niek jarig is, wil hij ook een taart met aardbeien en chocoladesmaak en met een plaatje van Jake en Skully (van Jake en de Nooitgedachtpiraten ;)).

17. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iloiza als je met oud en nieuw nog niet positief getest hebt, ga je dan voor de zekerheid ook niet drinken met oud en nieuw? Was ik wel nieuwsgierig naar aangezien we gelijk op gaan..

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    hier ben ik weer is, wat gaan jullie hard zeg jeetje!!

@ iloiza Fijn dat het nu eindelijk goed gaat met je ei enzo, dat geef wel even wat meer zekerheid en rust, er lekker tegeaan dus.

@saz Pfff lekkere actie zeg!!! Ow ik zou ook zo reageren dat weet ik zeker!! Pff mannen af en toe wordt je er niet goed van hahah maar ze zijn ook zo lief:)

@ lennyt probeer er idd niet te veel over in te zitten meid en blijf vooral vooruit kijken.

@daantje, jij ook veel aan de klus!! leuk die jullie best hahha

@hier jeeej vandaag 9 weekjes, en nog een weekje wachten totdat we het mogen vertellen, verder gaat alles nog goed, ben er wel achter als ik niet eet dat ik dan juist misselijk wordt, hahah hele dag door eten dus, darmen zijn ook wel wat van slag, verstopt en heb wel dat ik meer trek heb ik dingen en de dingen die ik altijd erg graag luste nu bijna niet naar binnen krijg.
    Verder lekker een weekend rust manlief is weekend weg natuurlijk heeerlijk!! De hele dag op de bank hangen hahah.

Zal ik trouwens nog is wat zeggen, moet het even kwijt, mijn man en ik hebben gewoon vanaf het moment dat wij weten dat ik zwanger ben, geen sex meer gehad, hij durft niet, heel lief om te horen natuurlijk en moet er ook wel een beetje om lachen maar hallo, ik heb ook gevoel hoor hahah het is ineens van het om de dag klussen naar niks, heb hem al tien keer gezegd dat het niet uit maakt maar hij is er gewoon een beetje angstig voor, hoop dat het snel over is, zal hem na dat weekend weg wel even proberen goed om te kopen hahah

19. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    Ohhhh Neee, dat was indd niet zo slim van ons!! Oeps... Sorry, dat was niet mijn bedoeling :s ..!
    Ik heb vanmiddag de roca champagne besteld een grote, aangezien mijn andere er nog niet is! Heb ik toch wat moois om met kerst.. ;)

Ik hoop dat dinsdag of woensdag mijn lh piek op zijn hoogst is, dan kunnen we nog goed klussen en dan hoop ik dat ik e voor zijn verjaardag een heel mooi cadeau mag geven! Heb 6 jan, mijn bod!

De jurk die ik wilde was een rode, móet ik echt even weer kijken!

@sazz
    Pfff mannen!

@malle
    E denkt dat zijn p het eitje raakt! Hahaha.. het is indd lief bedoelt.. maar ook jij hebt behoeftes.. haha
    Hoe voel je je? Wanneer ga je het vertellen tijdens kerst?

20. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @lennyt
    Wat alle meiden zeggen, ga jezelf niet gek maken! Schiet je niets mee op!!

@daantje
    Lekker klussen!

Wij zijn aan het oppassen en kijken naar up, wat een schattige film!

Deel Deze Pagina