Ja dat zegt mijn man ook, straks stoot het er te hard tegen aan en dan gaat het misschien dood, maar ja is ook zijn onzekere kant, dat heb ik weer met andere dingen. wij gaan het kesrtavond aan mijn vader en stiefmoeder en broer vertellen en 1ste kerstdag aan schoonouders zwagers en aanhang en 2de kerstdag aan mijn moeder en stiefvader. Ik kan niet wachten tot het zo ver is.
@malle Haha dat kan ik me voorstellen!! Ik ben ook heel benieuwd naar de reactie van mijn ouders en lief zijn ouders! Onbetaalbaar lijkt me dat! Geniet er van.. Hihi die gekke toekomstige papa's toch!! @iloiza Zeker weten dat het de rode was!! Nu ik hem weer gezien, wat is hij toch mooi!!Hahahaha!
@ Daantje Ik drink eigenlijk sowieso nooit alcohol, dus ook niet met oud en nieuw. Maar als ik wél af en toe een glaasje dronk, dan zou ik dat deze keer voor de zekerheid niet doen met oud en nieuw. Gewoon voor m'n eigen gemoedsrust. @ Mallle Ja, dit geeft zeker meer rust en ook weer vertrouwen in mijn lijf. Met mijn eisprong op dag 14 zit ik weer op dezelfde cyclus die ik altijd had en waarmee ik ook zwanger ben geworden van de oudste (want toen hield ik dat ook altijd bij ). Straks nog maar even klussen en miss morgen nog als we daar zin in hebben, en dan afwachten... @ Pindarella Geeft niet, kan gebeuren. We konden allebei niet weten dat hij via z'n site kan 'tracken' waar alle bezoekers van z'n site vandaan komen. Is de roca champagne wel mooi bij een rosé pendant? Daar twijfel ik namelijk over in gedachten. Moet het natuurlijk eerst in 't echt zien, maar waarschijnlijk probeer ik meerdere kleuren bij de rosé pendant. Dan kies ik degene die ik het mooist vind. Ik zal voor je duimen dat je op tijd je LH-piek ontdekt. Zou zo zonde zijn om een hele ronde te moeten overslaan... @ Sex tijdens de zwangerschap Ik begrijp de onzekerheid van de mannen wel, maar het kan echt geen kwaad. Je kindje wordt goed beschermd en daar komt zijn p echt niet bij in de buurt hoor!! Wij hebben tijdens de zwangerschappen ook gewoon sex gehad, en we hebben twee gezonde jongens gekregen (zonder deukjes in hun hoofd hahaha). Als jullie zin hebben, het kán gewoon hoor!! Echt waar!! @ Reactie van ouders/schoonouders Mallle, ik kan me voorstellen dat je niet meer kunt wachten. Het is natuurlijk iets heel speciaals. Is het van beide kanten trouwens het eerste kleinkind? Pindarella, kan me ook voorstellen dat je benieuwd bent naar de reactie van je ouders en schoonouders als het bij jullie ook eenmaal zover is. Het is ook onbetaalbaar. Om heel eerlijk te zijn zit ik juist níet meer zo op hun reacties te wachten. Natuurlijk zou het bij ons de derde zijn, en dus niet meer zo 'spannend' als de eerste keer, toen alles nog nieuw was. Ik weet zeker dat mijn ouders het leuk zouden vinden, al zijn ze nu ook al blij met hun twee kleinzoontjes. En zou er geen derde meer bij komen, zouden ze dat ook prima vinden. Maar van mijn schoonouders ben ik niet zo zeker. Schoonvader zal het waarschijnlijk geweldig vinden, maar schoonmoeder... dat moet ik eerst zien, voor ik het geloof. Maar of ze nu wel of niet blij gaat zijn, I don't give a damn!! Zo lang wij er maar blij mee zijn.
@iloiza ik zou er zeker ook niet over inzitten of je schoonmoeder het nou wel of niet leuk vind, je hebt toch al niet zo'n goede band met haar, dus schijt aan haar hahha Voor mijn schoonouders zou het de 2de worden, manlief zijn broer heeft al een meisje van nu net een jaar, maar ze zullen zeker blij zijnals er 1 van ons komt, dat zeggen ze nu al zo vaak. Van mijn vader en stiefmoeder is het een beetje wel eerste of niet eerste, mijn stiefmoeder heeft een zoon in amerika wonen die heeft een meisje van 2, voor haar en ook een beetje voor mijn vader zou het dus het 2de kleinkind worden, maar omdat ze zo ver weg woont zien ze haar alleen maar via skype of dvdjes die ze sturen, dus het wordt wel het eerste kleinkind in nederland die echt bij hun staat zeg maar. Voor mijn moeder en stiefvader wordt het ook het eerste kleinkind, die zullen ook zeker blij zijn, ook omdat er afgelopen aug kanker is gevonden bij mijn stiefvader die al in zo'n ver stadium is dat ze hem niet zo heel lang meer hebben gegeven, door chemo en bestraling zijn ze die tijd nu alleen maar aan het rekken natuurlijk, ik hoop dat hij zijn klein kind nog wel ooit vast kan gaan houden.
Ohw jee, wat heftig zeg!! Ik krijg altijd rillingen van dit soort berichten, ook al ken ik degene die ziek is helemaal niet. Ik vind het echt vreselijk als artsen niets meer voor iemand kunnen betekenen. Heel veel sterkte. Ik hoop ook heel erg dat hij er nog is om jullie kindje te zien en vast te houden. Ik zit er verder helemaal niet mee of mijn schoonmoeder het nou wel of niet leuk zou vinden. Ik heb inderdaad al geen goede band met haar, dus het zal me echt een zorg zijn... Ergens denk ik wel dat ze het wel leuk zal vinden hoor. En als het kindje er dan eenmaal is, zal ze er wel gek mee zijn. Maar toch blijft altijd dat gevoel van toen ik zwanger was van Niek, en zij me dat niet gunde omdat haar dochter vier maanden daarvoor een kindje had verloren met 21 weken zwangerschap. Natuurlijk was dat verschrikkelijk, maar ik vond het zó vreselijk erg dat ze het ons daarom (nog) niet gunde om nog een kindje te krijgen. Ze vond het (en dit zijn haar woorden) 'niet gepast'. Als het nou mijn schoonzus en zwager waren geweest die het ons niet echt gunden, had ik dat begrepen. Van haar begreep ik het niet. Zij gunde haar eigen zoon geen tweede kindje, omdat haar dochter verdriet had. Ik vind dat dat bij een moeder los van elkaar zou moeten staan, hoe moeilijk dat ook is. En hoe mijn tweede zwangerschap (en zelfs Niek toen hij nog baby was) soms werd genegeerd, dat deed me echt pijn.
@iloiza Ja ik heb het ook niet gezien, maar kon de champagne ruilen als het niet mooi was! Dus dat is mooi! Ach wat te hek.. van emiel krijg ik voor kerst nog de zilveren ketting en munthouder en munt! Ik ben helemaal happy ) Hihi.. Ik hoop dat ik snel gebeld word..en dat de munt er voor kerst is! Ja.. op een of andere manier is emiel speciaal ofzo.. zijn fam doet anders tegen hem dan tegen zijn zus.. weet niet precies hoe ik dat móet beschrijven! Ik weet dat hij van zijn tante het lievelings neefje is en dat idee heb ik ook bij zijn andere tante! Bij mijn ouders word het ook het eerste kleinkind en huilen geblazen!! Hihi.. heb een stel emotionele tantes ).. en huppelen.. Hihi.. Ja boeiuh van je schoonmoeder.. alsof je je gaat aanpassen aan haar.. ze mag ij wezen dat je zoveel van haar pikt!! Laat jullie 3e been maar lekker komen!! Hihi.. Ennuh de naam staat er tussen, alleen weten we nog niet hoe we hem gaan schrijven! Het is geen duncan, zo heet mijn neefje! @malle Hoe ging je het vertellen? Met een gedichtje toch?
@iloiza Grrrr ik snap het niet, je doet Het niet express..!! Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het was om te vertellen! En het lef dat ze het ook nog eerder heeft verteld, iets wat haar echt wel kwalijk genomen mag worden!!
@iloiza ik snap het ook niet dat iemand zo kan zijn, tegewoordig moet je voor iedereen die zwanger is blij zijn, voor sommige gaat het echt niet makkelijk en mag je van geluk spreken als dat bij iemand in je familie wel gebeurt. HHmm heel raar. Ja het was ook echt wel een klap voor ons, ze hoorde het namelijk de dag voordat wij gingen trouwen, ze hebben het stil gehouden nadat we getrouwd waren, het is al erg als je het hoort van iemand anders maar als het dan zo ineens heel dicht naast je is, is dat toch wel even slikken. @pindarella, ja we vertellen het iedereen mer een foto lijstje het het zelfde gedichtje, het gedichtje zijn we nog steeds niet overuit, maar dat komt vanzelf wel
@ Pindarella Ja, ik nam het haar ook heel erg kwalijk dat ze haar dochter al verteld had dat ik zwanger was, voordat wij überhaupt de kans hadden gekregen om dat zelf te doen. Ik had nog gezegd hoe belangrijk ik het vond dat ze het van ons zelf zouden horen. En zij heeft gewoon gebeld en het 'eruit geflapt'. Ik kookte echt van binnen!! Het was voor ons al moeilijk om zulk blij nieuws te delen met mensen die zo dicht bij ons staan en nog zo verdrietig zijn... maar nu was het voor ons nóg moeilijker om hen onder ogen te komen. @ Mallle Ja inderdaad. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar dat is het echt niet. Je zou voor iedereen die het wél lukt blij moeten zijn, hoe veel verdriet een ander ook kan hebben. Het is en blijft een wonder, voor iedereen. En ik kan me goed voorstellen dat je echt even moet slikken wanneer zulk slecht nieuws gegeven wordt aan iemand die zo dicht bij je staat. Echt heftig. Heel veel sterkte. En ik hoop echt dat hij er nog is als jullie kleine wordt geboren.
Meiden willen jullie zo even mee kijken en zien of ik niet te enthousiast ben geweest!! Ben zo blij, ik denk namelijk dat ik me ei heb gevonden!!!!! Nu goed aan de klus en dan hoop ik dat ik emiel een posi zwangerschaptest kan geven op zijn verjaardag!!
Wij zijn ook in augustus gestopt met de pil. het lijkt me gezellig om met jullie mee te komen kletsen. Ik ben zelf 30 jaar en heb 3 kinderen.Zoon van 9 jaar en een tweeling van 6 jaar.
Welkom Dronty!! Wauw, dus jullie gaan voor een vierde? En de tweeling, zijn dat jongens/meisjes/jongen-meisje?? In de hoeveelste ronde zitten jullie nu?
@pindarella, plaats maar een foto dan beoordelen wij wel even hahah. Het is al weer een paar uur gelden dat je het heb geplaatst, je bent zeker gelijk hard aan de klus hahah @Dronty Welkom!! @hier, mag morgen naar de vk voor intake, nou ik ben benieuwd, het is maar intake maar ben daar ook wel een beetje zenuwachtig voor hahah stom!!
ben een beetje druk geweest. Gister 4 uur kerstshoppen gedaan en vandaag wezen snowboarden (voor de eerste keer)..dus nu met flinke spierpijn op de bank geploft Ik heb hier duidelijk een naderende ei, had gister echt een mega klodder en lichte ongi pijntjes, dus een midstream er tegenaan gegooid en ja hoor een licht streepje (wel heel duidelijk), vandaag er nog een gedaan en die was duidelijk donkerder. Dus vanaaf met onze zere lijven maar weer klussren (je moet er wat voor over hebben) wel vroeg ei want zit op cd11, maarja hij is nog niet gesprongen @ geslacht die willen wij wel weten @ malle ik kan er wel inkomen dat je man er zo over denkt, ik weet ook niet hoe wij het hopelijk snel gaan ervaren. maar ja je hebt wel je behoeftes haha en als het geen kwaad kan moet hij toch ff over een drmepel heen en jeetje dat is zwaar idd...dikke knuffel @dronty welkom!! @ pinda foto??
@cvo nou maar even goed rekken en strekken dan vanavond voordat jullie flink aan de klus gaan hahah dat je ei zo vroeg is zal dan ook wel zijn dat je cuclus dan gewoon korter is deze keer. je hebt zowieso niet echt lange cyclus zie ik dus komt het wel over 1 hoor.
@ malle, goede warming up houden ik ben alleen bang dat mijn LF weer kort is, maar ja je ken er toch niks aan doen...alleen maar duimen dat het lukt.
oke... hier is is dan!! @malle hahaha nee nog niet, vanavond..!!! Ik ben vooral blij omdat hij zo hoort te zijn toch .. spannend een intake, wat gaan ze doen dan?? @iloiza hier komt ie!! @dronty welkom meid.. een 4e wow..!!! super zeg.. @cvo jaaa wij, iloiza, daantje en jij lopen allemaal gelijk op.. wanneer is jou nod dan??