Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ tulip, leuk! Digitale spiegelreflexcamera's zijn onwijs tof, maar heb em meestal op de 'standaard' instelling staan. Ok, hij is ook niet van ons maar van m'n ouders.. Wij hebben em sinds de geboorte van ons meissie in bruikleen (laatste 2 weken niet, ze wilden hun eigen camera mee op vakantie :p).

@ wel/niet zwanger kunnen worden voor een eerste menstruatie, ja, kan heel goed. Moet je natuurlijk wel een eisprong hebben en dan ook nog op het goede moment klussen. Hier nu nog geen eisprong gehad in ieder geval, temp schommelt nog tussen 36.5/6. Ovutestjes heb ik 1 cyclus gedaan. Alleen was die cyclus 62 dagen ;). Schoot niet op dus.

Volgens mij zijn er meer meiden het topic kwijt!

Dames, nogmaals sorry voor m'n tirade van vanmiddag, het luchtte wel op in ieder geval! En het ligt dus niet alleen aan mij dat de verhoudingen nogal scheef lopen. Vriendlief heeft er geen moeite mee, ik dus wel :p.

Dochter vindt sinds vandaag gras ineens leuk in plaats van eng! Ze kroop er zelf op om een van onze katten te aaien :). En even later ontdekte ze de aardbeienplanten en ging vervolgens de rijpe aardbeien pureren nog aan de plant. Zo komisch!

Heb vandaag ook al stiekem zitten kijken naar een duowagen, gezien vriendlief van mening is dat er zo'n ding moet komen als er een tweede komt. Hij vertikt het namelijk om ons meisje (of toekomstige beeb) te dragen. Duurt gelukkig nog een poosje voor het daadwerkelijk zover is.

2. tulip

tulip Niet meer actief

ze zijn idd niet goedkoop, maar wij hadden nog een flink pak geld van onze bruiloft.

3. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Jeetje wat heb ik veel gemist! 2 dagen niet geweest, we zitten ineens aan de 23 pagina's en we zijn een club geworden! Leuk zeg!

@ Saz - Wij zijn ook al een beetje aan het kijken voor spulletjes (ookal ben ik nog niet eens zwanger, maar meer voor de prijzen enzo) en pff wat is alles duur zeg..

Wij gaan het morgen voor het eerst doen, zonder de pil! Vind het echt onwijs spannend! Weet dat het dan nog niet gelijk raak zal zijn, zit nog niet eens in m;n vruchtbare periode.. Maar toch :p Het voelt als de 1e keer!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ little angel, ja, als je voor het eerst bewust gaat vrijen zonder anticonceptie is zeker spannend!

Tja, en spulletjes, als er een tweede onderweg is komt onze dochter in een andere kamer die dan aangepast en ingericht moet worden. Bed heb ik al uitgezocht en kledingkast enzo ook al :p. Verder moet er dus een duowagen komen, en kleertjes en luiers. Maar het is wel allemaal aan de prijs, al kun je het net zo duur maken als je zelf wilt. En er staan ook veel onzindingen op de uitzetlijstjes, dus ook goed bedenken wat je wel/niet gebruikt.

5. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Iloiza: Oke, het kan dus wel. Dat is in ieder geval fijn om te horen. En de ovutesten zijn idd duur als je steeds blijft testen, en je lichaam er nog niet zover mee is. Ik denk dat ik maar gewoon wacht op mijn menstruatie.

Maar ik heb zo`n vermoeden dat ik wel eens zwanger kan zijn. Vorige week last van bruine afscheiding, en nu opeens erg veel witte afscheiding, hoofdpijn, steken in mijn buik, moeizame stoelgang, gauw emotioneel. Maar gister een testje gedaan. (kon het niet laten, maar die test was negatief) Wat kan een mens soms onzeker worden van zijn lichaam.:(

@ iedereen: babyspulletjes zijn idd aan de prijzige kant (kijk stiekem wel alvast een beetje om mij heen, wat vriendlief onzin vind) Maar je kunt idd voor ieder budget wel leuke babyspulletjes vinden.

succes dames...

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Jeetje wat is het hier stil! Maar 1 post en het is al 6 uur!

Hier niet zoveel beleefd vandaag, tis warm ;).
    Net ff naar de slager en supermarkt geweest, want morgen komen m'n ouders thuis van vakantie, en gaan we BBQen. Dus de boodschappen daar direct naartoe gebracht, en nog ff gras gemaaid. Nu net weer thuis, meiske ligt op bed (en slaapt voor 't eerst sinds kwart voor 9 vanmorgen).

7. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg
    achterhoek
    Ik denk dat de meeste meiden het forum kwijt zijn.. had ik ook last van.. via de zoekmachine jullie weer gevonden :)

vandaag een warme dag ppff niet veel bijzonders gedaan, nu 2 dagen geen kwaaltjes alleen een opgezette buik.. nog een weekie en dan kan ik testen! Vandaag ook al gedaan maar negatief helaas :S (was ook veelste vroeg maar kon het niet laten)

Hoe staat het hier met de kwaaltjes en vanaf wanneer kunnen jullie testen?

8. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid, die zou rond de 7e moeten komen (1e keer spontaan na stoppen met de pil) daarna beginnen wij met klussen.. We hebben het de eerste maand even veilig gedaan. Spannend hoor dat wachten op het testen!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je alvast een restje hebt gedaan, volgende week nog maar eentje!! Hou ons op de hoogte!!

Fanny

9. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Saz - ja het was echt vreemd.. Heel spannend maar toch ook een beetje eng :p Ik zag er idd al dingen tussen staan die wij heel niet nodig hebben of die ik persoonlijk niet nodig vind. En als je goed zoekt, zijn er nog best leuke aanbiedingen soms! Al vind ik het zwanger worden zelf al vrij prijzig :p Al die testen enzo.. Maar het is voor een goed doel haha

@ MissLittle - klinkt idd wel als zwanger zijn ja. Maar idd.. je lichaam houd je soms echt voor de gek hoor.. Had ook ontzettend veel symptomen en was er behoorlijk van overtuigd dat ik wel zwanger moest zijn, maar dat was helaas toch ook niet zo.. Denk dat je na een tijdje het zo erg hoopt en wilt, je van alles gaat voelen!

@ Tamara; spannend zeg! Ik mag pas over 4 weken weer testen.. Vandaag m'n 1e niet ongesteldheids dag gehad :p (na het bijna een hele week wel te zijn geweest!)

10. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Little Angel 22: Ik had ook al even gegoogeld en komt wel overeen met zwangerschapssymptomen, maar ze zeggen dat het ook weer kan komen, nadat je gestopt bent met de pil. (ontpillen). Terwijl er weer anderen beweren dat ontpillen een fabeltje is. En het kan idd zo zijn, dat omdat je het juist zo graag wilt, bij elk krampje o.i.d. denkt zwanger te zijn.

Er zit niks anders op dan afwachten. Hoop dat het bij alle dames in deze club, gauw gaat lukken. En wie weet kunnen we straks met elkaar praten over eventuele zwangerschapskwaaltjes;)

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier geen kwaaltjes, geen drang om te testen en niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Nog geen eisprong gehad, en ook niet het idee dat die er snel is. Dus ja, het enige dat het zwanger worden me heeft gekost is 5 euro omdat ik m'n andere thermometer kwijt was :p.

Ben ook wel benieuwd hoe het de andere meiden vergaat, en natuurlijk ook hoe lang het bij iedereen gaat duren!

12. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier na de eerste dagen flink ontluchtingen :D nu wat zeurderig gevoel in mijn buik. Komende week zou ik een eisprong moeten hebben als ik er voor het gemak even van uitga dát mijn cyclus 'normaal' verloopt. Dus we hebben al geklust en ik heb ovulatietesten gekocht puur om te kijken of ik eventueel mijn ei ga zien :D verder w88 we het gewoon af

13. tulip

tulip Niet meer actief

zo gister een hele dag op het strand gezeten en gisteravond met 2 vriendinnen uit eten, maar hier ben ik dan!!!:)

Vanaf deze maand kunnen we het dus echt proberen. Wel even lastig om de vruchtbare dagen uit te vogelen, want de eerste cyclus was bij mij dus 38 dagen. Maar ja niet gezegd dat de volgende ook weer zo is. Dan maar veel oefenen;)

cvo1986, spannend.

little angel, ja de eerste keer is altijd spannend. Het enige wat ik nu nog spannend vind is of mn cyclussen nu beter verlopen dan toen bij mare.

@hier, net een hoop schoongemaakt, want na een dagje strand kom je overal zand tegen. Mn moeder komt zo nog langs en verder lekker niks.

14. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Vandaag erg veel last van witte slijmerige afscheiding (sorry voor de details;)). Vanmiddag het gevoel dat ik iets voelde lopen, dus ik dacht nou dan zal dit mijn menstruatie zijn die er aan komt. Snel naar het toilet, maar nee hoor, alleen maar witte afscheiding. Ook veel last van boertjes laten en winderigheid.

Ga morgen de huisarts bellen voor een afspraak. Als de menstruatie te lang op zich laat wachten, hoop ik dat ik een kuur kan krijgen om het op te wekken. Anders niet zo`n haast, maar ik zit ook met mijn nieraandoening, en ben zo lang wel van mijn medicijnen af, die ik niet mocht gebruiken bij een zwangerschap. Nu nog hopen dat mijn nieren het ook zo lang gaan uithouden. Erg spannend, maar ze doen het tot nu toe boven verwachting. 27 september weer naar internist voor controle, we zullen zien wat dan de resultaten zullen zijn;)

15. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ms little dát is wel spannend met een nier aandoening. Zal duimen dát je snel ongesteld wordt !

16. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ CVO: Dat is zeker erg spannend. ;)Hoop dan ook dat de menstruatie idd niet lang op zich laat wachten;) Maar er te veel mee bezig zijn, kan alles ook vertragen heb ik mij laten vertellen. Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, maar op een of andere manier lukt mij dat niet.

Gelukkig wel veel aan het werk, en dan het huisje op zijn tijd weer schoonmaken, sporten en nog een labrador-pup van 9 maanden, die veel aandacht, tijd en energie vraagt. Dus dat scheelt natuurlijk ook en dan heb je wat afleiding, zodat ik er niet steeds mee bezig hoef te zijn.

17. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeker al een handenbindertje ;) Ik heb zelf een Ridgeback van bijna 3 waarvan de chemische castratie nu uitgewerkt is en hij dus volop aan het puberen is :D
    Maar idd wat je zegt niet al te veel bewust mee bezig zijn, dat scheelt een hoop denk ik.

18. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Hey meiden,

Begin Augustus ben ook ik gestopt met de pil!
    En heb ook al een ontrekkingsbloeding gehad!

Spannend allemaal he!
    Weet dat het allemaal niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden, maar toch hoop je dat je zwanger bent en maak je jezelf helemaal gek!
    Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn, zou ik vandaag een innestelling kunnen hebben! ;)

Ik hou het forum in de gaten, ben benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs Liefdeis

19. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hallo meiden!
    Ik meld me ook hier, half augustus gestopt met de pil.
    Begonnen met tempen om mijn ei te spotten, nou heb hem ook gevoeld. Heb ik 1 sept gehad, temp is nu gestegen. Dus wachten op mijn NOD. Die zou normaal 12 sept zijn (met pil) maar dan nu toch wat later toch?

20. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Hier wel een lekker weekend gehad! Gister lekker thuis bezig geweest, beetje klussen (en dan bedoel ik echt verven enzo :D).
    Voor de rest nog geen teken van de onttrekkingsbloeding :( wat ik wel apart vind, maargoed, zal er wel bij horen? (kon me vrijdagavond nl niet inhouden en heb een test gedaan 'just in case' natuurlijk nega en had denk ik ook weinig zin (wellicht ook veel te vroeg als er al wat zou zijn en dan ook nog met avondurine).
    Woensdag gaan we op vakantie naar Amerika (rondreis), hopen dat als het komt, dan wel een beetje handig tijdstip (gewoon als we in het hotel zijn 's avonds ofzo, en niet als we net in een nationaal park ronddwalen ;)

Deel Deze Pagina