Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Dronty Wat vervelend zeg :( Ik zou het echt niet weten zelf nooit meeegemaakt.

@cvo Ik denk dat hij nog meer kan knallen, maar ziet er goed uit :)

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hahaha ja, 3DPO alweer. Nu maar hopen dat het klussen genoeg is geweest en dat ik een mooie lange LF heb en straks een positieve test!!
    Ik weet nog niet echt wanneer ik wil gaan testen, maar ik denk wel dat ik al voor mijn NOD (als ik van 14 dagen uitga) ga testen, ivm mijn korte LF.
    Op kerstochtend zou leuk zijn, maar dan zit ik op 9DPO en kan het nog te vroeg zijn. De 29ste heb ik die afspraak in het ziekenhuis en op zich vind ik het wel fijn om dan al te weten of het deze ronde raak is of niet. Maar misschien wacht ik dan ook wel gewoon tot oud- of nieuwjaarsdag...

3. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Iloiza en SSD thanx, zal mrogen nog eens testen en morgen klussen :D vandaag teveel spierpijn

4. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ja! :D En zowel mijn zus als zijn broer zeggen zelf geen kinderen te willen dus de hoop van onze ouders was ook wel een beetje op ons gevestigd. ;) Hebben ze dus geluk dat wij het wel graag willen.

Maar aan beide kanten wordt het dus het eerste kleinkind, erg leuk! Nu maar hopen dat schoonmams hem/haar niet te erg gaat verwennen want ze kan nu al niet wachten (we moesten echt een paar keer zeggen dat ze echt nog een paar maanden moet wachten en hij/zij niet morgen al geboren gaat worden haha!
    Bij mn eigen moeder ben ik daar niet bang voor (kleuterjuf met pensioen), daar komt ie dan wrs opgevoed vandaan hihi.

Was wel schattig; mn moeder zegt er normaal nooit wat over (wil absoluut daar niet in pushen), maar nu vertelde ze dat ze van de week gevraagd was of ze al oma was. Kon gewoon aan dr zien dat ze blij is dat ze over een tijdje idd kan vertellen dat ze oma wordt (en later dat ze oma is).

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @iloiza hahah ja hoorde ook al zo iets ja, misschien wel 2 meisjes:D nou we zullen zien, hoop dat het nog wel weg trekt.

@cvo ik vind het wel een duidelijke hoor hij zit er aan te komen!

6. tulip

tulip Niet meer actief

divatje, he balen van je zus. Gelukkig was je er al een beetje op in gesteld.

dronty, klinkt niet lekker zeg, beterschap!

cvo, ik denk wel dat hij er bijna aan zit te komen, ik zeg: alle kansen benutten:p

@gladheid, hier helemaal niet. Hopelijk blijft het nog weg.

saz, ah das lekker rustig als ze toetsen maken.

@zwangeren, ik vind het niet erg hoor als jullie erover praten, vind het altijd heerlijk om die verhalen te horen. Ik weet niet hoe het voor de anderen is natuurlijk, maar ik verwacht toch al niet zo snel zwanger te zijn, dus heb mij daar al op in gesteld. Daarbij heb ik hier al een heerlijk meisje rond lopen, dus het voelt nu totaal anders dan bij de eerste, ondanks dat ik het graag wil.

7. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel tussen t werk door een update.
    Zaterdagavond was mijn ovutest super positief. 's avonds en zondag dus geklust. Gisteren niet getest. Vanavond ook maar klussen, hopelijk is t dan een keertje raak ;)

8. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Iloiza Ik duim voor je dat je deze keer een lange LF hebt, het is wel fijn dat je eisprong zo mooi optijd was.
    Het zou inderdaad leuk zijn als je op kerstochtend positief kan testen, maar straks is die negatief omdat je te weinig Hcg hormoon hebt en dan baal je misschien wel heel erg.

@ CVO Nou succes morgen :) ik hoop dat je spierpijn dan weg is

@ Daantje Ik duim voor je dat je een positieve test in handen hebt eind van de maand.

9. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Dag meiden,

Pff weer veel zieke kindjes op school.. begon vannochtend bij mij ook dat ik dacht van uh.. (boertje, waarbij de kots nog net niet om hoog kwam ...((sorry voor ranzige taal)) )... ik dacht nee..
    gisteravond geklust morgen avond gaan we ook klussen, miss vanavond nog wel..
    Lief is al helemaal in de wolken.. doet al alsof we zwanger zijn :p.. zit al rond te kijken naar kinderwagens en kleertjes..
    hihi.. ben blij.. maar hoop straks nog blijer te mogen zijn..!!
    nog even geduld..

Ik ga testen op Lief zijn verjaardag.. dat is 6 jan.. mooier cadeautje bestaat er denk ik niet. hihi..

@dronty
    dat klinkt echt niet prettig!

@malle
    hihi gelukkig niet iets om tegen op te zien zeg maar.. ging je vriend/man mee??

@sazz
    mann het was spekglad bij jullie!! allemachtig zeg.. !! voorzichtig doen hoor.. misschien toch wat strooi zout kopen??!!
    is het gelukt met alle toesten?
    wat een ontzettend leuk idee zo'n koffertje.. die hou ik erin.. vind je dat erg??

@ssd
    hihi.. cool toch.. dat alles al gaat groeien..:D..
    als ze zeggen dat dat erbij hoort, geloof ik ze.. haha..
    iik hoop ook dat we snel een anders topic kunnen open, het is hier ook donders gezellig.. en fijne uitlaad klep.. en een topic waar ik elke keer weer wat leer..

@divaatje
    wat fijn die leuke reacties, behalve die van je zus.. maar dat mag gelukkig de pret niet drukken!! hihi.. jullie zijn nu 4 weekjes en een paar dagen toch..

@cvo
    zet hem op meid.. die van mij was net zo donker als de controle streep.. die van vandaag ligt nog te 'drogen' .. hihi..
    alleen zijn mijn testen nu op.. maar moet ik nu nog doortesten??

@zwangere
    ik vind het ook neit erg.. des te meer wil ik het zelf ook graag, wil ook dit ervaren wat jullie doen en ik hoop zoo dat het ook mag gebeuren!!

aan mijn kant word het het eerste kindje.. en aan e zijn kant het tweede kindje..
    Zijn neefje is speciaal, maar denk dat op de een of andere manier ons kindje nog specialer word..

lief en ik gaan zo kaartjes rond brengen.. en miss nog even klussen..
    sowieso morgen nog klussen..!!!

10. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza en Sazz
    gister had ik een posi ovutest en vandaag ook weer.. klopt mijn banner dan nog wel.. geloof dat hij staat ingesteld op het gemiddelde dat zou 33 zijn, terwijl ik een cyclus had van 30!
    weet het niet meer..

11. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    @Pinda; woensdag 5 weken ;) (al klinkt dat gek vind ik want toen was het eitje er nog nieteens, maarja zo gaat dat he)

Veel klusplezier! Zou mooi zijn als je op zijn verjaardag een supercadeau hebt :D

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Pindarella, haha, ja, net een ijsbaan hier vanmorgen ;). Vind 't niet erg hoor, als je m'n ideetje gaat jatten! We wilden eigenlijk een shirtje voor Meagan bestellen, maar gezien ik zo'n onwijs leuke kerstoutfit voor haar heb, was een shirtje dus niet meer zo handig.
    Euh, gister en vandaag posi ovutestjes, dus waarschijnlijk morgen of overmorgen je eisprong. Dus over 2 weekjes kun je een test doen. Je banner staat op 33 dagen? En als je morgen je ei zou hebben (dag 17) zou je een cyclus van 30-31 dagen hebben. Dan moet je al weer naar de site waar je je banner hebt gemaakt, en het daar aanpassen.

@ Aantal kleinkinderen, voor mijn ouders wordt het de 2e, voor mijn schoonouders de 3e. Meagan is van 26-9-2010, ons nichtje is van 1-8-2011 en ik ben 11-8-2012 uitgerekend. Schoonouders worden dus voor het derde jaar op een rij opa en oma.

@ tulip, zeg nooit nooit, ik ging er ook helemaal vanuit dat het weer minimaal een jaar zou duren. Hoop voor je dat je nu niet weer zo lang hoeft te wachten en dat je ook snel een tweede mag verwachten!

@ Iloiza, hmm.. Ja, 9dpo is wel vroeg om te testen, maar ik heb óf 9 óf 11 DPO getest (denk zelf 9, maar volgens FF 11). Zou wel een leuk kerstcadeautje zijn in ieder geval!

@ puisten tijdens de zwangerschap, zegt niks over het geslacht hoor! Bij Meagan ook nergens last van, en da's toch echt een meisje :)

@ CVO, denk ook dat de teststreep nog wat duidelijker moet worden, maar waarschijnlijk wel binnen nu en een dag of 3-4 je eisprong! Flink je best doen dus ;).

@ Dronty, hmmm.. Dat klinkt niet best. Klinkt qua klachten een beetje als endometriose ofzo? Heb hier op 't forum wel eens gelezen dat die meiden ook erg veel pijn hebben, en hele zware bloedingen. Hopelijk kan je huisarts meer duidelijkheid geven!

@ Gladheid/winter, ja, hier dus echt een ijsbaan en een lading sneeuw/ijzel vastgevroren op de autoruit. Echt een centimeter dik. Niet tof. Maar een witte kerst gaat 't niet worden, hoorde van een collega dat 't aankomend weekend 10 graden wordt? Hebben we de slee, skipak en snowboots straks voor niks gekocht... Hmpf. En maar zeuren over een horrorwinter en weet ik wat nog meer.

@ vandaag, ja, was wel lekker relaxed hoor, 4 uurtjes toetsen afnemen. Voelde me ook knap belabberd trouwens, was bijna van m'n verkoudheid af, en nu heeft m'n ma me weer aangestoken. Maargoed, woensdag heb ik mijn 4 klasjes nog, dan gaan we film kijken, vrijdag heb ik 1 klas, maar weet eigenlijk niet of die dan de kerstviering hebben of niet. Zien we ook wel, anders gaan we dat uur ook film kijken.

@ Divatje, leuk dat je ouders en schoonouders zo enthousiast reageerden! En wel een erg stomme reactie van je zus zeg! En dan ook direct weer over d'r eigen dingen gaan mekkeren.. Belachelijk hoor, dat je zus zo weinig interesse in je toont! Mijn zus vond het helemaal geweldig toen ik het haar vertelde bij de eerste, en zij was ook de enige van wie we een kaartje hadden gekregen om ons te feliciteren met de zwangerschap. Terwijl ze zelf dus helemaal niet zoveel met kinderen heeft, en al jaren roept dat ze er zelf niet aan moest denken.

@ Sex tijdens de zwangerschap, nee, kan geen kwaad hoor! De eerste maanden moest ik er bij Meagan d'r zwangerschap niet aan denken, veel te moe. Maar de laatste maanden was ik net 'n Zeeuws meisje :p. Zo geil als boter! Hahahaha. Lucas vond 't niet zo erg, maar 't werd hem iets teveel van 't goede zeg maar..

@ Wanneer vertellen, mijn ouders, zus en zwager krijgen 't dus 2e kerstdag te horen. Schoonzusje en zwager, plus een goede vriendin weten het, en Iloiza en haar man natuurlijk :p. Schoonma en schoonpa krijgen het pas te horen op z'n vroegst na de eerste echo, en we weten nog niet wanneer die is. Maar waarschijnlijk krijgen ze het eind januari/begin februari wel te horen. Dus als de rest van de vrienden enzo het ook mag weten. Bij M d'r zwangerschap hadden we het mijn ouders en mijn schoonouders al tussen 5-6 weken verteld. Met 5+3 een echo gehad en die gescand en gemaild, en een paar dagen later had m'n pa een e-card van een oom/tante van Lucas om ons te feliciteren. Had schoonma blijkbaar de echofoto's doorgemaild terwijl we nadrukkelijk hadden gezegd dat ze nog minimaal 6 weken moest wachten. Tja, nu krijgt ze het dus gewoon te horen als andere mensen het ook mogen weten.

@ champagne, drink ik ook niet! Heb 1 keer echt lekkere champagne gehad, maar dat was in een aangeschoten bui in een discotheek in Belfast, en die fles kostte volgens mij 60 pond. Oftewel 90 euro. Maar was wel lekker en kregen er zelfs bevroren glazen bij :p.

Zo, volgens mij ben ik nu wel weer een beetje bij met reageren enzo :p. Blegh, morgen weer hier werken bij die etters. Woensdag weer m'n bruggertjes, donderdag weer hier (als ik donderdag nog niet ziek ben (A), en vrijdag weer m'n brugklasje, dan een kerstmaaltijd met collega's + kerstpakket ophalen. Ergens later op de middag ff langs de slager om gourmetvlees op te halen, en vrijdagmiddag kunnen we de hond naar 't asiel brengen (schoonma heeft ff namens ons gebeld vandaag) gezien we al een week niks van die mensen op marktplaats hebben gehoord.. Nu ff lekker toetje eten, praline mousse met slagroom :D

13. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @zwangere ik heb totaal geen probleem om jullie verhalen te horen over jullie zwanger zijn.
    Ik vind dat altijd leuke dingen, dus wat mij betreft klets er maar lekker over.;)

Sinds vanmiddag heb ik een pijn rechts onder in mijn buik.
    Ik heb net gewerkt (van 18 tot 19.30 uur) en kom thuis met nog steeds die steken.
    Dus bij thuis komst maar even naar het toilet, dacht dat het lag aan dat ik nodig moest plassen.
    Maar had bij het afvegen heel veel rekbaar slijm, dus waarschijnlijk is het mijn eisprong of komt ie er aan.

14. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal morgen zeer warschijnlijk een positieve ovu test hebben (heb er nog maar twee haha, dus morgen en overmorgen testen en dan hopen dat die laatste al weer lichter is :)
    morgen klussen (hoop ik) en dan van de week vast nog een x. komt goed, dan hebben we er weer alles aan gedaan wat we kunnen en is het alleren nog maar afwachten.
    Wij lopen dus echt gelijk pindarella :) haha
    en saz balen dat je je ook nog steeds niet lekker voelt, jij ook wel je rust nemen hoor!

15. tulip

tulip Niet meer actief

dronty en cvo spannend allemaal.

saz, ja haha, jij bent ook mijn hoop hier zo!!! Jouw verhaal stemt mij weer positief:)

16. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Pindarella Ik hoop niet dat je ziek wordt, zou vervelend zijn tijdens de feestdagen.
    Wat leuk dat je vriend al helemaal in de wolken is, ik hoop dat je op zijn verjaardag het goede nieuws kan brengen, je kan geen beter cadeau geven,.
    Daar heb je gelijk in je leert hier echt veel :)
    Ik ben nu pas 4 weekjes en 3 dagen, het gaat zo langzaam zeg..

@ Kleinkinderen Het wordt voor zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder het eerste kleinkind.

@ Dronty Ik hoop dat die steken van je eisprong zijn, ik zou maar even goed klussen :D

@ Hier Ik ben net gebeld door moeders voor moeders en die komen woensdagavond tussen half 9 en 9 dus ik ben benieuwd.

17. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Tulip Hoe gaat het trouwens met je oog is alles weer een beetje opgeknapt?

18. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb er van het weekend nog wel veel last van gehad, maar nu niet meer gelukkig. Ik moet over een maand op controle of het allemaal goed is nu. Ik hoop het, want die behandeling was echt nasty!

19. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @sazz
    druk weekje dus!!
    wij hebben morgen kerstdiner op school, met de kids.. vind het belachelijk maar de kleuters blijven van half 9 s ochtends tot half 7 s avonds op school. vind het knap als ze ddat volhouden.. ben er bang voor..!! arme kids..heb nu al medelijden met ze!!

woensdag lekker vrij, kerst inkopen doen!! uitslapen!!!!
    vanavond nog lekker klussen..

zal ik mijn banner dan op 30 zetten?!! is dat de beste!!

@tulip
    pfieuw gelukkig maar.. ja hij klonk ook echt vies..

20. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    pff zijn net terug van kerstkaarten rond rijden!! pff wat een drukte zeg! haha... nu moeten de andere nog op de post!!

Deel Deze Pagina