Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @pinderella de huizen zien er leuk uit.

2. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij?? nou ik heb wel 2 keer >10 seconde op de snowboard gestaan...zegt dat genoeg :D verder trekt de spierpijn gelukkig al weg , heb alleen last van me stuitje :cool: maar twas wel leuk

4. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    TIS GELUKT :D:D:D:D:D
    gisteren heerlijk geklust....de drie paracetamolletjes hebben hun werk gedaan. heb zelfs een ovu test nu in me tas zitten naar me werk om te kijken of hij nog steeds knalt of dat hij minder is geworden (dat laatste hoop ik , want dan hebben we precies goed geklust)

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ cvo, haha, applaus voor je man! ;). Hopelijk vandaag je eisprong, dan weet je zeker dat je goed zit.

@ pindarella, echt belachelijk dat die kinderen het maar moeten zien vol te houden, en van dat meisje die zelfs ziek werd! Ik zou als ouder zijnde hier dus echt niet blij mee zijn! En ze worden toch altijd gehaald door die taxi's, waarom kon dat nu niet dan?

@ hier, me vanmorgen geslapen, oeps! Schrok om 8:20 wakker en moet om 9:15 beginnen. En het is een half uur rijden. Was wel op tijd en heb me zelfs nog kunnen douchen. Nu dus helemaal lam, doordat je dan zo vreemd wakker wordt en ik volgens mij grieperig word ofzo. Leuk, zo vlak voor de vakantie. Nu nog ff rust, straks weer film kijken :p

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha LOL
    pff dat is dan wel haasten 's ochtends, welke film wordt er vandaag gekeken :cool:

7. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    hahaha! Goed gedaan :D

8. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Pff vandaag nog en morgen, en dan tot nieuwjaar vrij. Ben er wel even aan toe hoor!
    Heb opzich nog nergens last van maar een rustmomentje is wel even lekker, zeker nu. En dan kan ik thuis ook lekker wat rommelen (nesteldrang?? :D)
    Mn vriende heeft volgende week donderdag en vrijdag ook vrij. Al moet ie dan wel vrijdag nog naar een bruiloft, lekker uitgekozen dag...

9. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Vanochtend lekker gewerkt. Degene voor wie ik werk had een leuk kerststukje gemaakt voor me.
    Helemaal leuk!
    Vanavond naar de kerstmarkt op de school van de oudste twee.Ze gaan dan hun kerstknutsels die ze de afgelopen weken hebben gemaakt verkopen voor een goed doel.

10. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    deze is van vandaag, dus ik denk dat ik morgen pas mijn eisprong kan verwachten :(...dat wordt nog een x manlief overhalen :D

11. tulip

tulip Niet meer actief

dronty, das ook een leuk idee zeg van die kerstknutsels verkopen!!

cvo, goed zo!!! Hopelijk was het nu idd precies goed en is het niet voor niks geweest;)

divatje, nou nog even doorbijten de komende dagen ...

saz, oepsss... das ff haasten dan

hier, een supercool kerstpakket gehad van het GOB en daarna even met man en zusje naar de stad, en mare natuurlijk. Bij cook en co was het fondant 3+1 gratis.... dus saz en iloiza!!!
    En voor mare een groot knutselpakket samen gesteld, omdat menno per se nog iets voor haar onder de boom wilde leggen. Ik vond dat ze met de sint eigenlijk genoeg gehad had;)
    Vanmiddag even naar de notaris voor uitleg over de voogdij die we nu eindelijk vast gaan leggen (tegelijk met het passeren van de hypotheek)

12. tulip

tulip Niet meer actief

cvo, zie nu je reactie.. he das idd. Hopelijk krijg je hem nog wel zover.

13. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik morgen zou klussen is ook goed toch??:cool:

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ CVO, ja, morgen klussen is ook goed hoor, dan heb je om de dag, dus dan is de kans ook heel groot, omdat je meer dagen te pakken hebt zeg maar.

@ tulip, een cook & co zit hier niet in de buurt, dichtstbijzijnde zit in zutphen, en da's anderhalf uur rijden. Dus dan wordt de fondant wel errug duur! Heb trouwens nog genoeg fondant in huis, had een poosje terug een emmer van 5 kilo gekocht, zit nog half vol.
    Hahaha, Mare wordt dus weer verwend ;). Leuk man, een knutselpakket, kan niet wachten tot ik met Meagan zulke dingen kan doen.

@ Kerstpakket, ik krijg die van mij vrijdag pas. Hebben om 1 uur een stamppot buffet (mjam!) en dan mogen we onze kerstpakketten meenemen.

@ Voogdij, ja, dat moeten wij ook nog regelen. Zal met kerst wel ff met m'n zus gaan praten, want hoewel mijn ouders voor ons beide op de eerste plek staan waar de kinderen bij ons overlijden naartoe gaan, willen we wel een back-up hebben mochten mijn ouders het om wat voor reden dan ook niet aankunnen. Dus wil mijn zus (en zwager) vragen. Anders zou ik het ook niet weten, mijn schoonouders zijn geen van allen een optie, zwagers ook niet en schoonzusje ook niet. Hebben ook geen vrienden waar we onze kinderen aan toevertrouwen, ja, mijn beste vriend zou nog een optie zijn, maar die is nog maar 22, woont nog bij z'n paps en mams. Maar gaat wel geweldig om met Meagan. Dus dat zou eventueel nog een optie kunnen zijn.

@ Divatje, hahaha, trouwen op 30 december.. Tja, tis maar waar je zin in hebt, december is al zo'n drukke en dure maand. Ook wel toe aan vakantie dus ;). Kan het je niet kwalijk nemen, ik namelijk ook!

@ hier, heb vandaag met 2 klassen Romeo&Juliet gekeken (ja, die versie met Leonardo DiCaprio toen ie nog mooi was enzo), en met 2 klassen Jarhead. 1 klas begonnen de meiden direct te zeiken dat het een stomme film was enzo, en toen de bel ging omdat het pauze was bleef iedereen zitten? Tja, ik wilde wel pauze, dus heb em gewoon op stop gezet :p. Anyhow, vrijdag nog met 1 klasje een stuk van Jarhead kijken, want da's de enige les die ik vrijdag nog heb.

Verder, ik zit zo enorm te twijfelen!! Misschien kunnen jullie met tips geven, want L weet het ook niet. Mijn gevoel zegt dat het goed is dat ik bij die ene baan heb gezegd dat ik er mee stop. Maar mijn verstand zegt dat ik het niet moet opgeven, want het is wel tot de zomervakantie (andere baan is tot eind februari), en heb grote kans dat ik dan ná de zomervakantie daar ook kan werken. Alleen is die hele sfeer daar gewoon zo k*t! Personeel wat weinig anders doet als klagen over hoe het allemaal gaat, leerlingen die gewoon helemaal niks willen, op het allerlaatste moment te horen krijgen dat je 's middags bij een vergadering moet zijn (gister alweer namelijk). Dus gevoelsmatig ben ik er helemaal klaar mee, en moet ik voor mezelf kiezen. Maar verstandelijk moet ik dus daar blijven, omdat ik ook aan mijn gezin moet denken, om te zorgen dat we rond kunnen komen. IK WEET HET NIET MEER!! Ben nu dus geneigd om te zeggen dat ik na de kerstvakantie het nog even aankijk, de decembermaand is natuurlijk wel de lastigste maand enzo. Mja, of het nou zo gezond is om iedere dag met onwijs veel tegenzin naar je werk te gaan..

Dus, wie heeft tips of geeft me nieuwe inzichten? (A)

Nu lekker ff relaxen in ieder geval, L moet zo nog ff een uurtje naar 't werk, M zit in de kinderwagen voor de tv te slapen (lang leve babytv, is erg slaapverwekkend :p). Dus ik ga ook ff lekker tukkie doen denk ik.

15. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok tomorrow it is ...mag tie vanaaf slapen :D

16. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    pff ik weet niet wat het is, maar zit ik alles te lezen, wil ik nu gaan reageren, ben ik alles weer vergeten, misschien al vergeetachtigheids kwaaltje hahah. Moet maar met 2 pagina's naast elkaar gaan werken denk ik hahah.

Trouwen eind dec, daar ken ik ook een paar van, maar hier gebeurt dat omdat de mannen op zee zitten en op deze dagen zeker weten dat ze thuis zijn, dat is namelijk niet zo makkelijk om te planne als je op zee zit, misschien is dat bij die bruiloft ook wel het geval.

@voogdij, heb daar nog niet zo over na gedacht eigenlijk,moeten we maar is gaan doen.

Nog een paar dagen en dan mogen we het gaan vertellen jippiee! Alleen heb ik gister voor het eerst in mijn leven een ruzie gekregen met mijn moeder, is nog niet uitgesproken, dus hoop niet dat nou alles in de soep loopt kwa vertellen.

@cvo ik heb rond de eisprong geloof ik maar 1 keer goed geklust, omdat wij op het moment van de eisprong ruzie kregen hahah om de dag is ook beter, dan heb hij sterker zaad!

Nou ben weer even bij van deze pagina dan, sorry kan het even niet meer bijbenen hahah

17. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is vervelend die ruzie met je moeder :(
    en ik doe altijd Wordpad/kladblok openen als ik zp-lees.
    werkt handig en je vergeet niks

18. tulip

tulip Niet meer actief

cvo, haha je vriend blij dat hij even rust heeft;)

saz, misschien is het een optie als je toch al plannen hebt om op te stappen om alles waar je tegenaan loopt eens op een nette manier op tafel te gooien. Gewoon precies uitleggen waar je moeite mee hebt, misschien kunnen ze er wat mee en krijg je er toch een beter gevoel over. Doen ze er niks mee, dan is je beslissing om weg te gaan toch makkelijker.

En over de voogdij, degene die jij aanwijst hoef meagan niet per se in huis te nemen, je moet iemand kiezen die haar belangen het beste behartigd. Dus als jij het meeste vertrouwen in die vriend hebt, dan kun je hem toch aanwijzen. Hij zou dan bv kunnen beslissen dat meagan de eerste tijd bij je ouders blijft tot hij zelf zn leven opgebouwd heeft en wanneer je ouders dan misschien te oud zijn, de kinderen bij hem kunnen wonen. Ook zelf kun je dit al vast leggen.

mallle, nou hopelijk heb je het snel uitgesproken met je moeder...

@hier, net nog met mare bij de dokter geweest, ze viel van dr triptrap af op dr arm. Ze gilde het uit van de pijn, wij maar even gebeld. Toen we daar eenmaal waren leek het wel mee te vallen, hij kon het iig alle kanten opbewegen. Maar nu ligt ze weer van de pijn te huilen, ik weet het eigenlijk even niet meer. Even kijken of ze gewoon lekker gaat slapen zo denk.

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Tulip, oh, zielig! Hoop dat ze vannacht wel gewoon kan slapen, en ze d'r armpje niet gebroken heeft!

Heb toch maar besloten om dat werk vooralsnog wel aan te houden, want ja, het is toch werk, en tis tot de zomer, dus dat geeft financieel weer een stuk rust. Maar dan moet er qua rooster wel e.e.a. aangepast worden, want anders is het niet te doen. Ga op m'n andere werk ook vragen of er misschien iets aangepast kan worden in m'n rooster, zodat ik misschien wat eerder kan beginnen en dus eerder vrij ben ofzo.

@ hier, m'n moeder was jarig vandaag, dus daar net even naartoe geweest. En dus ook maar vanavond 't koffertje met kleertjes gegeven, onder het mom dat het een oppaskoffertje voor m'n ouders en Meagan was.
    Zijn ze dus de dingen aan het uitpakken, helemaal enthousiast, want een extra spijkerbroekje voor Meagan komt wel van pas enzo. Pakt m'n pa de babysokjes uit, ze hadden beide iets van, die zijn wel klein, maar drong nog niet echt door. Pakt m'n moeder 't spijkerbroekje uit, denkt ze eerst dat het een korte broek voor M is. Kijkt ze naar de maat, 56, zegt ze, 'maar dit is een maat 56, dat past M niet meer'. Nee, dat weet ik.

"Je bent toch niet zwanger!"
    "ja..."
    "ach jeetje, nee toch!"

Euh... Ja, ok, iets enthousiaster had ook gemogen. Maar dit was dus de reactie. Bij m'n pa kwam er een voorzichtige gefeliciteerd af, bij m'n ma niet. Leuk is anders kan ik je vertellen.
    Maargoed, achteraf wel blij dat we 't nu hebben verteld en niet met kerst pas, want dan hadden we de hele dag verknald waarschijnlijk. Nouwja, ze weten het nu in ieder geval, dus kunnen ze aan het idee wennen. Zeiden ze ook nog toen we net weggingen "we zullen nog wel even moeten wennen aan het idee". Ja, prima, je hebt nog even de tijd.

20. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @sazz
    OMG..!!! Wat bot... :s...

Deel Deze Pagina