Hi meiden, Ik heb alles gisteren en net een beetje halfgebakken bijgelezen, maar zal er straks op reageren. Eerst even een ego-berichtje. Wel nog even Saz, wat vervelend om zo'n reactie te krijgen... Dat had inderdaad wel wat enthousiaster gemogen. Ze zijn er vast blij mee!! Misschien hadden ze het nog totaal niet verwacht en moeten ze daarom even 'wennen aan het idee'. Maar inderdaad goed dat je niet gewacht hebt tot kerst. Dat had wel een stempel op de dag gedrukt denk ik. Dikke knuf, IK ben wél heel erg blij voor je!! Nu even mijn ego-berichtje. Ik wordt helemaal MESJOGGE van die schoonmoeder van mij!! Wat een domme koe!! Tsssssorry hoor!! Mijn zwager wou gisteravond graag naar de film en had ons meegevraagd. Mijn moeder kan op woensdagavond nooit oppassen, en dinsdag was mijn broertje jarig en hadden mijn schoonouders al opgepast. Omdat we ze niet twee avonden achter elkaar wilden vragen, hebben we voor het filmuitje bedankt. Toen belde mijn zwager later weer op. M'n schoonouders hadden tegen hem gezegd dat ze het niet erg vonden om weer op te passen, dus wij konden wel gewoon met hem mee naar de film. Jorik had gezegd dat de film om kwart over 7 begon en dat we een half uur daarvoor zouden worden opgehaald. Dus ik kon nog even mooi de was ophangen voor we zouden worden opgehaald. Om half 7 stappen m'n schoonouders binnen. En even later komt zwager binnen "Waar blijven jullie nou?!" Hij had z'n ouders bij ons gebracht en was in de veronderstelling dat wij wel naar de auto zouden komen. Dus ik zeg "Ik moet nog even deze laatste sokken ophangen en me omkleden." Hij "Dat kan niet meer, want dan komen we te laat!! De film begint om 7 uur." "Jorik zei kwart over 7." "Nee, ik heb tegen Jorik gezegd 7 uur begint het. We moeten nú weg!!" Dus ik laat de was en het omkleden voor wat het is, grijp m'n jas en tas en stap in de auto. Jorik greep ook z'n jas en toen konden we weg en waren we nog op tijd. Toen we thuis kwamen, zat schoonmoeder op de bank. Schoonvader was eerder weg gegaan omdat hij nog ergens heen moest. Schoonmoeder vertelde dat Dyon nog maar net in bed lag. (Dat was dus bijna twee uur!! later dan normaal). Ik vind het prima dat hij bij oma iets langer opblijft, maar twee uur langer vind ik niet normaal (en zeker niet wanneer hij de volgende dag ook naar de PSZ gaat)!! En dit is niet de eerste keer. Als zij oppast, of als de jongens bij haar logeren, laat ze Dyon altijd op totdat hij op de bank in slaap valt (want dan kan ze 'm makkelijker in bed krijgen... zucht...) en worden er dus ook geen tanden gepoetst. :x Jorik vroeg of ze hun melk/pap goed hadden gedronken. (Dyon wil altijd nog een beker melk voor hij gaat slapen en Niek krijgt normaal gesproken nog borstvoeding - en als ik er niet ben dan krijgt hij pap, want gewone halfvolle melk weigert hij). Nee, de jongens hadden helemaal niets meer gehad want 'ze wist niet dat ze iets moesten hebben'. Ik zeg "Hoezo WIST je dat niet?! Je hebt toch vaker opgepast, dat WEET je toch?!" "Ja, maar jullie hadden niets klaargezet." Wel godverdegodver!!!!! Ze wéét hoe wij ons hebben moeten haasten omdat we ervan uitgingen dat we nog een kwartier langer hadden. Wij hadden niet eens de tijd om iets klaar te zetten, en ze heeft al vaak genoeg opgepast dat wij er gewoon op vertrouwden dat ze de jongens wel iets zou geven. Ze WEET dat ze iets krijgen, ze WEET ook waar het staat. Ik was zó duivels dat ik zei "Nou sorry hoor, maar wij vertrouwen erop dat je dat zelf ook wel weet. Dit vind ik echt een DOMME reden!!" Ze haalde alleen haar schouders op en keek Jorik aan om te zeggen "Trouwens, we gaan op eerste kerstdag pas laat uit eten, maar jullie mogen ook wel eerder bij ons komen hoor, met de jongens." (We eten om 16.00 uur, maar we waren om 12.00 uur al welkom). Jorik knikte wat, maar ik had wel uit willen schreeuwen "Nou, dat klinkt heeeeeeeeeeeeeeeul verleidelijk (heel sarcastisch ), maar nee bedankt!!" Ik heb het niet gedaan, om de lieve vrede te bewaren (alweer). Maar OMG, ik heb nu dus écht geen vertrouwen meer in dat mens. En mij altijd maar commentaar geven en proberen mij aan te praten wat voor 'n slechte moeder ik ben. Nou sorry, maar dit vond ik dus heel erg slecht van haar!! En, niet dat ik had verwacht dat ze 't wél zou doen, maar de laatste sokken die ik nog had willen ophangen, lagen nog steeds nat in de mand te wachten tot ik thuis zou komen om ze op te hangen. Ze heeft gezíen dat ik het niet af heb kunnen maken, maar nog is ze te beroerd om vier sokken op te hangen. Als mijn eigen moeder had opgepast, dan hadden de jongens melk en pap gehad, hadden ze hun tanden gepoetst en had ze die laatste sokken opgehangen. En waarschijnlijk had ze óók nog staan strijken oid... of iets anders waar ik zelf nog niet aan toe was gekomen... omdat ze anders maar zo op de bank had zitten niksen. Mijn schoonmoeder heeft altijd alleen maar commentaar dat m'n ramen niet schoon zijn, of dat de rubberen rand in m'n koelkast niet schoon is (en hoe 'goor', 'onhygiënisch' en 'gevaarlijk!!' dat wel niet is). Tja sorry, mijn prioriteiten liggen wel ergens anders met die twee bengels. Ik maak nu eenmaal m'n ramen en de rubberen rand van m'n koelkast niet elke dag schoon. Zij daarentegen is een poetsert eerste klas+, maar híer eens de handen uit de mouwen steken... ho maar!! Ze hóeft het ook niet te doen, dat zeg ik niet. Maar houd dan ook alsjeblieft eens dat commentaar voor je. Commentaar wanneer m'n huis niet spik en span is, maar al helemaal het commentaar over hoe ik de jongens opvoed en verzorg, want nee joh... dáár is zij goed in, dat blijkt wel weer. Sorry hoor, voor mijn relaas. Ik wordt echt STAPELGEK van dat w**f!!
Iloiza, adem in adem uit....jeetje wat een mens. Ik hoef zulke dingen idd niet meer te zeggen tegen de opa s en,oma s, dat weten ze idd wel. Saz, OMG dat meen je niet. Wat erg zeg zo n reactie...je verwacht toch dat ze een gat in de lucht springen.. Mare heeft goed geslapen, ze klaagt af en toe nog over pijn, mmaar als het idd gekneusd is kan dat ook wel natuurlijk.
@ Iloiza, hmmm.. Ja, je mag er toch inmiddels wel vanuit gaan dat ze dat weten, en ze de melk enzo ook wel weten te vinden! Echt weer zo'n stomme actie van je schoonma, waardoor jij je steeds meer en meer gaat opvreten.. Misschien gewoon een keer flink vertellen hoe jij er over denkt, natuurlijk niet in het bijzijn van de kids. En Jorik reageert er verder niet echt op heb ik het idee, of wel? Nouwja, tis wel erg vervelend in ieder geval! En op een gegeven moment barst de bom en dan is het waarschijnlijk te laat om jullie 'relatie' als schoonmoeder en schoondochter te redden. Ken het helemaal, want zo gaat 't hier namelijk ook, alleen is het hier stiefschoonloeder die me 't bloed onder de nagels vandaan haalt.. Wtb de reactie van m'n ouders... Tja, als ze eenmaal gewend zijn aan het idee zullen ze het vast wel leuk vinden, en ik weet wel dat als de kleine er eenmaal is, dat het helemaal geen probleem meer is. Maar als je dit als reactie krijgt, da's echt niet leuk! Heb dus ook wel zitten janken toen ze zo reageerden. M'n ma vond het maar niks dat ik gewoon bij de verloskundige onder controle mag en niet bij de gyn moet (ik juist blij om), want ja, overgewicht is toch wel een extra risico en bladiebla. Zat te zeiken over dat ik geen vaste baan heb, maarja, om daar op te gaan wachten... Kan over 5 jaar nogsteeds zo zijn dat ik nog geen vaste aanstelling heb. Begon m'n pa over dat ik dan tijdens en na de zomervakantie dus geen geld meer krijg (qua loon, geen idee of dat in de zomervakantie nog uitbetaald wordt enzo, maar heb dan iig recht op WW, dus probleem ook weer opgelost). Ja, ze zagen dus echt ALLEEN MAAR beren op de weg, hele grote.. En tuurlijk snap ik wel dat ze zich zorgen maken enzo, maar om dan zo te reageren, nee, dat kan ik echt niet waarderen. Hopelijk zijn ze vanavond weer wat bijgedraaid, want we moeten M vanavond weer naar ze toe brengen. Of misschien breng ik haar morgenochtend wel snel langs ofzo. Heb in ieder geval niet meer zoveel zin om daar 2e kerstdag naartoe te gaan, wel omdat m'n zus en zwager komen, maar m'n ouders... *zucht*. Zal wel weer bijtrekken enzo, maar ben blij dat het kerstvakantie is en ik ze dus de komende 2 weken geen (ff denken) 5 dagen in de week zie (want ja, zo vaak zie ik ze nu, zondag M daar brengen, maandag haal ik haar op, dinsdag komt m'n ma hier oppassen, donderdag M weer daar naartoe brengen en vrijdag weer ophalen.)
Hahaha, ja sorry. Dat zou ik ook moeten doen. Punt is dat er nu al zó veel is gebeurd, dat ik van haar echt niks meer kan hebben. Kijk, boeiend dat ze die sokken niet voor me ophangt. Maar mijn moeder had die kleine moeite genomen. Schoonmoeder neemt nog niet eens de moeite om iets uit de kast te pakken voor de jongens, 'omdat wij het niet hadden klaargezet'. Tsjongejonge, moeten we dan altijd alles voorkauwen?!! Echt, hoe zorgvuldiger ze wordt met haar kleindochter (ons nichtje), hoe lakser ze wordt met onze jongens. Ik mag dat eigenlijk niet vergelijken, want ons nichtje is nog maar 4,5 maand en heeft het ritme nog heel erg nodig. Onze jongens zijn al ouder, daar kun je wel iets flexibeler mee zijn en ze gaan niet dood van een avond geen melk of pap, maar dat neemt niet weg dat het me wel opvalt en dat ik dit gedoe van gisteravond gewoon SLECHT vond!! Als ze het raar vond dat we niets hadden klaargezet, had ze ons nog kunnen bellen. Ze heeft daar een halfuur de tijd voor gehad voordat de film begon, maar ging er maar gewoon vanuit dat 'het niet nodig was'. :x Jeetje, wat sneu voor Mare. Ik hoop niet dat haar arm gebroken is. Hoewel kneuzen natuurlijk ook veel pijn kan doen, daar weet ik alles van. Ik hoop maar dat het snel geneest en dat ze er verder geen last meer van zal krijgen. Ik heb zelf mijn pols drie keer gekneusd gehad, en de derde keer is het niet goed geheeld. Ik was toen 13, maar heb er nog elke dag last van. Mijn linkerpols, daar kan ik niet veel meer mee. Alle dagelijkse dingen nog wel, maar zodra ik zware dingen moet tillen of me af moet zetten, dat lukt niet... Ik heb soms al moeite om een pan met eten op tafel te zetten. Alleen met links dragen, lukt niet. En dat is ook de reden waarom ik geen (grote) bedden op kan maken. Ik kan het matras niet tillen om er een hoeslaken om te doen. Het kán wel, maar ik ben er een halfuur langer mee bezig dan 'normale' mensen. Ik kan me wel laten opereren, maar dan gaan ze 'm eerst breken. Ehm... nee, dank je!! Zolang ik nog niet verga van de pijn, laat ik het maar zo. Ik wil je natuurlijk niet bang maken ofzo, het is ook een heel uitzonderlijk geval (maarja, dat heb ik weer ). Ik hoop alleen dat de arm van Mare snel geneest en dat ze er geen last meer van zal hebben. T is toch sneu voor zo'n kleintje. Beterschap voor Mare.
@ Saz Nee, Jorik zit echt tussen twee vuren in. Die probeert zich er zo min mogelijk mee te bemoeien, want het heeft gewoon geen zin. Hij heeft er al heel vaak iets van gezegd, maar dan is volgens haar alsnog alles mijn schuld. (Ze bedoelt het niet zo, ze is zich nergens van bewust, ik zie het verkeerd, ik beeld het me allemaal maar in, en ik moet maar eens goed bij mezelf nagaan wat ík allemaal wel niet 'fout' doe). Ik wil geen ruzie, want ze blijft wel Joriks moeder en ze blijft wel de oma van m'n kinderen, maar voor mij heeft ze geen betekenis meer. Ik weiger ook nog iets tegen haar te zeggen, want dan komt er alleen maar ruzie en dat wil ik niet - voor mijn man en kinderen - want voor mezelf maakt het me dus echt geen ruk meer uit!! Het is al te laat om onze 'relatie' als schoonmoeder en schoondochter te redden. Dat zei mijn vader laatst al tegen mijn moeder "Of D (schoonmoeder) nu wél of niet gaat veranderen, tussen I en haar komt het nooit meer goed." Ik kan me wel voorstellen dat je ouders beren op de weg zien, ze hebben ook wel ergens gelijk wbt je baan en inkomen enzo. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ze best enthousiaster mogen reageren!! Ik kan me voorstellen dat je hier gewoon verdrietig van wordt, want jullie zijn er immers heel blij mee. Dit was een bewuste keuze en het is nog heel snel gelukt ook!! Wat betreft je baan; had je dan moeten wachten tot je wel een vaste baan had?! Dat had inderdaad nog jaren kunnen duren... je weet het nooit van tevoren. Ik heb zelf op het moment ook geen echte baan. Wel een inkomen, maar dat zie ik niet echt als 'werk'. Maar wij willen ook niet wachten tot ik wél een vaste baan heb. Wie weet duurt het nog heel lang, en wij willen liever niet te veel leeftijdsverschil - júist omdat ik nog geen baan heb. Bij mijn eerste baan ben ik eruit gewerkt omdat ik zwanger was (en dus vaak misselijk thuis zat of ziek naar huis ging) en bij mijn tweede baan hebben ze de laatste dag van mijn proefperiode me eruit gezet omdat het kolven van de moedermelk zo tijdrovend was, dat hadden ze onderschat. Je kan dus wel zeggen dat ik (wbt zwangerschappen en babies) niet zoveel vertrouwen meer heb in werkgevers. Als ik nu wél een baan zou hebben, zou ik er waarschijnlijk al snel weer uit liggen als ik zwanger zou blijken. Wij/ik denk(en) daarom dat het beter is om pas werk te zoeken als ik bevallen ben van onze derde. Hierna is het bij ons waarschijnlijk wel klaar met zwangerschappen, dus dan hoef ik om die reden niet meer weg bij een bedrijf. Als ik wél eerst zou wachten op een vaste baan, dan durf ik erom te wedden dat het leeftijdsverschil tussen Niek en de baby meer dan 5 jaar zou worden. En dat vinden wij te veel. Mocht een zwangerschap binnen twee jaar niet lukken, dan stoppen we er waarschijnlijk mee en houden we het bij deze twee boefjes. Ik zou ook heel blij zijn om de controles gewoon bij de vk te krijgen. Als zij denkt dat je toch beter naar de gyn kunt gaan, zal ze dat heus wel zeggen - maar wie weet is dat helemaal niet nodig.
Oh ja, bijna vergeten. Ik voel weer sinds een paar dagen steekjes bij het niezen, hoesten, lachen en roepen (precies wat ik ook had bij de zwangerschappen van de jongens) en vanmorgen had ik ineens een heel felle steek helemaal onderin m'n buik/bij m'n schaambeen. Zo heftig, dat mijn tenen er even van kromden. Sindsdien is het weg... Jorik heeft een positief gevoel over deze ronde, en ik eigenlijk ook wel. Alleen ben ik ook zo bang voor die korte LF. Ik zit nu op 6DPO, en ik ben bang dat ik vandaag, morgen of overmorgen gewoon zal beginnen te bloeden. Ik heb een goed gevoel, maar daar durf ik gewoon niet aan toe te geven.
Zo, nu even op alles reageren. @ cvo Haha, toch nog geklust dus?! Goedzo!! Hebben de paracetamol toch nog goed geholpen. Nou vanavond nog een keer en dan maar afwachten of het raak is. Ik zal voor je duimen!! Ik hoop echt dat we allemaal zo snel mogelijk door kunnen naar een nieuw topic. @ Pindarella Huis aan de Deverbrink vind ik prachtig!! Die aan de Mantingerbrink is ook leuk, maar zou niet mijn keuze zijn. Ik heb ook een Mi Moneda!! Of nouja, ik héb hem nog niet. Ik krijg hem met kerst van Jorik, maar ik weet al wel welke, want ik moest 'm zelf uitzoeken. Ik krijg een rosé ketting (die met om de +/- 5 cm een balletje), een rosé pendant medium en de roca grey. Ik twijfelde tussen de grey en de copper of mauve (weet niet precies welke het was), maar het is de grey geworden. Misschien vraag ik de andere roca wel voor m'n verjaardag, maar zover is het nog niet. @ Divatje Werk ze nog vandaag. Na vandaag lekker kerstvakantie, geniet ervan!! @ Dronty Hoe was de kerstmarkt?? @ Tulip Ik las je berichtje gisteren nét voordat ik fondant wilde gaan kopen, dus heb ik nog even gekeken naar de dichtstbijzijnde Cook&Co. Maar wat Saz al zei, de dichtstbijzijnde is al zo'n 1,5 uur rijden dus dan zou het alsnog dure fondant worden. Ik ben gisteren nog naar het adresje gegaan wat ik van Saz heb gekregen en heb nu ook een grote emmer fondant - kan ik nog wel een tijdje mee vooruit. @ Saz Pffff, lastige situatie. Ja, als je andere (leuke) baan maar tot eind februari is, is het inderdaad verstandig om deze baan nog aan te houden tot aan de zomervakantie. Dan hoef je je geen zorgen te maken over het financiële plaatje straks, zeker niet als je daar na de zomervakantie kunt blijven. Maar ja, aan de andere kant snap ik je ook heel goed. Als de sfeer niet leuk is, de leerlingen niets willen en je al met tegenzin naar je werk gaat, dan snap ik heel goed dat je ermee wilt stoppen. Ik weet niet wat ik in jouw situatie zou doen, maar ik weet hoe moeilijk het is om door te gaan met iets waar je gevoelsmatig klaar mee bent. Het was wel een heel andere situatie, maar ik had een beetje hetzelfde met mijn baan toen ik zwanger was van Dyon. Ik heb het met 8 weken daar bekend gemaakt, omdat ik gewoon té misselijk was dat ik het niet meer op een griepje kon gooien. Iedereen was blij voor me, maar mijn baas zei al binnen twee minuten dat het niet handig was om mijn contract dan te gaan verlengen. Toen wist ik al genoeg... Ik voelde me daar zo rot over en ondertussen deed ik écht mijn best, terwijl ik groen en geel zag van de misselijkheid. Ik zag er vreselijk tegenop om er nog heen te gaan. Ik moest elke dag bijna 3 kwartier in de auto zitten om er te komen. Ik reed met een plastic tas op de stoel naast me, voor het geval ik onderweg moest overgeven. En als ik daar dan aankwam, moest ik mezelf gewoon de dag door slepen (met ondertussen zo'n 7 à 8 toiletbezoeken om over te geven)... dat trok ik niet meer. Op een gegeven moment ben ik in de ziektewet gegaan om vervolgens niet terug te hoeven keren. De situatie was natuurlijk wel een beetje anders, maar ik weet wel dat ik sfeer op m'n werkplek heel belangrijk vind. De sfeer tussen enkele collega's was al een tijdje erg gespannen, maar toen ook nog de zwangerschap, het overgeven en het feit dat mijn contract toch niet zou worden verlengd daarbij kwam, was ik er helemaal klaar mee. Ik vind het wel heel moeilijk om te zeggen wat jij nu zou moeten doen. Ergens ben ik heel stellig en zeg ik, zodra je het niet fijn hebt op je werk - moet je voor jezelf kiezen. Maar aan de andere kant praat je wel over een stukje financiële zekerheid, en denk ik dat - zolang je het lichamelijk nog aankunt - ermee door zou moeten gaan. Maar beter zeg ik helemaal niks, want ik weet niet of ik in jouw situatie wel door was gegaan... Ik lees dat je hebt besloten dit werk aan te houden. Heel knap van je. Ik weet niet of ik hetzelfde had kunnen opbrengen, maar het is financieel wel een stuk rustiger zo. En wie weet gaat het wel beter als de roosters een beetje op elkaar aangepast kunnen worden. @ Mallle Ik hoop dat het snel wordt uitgesproken tussen jou en je moeder. Je hebt haar iets leuks te vertellen binnenkort... Weten jullie al welk gedichtje het wordt??
@Saz: wat naar dat je ouders zo reageerde. Mijn moeder heeft ook nog nooit positief gereageerd om een van mijn zwangerschappen, maar toen ze er eenmaal waren was ze wel wat enthousiaster. Maar Saz heb jij ook overgewicht? @iloiza: Jeetje wat een gedoe met je schoonmoeder. Hier zit in ook in zo een pakket. Een twee jaar terug is het helemaal uit de hand gelopen door dat zij mij aanviel op de verjaardag van mijn zwager. Ik kreeg ook het verwijd dat ik een hele slechte moeder en echtgenoot ben. En daar bij kwam dat ze ook T. ( onze jongste zoontje) de grond in trapte.Waar het mannetje bij zat. Toen werd mijn man zo boos en is het echt geescaleerd. Sindsdien is de verhouding niet goed en gaat ook niet meer goed komen denk ik. We zien elkaar alleen met verjaardagen of als we toevallig bij omi(oma van mijn man) zijn . @kerstmarkt daar waren snel klaar. Het was heel krap opgezet net als vorig jaar. Maar we hebben wel alle knutsels gekocht van de oudste 2. @hier: Vandaag een druk dagje. Toen ik S & L naar school had gebracht naar de poliniek gegaan om bloed te prikken.Pff wat was het druk. Ik was er om 8.30 uur en was pas om 9.15 thuis en kon toen pas ontbijten. Dat valt niet mee als je om 6 uur al moet opstaan om de kids op tijd klaar te hebben voor school. Daarna door naar naaicursus.Straks S&L weer naar school brengen en dan 1,5 uur werken.S&L weer ophalen en dan cakjes bakken voor het kerstontbijt van T morgen op school.En vanavond ook nog werken.Morgen hebben S&L al lekker vakantie van school. En T. hoeft maar een ochtendje naar school.
@ Iloiza, ja, dat verhaal heb je me wel eens verteld ja. Echt belachelijk! Tja, ik moest van mezelf een keuze maken, mezelf op de eerste plek zetten (en dus stoppen) of de zorg voor m'n gezin op de eerste plek (en dus blijven). Is het laatste geworden, want Lucas en ik worden er beide niet echt gezelliger op als we niet zo goed weten hoe we de eindjes aan elkaar moeten breien qua geld. Mocht ik nou wel op 't Ubbo kunnen blijven kan ik alsnog zeggen dat ik op 't Esdal stop. Maar mocht ik dus niet door kunnen gaan bij 't Ubbo, heb ik alleen die 6 uurtjes per week bij 't Esdal nog, wat neerkomt op 150 euro per week. En mocht ik het daar alsnog niks vinden, ook niet na een paar weekjes wennen, kan ik nog zeggen dat ik stop. Kan alleen niet zeggen dat ik stop, en over een paar weken me bedenken.. Ja, wat jij met je schoonma hebt, heb ik met m'n stiefschoonloeder, vriendinnen zullen we NOOIT worden! En 't liefst zou ik d'r gewoon nooit weer zien, of nouwja, de eerst volgende keer als ze tussen 6 plankjes ligt... M'n schoonmams heb ik gelukkig wel mazzel mee, kan ik goed mee overweg, en ook echt goede gesprekken mee hebben enzo. @ Dronty, haha, ja, kun je wel zeggen dat ik overgewicht heb, niet zo'n beetje ook. BMI zit boven de 40. Loop nu dus ook bij een dietiste, die afspraak stond al voor ik zwanger was . Maar idd een drukke dag zie ik! @ CVO, flink je best doen, en over 2 weken op roze?
@Saz: Ik zelf heb ook een beetje overgewicht. Fijn dat je nu bij een dietiste loopt. T. gaat altijd met de taxi naar school, zit op speciaal onderwijs. Wil ik hem net uit de taxi halen hoor ik dat hij heel erg ondeugend in de bus was geweest en niet wilde luisteren. Overal aan zitten, mopperen en iedere keer de gordel los maken. De eerste 10 minuten hier thuis ook flink de clown uithangen en gek doen. Gelukkig heb die bui gauw in kunnen dimmen. Dit is echt zo niets voor T. Normaal is hij juist heel mak en luistert goed. Nou ja we houden het maar op kerst stress.....
saz en iloiza, jammer dat de cook en co zo ver weg is, maar met 5 kilo kom je ook wel een eind iloiza, hoop dat je er met je gevoel goed bij zit deze keer. Met mare gaat het een stuk beter, ze roept nog wel eens over pijn, maar het zal nog wel even beurs zijn. Morgen naar de peutergym, even kijken hoe dat gaat. saz, ik vind dat zij zich helemaal niet druk moeten maken om jouw inkomen en baan, als jij en lucas dat zien zitten moet dat toch genoeg zijn. Ik heb er altijd een beetje moeite mee als anderen zich daarmee gaan bemoeien. Ik zou iig ook janken als mijn ouders zo zouden reageren. co, das goed nieuws, zet hem op!!
Hallo allemaal, Heb het erg druk dus reageer bijna niet maar lees wel mee. Zelf heb ik zaterdag een lh-piek gehad en nu witte creme afscheiding en allemaal puistjes. Nu afwachten hoe t allemaal verder gaat...
Internet bij ons ligt er weer eens af! Ben nu bij schoonouders, lang leve WiFi! Nog 1 dag dan vakantie, heerlijk! @iloiza Ja die heb ik ook, die is super mooi, heb de munt nog niet binnen!! Grrr.. word er chagerijnig van!! Jemig Jou schoonmoeder.. OMG !! DAAR WORD JE TOCH NIET GOED VAN! Vind het heel knap van je.. hoe je het volhoud.. @sazz Bevalt een dietist? Miss dat ik ook heen ga, alleen ik heb wel een bmi test gedaan, maar het was niet zo rampzalig omdat ik ook 3x in de week sport.. Wat hoor ik nu op je werk.. jij bent toch niet bedreigd door een leerling!! Morgen begint de volkverhuizing naar papa en mama!! Waar gaan jullie kerst spenderen? Reageer morgen verder en uitgebreid.. Ps. De kat van me schoonouders ging net bij me liggen! :s Doet ze nooit..
@ pindarella, huh? Op het Esdal? Nee, ik ben niet bedreigd hoor . Van wie hoorde je dat? Ben vandaag niet eens geweest omdat ik me belabberd voelde.
Hoi dames, Ik ben een paar dagen niet actief geweest en jullie zijn pagina's verder. Het gaat hier echt hard zeg, ik was gisteren gaan werken en was super aan de diaree en misselijk. Kreeg ook een beetje verhoging dus ben lekker naar huis gegaan Vandaag ook maar thuis gebleven geen zin dat het erger wordt tijdens de kerstdagen. Ik zie dat de meesten nu na hun ei zitten spannend dames, ik hoop veel roze te zien eind van de maand. @ Saz Wat vervelend dat je ouders zo reageerde, op zo'n moment voel je je best wel ff kut denk ik. Misschien hadden ze het niet verwacht, maar zijn ze super blij maar konden ze dat even niet uiten op dat moment. @ Cvo Wat fijn dat de paracetamol goed geholpen heeft hoop dat het het waard was @ Divatje Heerlijk zeg vakantie, geniet ervan. @ Iloiza Wat vervelend joh van je schoonmoeder, ik zou der echt iets aangedaan hebben. Ik zou gek worden van zo´n schoonmoeder, zo iets hoor je toch te weten. Lijkt net alsof ze het leuk vind om je te irriteren. @ kerstpakket daar doen wij niet aan op werk wij krijgen altijd een douglasbon en geld in een enveloppe. We zijn een klein kantoor dus daarom doen we het zo. Ik vind dat veel beter , je hebt er nog wat aan Ik hoop dat ik weer een beetje bij ben, het was zoveel om terug te lezen.
ssd, hopelijk voel je je snel weer beter. pindarella, haha volksverhuizing, wat neem je allemaal mee dan??? @hier, vanochtend boodschappen gedaan, wat een drama!!! Gelukkig hebben we alles binnen nu. Wij vieren kerstavond bij vrienden van mn ouders, mare gaat daar even naar bed. 1e kerstdag bij mn schoonouders, gezelli.. not! 2e kerstdag bij mn ouders, maken we allemaal een gang. Ik heb het nagerecht.
Nou gisteren dus idd geklust en vandaag een negatieve omo-witte ovu-test. dus volgens mij maken we kans om op roze te komen...i hope so!! @ Iloiza wat balen van je schoonmoeder, daar kan je echt niks mee @ Tulip hoe gaat die nu met mare? @ kerstavond: bij me schoonouders kerst1 eerst naar mijn vader en daarna komen mijn broers naar ons toe kerst 2 ontbijt bij mijn moeder
@ Cvo ik duim voor je dat jullie op roze komen. @ hier: vanochtend ook de boodschappen gedaan. T. komt straks thuis uit school. Vanochtend ook nog voor heel weinig een kerstboom gekocht.We hadden er een maar die past niet in dit huis. En nu een wat kleinere. Met kerst zijn we lekker thuis met het gezinnetje.
cvo, nou ik duim voor je, hopelijk is het hartstikke raak nu. met mare gaat het op zich wel weer, de peutergym ging niet door, dat kwam goed uit, maar bij bepaalde bewegingen blijft ze pijn houden, de traantjes schieten dan ook echt in dr ogen. Kijk het weekend nog even aan en anders dinsdag even bellen hoelang zo n kneuzing mag duren.