Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Noi iloiza, ben benieuwd morgen. en ook naar jullie taartjes.

Saz, dan zal ik eens op internet zoeken.

Daantje, ik heb er ook nog nooit van gehoord een ingetrokken tepel.

2. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Even snel berichtje!
    We hebben net gegeten!
    Laatste dagen om de gekste dingen misselijk en af en toe info gevoel, gepeld zijn alweer gevoelig (dat heb ik helaas tijdens mijn info ook :( )
    Ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden :((

@iloiza
    o
    Spannend zeg, hoop dat je snel een positieve test in jullie handen hebt!
    Heb jij 1e kerstdag overleeft??

Succes met taartjes bakken

Er zitten nu veel meiden bij elkaar in de buurt, dus ik toost op veel positieve testen! Mag 2012 een vruchtbaar jaar worden .. Hihi..

Morgen kom ik goed reageren!
    Wij gaan als het lukt testen op e zijn verjaardag, dan ben ik officieel 5 dgn overtijd! Ben benieuwd of me dat lukt!

Fijne avond!

3. tulip

tulip Niet meer actief

pindarella en wanneer is dat dan, volgende week ergens??

daantje, ik ga de volgende ronde ook eens temperaturen, kijken of ik daar iets wijzer van wordt.

@hier, he-le-maal kapot van de kerstdagen, zijn toch altijd intensieve dagen he??

4. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2544 Daantje01, 26 dec 2011
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
    :( net naar de wc, ineens met afvegen helder bloed... Normaal als ik ongi word, heb ik eerst oud bloed maar nu zomaar uit het niets helder bloed. En als je dan kijkt naar het aantal dagen... Zit nu op dag 25, dat is een mooi stuk vroeger vergeleken met de andere keren... Ben even goed aan het balen!!

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo Dames,

Zo na een paar drukke dagen ben ik daar eindelijk weer is, heb in een flint even bij gelezen, het was nou zo veel.
    Eerst iedereen fijne dagen gehad?

Daantje denk dat je wel gewoon ongi bent geworden, balen meid,

Iloiza SPANNEND!!! Ga voor je duimen!

Hier een paar leuke drukke dagen gehad, we mochten het natuurlijk eindelijk vertellen, echt zulke leuke reacties gehad, en de opa's huilen hoor, zo lief! oma's schreeuweden gewoon van geluk hahah, zo nu hoef ik eindelijk mijn mond niet meer te houden en mag ik het zelf ook van de daken af schreeuwen, verder gaat het nog steeds goed, geen last van kwaaltjes, alleen moe en wat verstopping, maar als dat alles is mag ik niet klagen, vrijdag is het zo ver dan mogen we eindelijk voor een echo, ben zo benieuwd.
    Nou ga nu maar weer is aan het werk het is een drukke dag vandaag.

6. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @malle wat luk dat je het nu eindelijk kan vertellen en dat iedereen ook zo leuk reageerde! Dat is helemaal mooi! Hopelijk blijf je nog lang kwaaltjesvrij ;)

Ik vertelde gisteravond dat ik bij het afvegen een streep rood helder bloed had. Had voor de zekerheid maar een tampon gebruikt. Kom net van de wc en helemaal een bloed te bekennen, helemaal niks. Alleen een klein beetje gekleurde afscheiding. Hoop zo dat het nu alsnog niet doorzet!

7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Nou daantje hoop ook dat het weg blijft, ik heb ook is een keer zo ineens wat bloed gehad en toen ineens niks meer dus het kan nog alle kanten op dan, het is niet zo veel wat je veloren bent.

8. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @malle nee niet veel, 1 keer afvegen en t was al zo goed als weg... Wacht t rustig af ;)

9. tulip

tulip Niet meer actief

Na voor de derde keer beroerd mn bed uitgekomen te zijn en ik nooit weet hoe mn,cyclus is, dacht ik: ik probeer het ff.

Zien jullie wat?
    Bekijk bijlage 210010

10. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tullip ik meen een heel licht streepje te zien!

11. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    ooee ik zie wel wat maar hij is echt heel licht! Misschien een cb halen, dan weet je het zeker!

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik zit op dg 33, in het echt is hij wel veel donkerder zie ik nu, zou een cb al wat doen in dit stadium, die hebben toch meer hcg nodig...

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    nee cb staan bekend als ook gevoelinger als normale, staat op de verpakking tot vier dagen voor NOD.

14. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
  15. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Tulip Ik zie een streepje, hij valt gelijk op:D

@ Daantje Ik hoop dat het weg blijft, het kan misschien een gesprongen adertje zijn.
    Dat hoor je wel eens vaker.

@ Malle Aahh wat leuk die reacties lijkt me geweldig, ik kan ook niet wachten tot ik het kan vertellen.
    Wat heerlijk dat je nog geen kwaaltjes heb, mijn kwaaltjes zijn ook alleen moe en af en toe misselijk.
    Soms maak ik me er wel druk om, maar om nou 9 maanden te kotsen lijkt me ook niks.
    Nog een paar dagen en dan je eerste echt spannend :) , ik heb 10 januari me intake en ze maken als het
    goed is ook direct een eerste echo ik ben dan 7 weken en 4 dagen.

@ Pindarella Ik hoop dat het de zwangerschapskwaaltjes zijn.
    Ik ga voor je duimen.

@ Iloiza wat spannend, je hebt nu wel gelukkig een langere LF ik duim voor je dat je binnenkort een positieve
    test in handen hebt.

16. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
  17. tulip

tulip Niet meer actief

oke, dank je wel, ga ik die misschien nog wel ff halen straks

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @ssd ik dacht dat jij het ook zou vertellen met kerst, maar jullie wachten maar op de eerste echo, wel moeielijk he je mond dicht houden?

19. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ssd dat een vaatje gewoon knapt of met een eventuele innestelling?

Heb net nog even gekeken en geteld, zat gisteren 8 dagen na mijn eisprong. Ben wel opgelucht, reken het nog niet als ongesteld want er is niks meer en voel niks zo als anders. Er is dus meer hoop dan ik gisteren dacht ;)

Wel spannend dat er een aantal nu zo gelijk oplopen! Hopelijk kunnen er nog een aantal positief testen voor het nieuwe jaar!

20. tulip

tulip Niet meer actief

daantje, nou idd, ik hoop het ook voor je. 8 dagen na de eisprong zal meestal geen ongesteldheid zijn. Misschien heel stom, maar heb je toevallig niet te hard geveegd en een wondje gemaakt ofzo, heb ik ook een keer gehad toen ik gewoon de pil nog slikte, dus wist eigenlijk wel dat ik niet ongesteld kon zijn??

Deel Deze Pagina