@ nieuwe meiden, welkom! Een stukje terug staat een lijst waaraan je jezelf kumt toevoegen. @ mopke, als je 1 sept je eisprong hebt gehad zou je nod rond 14/15 sept zijn. Tempen doe ik ook, maar helaas nog geen ei gespot. Nu op dag 27 ofzo. Tja, we zullen wel zien. @hier, gister zijn m'n ouders thuis gekomen. Met een enorme lading kleertjes voor ons meiske . En een krukje, blokkenkar en knuffel. Tja, ze hebben d'r gemist! Madam heeft d'r papfles op, dus ga nu maar es ff een shirtje voor haar pakken en dan ff naar het ziekenhuis om bloed te prikken.
Goedemorgen meiden! Gister de hele dag niet op het forum geweest, mijn dochter was jarig (10 jaar alweer) dus een mega knalfeest gehad!! Vandaag weer voor het eerst naar school en ik weer voor het eerst aan het werk (vanmiddag en vanavond) Ik zit nu heerlijk met mijn zoontje een kopje koffie te drinken (ik dan.. hij heeft vla ) en de teletubbies te kijken.. Ook wel weer fijn hoor, wat meer regelmaat zo na de vakantie. Ik wacht nog steeds op mijn ongi (zou de 7e moeten komen..) Hoop echt dat hij op tijd komt, ik heb namelijk ontzettend veel zin om echt te gaan "Beginnen" @Mopke & Liefdeis: Welkom!! Gezellig dat jullie er bij zijn! @ Divatje: Amerika, gaaf zeg! Fanny
@ divatje, nice! Welk deel van de States gaat de reis heen? Ben zelf in december 2006 2 weekjes op visite geweest bij mijn zus die toen een jaar in Atlanta studeerde. Hebben een korte roadtrip gedaan van Atlanta, Chattanooga, Nashville en Memphis. Erg tof! Hier net ff bloed laten tappen, dus woensdag of donderdag de uitslag. Nu eerst maar ff wat eten en drinken. En dan toch maar es ff die biscuits bakken, nogsteeds niet gedaan
Ben weer redelijk beter. Wel nog steeds misselijk. Maar overgeven lukt niet... Verder voel ik me wel goed.
@fanny: nog gefeliciteerd met je dochter! @Saz: eerst 2 weken aan de westkant (SF, LV en de parken), dan nog een kleine week NYC Nu kan het nog he
miss little, meestal laten ze je een half jaar tot een jaar aansukkelen met een uitblijvende menstruatie ligt aan hoe de dokter erin staat. Maar misschien is het met jouw nierprobleem wel weer anders. fanny, nog gefeliciteerd met je dochter! divatje, gaaf zeg amerika. vissertje, ik heb het ook een week of 2 gehad, bij mij is het denk echt ontpillen geweest. Want nu ik mn eerste echte menstruatie heb gehad, heb ik nergens meer last van. mopke en liefdeis, welkom hier! @ hier, was vanochtend lekker aan het poetsen, belt mn moeder dat mn vader gister uitgegleden is in de douche en een zeer pijnlijke hand heeft. Hij was bij de dokter geweest en moest foto's laten maken, hij kon natuurlijk geen autorijden zo. Dus ben ik maar even gereden. Niks gebroken uiteindelijk. Vanmiddag even lekker lopen met de kleine en wat boodschapjes doen. Ik heb ook net een nieuwe mal voor mn fondant, dus ik wil ook nog wat cupcakes bakken om uit te proberen.
@ divatje Wow heel veel plezier in Amerika, wij wilde eigenlijk dit jaar of begin volgend jaar naar australie, maar toen gingen we tussendoro ff verhuizen en nu bezig voor een kleine dus ik denk dat dat uitgesteld gaat worden @Saz667 Spannend ik ben benieuwd of er wat uit komt, de duimen draaien @Vissertje84; gelukkig maar, misschien een virusje gepakt of ontpillen? Kan makkelijk met dit weer iets oplopen @ Tulip Balen van je vader, hopelijk knapt hij snel op @ All Vandaag zit ik op dag11, en ik had onwijs last van mijn buik, steken, beetje misselijk zelfs en ook al iets afscheiding. Ik had toch op de planning staan om vandaag te beginnen met de ovu testen. En zie dit resultaat: Is het nou écht positief? of nog negatief??
oei, ik vind dit toch een twijfelgeval. Hoelaat heb je deze gedaan, als het vanochtend was, kun je nu best een donkerdere streep hebben.
deze was om 14:00 ik vind hem ook nog niet echt overtuigend, drom zette ik hem neer maar heb wel de bijbehorende klachten
moeilijk hoor, deze lijkt wel meer positief. Maar ik denk voor de echt vruchtbare dagen dat hij nog wel donkerder kan.
@cvo1986: Ik schrok ff, dacht even dat het een ander soort test was!! Als je een streep hebt dan zit je ei er sowieso aan te komen, dus ik zou zeggen: aan de klus!! Ik ben vanavond ongesteld geworden, de eerste keer op "natuurlijke" wijze na het stoppen met de pil en heel netjes op tijd!! cyclus van 27 a 28 dagen dus dat is mooi! even deze ongi uitzitten en dan kunnen we aan de slag! spannend spannend!! Fanny
Zo ben ik ook weer! Jeetje wat gaan jullie hard zeg! Loop alweer een berg pagina's achter Ben nu officieel 3 dagen pilloos (eigenlijk al 1,5 week maar die telt niet mee want dat was m;n stop week) begin al van alles te voelen in m'n lichaam. Bij elke dingetje denk ik, IK BEN ZWANGER! maar dat kan helaas helemaal niet want ik zit nog niet in m'n vruchtbare periode.. Duurt allemaal errug lang.. Kan niet wachten tot ik een positieve test in m'n handen heb! Vind het zoo spannend allemaal!
Dat gevoel ken ik ook , kben nog nooit zo bewust met mijn lichaam bezig geweest! Gisteren ook voor de zekerheid extra geklust, want gister had ik overdag echt 'symptomen ' die echt wel eens bij een eisprong kunnen horen. Hier ben ik zoiezo al blij mee want nu weet ik dat alles nog werkt na 13 jaar pil. @ fanny dat is een mooie start op naar je vruchtbare dagen
@ CVO: het is zeker een handenbindertje. Hondje, mag mij graag even uittesten. T is een dikke boef, bijtijden. Ook veel werk mee zeker, een puberende hond? Heb wel gehoord, dat dat ook drukke tijden zijn als de hond aan het puberen is Wat baby`s betreft, er idd niet te erg mee bezig zijn, wat niet altijd lukt hoor, maar scheelt idd vast een hele hoop. @ tulip: Ik hoop dat ze idd in mijn geval, een uitzondering willen maken. Moet volgende week heen voor afspraak, en inmiddels nog niet ongesteld.
Hierbij weer het lijstje, ik denk dat hij wel aangepast kan worden aangezien er een aantal dames zijn die ongesteld zijn geworden of binnenkort kunnen testen Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- wacht op eerste menstruatie 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie Ik heb hem ook weer even aangepast fanny, das idd netjes little angel, ik herken het gevoel nog van de 1e ja. miss little, nog een weekje geduld dus... @hier, net lekker cupcakes gebakken, kwam gisteravond niks meer van. Ik ben weer begonnen met banenzwemmen.
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie Zo mezelf hierbij gezet!