Leuk idee van die club! Misschien ook een leuk idee om een voorsteldtukje te doen? Waar we vandaan komen enz?
Ben net terug van een avondje zaalvoetbal kijken. Echt leuk, maar alles wat er nog over was van mijn stem, is nu helemaal verdwenen. (Dus Saz, ik hoop dat je me kunt verstaan morgen ). Ik heb een uitnodiging gehad voor de club. Leuk, kunnen we helemaal vrijuit praten!! Ik zag hieronder ook wel eens namen van meelezers voorbij komen, die ik helemaal niet ken. @ Daantje Hmmm, wat apart dat je alweer een beetje bloed had bij het afvegen. Maar zolang het niet doorzet, kan het nog van alles zijn!! Ik duim voor je!!
Ik hoop nog steeds op een innestelling, voel me ook echt niet zo als ik me normaal voel als ik ongi word..
ik duim ook voor je daantje ik heb me ook aangemeld bij de club hier verder weinig te melden, ik zit nu op 6 dpo en heb dus eigenlijk dezelfde 'kwaaltjes' als vorige x, dus ik vrees het ergste eigenlijk deze maand.
mmm iloiza ik weet weinig van temperatuurkaartjes, maar volgens mij is deze daling geen goed voorteken maar geen bloed geeft moed, heb je misschien slecht geslapen, vaak wakker dat het daardoor lager aangeeft??
@cvo vervelend hè die onzekerheid? Ik word er ook helemaal gek van! Gisteren dacht ik: yes innestelingsbloeding en nu twijfel ik weer! AARGH!!
@Iloiza: je temperatuur is wel flink gedaald. Deze maand doet mijn lichaam weer 'gek' net zo als vorige maand. De afgelopen cyclussen altijd pijnlijke en gespannen borsten en deze maand helemaal niets. Vorige maand wel gehad maar dan pas een week voor NOD. En mijn menstruatie kwam ruim een week later. En ik houd mijn slijm bij en deze maand is het al 2 dagen erg nat en slijm is wat roomwittig. (sorry voor het verhaal) Word er gek van.
Saz en Iloiza hier Zijn druk bezig met de taartjes, maar lezen nog wel mee hoor! Mja, zei net ook al tegen Iloiza, 't kan beide kanten nog op, hopelijk is het een enorme innestelingsdip, maar 't kan ook inhouden dat ze over een paar dagen ongi wordt. @ Daantje, je hebt nu weer na de sex bloed gehad, zou goed kunnen dat 't gewoon door de sex komt! Tijdens een zwangerschap is alles beter doorbloed, en kan er sneller een bloedvaatje knappen, wat dus verklaart waarom je bloedverlies hebt. Over een paar dagen gewoon een test doen als je niet ongi bent geworden!
Stond net in de winkel en schrok ineens. Ik voelde dat mijn onderbroek ineens nat werd (sorry ) Ik heb snel afgerekend eb baar huis gereden, snel de tampons gepakt, want ik was vast ongi geworden. Kom ik bij de wc, niet dus! Alleen maar vocht en een beetje afscheiding.. Natuurlijk op internet gekeken en t zou bij een zwangerschap kunnen horen, dat hoop ik dan maar! Wat duurt wachten toch lang!!
daantje, ik hoop ook echt voor een innesteling. iloiza, ik heb nog weinig verstand van temperaturen, maar als ik het goed begrijp daalt je temp. dus normaal voor je ongesteld wordt en blijft die constant als je zwanger bent ofzo?? Wat saz zegt klinkt wel goed, hopelijk is het dat. suc6 meiden met de taartjes. cvo, ik hoop het niet voor je meid, mn duimen draaien voor een roze afloop. Ik heb vandaag de vk gebeld en ik kan dinsdagmiddag komen. Ze wilde toch even kijken of ze alvast wat kon zien omdat ik zulke wisselende cyclussen heb, ze zei al dat het kon zijn dat er nog weinig te zien is. Naja, we zien wel. Merk aan alles dat ik weer zwanger ben iig.
Gaat dit topic dan ook naar de club? Kan een moderator het verplaatsen oid? Of gaan we daar opnieuw een kletstopic beginnen?
@tulip, zo als ik hoorde is het in de eerste 2 weken van je zwangerschap nog niet super schadelijk als je dan iets heb gegeten of gedronken wat je eigenlijk niet meer mag. Zie je echt ideaal die cb, GEFELICITERRD!!! @daantje, als ik niet wilde drinken dan zei ik altijd dat ik de dag ervoor gewoon al te veel had gedronken en dat ik er nou niet meer aan moest denken om weer te drinken. Kan die bloed ook niet gewoon van het klussen zijn, dat er net misschien een adertje gesprongen is ofoz? @dronty jeetje, heftig...sterkte!! @saz super idee van die club, heel leuk!!!