mallle, ja mijn man zei later ook: wat is nu het gevaar van die zalm?? De listeriabacterie toch?? Nou als je daar mee besmet bent dan had je dat wel gemerkt, dan had je pas echt boven de wc gehangen! En dat is natuurlijk ook wel zo, volgens mij ben je daar doodziek van. Ik heb trouwens een kwaaltjestopic aangemaakt voor de mensen voor nod die dingen niet thuis kunnen brengen en ook voor de zwangeren.
@malle ja maar met oud en nieuw vind ik dat wel lastig. Heb ook wel gehoord dat als t zo vroeg is t nog niet zoveel kwaad kan. Is mijn vriendin verteld toen ze zwanger was en toen ze t nog niet wist goed gedronken had op een feestje. Als ik het zeker weet verzin ik wel een smoesje dat ik keelontsteking heb ofzo en aan een kuur zit, geen probleem. Ik hoop dat ik voor oud en nieuw duidelijkheid heb!
Tja, een keelontsteking kan, alleen als ik echt keelontsteking heb kan ik sowieso amper eten en drinken, en vaak ook amper praten en heb dan zelfs moeite met ademen... Misschien handiger om een blaasontsteking te faken? Gewoon wat vaker naar de wc gaan
Oh dat is ook een goede! Ik zou t liefst vrijdagmorgen willen testen. Mocht t positief zijn kunnen we t nog ff rustig verwerken we gaan zaterdag nl weg met vrienden. Mijn vriend wil alleen pas testen als ik ruim overtijd ben. De vorige keren testen we ook op tijd en vindt hij zonde. Ben ik het eigenlijk mee eens maar nu met oud en nieuw... Wordt nog een discussiepuntje denk ik.. Vanvond misschienaar weer eens aankaarten...
Hi dames, Sorry, even niet reageren op iedereen. Heb weinig tijd. Jongens moeten zo op bed en de familie komt vanavond voor de kerstcadeautjes. Hier nog steeds geen bloed of roze/bruin slijm te bekennen. Ook geen ongikrampen of welk teken dan ook dat m'n ongi eraan komt. Wel vandaag vaak moeten plassen en ben een beetje misselijk. Dit zijn op zich wel weer goede tekenen, maar wil toch proberen niet te veel te hopen. Het is toch afwachten wat mijn temperatuur morgen (en evt. de komende dagen) gaat doen. Hopelijk toch nog goed nieuws op oudjaarsdag.................... al denk ik van niet.
o iloiza, je houdt iedereen wel in spanning hoor. Ik hoop het echt voor je. Vind het zelf ook wel gezellig, dan lopen we bijna gelijk op. Veel plezier vanavond. Is het allemaal gelukt met de taartjes??
Haha, ja, we hebben de taartjes gevuld (hadden we net na de middag al gedaan), ik heb 1 poging tot gedaan om een bloem te maken, maar lukte niet zoals ik wilde. Iloiza heeft d'r taartje nog bekleed (is dik een uur bezig geweest om de kleur te krijgen die ze wilde), en dat was 't. En ze was hier om 10 over 9, kon vervolgens weer snel naar huis om de fondant te halen, en is om half 6 ofzo weer weg gegaan vanmiddag? Dus niet erg productief geweest, maar wel erg gezellig
En ja meis, tis echt onwijs te hopen dat je temp morgen weer mooi omhoog is! Dus morgen wel op tijd je temp op ff invoeren, want dan kunnen wij allemaal direct checken of 't de goede kant op gaat . M'n duimen draaien voor je!! Oh, doe je ouders en broertje zo de groetjes van me .
Dames, bedankt voor het duimen. Helaas heeft het niet mogen baten. Het is afgelopen. Net een beetje roze afgeveegd. Ik weet genoeg. Hopelijk meer succes in ronde 4. Ben wel een beetje verdrietig, maarja... niks aan te doen. Kerst was trouwens erg gezellig. Familie is net weg. Leuke cadeaus gehad, nu helemaal gesloopt en maar lekker slapen.
ff een vraagje, ik zit nu vandaag op 7 dpo, maar gisteren avond had ik toen ik in bed lag last van een enorme opvlieger, kweet brak me uit én misselijk. ben echt een half uurtje uit de running geweest ik kon niks op me lijf hebben, geen deken, geen hond tegen me aan...echt heel irri. Dus ik vanmorgen gekeken om het in mijn telefoon te zetten, heb ik dit dus vorige maand ook gehad, ook precies op 6DPO. weet iemand wat dit kan zijn?
@ Iloiza Balen Meis had het je zo gegunt , vol moed de nieuwe ronde in. Maar deze maand is je LF wel langer dan andere maanden toch? @ CVO Ik zou het echt niet weten, de enige maand dat ik niet echt kwaaltjes had alleen erg moe was het raak. Wat duren de dagen lang he tot je mag testen, mijn duimen draaien. @ Hier, ben vandaag kotsmisselijk opgestaan , hoop niet dat dit vaker is , is echt klote. Vanochtend bij mijn foliumzuurtabletje innemen, bijna alles onder gekotst moet gelijk aan jou denken Saz haha. Ik ga maar weer eens aan het werk, fijne dag allemaal.
Ssd, wil je niet ontmoedigen, maar meestal wordt het nog wel erger is het . Maar bij veel is het met een week of 12 over.