Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    WTF?! Zie mijn temperatuur nu... Ik voel me niet koortsig, maar mijn thermometer gaf toch echt tot 2x toe deze temp aan...!! :$
    Straks naar de gyn in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat zij zegt...
    Ongi is trouwens nog niet doorgezet. Vanmorgen weer wit slijm afgeveegd, en alleen toen ik m'n papiertje naar binnen duwde, zat er wat bruin bloed op.
    Had ik verd**** nét een beetje vertrouwen in mijn cyclus en mijn lichaam, krijgen we dít!!! :(

2. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iloiza ben benieuwd wat ze er over zeggen. Wel vreemd hoor! Misschien zet je ongi toch niet door!

3. tulip

tulip Niet meer actief

Iloiza, ben ook,heel benieuwd zoals je temp eruit ziet lijkt het goed. Alleen het bruine bloed is niet te verklaren. Misschien oud?
    Laat het maar weten, zou hij ook een echo maken ofzo om te kijken of je echt niet zwanger bent? Je hebt iig genoeg vragen voor hem.

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Iloiza, hahahaha, ik weet dat ik gister zei dat het mooi zou zijn als vandaag je temp weer hoger zou zijn, maar dit is een beetje overdreven hoor ;). Misschien was die spotting van gisteravond en dat beetje bruin van vanmorgen van een innesteling? Nu kunnen we nog niks van je temp zeggen helaas, alleen dat 't nog steeds beide kanten op kan. Ik persoonlijk denk dat het een goed teken is, maar 't blijft nog even een paar dagen afwachten.
    Veel succes bij de gyn, laat je straks ff weten hoe het is gegaan?

@ Hier, lag om kwart over 9 gisteravond op bed, M wilde niet slapen, beetje ziekjes. Halve nacht niet geslapen omdat ze zo wild aan het doen was, dus samen tot kwart over 9 vanmorgen geslapen.

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @iloiza ik zou het ook niet weten, wt raar allemaal. hoop dat ze je andwoord kunnen geven op het ziekenhuis. Succes!

@cvo ik hoop dat jij ook snel uitslag krijgt:)

@hier gaat nog steeds goed hoor en nergens last van, morgen onzo eerste echo, ben nu al helemaal zenuwachtig, misschien toch een beetje bang dat het niet goed is, omdat ik nergens last van heb, maar ja, wil er positief heen gaan en hoop dat ik morgen gewoon met een big smile:D naar buiten stap!! Pffffff Zenuwen!!!

6. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @ ssd vervelend dat je zo misselijk bent.
    @cvo Geen idee wat het kan zijn.
    @Iloiza jeetje wat is jouw temperatuur weer flink gestegen.
    Ik ben benieuwd wat de gyn zegt daarvan.

Vanochtend maar weer de huisarts gebeld of nu wel alle testen binnen zijn.
    Want vorige week donderdag heb ik bloed laten prikken op bezinksel,schildklier en HB die waren allemaal binnen en waren prima.Alleen mijn glucose miste nog en die was nu dus nog niet binnen.:x
    Ik trof onze buurvrouw (zij is doktersassistent) aan de telefoon
    en die ging er achteraan bellen en belt mij vandaag nog terug daar over.

7. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Tulip Ja helaas wel haha, ik had eigenlijk nergens last van, dus soms voelde ik me ook niet zwanger
    Aan de ene kant denk ik Ja ik ben misselijk :) aan de andere kant denk ik liever niet.

@ Iloiza Wat raar van je temperatuur hij is opeens wel heeel hoog. Succes bij de gyn.

@Malle Wat spannend zeg :) Succes morgen.
    Hier nog eentje omdat ik niet echt kwaaltjes heb ben ik soms bang dat er iets mis is, maar er zijn genoeg vrouwen zonder kwaaltjes.

@ Dronty Het is inderdaad vervelend, maar het hoort erbij :(
    Maar heb er zelf voor gekozen dus mag niet klagen haha
    Gelukkig dat die testen goed waren, ik ben benieuwd wat de uitslage van die glucose test is.

8. tulip

tulip Niet meer actief

Mallle spannend hoor. Hopelijk krijg je een mooi kloppend hartje te zien

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Sorry, even egoberichtje. Ik ben bekaf, dus zal later weer op de rest reageren. Eerst maar eens even in het kort hoe het er bij mij nu voor staat.

Ben vanmorgen bij de gyn geweest. Ze nam me gelukkig heel serieus en begreep dat ik me zorgen maakte over m'n cyclus. Volgens haar is er een grote kans dat ik een vmk heb gehad in ronde 1, vanwege mijn rare cyclus daarna en de menstruatiepijn die ik had beschreven als 'een soort weeën'. Dat is goed, want dat betekent dat ik in ieder geval gewoon zwanger kan worden. Nu moeten we er alleen nog achter zien te komen waar evt het probleem zit, waardoor m'n LF zo kort is en de innesteling dus in gevaar komt.
    Ik moest bellen wanneer ik ongesteld zou worden, want m'n nieuwe cyclus gaan ze in de gaten houden met echo's en bloedafname.

Daarna nog even naar het centrum geweest om wat spullen te kopen en toen ik thuis naar het toilet ging, zag ik dat het echt over is... Ronde 4 is begonnen.
    Ik heb meteen het ziekenhuis gebeld en morgen heb ik meteen mijn eerste echo en bloedafname.

Ik ben blij dat ik meteen zo serieus ben genomen, ondanks dat we nog helemaal niet zo lang bezig zijn als de meeste stellen die daar komen met een kinderwens (ik heb trouwens wel een beetje 'vals gespeeld' door haar in de waan te laten dat we meteen in de zomer al begonnen zijn voor een derde - en niet dat ik eerst ben gestopt met de pil, en pas vanaf oktober echt zijn begonnen. ;))
    Nu maar afwachten hoe deze cyclus zal verlopen met alle echo's en bloedonderzoeken. Mijn man en ik proberen deze ronde om de dag te klussen, en rond m'n eisprong een beetje extra om alle kansen te benutten. Hopelijk is het deze ronde dan echt gewoon raak, en mocht het wéér zo vroeg mis gaan, hopelijk komen ze er dan achter wat het probleem is en kunnen ze me helpen.

Maar hoe blij ik ook ben met deze hulp, toch baal ik echt als een stekker dat het deze keer niet raak is. Mijn man en ik hadden zo'n goed gevoel, ik had zó veel kwaaltjes, mijn temperatuur was zó netjes... het zegt gewoon blijkbaar geen zak. :(
    Ben best verdrietig, maar er is nu toch niets meer aan te doen...

10. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @iloiza wat balen zeg dat je een ronde door bent.
    Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent.
    Fijn dat de gyn je serieus neemt en dat je morgen al terecht kan voor een echo.
    Hopelijk kunnen ze verder helpen en inzicht geven in je cyclus.

11. tulip

tulip Niet meer actief

Ik snap je gevoel iloiza, maar wat fijn dat je zo serieus genomen werd. Ennu ze vragen meestal ook niet hoelang je bezig bent, maar wanneer je met de pil gestopt bent, dus in weze heb je niks gezegd wat niet waar is.;)
    Suc6 iig morgen. Hopelijk kunnen ze julie snel helpen. En ik zei toch ook begin deze ronde, we laten er max een dag tussen: zie het resultaat:)

12. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Inmiddels ben ik in het zh. geweest en het was alleen een gesprek over de risicos, waar ik ontzettend van heb gebaald.

Maar deze maand al 6 maand na pilstop, en 26 december hele nacht opgezeten zo`n buikpijn echt niet te houden. Maar had veel bloedverlies, dus is dan wel mijn menstruatie. En de eerste echte menstruatie. Was zo opgelucht, ondanks de pijn.

Wanneer kan ik beginnen met testen met ovu-testen?
    Zo spannend allemaal.

13. tulip

tulip Niet meer actief

miss little, je weet natuurlijk ook niet of je een regelmatige cyclus hebt dan?? Dan zou ik rond dag 10 beginnen met ovu testen. Fijn dat je eindelijk gericht aan de slag kunt gaan.:D

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik ga ff mijn banner uitzetten want daar klopt geen klap van namelijk
    heb net zoals vorige periode weeer een lange lf dus is mijn eisprong al geweest
    huisarts gebeld en ze zei dat ik me niet druk moest maken dat het niet erg was maar maak me toch druk dus 9 januari afspraak

15. tulip

tulip Niet meer actief

spannend lennyt, hopelijk kunnen ze je nu toch wat wijzer maken.

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    vind het lastig te bepalen als ik mijn normale cyclus aanhoud zonder het invullen van mijn lf dan zou ik afgelopen dinsdag moeten beginnen met testen en dan zou ik nu toch minstens een streepje bij het testegedeelte moeten zien maar hijs gewoon helemaal blanco

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    op de ovutest dan he

18. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal. Gisteravond had ik een klein beetje oud bloed. Denk zelf van t eerdere bloedverlies. Verder weinig te melden...

19. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook weinig te melden :cool: ik ben eigenlijk aan het wachten totdat ik morgen mijn ongi zie beginnen. ik heb echt griezelig precies dezelfde kwaaltjes als vorige cyclus en toen had ik een LF van 9.
    Ik baal echt enorm hiervan :(

20. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me voorstellen..... Wachten, wachten, wachten... Niks aan!

Deel Deze Pagina