Mallle, ja ik zag het. Vroeg me net af hoe het was gegaan met de echo, en vlak daarna postte jij zelf al. Fijn dat alles goed was. En natuurlijk zijn jullie gelukkig!! Geniet er maar zo veel mogelijk van, zoals Tulip al zegt - die zwangerschap is zo voorbij. Haha, het is er toch maar 1? Had m'n pendel het toch niet goed - maar volgens mij maakt dat voor je geluk niet uit.
dat klonkt allemaal hartstikke goed en ik duim voor ene heel goed 2012 voor je (en de andere hier uiteraard) net geloof ik al een beetje heeeel licht roze gespot met afvegen dus denk dat het weer een korte lf is.
@ mallle, fijn dat alles goed ging! Balen van die week terug gezet, maar da's niet echt een ramp @ iloiza, zal me benieuwen wat er uit de onderzoeken komt, hopelijk in januari op roze! @ hier, straks met Meagan naar de huisarts, ze moet steeds hoesten en geeft daar af en toe van over. Nu 2 nachten bij ons in bed geslapen, dus ik heb niet zoveel slaap gehad.. Reageer vanavond uitgebreid, nu op m'n telefoon.
o iloiza heb jouw update net gemist denk... het klinkt goed allemaal, zeker met de eitjes die al klaar stonden. Je wordt nu ook goed gecheckt he, dus dat is al een geruststelling lijkt me.
@ cvo Balen van dat roze. Hopelijk zet het niet door... @ Saz Hopelijk inderdaad in januari op roze. Jorik zei al "Als je deze keer zwanger wordt, dan kun je mooi bevallen op onze trouwdag." Ja, het ligt eraan wanneer precies m'n eisprong zal zijn, maar als het straks inderdaad raak is, is de kans groot dat ik op of binnen een week na onze trouwdag uitgerekend ben. Ik zou het prima vinden, al hoop ik niet dat hij of zij dan daadwerkelijk op 1 oktober geboren zal worden. Dan zal die dag nooit meer in het teken van onze trouwdag staan, want dan is de verjaardag van de kleine frummel belangrijker. Beterschap met Meagan!! Het gaat rond. Ikzelf gisteren ook vanaf half 5 de hele avond op de bank gelegen - strontverkouden en steeds slijm ophoesten enzo (misschien vandaar die hoge temp van gisteren...?) en Niek is ook al flink aan het hoesten en snotteren. Dyon is er eigenlijk net vanaf, dus ik hoop niet dat we hem opnieuw besmetten. @ Tulip In een ander topic waar ik klets zei al iemand dat ze het best heftig vond dat ik zo vaak naar het ziekenhuis moet, maar ik vind het niet erg. Eigenlijk is het ook best heftig, maar zo zie ik het niet. Ik ben al lang blij dat ik deze cyclus goed in de gaten wordt gehouden en dat deze cyclus ook helemaal geanalyseerd zal worden. De vorige keer was er nog enige onduidelijkheid over wanneer precies m'n eisprong was. FF dacht 13CD. Ik dacht 14CD en Saz dacht dat 15CD ook mogelijk was. Deze keer zal ik het, dankzij dat monitoren, heel zeker weten. Doen we rond die periode nog een beetje extra ons best en hopelijk is het dan straks raak. En mocht het dan weer niet lukken, hopelijk komen ze er dan achter wat precies het probleem is en wat eraan gedaan kan worden. Ik kán in ieder geval gewoon zwanger raken, dus een lang en vermoeiend traject zal het waarschijnlijk toch niet worden...
@ Saz Ik heb gisteren nog even een potje Jem Petal Powder gekocht (dat was 'm toch?? die eetbare lijm?? ) Er staat alleen niet op hoe ik de lijm klaar moet maken. Heb jij de hoeveelheden voor me? En hoe ik het precies klaar moet maken? Ben van plan de taart voor Dyon vandaag helemaal af te maken en 'm dan in de vriezer te doen tot (een dag voor) z'n verjaardag. Nog tips voor het invriezen en/of ontdooien?? Hoever van tevoren uit de vriezer halen? Hoe ontdooien - in de koelkast? En hoe verpakt? In de taartdoos (die ik nu overigens wél heb )? @ Tulip Jij nog laatste taart-tips voor me?? Ik heb nu een beklede taart die ik vandaag helemaal af ga maken met het puzzelplaatje en de overige versiersels, daarna invriezen. Nog tips wbt invriezen/ontdooien?
Dag meiden, Hier was ik weer.. het verloren schaap.. haha.. heb wel steeds meegelezen maar niet gereageeerd!! Emiel is weg, hij komt in het nieuwe jaar weer terug en heb beloofd dat ik dan zou testen, als ik nog niet ongi ben geworden.. maar aan me zere borsten te voelen, ben ik bang dat ik gwoon ongesteld ga worden.. :S.. maar goed we zullen zien.... Ben nu hard aan het leren voor mijn theorie.. wat een k werk!!! Nu 4 toetsen gedaan en mijn laagste fout is 17!!! Daar haal ik het helaas niet mee.. grrr @iloiza Wat ontzettend balen van je ongi L.. maar wat fijn dat je zo goed geholpen gaat worden.. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat ook dit nieuwe jaar een super jaar voor je gaat worden !! pfff jou temperatuur daar haal je ook geen duidelijkheid uit!! @cvo Ik heb geen idee.. vroege overgang?? @daantje Wat raar die gekke bloedingen bij jou. Ik hoop dat het oudbloed is en dat er een mooie eitje is genesteld!! @ssd Wat tulip zegt.. ik ben bang dat je daar vaker en langer last van gaat hebben.. ik hoop alleen niet dat je een nieuwe relatie gaat krijgen met de wc..?? @malle Hihihi mooi dat je een hartje hebt gehoord en dat het er 1 is.. haha.. 2 was natuurlijk ook leuk..hihi.. maar super zeg, hebben jullie lekker genoten!! @sazz Beterschap met je kleine meid!!
@iloiza heb je ook foto va je taart?? Dyon is toch in feb jarig?? of is hij in januari jarig?? kan je een taart zolang bewaren??
Pindarella, ik was in februari uitgerekend van Dyon, maar hij besloot in januari al te komen. 27 januari is hij jarig. In de vriezer houdt de taart wel tot die tijd hoor. Van de vrouw die onze bruidstaart heeft gemaakt hoorde ik dat hij tot 3 à 4 maanden invriezen nog net zo lekker smaakt, maar dat we alles wat over was van de bruidstaart niet veel langer ingevroren moesten laten. Ik weet niet hoe lang Saz en Tulip hun taartjes max ingevroren laten?? Maargoed, tot eind januari blijft hij nog wel goed in m'n vriezer. Foto heb ik nog niet, want hij is nog niet af. Saz en ik hebben onze tijd een beetje lopen verkletsen, hihi. En ik ben heel lang bezig geweest om de kleur te krijgen die ik wou. Ik heb nu een donkerblauwe taart zonder versieringen, maar vandaag maak ik er nog een Bliksem McQueen op, en nog wat zwart/witte versiering (zoals de kleuren van een race-vlag ). Ohw, doet me trouwens denken aan dat ik je nog had beloofd een foto van mijn Mi Moneda te plaatsen. Zal er ff eentje maken.
Pff word gek van mijn moeder. Onze band is niet erg goed, eigenlijk nooit geweest. We hebben al heel wat van haar gepikt en haar voor heel veel dingen al vergeven. Ik ben al vanaf mei bezig om contact te onderhouden met haar maar het komt alleen vanaf onze kant. In oktober heb ik haar een laatste mailtje gestuurd en daarop reageerde ze kortaf 'dat ze druk was en geen zin en tijd om te mailen'. Maar als ik haar belde nam ze ook niet op. Mijn man zei dat het genoeg was geweest en dat ik haar nu maar eens moest laten komen met initiatief. Met S zijn verjaardag in november stuurde ze een kaartje met geld er in. Ik had haar gebeld maar ze nam maar niet op en belde ook niet terug.Dit 2 dagen vol gehouden maar geen reactie terug. Dus een sms gestuurd met een bedankje. Belt ze een minuut later en gaat te keer tegen me waarom ik het zo doe en of er iets is omdat ik niets meer van me liet horen. Ik was echt even verbouwereerd en kon weinig uit brengen en dat lukte ook niet omdat ze maar door blijf ratelen. En kreeg ik net een mailtje waarin ze ons weer van alles en nog wat verwijt.Ik weet even niet wat ik hier nu weer mee moet. Voor mei waren we wel goed want toen was net haar relatie uit en mijn broertje had ze geen contact meer mee. Daar heeft ze nu weer wel contact mee en sinds dien duwt ze ons weer weg. Vanavond maar even met manlief een mailtje op zetten om terug te antwoorden want weet zelf even niet meer wat ik hier mee moet. Ze heeft me al zo veel pijn en verdriet gedaan, dat ik niet meer vriendelijk en correct kan terug antwoorden.
@iloiza cooooll... ja ik heb de roca munt ook binnen, die zal ik ook even plaatsen, mijn champagne lijkt helemaal niet zo champagne.. lijkt wel heel mooi.. hahahaha.. nou ja.. als jullie maar vermaakt hebben toch :d..hihi.. Emiel en ik hadden het nog over kindjes en toen vertelde hij dat Jordi zo ontzettend verwent is, rieny had een muts gekocht, zo'n hele gave een mooie zwarte met bont aan de binnenkant en van die oordingen.. was hij zo ontzettend boos geworden omdat hij e blauwe wilde.. hij was zo boos dat hij ook neits meer tegen emiel wilde zeggen toen hij wegging.. En hij kwam tot de conclusie dat jordi verwent is.. heel verwent en dat hij niet wil dat ons kindje ook zo word.. en dat deed me denken aan jou verhaal met je schoonmoeder.. ik dacht oohh.. dat maakt jou verhaal begrijpbaarder..
@ Pindarella Hierbij mijn Mi Moneda. I LOVE IT!! Ja, dat klinkt inderdaad wel een beetje verwend ja. Hoe reageerde M hierop dan? Als Dyon zo 'ondankbaar' was geweest, had ik denk ik gezegd "Je krijgt deze muts, of helemaal geen muts." Ik vind het vreselijk als kinderen erg verwend zijn, maar kinderen laten zich graag verwennen. Het ligt volgens mij meer aan hoe de ouders daarmee omgaan. En in mijn (veel) geval(len) ook wel een beetje de opa's en oma's. M'n schoonouders moeten dat echt een beetje gaan temperen, die verwennen onze kids veel te veel. Ik had gisteren ook nog iets doms. Had Dyon gistermiddag meegenomen naar de Pipoos, om nog wat laatste spullen aan te schaffen om zijn taart af te maken. Moest ook nog even naar de Etos, en op de terugweg gingen we door die passage. Die draaideur bij Twinkle, die stopt toch normaal gesproken als bijvoorbeeld een ouder iemand te langzaam is?? Nou, Dyon ging middenin dat ding stilstaan, omdat hij het zo boeiend vond, maar die deur stopte dus niet...!! Ging wel langzamer, maar Dyon viel en werd gewoon vooruit geschoven door die stomme deur. Ik probeerde hem op te tillen, maar omdat die deur gewoon door draaide, lukte dat niet. Hij schoof dus gewoon door naar buiten. Nog voordat ik hem op kon tillen, stapten er twee vrouwen van tussen de 40 en 50 gewoon over hem heen $) en hoorde ik die ene tegen de andere kakelen 'tsjongejonge...mompeldemompel...dat kind...mompeldemompel' Ik was zó boos!!! Alsof Dyon of ik er iets aan kon doen dat die deur niet stopte. Stomme wijven!!! Tssssss, sorry hoor. Ik heb snel Dyon opgetild, maar anders had ik gewoon even zin om dat wijf haar mond te snoeren. Wat denkt ze wel niet!!!
@pindarella: En haar timing is ook weer erg goed.Zo voor oud en nieuw. Maar daar heeft ze een abonnement op. Ik baal er van dat ze iedere keer zo doet en ze kiest iedere een rot moment uit. Meestal met de feestdagen, vlak voor je op vakantie en dagen die speciaal voor ons zijn (verjaardagen,trouwdag)