Ik had het net ook al in de club gevraagd, maar volgens mij zit iedereen hier. Heeft iemand enig idee wat er met Ron (gtst) gebeurd is? Ik heb het een paar dagen gemist vanwege kerst en de verlate pakjesavond. Was hij ziek ofzo? Ik snap niet waarom hij zo ineens begon te bloeden, en nu ineens dood is...?!
jack heeft ebola (een virus) opgelopen en ron heeft hem aangeraakt, ik denk door het bloed of door zweet (want zo kan je het overdragen) en daardoor is hij dood gegaan, het bloed kwam uit zijn oren, neus net als bij jack!! ik moet het vandaag zien!!! spannendd..!!
Is Jack ook dood dan?! Of is die alleen nog ziek?? Het laatste wat ik me herinner van Jack is dat hij dacht dat hij een zwarte boot was.
iloiza, in de koelkast in de zak is idd wel een goeie, dan komt de vocht/condens ook niet direct op je taart. pindarella, wauw mooi die munten zeg!
jack leeft nog, hij is in quarantaine.. ron is gestorven in de armen van Edwin, die het net had goedgemaakt met lucas.. ron zweette heel erg, dus verbaasd me niets dat edwin ook nog ziek word! @tulip ja ze zijn prachtig!! hihi..
zal ik om een slotje voor dit topic vragen, dan is het duidelijk dat we in de club verder kletsen voor iedereen??
Van de ene kant vind ik die andere wel fijner, omdat die afgesloten is voor andere leden en gasten. Van de andere kant vind ik deze handiger. Bij die andere kun je elkaar ook niet quoten, volgens mij... maar misschien moet ik gewoon nog aan die andere wennen.
@ Iloiza Wat vervelend dat je weer ongi bent geworden. Ik hoop dat ze snel de oorzaak van je korte LF vinden. Wel fijn dat ze je serieus nemen Wat idioot van die draaideur en die vrouwen zeg ! @ MissLittle Wat fijn dat je ongesteld bent geworden, ik hoop dat je nu regelmatige rondes krijgt. @ Dronty vanaf me eisprong had ik heel veel slijm / afscheiding en heel veel vrouwen hebben dit als ze zwanger zijn zag ik op internet dus er is nog hoop. Ik had ook echt heel veel slijm. Wat naar van je moeder, echt niet normaal hoe ze reageert @ Malle geweldig om te horen dan alles goed is en dan het hartje klopt @ Saz Beterschap met de kleine @ Dames die wachten op hun Mogelijke NOD ik blijf voor jullie duimen. @ Klussen Wij hebben het ook om de dag gedaan, de rondes ervoor ook om de dag en rond de eisprong dagelijks maar dat was geen succes. Deze ronde elke keer om de dag en zie het resultaat
pfff het klinkt buiten alsof het al oud en nieuw is.. de hond wil de deur niet meer uit..!! nou 8 uur waar blijf je, ik wil gtst zien!!!
even adviesje nodig van jullie gisteravond ovu test gedaan was ie negatief en nu de test vanmiddag gedaan en hij was positief hoe kan dat en we hebben twee dagen geleden nog gemeenschap gehad is er dan een kans of zeggen jullie van helemaal gen kans
@lenny ik zou nu ook gaan klussen!!! bij mij is dat precies zo.. zo op de 1 of andere dag is hij positief en de volgende dag is hij weer negatief!!
lennyt, ik heb dat vaker gehoord dat het per dagdeel scheelt. Mischien vandaag toch nog even aan de slag voor de zekerheid??
dan kan ik het wel vergeten deze periode die van mij zei al van ja da kan ik niet op commando en je zit er te veel mee in je hoofd en we hebben het twee dagen geleden ook nog gedaan en pfff
Ik zou zeker nog proberen of je man vanavond toch nog wil klussen. De zaadcellen kunnen het vanaf die twee dagen geleden nog wel een tijdje overleven bij jou, maar om de kansen te vergroten had ik zeker nog een poging gewaagd... Ik hoop maar voor je dat je hem nog 'in de mood' kunt krijgen!! Succes!!
oei, hoop voor je dat het lukt lennyt, in principe kunnen ze wel 48 uur overleven hoor. Ik dacht nog wel dat ik de enige man op aarde had die wel eens nee zegt Ik zeg wel eens tegen hem: je bent echt geen vent hoor maar er lopen dus nog meer van die exemplaren rond.