ja ik was benieuwd.. maar ik kom er maar niet vanaf.. ik wilde hem graag proberen.. omdat die gehackt is.. maar gelukkig is die hacker er niet meer mee bezig!! en toen vergeten uit te loggen!
Hmmm.. ik denk dat je pech hebt. Home Alone 3 is erop. Ik had gisteren ook al pech, geen Castle deze week.
Wij blijven lekker thuis met oud en nieuw. Misschien dat ik nog even langs schiet bij kennissen die hebben morgen 'open inloop' in hun huis. Zodat je iedereen alvast gelukkig nieuwjaar kan wensen. Dan heb ik de meeste van scouting al gehad. Scheelt over week een weer een boel. Vanavond met manlief een mailtje op gezet voor mijn moeder. Een vrije zakelijke brief en ze kwam zo waar met excuus en dat ze zelf misschien ook wel initiatief kan nemen in het contact. Nou ja we zien wel weer hoe en wat...
Pffff, de hele avond bezig geweest met m'n puzzelplaatje van Bliksem McQueen voor op de taart voor m'n zoon. Ik had 'm echt supermooi, totdat ik er zwarte lijntjes op ging maken. De eerste lijnen waren nog wel mooi, maar ik heb een beetje spijt dat ik alle randen zwart heb gemaakt... Maar heb er zo ontzettend veel werk aan gehad dat ik 'm maar zo laat. Ik heb echt geen puf om morgen weer een nieuwe te maken, ook al zou ik dat het liefst willen. Ach, waarschijnlijk vindt m'n zoon hem prachtig. Mama is gewoon een beetje te perfectionistisch. Nu gauw naar bed, voel me k*tsberoerd...