Yeps! Deze afgelopen 4 dagen al elke dag bij thuiskomst de vuilnisbak wéér moeten inruimen haha maar verder istie wel lief gelukkig. Maar anders waren de rollen behand allang op
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - heeft nu eisprong en is flink aan het klussen - wacht dus niet op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie Ik was verwijderd, maar sta er weer bij
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - is voor de 1e keer ongesteld (cycl 27 dagen) 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - heeft nu eisprong en is flink aan het klussen - wacht dus niet op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie
Geen idee kheb nog geen ervaring met een puberende peuter haha. Hij is continu om aandacht aan het vragen ... Heel irri ...dan ben je net met hem uitgeweest, heb net met hem gespeeld en hij heeft brokjes op ...en dan nog miepen ... Zucht
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 1e (natuurlijke) ongesteldheid (cycl 27) 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie Even mijn update erbij...
@mopke leuk dat je jezelf er ook bij hebt gezet zie dat je op dezelfde dag is ik gestopt bent met de pil.. hoe vergaat het jou? last van ontpillen? ik heb alle vreemde kwaaltjes al gehad.. laatste 2 dagen is het rustig alleen afentoe steken in me buik en borsten.. al druk aan het klussen of wacht je je eerste menstuatie af? @cvo1986 fijn he zo'n puberende hond wij hebben een franse bulldog hij is nu 11 maanden en probeert van alles uit... hij is erg ondeugend en we hebben onze handen er aardig vol aan.. de sloopfase is gelukkig voorbij dat scheelt al een heleboel!!
@tamara kwaaltjes waren in het begin niet echt prettig. Maar nu geen last meer. Ik wil de eerste menstruatie afwachten maar ook al gericht geklust. Ik zie wel..
@ fanny ik denk dat je niet de laatste versie van de lijst gepakt hebt, want nu sta ik weer niet meer in de lijst
Hier weer een berichtje van mij Heb vandaag echt een rot dag, veel buikpijn, hoofdpijn en het gevoel alsof wanneer je gaat zitten het intern allemaal ingedrukt wordt zeg maar. Heb ook weer een test gedaan (tis wat dit weer haha, heb je geen zin om naar buiten te gaan dus doe je maar een testje). Ik vind die van vandaag wel nog donkerder, dus ben benieuwd wat ze morgen gaan doen qua kleuren. Wij gaan vrolijk door met klussen. Verder ook veel witte afscheiding gehad, dus ik denk echt dat dit mijn eisprong is/was. We hebben zoiezo afgelopen vrijdag en zondag en gister geklust (al was het zondag staand...maakt dat iets uit ) Dus nu geduldig afw88 tot mijn NOD de 23e (maar nu ik al misschien eerder mijn ei heb gehad ben ik daar ook eerder mee). @ tulip Haha LOL leuk vooruitzicht Hoe gaat het nu met je vader @1986Tamara pff 11 maanden, dat is ook een fijne leeftijd De sloopfase was toen bij ons in volle gang. Hij vond de gordijnen niet mooi en het behang in de gang ook al niet Heb echt serieus ged8 dat hij aan een carriere binnenhuisarchitectuur begonnen was
cvo, balen dat je je niet lekker voelt, maar goed van die ovu testjes. Goed oefenen dus!! En staand of liggend maakt niet uit nee (haha, wat een vraag) als het z'n doel maar bereikt he
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - is voor de 1e keer ongesteld (cycl 27 dagen) 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - heeft nu eisprong en is flink aan het klussen - wacht dus niet op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie
Hee meiden! Hier nog geen teken van ei of wat dan ook, dus schiet nog niet echt op . Gister weer naar Leeuwarden geweest. Om even voor 6 in de auto, anderhalf uur later daar aankomen, van 19.45 tot 21.15 "les", wat voor mij inhield van 20.45-21.10 daadwerkelijk les (ze deed 2 vakken in een les, en hoef maar 1 van die 2 te doen). En daarna weer gezellig anderhalf uur (door verschrikkelijk noodweer!) terugrijden. Ben dus heeel blij dat ik heb afgesproken dat vak digitaal te doen, want iedere week 3 uur rijden om 45 minuten les te hebben, nee dankje! Nu zo oppassen bij een vriendin op haar dochter van bijna 2 maand en haar zusje
Oh, en raad eens wat ik weer heb gevonden? Juist! Ons babynamenboek! Was alleen op zoek naar mijn (enorme) Oxford woordenboek, die ik natuurlijk weer niet kon vinden.. (come to think of it, volgens mij ligt die nog bij mijn ouders).
Hoi hoi allemaal, Ik sta verkeerd in de lijst zag ik. Het moet 13 aug zijn ipv 26 aug. Zit nu te wachten op mijn nod. Ik weet niet hoelang mijn cyclus zal zijn ben benieuwd. Zondag heeeel misschien als ik nog niet ongi ben een eerste restje doen. Voel van alles haha. Maar dat hebben er meer las ik al. Bij deze de aangepaste lijst. Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - is voor de 1e keer ongesteld (cycl 27 dagen) 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - heeft nu eisprong en is flink aan het klussen - wacht dus niet op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie , 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie Groetjes, esmee
Hierbij weer het lijstje, ik denk dat hij wel aangepast kan worden aangezien er een aantal dames zijn die ongesteld zijn geworden of binnenkort kunnen testen Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- wacht op eerste menstruatie 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie
Heej kletskousen !! Nou, daar ben ik weer hoor! Was jullie niet kwijt en heb af en toe ook wel meegelezen, maar geen tijd/gelegenheid gehad om te posten .. De opa van m'n vriend is afgelopen woensdag overleden en gisteren begraven, dus dat zorgde voor wat hectische dagen, al helemaal omdat we van vrijdag tot maandag ook nog een lang weekendje weg waren. Vandaar de stilte voor de storm uit deze hoek . Maar heb net de 12 $) pagina's gelezen die jullie in mijn afwezigheid hebben volgekletst, dus ben weer helemaal bij . @ cvo: Hoop dat je goed geklust hebt!! Waren hele mooie testjes . @ fanny: Wat fijn dat het allemaal gewoon werkt bij jou, ook met een mooie "normale" cyclus en zo! Nu worden het pas écht spannende tijden ... En nog gefeliciteerd met de 10e verjaardag van je meisje (behoorlijk aan de late kant maar toch ) !! @ tulip: Gaat het weer beter met je vaders hand inmiddels?? Fijn dat je een redelijk normale cyclus hebt gehad nu, hoop voor je dat het zo blijft dit keer! @ Saz: Heb je de bloeduitslag al gekregen?? Goed dat je er zelf achteraan bent gegaan!! @ Divatje: Mocht je dit nog lezen voor vertrek: een fantastische vakantie toegewenst, ga ervan genieten!! (Ikke jaloers !) En heel stoer van de tandarts . @ Liefdeis en Mopke: Welkom! @ miss little: Lijkt me best heftig idd, met zo'n nieraandoening. Zou in jouw geval ook meteen actie ondernemen hoor, je hebt gewoon niet de tijd om het allemaal een beetje rustig af te wachten zoals de meeste andere vrouwen... Hou ons op de hoogte! Hier tempverhoging sinds 31 augustus na positieve ovutesten op 28 en 29 augustus. Volgens FF zit ik nu dus op dag 29 van m'n cyclus en op 8 DPO. Vanmorgen een heel klein beetje bloed bij afvegen, hoop niet dat dat het begin vd ongi al is, want dan zou mijn luteale fase veel te kort zijn .. We wachten het af, hoop dat de ongi nog zo'n 3 a 4 dagen uitblijft. En dan mag ie komen, want dan kan het échte werk eindelijk beginnen ... Liefs! Beebiewens