WAUW!!! Fantastisch meid !! Van harte gefeliciteerd!! Joepie de allereerste uit ons clubje is zwanger ! Ga ervan genieten!!
@flowerxx wat super zeg!! GEFELICITEERD.. geniet er lekker van! @tulip gewonnen met catan? Hoe gaat het met iedereen? Heb vannacht weer slecht geslapen.. mijn verstandskiezen komen door en dat doet zo'n zeer!! Wat gaat iedereen doen vandaag?
@ Flowerxx: GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Wat super, en wat snel zeg... meteen de eerste ronde!!!!! Geniet er maar lekker van. @ Pindarella: Januari valt nog wel mee toch? Ik snap dat je liever oktober had gezien, maar het is natuurlijk ook niet zo dat pendels waarzeggers zijn. Misschien ben je wel eerder zwanger. En anders, ach... januari duurt nog maar vier maandjes. Ik wist trouwens wel dat Saz hier ook op het forum zat hoor. Auw!! Verstandskiezen doen inderdaad zeer als ze doorkomen. Mijne is laatst getrokken. Het was maar goed dat de tandarts dat meteen deed en dat ik geen nieuwe afspraak daarvoor hoefde te maken, anders had ik er de hele tijd tegenaan gezien om weer heen te gaan... achteraf viel het wel mee. Ben blij dat hij eruit is. Hier werd ik vanochtend heel vroeg wakker door steken in mijn buik. Ik dacht dat ik nu wel écht ongi zou worden, dus probeerde weer te gaan slapen. Maar even later wist ik niet meer hoe ik moest liggen, zo'n pijn deed het. De steken werden steeds heftiger en ik had even het idee dat ik moest bevallen...!! Ze voelden net als voorweeën!! Van een menstruatie is nog steeds geen spoor te bekennen, zelfs geen lichtroze bij het afvegen. Het is gewoon wit/roomkleurig. Wat moet ik hier nu mee?! Ik baal dat ik nog niet ongi ben. Waarom heb ik die pijn? Wat is er met me aan de hand? Is het overdreven om de huisartsenpost te bellen? Ik denk het wel. Waarschijnlijk niets aan de hand, maar waarom voel ik het dan??!
Zo, zal ook es even weer reageren @ Flowerxx, GEFELICITEERD!!! Geniet er lekker van, tis voorbij voor je het door hebt . Lijstje moet dus aangepast worden!! @ Pindarella, welkom . Hihi, grappig dat jij Iloiza ook kent! Vraag me dan alleen af of wij elkaar ook kennen? Zal Iloiza wel weten dan! Iloiza en ik zijn elkaar hier een jaar of 3 geleden tegengekomen, dit is eigenlijk het eerste topic waar we beide in meekletsen. @ Wie weet dat we bezig zijn voor een tweede: niemand! Ja, jullie, en waarschijnlijk mijn schoonzusje, die zit hier ook af en toe op het forum. Andere goede vriendin weet ik niet zeker of die hier nog wel eens leest of niet. Maar heb het dus niemand verteld, en vriendlief heeft zich deze keer ook stilgehouden tegenover z'n mams (die wist het voor de eerste een paar weken nadat ik was gestopt met de pil). @ Iloiza, haha, ja vind het wel weird hoor, om zoveel details over de verwekking van Niek te lezen Maar jullie zijn echt een hypervruchtbaar stel, zou me niks verbazen als jullie van een derde ook weer zo snel zwanger zouden zijn. En je vriendje van 10-8 jaar geleden... E? Welke sauna gaan jullie meestal naartoe? Wij doorgaans naar Nieuweschans (voor de zwangerschap that is), en laatst een keer naar de Zwaluwhoeve geweest. En leuk man, dat Jorik steeds meer naar een derde neigt! Komt vast helemaal goed, over 3 weekjes weet je iig zeker of jullie er voor kunnen gaan (als jullie dan nog geen posi test hebben ). Ennuh, die krampen van laatst, misschien je eisprong? @ Namen voor mogelijke koters, nee, die hebben we nog niet. Ik ben wel al beetje namen aan het uitzoeken, de jongensnaam die we al hadden voor we zwanger waren van onze dochter staat nu niet meer helemaal op het lijstje, want die naam staat in de top 20 kwamen we achter.. En 't is tegen onze principes om namen uit de top 20 (of top 100 eigenlijk) te kiezen.. @ niet-zo-stressen-zwanger-worden, tja, ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het weer anderhalf jaar duurt voor ik zwanger ben van een tweede. Ik houd m'n temp wel bij, maar da's meer om te kijken of ik uberhaupt een eisprong heb. Tot nu toe (dag 32) nog niet, dus ja. Waarschijnlijk begin ik ook wel meer te stressen als ik in de weken na een mogelijke eisprong zit, maargoed, eerst maar eens afwachten hoe lang dat gaat duren. @ Pendels, heb er een aantal, voornamelijk rond eind van dit jaar. Bij ons meisje had ik 1 pendel die klopte. Gependeld op 2 februari 2009, dat ik in februari zwanger zou zijn, en 2 februari 2010 had ik een positieve test. @ Aardbeving, hier niks van gemerkt! Eerste wat ik er van merkte was op het nieuws @ Bloedprikken, ja, ik heb de resultaten. M'n schildklierwaardes zijn weer lekker f*cked up, TSH was nu ineens 10.16, 2 weken geleden 2.93 (en niet eens m'n meds vergeten), FT4 was 15.2 dus die is redelijk. B12 was 303, en volgens de huisarts goed, maar voor mij (volgens mij) te laag. Dus moet contact opnemen met m'n endo (en natuurlijk gister vergeten), en ga vitamine B complex slikken, en dan over een aantal weken laat ik de waarde gewoon nog een keer prikken. Word er gestoord van dat artsen niet geloven dat die waardes voor sommigen te laag zijn, omdat ze "normaal" zijn. @ plannen voor vandaag: denk dat ik straks maar even met m'n meissie langs m'n ouders ga. Was gister bezig met taartjes (3 biscuits gevuld en afgesmeerd), en tussendoor had madam een pot mayo midden van de tafel gegrepen (tafel van 1x1m), die open gemaakt (geen idee hoe) en stond daar lekker in te graaien. Even later had ze mijn fotocamera in de waterbak van de hond gegooid, en was ze daar enthousiast mee aan het spelen. Maar moet de taartjes dus nog bekleden, en denk dat ik madam dan maar even een paar uurtjes bij opa en oma dump. Zij blij, ik blij, Meagan blij. Vriendlief moet van 13-17 werken, dus daar heb ik ook niks aan . Maar nu eerst maar eens even mezelf aankleden!
@flowerxx Gefeliciteerd!!! @pindarella Verstandskiezen doen idd zeer. Een aantal jaar geleden zijn ze bij mij alle 4 verwijderd. Ze kwamen tegelijk door. @vandaag op de planning: Boodschappen! Mijn man is nu thuis dus heb ik een sjouwer. (zeggen ze hier in Brabant) En vanavond naar wandelevenment kijken in de buurt. De 80 vd langstraat. Altijd gezellig met de wandelaars meefeesten en weinig slapen. Starten om 21 uur 's avonds en moeten de volgende dag voor 17 uur binnen zijn en dus 80 km lopen.
Ff snel 1 reactie voor flowerx Gefeliciteerd!!!!!!! Echt super hoor ! Had je zelf ook het gevoel dat je zwanger was of was dit heel onverw8? @ vandaag we hebben een grote bbq bij ons nieuwe huis. We zijn vandaag 1 jaar getrouwd dus meteen een bedankje en een bedankje voor iedereen die geholpen heeft zowel met de trouwerij als met de verhuizing. Dus we zijn druk aan het voorbereiden! Morgen lees ik alles wel weer bij
@ wat te doen vandaag!! Druk druk allemaal zeg.. hahaha.. Ik heb net boodschapjes gedaan, huis schoongemaakt, hond uitgelaten. poes haar medicijntjes gegeven... nu is de was aan de beurt.. helaas.. @iloiza de onderste 2 worden er uit gesneden.. omdat me kaak te klein is.. iets waar ik echt heel erg tegenop zie.. meisjes namen zijn zooo moeilijk.. ik wil heel graag als k een meisje krijg mijn oma vernoemen.. maar dan niet haar hele naam, maar wel iets dat de fam weet dat we haar vernoemt hebben.. @Saz Nee ik weet denk ik wel zeker dat ik jou niet ken.. want ik woon nu iets meer dan 4 jaar in Emmen.. Woonde hiervoor in Drachten.. En het is indd E.. volgens vele is hij wel verandert. dikker (dikke kop, volgens zijn zus..) hele andere kleding style.. Hij is wel en metamorfose ondergaan..haha.. is het gelukt met de taartjes?? vind dat zoo mooi om te zien.. die zelf gemaakte taartjes en cupcakes met fondant.. doe jij dat ook? @mopke.. jeetje nacht wandelen.. haha oke.. nou dat is niet iets voor mij.. haha.. hou alleen van lopen als we gaan winkelen en met de hond.. maar verder.. .. @cvo oee ik ben dol op bbq's.. helaas deze zomer alleen maar bbq's in de regen gehad.. haha.. helaas.. Gefeliciteeeerd met jullie 1 jarige huwelijk!! veeel plezier!! ik heb nog een vraagje.. Er is mij aangeraden om folium te gaan slikken.. maar er zijn zoveeel.. :s.. stond voor het schap en wist het gewoon niet.. iemand een tip welke ik het beste kan nemen??
Dankje Dankje! Het is nog heel pril, maar ben er erg blij mee! Het is inderdaad erg snel! Ik had ook echt niet verwacht dat het direct de eerste ronde raak zou zijn! Tot op een paar dagen geleden.. de buikpijn bleef maar aanhouden.. zeurend gevoel en opgeblazen buik! Verder heb ik nergens geen last van! Op vaak plassen na dan, want dat moet bijna om de 10 min! pff.... maargoed nu alles nog voor me houden, dat is denk ik het moeilijkste gedeelte! Hoe is het met jullie allemaal? Flowerxx
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje-30 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje- 38- 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - Ronde1 (cyclus 27 dagen) 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- wacht op eerste menstruatie FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht nu op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje- is nu ongesteld. dan nog 1 maand condoom en dan klussen. CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - heeft nu eisprong en is flink aan het klussen - wacht dus niet op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - wacht op eerste menstruatie
@flowerxx van harte gefeliciteerd! spannende tijd nu hopen dat alles goed verloopt hoelang ben je hiervoor aan de pil geweest? ik zelf 11 jaar, heb ook afentoe een opgeblazen gevoel vooral s avonds en veel plassen nu 1 testje gedaan en deze was negatief.. ik zou eigenlijk de 13 sept. pas kunnen testen.. was iets te enthousiast denk ik.. welke test heb je gedaan? die van de kruidvat of cb?
@pindarella. Ik slik vitaal zwanger van de kruidvat. Deze Mag gewoon doorgeslikt worden tijdens de zwangerschap. Zit alle vitaminen in + foliumzuur.
@ Saz: Nee, ik denk niet dat je Pindarella kent. Ze is inderdaad de (inmiddels niet meer zo nieuwe ) vriendin van E. Hihi, ik kan het me voorstellen. Van een onbekende valt het denk ik nog wel mee om te lezen, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat het een beetje raar is om te lezen hoe je vriendin is bevrucht. Maar die sauna was op vakantie hoor, wij gaan eigenlijk nooit naar de sauna - hoewel ik dat af en toe wel heerlijk vind. Ik ben ook heel blij dat Jorik meer neigt naar wél een derde. Ik denk ook dat het wel goed komt. Hij was laatst ook al heel enthousiast over de oplossing die ik heb gevonden om de zolder te verbouwen. Dakkapel wordt natuurlijk het duurst, maar Jorik wou eerst ook muurtjes metselen op zolder. Ik ben op het internet gaan rondkijken en vond een veel leukere, gemakkelijkere en goedkopere manier om afscheidingen te maken op de zolder. Hij werd al meteen enthousiast! Tja, ik hoop dat die krampen van laatst dan mijn eisprong zijn geweest. Dat zou betekenen dat ik nu een dezer dagen wel ongi zal worden, en dan weet ik ook gelijk waar die pijn vanochtend vandaan kwam. Ik hoop maar dat ik snel ongi wordt, dan weet ik tenminste weer waar ik aantoe ben... @ Planning voor vandaag: Manlief is net vertrokken voor kantinedienst op het sportpark. Ik baal een beetje dat ik er juist vandaag met die buikpijn alleen voor sta met die twee boefjes. Er is zo veel te doen, maar ik kom waarschijnlijk nergens echt aan toe. De planning is om dan maar flink te gaan studeren. Ik moet nu heel wat bladzijdes gewoon doorlezen, dus dat kan wel als ik op de bank zit en de jongens zitten naast me tv te kijken of te spelen. @ cvo: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Wij zijn over drie weekjes aan de beurt, vorig jaar op 1 oktober getrouwd. We zouden eerst ook op 10 september trouwen, maar toen waren al onze voorkeurslocaties al volgeboekt, dus toen maar voor een andere datum gekozen. @ Pindarella: Volgens mij maakt het niet uit welk merk Foliumzuur je gaat slikken. In al die pilletjes zit voldoende B11 (Foliumzuur). Ik slik zelf de pillen van Gravitamon, want die bevatten alle extra vitamines en mineralen die belangrijk zijn tijdens je zwangerschap en bij borstvoeding. Zo ook 200% aan de ADH aan B11 (Foliumzuur). Maar ja, ik slik deze speciaal omdat ik nog steeds borstvoeding geef (Niek is verslaafd ). Als je nog niet zwanger bent en geen borstvoeding geeft, heb je in principe eerst ook genoeg aan pillen die alleen B11 (Foliumzuur) bevatten. @ Flowerxx: Natuurlijk ben je er blij mee!! Het is je ook van harte gegund. Hopelijk mag de rest hier je snel volgen. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om voor je te houden, maar het is nog heel pril. Misschien kun je de naaste familie al snel inlichten, dat hebben wij ook al vrij vlot gedaan. Dan kun je het tenminste al met iemand delen, tot de hele wereld het mag weten. Trouwens, je mag jezelf ook wel roze maken in de lijst. Staat vrolijk (), zeker als er straks nog veel meer roze bij komt... @ Pindarella: Wil jij ook op de lijst? Wanneer ben je precies gestopt met de pil? Je kan jezelf erbij zetten, maar als je niet weet hoe, wil ik of iemand anders je ook wel helpen.
@iloiza Ja, dat zou ik wel willen..mmm mijn ms was op 24 aug, dat was de eerst keer sinds ik gestopt ben met de pil.. Zou jij dat voor mij willen doen.. (dankje wel ) Sauna vind ik echt vreselijk.. het idee dat iedereen je in je nakie zit..is niets voor mij.. vveel te warm.. net als massages..blegh.. haha.. waar ga je voor studeren?? Oke dan kijk ik nog wel bij de kruidvat die zit dichtbij.. .. Waarom word er aangeraden om foliumzuur te slikken?? maar voor muren heb je toch ook van die beton blok muren.. Jorik denkt veeel te moeilijk..haha.. is maar goed dat hij met jou getrouwd is.. en indd jemig jullie ook alweer bijna een jaar.. time flies.. @sazz nope niet meer zo'n nieuwe vriendin.. E en ik zijn nu iets meer dan 7 jaar bij elkaar.. hij heeft nog even contact gehad met een ander.. waar ik echt niet blij mee was.. (dat heeft Iloiza ook mee gekregen ) mij missen en dan met een andere zoenen.. kan echt niett!!! heeft hij ook geweten.. daarna werden we een setje.... hahaha.. eind goed al goed.. @kleding hadden jullie al dingetjes gekocht voor jullie eerste kindje?? toen jullie bezig gingen met zwanger worden?
aahhh oke.. hahaha.. ik heb daar ook niet veel verstand van.. maar geloof dat dt in de bijsluiter stond!! dat word klussen dus!!!
flowerxx, gefeliciteerd!! Dat is snel zeg. mopke: wandel ze!!! cvo: gefeliciteerd en lekker hoor barbequeen. pindarella, nee ik niet. Ik win nooit, ik heb altijd pech met die nummers. Ik doe mee als tafelvulling Ik heb gewoon van het eigen merk, van de etos of da ofzo. Hier nog even genieten van de laatste zon waarschijnlijk. Om 5 uur gaat het weer regenen volgens buienradar. Denk dat we hierna niet meer zo'n mooie dag gaan krijgen.
hahaha oke, vrienden van ons hebben dat spelletje ook.. we gaan het binnenkort ook spelen..hehe.. ben benieuwd.. ja heb net lekker gewandelt met de hond, hij is nu aan het buitenspelen met ik ben bang mijn laars..haha.. dus ik zal eens even kijken.. ik geloof dat het bar en bar slecht word..