@ beebiewens: het zijn idd veel symptomen die overeenkomen met een zwangerschap, maar ik wacht het maar rustig af. Donderdag eerst naar de huisarts en dan zien we wel wat ze zegt. Ik wacht nog met testen. Ik heb geen idee meer van mijn cyclus. 21 juni pilstop, 26 juni onttrekkingsbloeding en sindsdien nog geen menstruatie gehad, dus kan er geen touw aan vastknopen, wat natuurlijk ook erg vervelend is. Ik heb mij weer in de lijst gezet. Zijn al druk aan het klussen, alleen nadeel dat ik mijn cyclus niet weet, wat veel verwarring met zich meebrengt. We zien het vanzelf @tulip: Ja, dat kan ook het geval zijn, ik hoor wel wat de huisarts donderdag zegt. @ iloiza: Het kan idd van alles betekenen, ik heb gelukkig al even een afspraak bij de huisarts gemaakt, dan horen we het wel. Het maakt je alleen zo erg onzeker.
Zo, ben er ook weer even @ Sauna, lekker man! Eerste keer dat ik een sauna ben geweest was in 2008 op vakantie in Finland (bij vrienden van m'n stiefschoonloeder) en dus alleen met vriendlief in de sauna. Vervolgens doorgereisd naar Lapland, waar we een huisje hadden, met sauna natuurlijk . Graadje of 90 is fijn, zwagertje had alleen 1 keer de sauna opgestookt tot 115 graden Celsius. En dat was dus niet zo lekker (zijn na een minuut er uit gegaan). Tja, het naaktlopen heb ik sinds de zwangerschap meer moeite mee, en die ene keer sindsdien naar de Zwaluwhoeve was het "valentijnscadeautje" voor mij van vriendlief... Erg fijn, HIJ wilde naar de sauna, ik had er helemaal geen zin in... Tja. @ Foliumzuur, ik heb die Etos zwanger worden dingen in huis. Begin ik mee zodra ik ongi word, maar nogsteeds geen eisprong gehad, dus zal nog ff duren. @ Taarten, hier de verjaardagstaarten voor de verjaardag van ons meiske zo goed als klaar. Onderste is gevuld met (naturel)kwarktaart met mandarijntjes en slagroom, die daarboven komt is gevuld met zelfgemaakte banketbakkersroom en slagroom, 3e is gevuld met pure chocolademousse, sinaasappelgelei met krokante pure chocolade, en slagroom met sinassnippers. Bovenste is met slagroom, verse aardbeien en dulche de leche. Bekleden ging boven verwachting, ook een keer marsefond geprobeerd en dat ging echt ontzettend fijn! Tja, kan ze volgende week zaterdag uit de vriezer halen, (bevroren) stapelen en dan compleet in de koelkast. Dan de laatste dingetjes nog ff doen (afwerking etc.) @ M'n schildklierwaardes, tja, idd kloten, maargoed.. Dosering is gewoon te laag, en had nog wat pilletjes van een lagere dosering over, dus die neem ik nu bij m'n huidige dosering (sinds een dag of 4). Kan nu gewoon al makkelijker wakker worden 's ochtends. Of de endo er blij mee is weet ik niet, maargoed. Kan me eerlijk gezegd ook geen r*k meer schelen. En ja, we betalen ieder jaar kapitalen aan ziektekostenverzekering, en door m'n kloterige schildklier kan ik ook nog ieder jaar m'n eigen risico ophoesten... Tis zo jammer dat je niet zonder zo'n stom orgaantje kunt functioneren.. Meis, wees blij dat je zo makkelijk zwanger wordt, zonder er echt 'moeite' voor te hoeven doen! Zou graag met je ruilen hoor!! Ik ga er eigenlijk niet eens vanuit dat het binnen een jaar raak is, ben niet meer zo optimistisch als het gaat om snel zwanger worden. WBT je eisprong, je kaartje ziet er goed uit, nu hopen dat je temp een aantal dagen mooi hoog blijft. @ CVO, nog gefeliciteerd met jullie eenjarig huwelijk! @ Daantje, Welkom! @ Miss Little, vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt! Tja, lange en onregelmatige cyclussen zijn mij niet onbekend, dus weet hoe het is. Hier gister met mijn ouders en schoonmoeder naar de dierentuin geweest. Altijd leuk . Daarna bij ons thuis gegeten met m'n ouders (schoonmams wilde graag naar huis), kleine meid op bed, en denk je even gezellig tijd samen te hebben, gaat die kloot liggen slapen op de bank! Zo niet gezellig!! Zaterdagavond was er een of ander programma op over dingen die allemaal mis kunnen gaan tijdens een zwangerschap en wat artsen er aan kunnen doen enzo (best een deprimerend programma om eerlijk te zijn) en begint vriendlief over dat het bij hem toch wel enorm begint te kriebelen als ie van die kleine babies ziet.. En ik zit er naast, alleen maar te bedenken dat het bij mij juist minder wordt, als je op tv ziet hoe een man zijn trouwring als armbandje omdoet bij een van zijn kinderen... Ach ja, om zwanger te worden moet je een eisprong hebben en natuurlijk sex, en gezien beide hier niet meer voorkomen op het moment.. Tja, hij maakt geen aanstalten, en ik heb ook geen zin om iedere keer het voortouw te moeten nemen.. Dan maar niet, interesseert me eigenlijk ook niet meer zoveel. Wordt alleen zo lastig om er nog een kleine bij te krijgen, maar zit zelfs te twijfelen of ik het nog wel wil, althans, of ik het nog wel van hem wil.. *Klaagmodus uit* Sorry, word van het weer niet zo vrolijk, van aandachtstekort ook niet. Van m'n verjaardag over een paar dagen al helemaal niet .
@ saz667: Het is idd erg vervelend, ik word er zo moe van al dat wachten. Maar ja er zit niks anders op
Jups, I know. Mijn langste cyclus toen we bezig waren voor onze eerste was 85 dagen.. Je hebt gewoon geen idee wat je lichaam aan het doen is, en waar je aan toe bent! En dat is erg frustrerend.. Da's dus ook de reden waarom ik nu mijn temperatuur al bijhoud. Daaraan kan ik zien of ik een eisprong heb gehad, zo niet, weet ik dat het nog langer kan duren. Zo voorkom ik dus ook dat ik tig keer denk dat ik zwanger ben, en dus allemaal testjes ga verslijten Hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt!
Ohwja, waar ik wel benieuwd naar was.. Als jullie zwanger zijn, willen jullie dan het geslacht weten? En gaan jullie dat al bekend maken? En eventueel zelfs de naam aan mensen vertellen? Tijdens de zwangerschap van ons meisje was ik veel te nieuwsgierig naar het geslacht, en hebben het ook direct tegen mijn ouders, zus en beste vriendin verteld. De naam wist iedereen pas nadat ze geboren was. Mijn schoonzusje daarentegen had direct toen het geslacht bekend was het al op hyves staan, evenals de naam. Nu zit ik dus heel erg te twijfelen als we in verwachting zijn van een tweede. Ik ben erg nieuwsgierig van aard, maar een verassing bij de geboorte lijkt me toch ook wel erg leuk! Als wij het wel willen weten zullen wederom mijn ouders en zus het weten. De babykamer is hier neutraal (paars/zilver), kleuren hadden we al toen we 12 weken waren van ons meisje. Enige waar je dan mee "zit" zijn de kleertjes, want geslachtsneutrale kleertjes zijn er amper, en dan kun je bijna de hele zwangerschap niks kopen (omdat we verder alles al hebben). Vind het best lastig om te beslissen of we het deze keer wel of niet willen weten, en het is ook nog lang niet zo ver, maar was gewoon ff nieuwsgierig hoe jullie er over denken enzo
@saz De taarten klinken lekker hoor!!! Knap dat je dat kan. Geslacht: Ik wil het niet weten mocht het zover zijn. Maar mijn man wel... Ik vind een verrassing wel leuk. Een collega van mij heeft wel de namen verteld maar het geslacht niet. Oja, mijn temp blijft hoog na mijn eisprong. Volgens cyclusberekening is donderdag mijn NOD. En geen ongi klachtjes te bekennen. Ik ga er gewoon vanuit dat stoppen na de pil het niet meteen kan, nl toch zonder condoom.
hoi allemaal, ik kan hierbij het lijstje weer aanpassen, het rode duiveltje is langs gekomen heb dus een cyclus van 27 dagen.. erg netjes al zeg ik het zelf voor de eerste keer! Ik ben 11 jaar de pil geweest had zelf ook niet verwacht dat het zo snel kwam... Ik was even vergeten hoe het voelde om weer ongi te worden... nu weet ik waarom ik aan de pil ben gegaan hihi.. hoofdpijn, buikpijn, tampons en maandverband zijn niet aan te slepen.... @ saz667 mijn vriend en ik zouden het geslacht ook niet willen weten alles is welkom! is voor de omgeving ook spannender en je kunt je niet verspreken Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - Is flink aan het klussen, wacht dus niet op eerste menstruatie 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
26 aug. is mijn spiraal verwijderd. Ik weet dus niet hoelang mijn cyclus duurt... wanneer kan ik ong mijn nod verwachten? Ik heb van 29 aug tot 1 sept. onttrekkingbloedingen gehad. dit zijn de ovulatie testen na een paar uur werden ze zo donker. de rechtse is van net.
@iloiza thankss...... Wauw dat klinkt veel belovend.. dus als ik ga trouwen dan kan ik jou vragen .. Gaaf hoor, junior goudsmit .. wel balen dat je steeds net niet bent aangenomen...ben wel benieuwd naar je sieraden.. als ik ergens van hou dan is het wel sieraden.. Volgende week, mag ik eindelijk mijn verjaardagscadeau ophalen.. een echte mooie Mi Moneda weet alleen nog niet zo goed welke.. wil in idd geval wel een lange ketting.. want dat vind ik het mooist.. miss koop ik voor me zelf nog wel een extra munt..hihi Hoop voor je dat je snel aan de slag kan in een juwelier!! Ik snap wel dat je nog niet zwanger wilt worden, het 'relax' doen is ook fijn!! maar wetend dat je het elk moment kan worden moet ook geen gek idee zijn toch.. Hoe gaat het met de jongens en met Jorik? @Sazz oeiii.. oeii.. ik hoop dat je er kan uitkomen met je lover?? Is het zo erg dan?? je hebt elkaar wel nodig.. maar het moet wel leuk zijn natuurlijk.. wat vervelend.. ik hou van verjaardagen.. heb hem alleen dit jaar niet gevierd :S.. hoop hem dit jaar nog wel te vieren..hihi.. doe maar lekker rustig aan.... mm E wilde het geslacht nooit weten, maar zei in de vakantie dat hij het wel graag wilde weten, zodat hij allemaal spulletjes kon kopen.. haha en ik wilde het eigenlijk altijd al weten.... haha.. verrassing is leuk.. (maar hou daar niet zo van ) erg he.. dus wij willen het graag weten!!! @tamara oohh vreselijk he.. ik heb er altijd ook zo'n last van.. doet zooo zeeer.. met de pil had ik dat ook veeel minder.. vandaag rustig dagje gehad op het werk.. heb lieve kids hoe is het hier verder??
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - Is flink aan het klussen, wacht dus niet op eerste menstruatie 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
mag je in de lijst ook al neer zetten wanneer je nieuwe nod is?? of beginnen we dan een nieuwe lijst..??
@ Miss Little: Ik begrijp dat je hier wel een beetje onzeker van raakt, je wilt zo graag weten waar die symptomen vandaan komen en waar je aan toe bent. Gelukkig heb je al een afspraak bij de ha. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @ Saz: Oh, maar ik bén ook heel blij en dankbaar dat ik steeds zo makkelijk zwanger ben geworden. Ben me er heel bewust van dat dat echt een zegen is. Sorry dat ik het er zo knullig neer had gezet, komt inderdaad een beetje ondankbaar over, terwijl ik het absoluut niet zo bedoel!! Ik heb er eigenlijk twee redenen voor waarom ik eigenlijk 'hoop' dat het deze ronde nog niet raak is; a) omdat -ondanks dat hij er natuurlijk zelf bij was toen we het zonder condoom deden- mijn man nog steeds niet voor de volle 100% achter de beslissing staat om voor een derde kindje te gaan. Ik weet zeker dat hij blij zal zijn als ik straks ineens positief zou testen, maar ik wil gewoon dat hij er volledig achter staat als we ervoor gaan, en dat is nu nog niet het geval. Het zou nu nog een (heel welkom - dat wel) 'ongelukje' zijn. En b) omdat ik niet echt zit te wachten op wéér die stomme kl*te-reacties vanuit de omgeving. Als straks blijkt dat ik wéér (net als bij Niek) 'per ongeluk' zwanger ben geraakt, dan heeft hier iedereen z'n mening weer klaar. Ik weet wel dat ik me er geen zak van aan moet trekken, maar bij Niek was dat ook zo en dat deed me pijn. Als ik zwanger ben van ons derde kindje wil ik tegen iedereen kunnen zeggen "Ja, wij zijn bewust voor een derde gegaan"! (Vooral tegen mijn schoonmoeder, want zij heeft mij het allermeest pijn gedaan met haar opmerkingen toen ik zwanger was van Niek)!! Misschien zijn dit ook wel domme redenen, maar voor mijn gevoel zou het beter zijn om pas zwanger te raken als Jorik er ook voor 100% voor wil gaan. Dan hebben we samen die keuze gemaakt, gaan we samen proberen en beleven we samen de spanning die erbij komt kijken... En oh, méénde je dat wat er in je klaagmodus staat?! Dat je niet zeker weet of je nog wel een kindje van Lucas wilt?! What happened?? @ Geslacht weten: Haha ja dus!! Ik ben echt veeeeeeeeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig om het niet te willen weten. Ik móet het zelfs weten, eerder rust ik niet... Het maakt mij echt niet uit of we een jongen of een meisje zouden krijgen. Ook al hebben we al twee jongens, een derde jongen zou hier even welkom zijn als een eerste meid. Maar ik wil heel graag weten wat het wordt, zodat we gericht na kunnen denken over de naam, gericht een leuk geboortekaartje in leuke kleuren uit te zoeken, gericht de kleuren van de nieuwe babykamer kiezen en ik naar hartenlust gericht kan shoppen voor jongens- of meisjeskleren (al hebben we natuurlijk al heel veel jongenskleren ). @ Omgeving vertellen: Nee, dat dus niet. Wij willen het geslacht zelf wel graag weten, maar ik zou het niet aan iedereen gaan vertellen - zeker niet met de naam er ook nog eens bij!! @ Mopke: Oh, hopen dat je temp hoog blijft en je straks positief test!! Dan zouden we al twee roze mogen maken op de lijst!! @ Tamara: Netjes hoor, meteen een cyclus van 27 dagen!! Wel minder van alle klachten die erbij komen kijken. Hopen dat het snel voorbij is. @ Vissertje: De test van vandaag lijkt me wat lichter dan die van gisteren en eergisteren. Vandaag en morgen nog even voor de zekerheid klussen, zou ik zeggen. En dan vol goede moed aftellen tot je NOD. Die is meestal zo'n 14 dagen na je eisprong. Als je gisteren of vandaag je eisprong hebt gehad, kun je dus over ongeveer twee weken testen. Succes!!
@Flowersxx Nogmaals gefeliciteerd! alles verder nog goed? Vanaf hoeveel DPO heb je klachten gehad? Ik ben nu namelijk op 6 DPO . En het was jullie eerste ronde he, hoe lang was jij nou aan de pil geweest? (ik heb geen zin om terug te zoeken haha ) @ Pindarella: Ik gebruik de Floiumzuur van de kruidvat. verder geen vitamine o.i.d. En kleding ofzo koop ik helemaal niet tot het zover is dat ik daadwerkelijk zwanger ben en al iets van 8 weken ofzo, dan zal ik denk ik de verleiding niet kunnen verstaan, maar ik denk dat ik een beetje bijgeloof heb En dat arme kitten, :xstomme mensen!. Wij hebben een 9wk oud kitten uit een vuilnisbak gered die daar in gedumpt was. Kan niet begrijpen dat mensen dat kunnen doen. @Iloiza Ja wij hebben ook een jaar van te voren geboekt al en zelfs de plek waar we wilde dineren was al vol! Leuk dat jullie ook bijna een jaar getrouwd zijn, geven jullie ook een feestje? @ Vissertje Heb je je ei ondertussen al gehad? ik zie de foto van 10 sept en die vind ik nog wel licht, ik heb gewoon iedere dag getest totdat ik mijn ei gezien heb (dat was al op de 2e dag haha dus ik was snel klaar). Die test van 11-9 is wel donker hoor en zelfs 10-9- vind ik best positief!~Dus +14 dagen is je nod (als je uitgaat van 10-9-11 dan zal denk ik je nod 24-9-11 zijn) @Fanny Vervelend verjaardagskado @ Miss Little Hoe voel je je ondertussen? Zou het misschien je ei kunnen zijn? en heb je anders voor de zekerheid al een zw.test gedaan? @ Daantje Welkom! Het zou heel goed kunnen dat je toen rond 10 sept je ei hebt gevoeld. Heb je ook ovu-testjes gedaan? Ik had zo'n 3 dagen echt last rond me ei, maar ik ben bang dat iedereen weer anders reageert en dat het bij mij nu dit keer ook heftiger was vanwege het ontpillen (ik ben 23 aug gestopt met de pil) Hoop dat je je al wat beter voelt. @ Namen Wij hebben wel meisjes namen, maar nog niet een een nr 1, alleen die jongensnamen willen maar niet lukken @Beebiewens, op hoeveel DPO begon bij jou dat bruinverlies? @Saz Tsja je moet er wel beide achter staan natuurlijk, tijd zal het leren. En ja ik denk wel dat we het geslacht willen weten, maar dan houden we het wel voor ons tweetjes. @ Iedreen Thax voor de felicitaties! Twas heerlijk de BBQ, en de BBQ zelf hebben we droog gehouden in het zonnetje, pas vanaf 8 uur ofzo met het toetjes moesten we schuilen onder de tent en hebben we het niet meer droog gehad. Heeft ook wel wat hoor gezellig knus met z'n alle onder de tent
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje - 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - Is flink aan het klussen, wacht dus niet op eerste menstruatie 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
Meiden, kijk altijd even of je de laatste lijst hebt als je 'm gaat Quoten. Nu was Miss Little weer op wonderbaarlijke wijze van de lijst verdwenen... Als 't goed is moet hij nu weer helemaal kloppen.
zo nu ff nog een verhaaltje van hier. was ik vergeten in mijn vorige berichtje. Hier is eigenlijk alles rustig (in me buik dan ) Ik zit nu op 6DPO en ik zit me alles in te beelden ook al weet ik dat ik dat niet moet doen. Wanneer zou je eventueel wat kunnen merken al het gelukt is? Ik heb wel in het weekend last gehad van steken in mijn rug (rond mijn nieren) erg vervelend, maar twaren korte steken en dan was het weer weg. Zaterdag ook nog een trekkend gevoel in mijn lies gehad. Maar verder is alles rustig. En wat Saz net aanhaalde, heb ik ook wel een beetje. Ik werk zelf op een laboratorium bij de erfelijkheidsonderzoek, dus ja hoe geconcentreerd wil je het hebben Ik zie alle mogelijke afwijkingen die er maar kunnen ontstaan, die zie ik voorbij komen. Tis heel interessant, maar ja het zet je toch ook aan het denken, dat er zoooveel mis kan gaan en dat het écht een wonder is als alles goed gaat. Hebben jullie nog kwaaltjes??
@iloiza Mensen hebben heel snel een oordeel klaar.. Dat is een beetje jammer.. en eigenlijk hoor je, wat je zegt ook niets van aan te trekken, maar dat doe je wel.. Laat mensen lekker hun menig voor je hebben en gewoon blij voor je zijn.. ik snap je gevoel wel.. Het is toch fijner als je zeker weer dat hubby er achter staat.. dan ga je ook fijner de 3 tegemoed!! @meiden met kids Werden jullie niet hebberig van al die leuke en lieve kleertjes?? Ben nog niet zwanger, maar als ik al dat moois zie dan zou ik het liefst alles willen kopen.. het is soooo cuteee !! hihi.. @namen heb wel een paar namen in gedacht, maar of ze het worden. thats the question.. ben benieuwd naar mijn opties..haha.. sorry.. was denk ik mijn fout.. foutje!!!
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje - 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 6 sept eisprong gehad en op juiste moment geklust!..nu wachten op NOD 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje - 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - Is flink aan het klussen, wacht dus niet op eerste menstruatie 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje- menstruatie is geweest 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
uhm pindarella ik had net al een andere lijst gemaakt en mijn gegegevens aangepast haha ik den kdat we allebei tegelijk waren, Pas jij hem aan