Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011

21 juni
    miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen``
    21 juli
    miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30
    22 juli
    Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33
    25 juli
    tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38
    3 aug
    Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    5 aug
    Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27
    9 aug
    Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger!
    10 aug
    Saz667, 25 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    behappy, ?, ? - Eerste ronde
    12 aug
    1986tamara, 25 jaar, 1e kindje - 27
    FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    13 aug
    Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    17 aug
    Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    19 aug
    Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    23 aug
    Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen
    CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 6 sept eisprong gehad en op juiste moment geklust!..nu wachten op NOD
    24 aug
    Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - menstruatie gehad
    26 aug
    vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie

Zo werk je de lijst bij:
    Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden.
    Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken.
    Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.

2. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    hahaha Cvo, inderdaad we waren tegelijk.. heb hem verandert!!

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pindarella: Ja, als jullie gaan trouwen mag je mij vragen voor je haar en make-up (en voor een leuk bruidssierraad ;)).
    Haha, nou wat zwanger worden ben ik niet zo 'relaxed'. ;) Maar ik wil wel graag dat we er samen voor de volle 100% voor gaan. Nu Jorik nog over de laatste drempel moet, zou ik liever nog even niet zwanger zijn. Ik wil niet dat ons derde kindje weer 'per ongeluk' zou komen. Ook al zou dat qua onze blijdschap niet uitmaken, ik vond het bij Niek heel pijnlijk wat sommige mensen durven te zeggen achter je rug om. Dat wil ik echt niet nog een keer. En ik wil gewoon dat Jorik er ook helemaal achter staat.
    Met de jongens en met Jorik gaat trouwens alles goed hoor. Weinig bijzonderheden eigenlijk. Volgende week lekker op vakantie. :) En bij jullie ook alles goed??

@ cvo: Wij hebben in november '09 alles voor onze bruiloft geboekt, maar toen bleken alle leuke locaties voor 10-09-10 al vol te zitten. We konden kiezen; óf een andere datum, óf een minder leuke locatie. Nou, dan maar een andere datum. Nu zijn we getrouwd op 01-10-10, ook zo'n leuke datum!! En gelukkig fantastisch weer, ook al was het al oktober (ik had nooit verwacht dat ik in een maand als oktober zou trouwen - ik heb altijd een regenachtig beeld bij oktober maar blijkbaar onterecht ;)).
    Maar een feestje gaan we dit jaar niet geven - ons feestje van vorig jaar heeft ons genoeg gekost. Haha. ;)
    Ik heb trouwens nooit iets speciaals gemerkt van de zwangerschap vóór mijn NOD. Bij Dyon moest ik op mijn NOD ineens veel plassen. De dag daarna heb ik positief getest en zag toen ineens allerlei symptomen; misselijk, zichtbaar blauwe aderen op mijn borsten, steekjes in m'n buik, gevoelige borsten... pas later kreeg ik ook andere kwaaltjes.

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ah, nu zie ik het. Ik dacht al even wat heeft ze dan veranderd?? ;)
    Maar je hoeft niet per sé de datum van je menstruatie in de lijst te zetten hoor. Het staat er eigenlijk al in de vorm van je cyclusduur (alleen dan zonder exacte datum erbij).

5. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    @cvo1986

Ik durf niet te zeggen wanneer ik mijn ei heb gekregen of nog moet krijgen. Ik ga vanavond voor het laatst klussen, heb gister ook geklust. Mijn vriend is komende vrijdag pas weer hier.

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pindarelle haha LOL

@ Iloiza Tsja sommige data zijn inderdaad erg gewild, wij zijn dus op 10-9-10 om 10:00 getrouwd haha(twas wel errug haasten om 'sochtends helemaal klaar te zijn hihi)
    En gelukkig dat jij niks voor je NOD gevoeld heb haha, dan heb ik nog hoop ;)

@ Vissertje haha beter te vaak geklust als te weinig ;)

7. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    hahaha.. oke.. uhuh jep snap het.. mooi dat het goed gaat met de jongens..
    Mensen kunnen gemeen zijn.. echt heel gemeeen..
    ohh heeerlijk.. ik zou zo graag buiten het seizoen op vakantie willen.. het is dan zoo goedkoper.. ik word daar neit goed van hoe duur het is.. het is lekker hoor al die vakanties.. maar die vakanties zijn in de vakantie zo duur..
    mijn vriendinnetjes zijn voor 77 euro een week naar frankrijk gegaan.. wil ik ook, alleen niet naar frankrijk..
    E heeft trouwen wat moois gedaan maar dat pb ik wel even!
    Jep alles goed, eindelijk E gesproken na 5 dagen.. altijd fijn..:).. hij was moe en wilde graag naar huis.. naar mij!! haha.. dat is altijd fijn om te horen.. hihi..

oja, kom maar op met die website voor sieraden..:p.. ik ben benieuwd.. haha..

8. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    hahaha vissertje wat doe je hier dan nog :p:p:p klussen jij !!!

9. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0

Hihi... ja ja even nog tv kijken hoor:p

10. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    hahhahaa.. oke!!!

11. tulip

tulip Niet meer actief

Wat hebben jullie lekker gekletst, had het stervensdruk vandaag. GOB langs geweest voor uitleg en controle en de oma van menno bij ons blijven eten.

beebiewens, is goed hoor, ik bak ze wel;)

iloiza, zou mooi zijn als je het door hebt idd.

saz, ai dat klinkt idd niet leuk, misschien nog eens over hebben samen dan???

tamara, heel netjes idd!!!

pindarella, w.b.t. kleertjes, wil je een foto van mare's kledingkast, dan val je van je stoel denk ik. Ik heb echt een koopziekte.

vissertje, veel plezier dan!!;)

@geslacht weten: JAAAAAAAAAA bij mare wilde menno het absoluut niet en dat vond ik vreselijk, heb er echt 9 maanden naar uitgekeken.

De omgeving vertellen zou ik absoluut niet doen.

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Iloiza, ja, dat meende ik ja.. We leven steeds meer langs elkaar heen, "leukste" wat we samen doen zijn de wekelijkse boodschappen. Gesprekken gaan niet verder dan hoe de dag was. Zomaar een kus of knuffel gebeurt hooguit 1x per dag, in het openbaar helemaal niet.
    Sex is hier altijd hetzelfde, meneer heeft zin en ik heb dan hooguit 15 minuten om in the mood te komen, want langer duurt het niet. Altijd in bed en bijna altijd zelfde standje. L is niet zo van het experimenteren helaas.

En dan zou je zeggen, voer een goed gesprek, maar de keren dat ik een gesprek wil aanknopen is hij moe, tv aan het kijken, krant aan het lezen, moet de hond uitgelaten worden. De paar keren dat ik wel de kans kreeg had ik meneer binnen no-time aan het janken. Waardoor ik me weer schuldig ga voelen.

Net als het hele trouwen gebeuren. Voor ik zwanger was riep hij steeds dat hij me wel een keer zou vragen. Toen we hoogzwanger bij de notaris zaten kreeg hij zelfs commentaar van de notaris over dat we niks geregeld hebben. Inmiddels is Meagan bijna een jaar, hebben we een half jaar geleden maar gewoon afgesproken te gaan trouwen. Willen dit graag in Ierland doen, maar meneer neemt geen enkel initiatief om dingen uit te zoeken. Oftewel, over 10 jaar zijn we nog niet getrouwd en is er nog niks geregeld wbt erfrecht enzo.

Kweenie, ben er gewoon ff flauw van. En zoals ik al zei, tis niet zo dat ik nu bang hoef te zijn dat ik zwanger word, bij gebrek aan eisprong en sex ;)

13. tulip

tulip Niet meer actief

saz, o dat klinkt niet echt gezellig idd. Misschien zit hij ergens anders mee dat hij niet zo graag vertelt??

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @sazzz
    wat vreselijk.. dat is niet fijn.. miss de sleur doorbreken ofzo??
    ik zou het ook niet weten, bij E en mij gaat het zo de goede kant op..
    maar ik weet wel van uitstel komt afstel.. (ofzo)
    Ik hoop dat het goed komt tussen jullie en dat jullie de vuur weer terug kunnen vinden.

wat heeft jullie dochter een mooie naam Meagan!

@tulip
    druk dagje dus!!

15. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    ik ga slapen meiden.. moet de hond uitlaten en de beesten eten geven!!

slaap lekker en tot morgen!!

16. tulip

tulip Niet meer actief

slaap lekker dan!!

17. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Wow kletskousen. ;)

Ik kijk even via mijn telefoon en heel veel berichtjes erbij!
    Lukt me niet om op iedereen te reageren!

Ik ga even over mezelf klagen. :)
    Ik moet morgen naar het ziekenhuis omdat ik bijna niets zie met mijn rechteroog sinds 2 weken. Oogarts kon niets vinden dus wordt doorgestuurd naar de neuroloog...
    Echt baal als een stekker! Ben zelf verpleegkundige ik hoor voor mensen te zorgen en nu zit ik thuis omdat ik anders een gevaar op de weg ben. Werk in de thuiszorg...

Kan nu niet slapen, pijnstillers die ik heb werken niet... Pfff. Het gaat lekker!

18. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cvo1986 heb niet getest wanneer mijn eisprong zou moeten zijn. Heb nog af en toe van die krampjes maar verder niet. Dinsdag en zondag geklust, ben benieuwd! Van t ontpillen heb ik gelukkig niet echt last. Verlies wat gewicht en ben best moe,maar komt ook omdat mojn werk weer begonnen is. Heb jjj verder nog wel ergens last van?
    Ben btw 1 dag na jou gestopt met de pil!

19. Flowerxx

Flowerxx Lid

28 aug 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Het is allemaal nog zo ongelovelijk!! Had de HA vandaag gebeld.. maar die is op vakantie... dus kan pas in oktober bellen..
    Dus het is zo raar allemaal! Want heb helemaal geen kwaaltjes ofzo!
    Maar ik geniet er wel van hoor.. dat zeker weten! =D

20. Flowerxx

Flowerxx Lid

28 aug 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanaf mn 12e aan de pil geweest.. dus ook 11 jaar! Ik had echt de gehele dag een opgeblazen gevoel (kon al wel 20 week zijn, zon buik had ik) en had de hele dag door krampen. Ik heb echt op de
    dag zelf getest (NOD).. dus misschien moet je morgen inderdaad nog
    een keer testen?! Ik heb de test van CB gedaan, de normale, niet waarop je kunt zien hoelang je al zwanger bent.
    Ben benieuwd hoe je morgen test (als je test)! Succes en ik duim voor je!

xx

Deel Deze Pagina