Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee1984

Esmee1984 Lid

23 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fanny,
    Het zou wel heel mooi zijn gelijk in de eerste maand raak. Zit nu op dag 30 en nog niet ongesteld wel die gevoelige buik.
    Dus wachten, wachten en nog eens wachten. Morgenochtend maar een restje doen als ik vandaag niet ongi wordt.
    Groetjes,

2. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen: Sinds gisteravond ontzettend hoofdpijn, was er gewoon misselijk van. Dus maar op bed gegaan, en heel stil blijven liggen. En toen zakte het weer wat af. Sinds vanmorgen nog wel wat last van hoofdpijn en met lichte vlagen misselijk. Meer dames hier last van? Misschien een voorbode van een menstruatie? Las het ergens op internet, dat sommige vrouwen dat krijgen als ze ongesteld moeten worden.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ miss little, ja, hier bekend met migraine aanvallen. Hier echter geen connectie met ongi worden ofzo. Erg vervelend, enige wat hier helpt is 2x ibuprofen 400 en dan op bed gaan liggen, geen geluiden en geen licht.

Heb het 1 keer dusdanig gehad dat ik uit de (nog rollende) auto ben gesprongen en enorm over m'n nek ben gegaan. Maar misselijk word ik er bijna altijd van.

@esmee, spannend! Ben benieuwd of je morgen al posi test!

Hmm.. kreeg 20 min geleden ineens sms van vriend dat ie pas om 5 uur weg kan van het werk. Zou om 1 uur al vrij zijn. Situatie is hier weer iets beter gelukkig. Maar vandaag (en gister) een flinke *BLEGH!* dag. Nergens zin in, least of all mogelijke visite vanavond.

4. tulip

tulip Niet meer actief

fanny, nou benieuwd of al dat oefenen zn vruchten afwerpt (letterlijk en figuurlijk;).

esmee, spannend!

miss little, ik herken het niet persoonlijk, maar het zou best kunnen. Ik hoor van meer mensen dat ze er echt ziek van kunnen zijn.

5. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik ben vannacht wakker geworden met krampen, die weggingen toen ik opstond. Wel is mijn temp nog steeds hoog. Zit op dag 30, net als Esmee zag ik!
    Uitgerekend wanneer ik mijn ei heb gehad 1-9, zou morgen of vrijdag mijn NOD zijn. Heb hem op morgen gezet.

6. Esmee1984

Esmee1984 Lid

23 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mopke,
    Wat toevallig. Ik heb op 1 sept een doorbraakbloedinlje gehad mijn huisarts zei kan innestelingsblied geweest zijn. Heb met de ovutestjes geen echte duidelijke streep gehad. Dus echt afwachten. Wil eigenlijk straks alweer testen. Heb zondag voor het laatst getest. Telkens ook gevoel ongi te worden maar gebeurt niks.
    Groetjes,

7. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week heb ik mijn eisprong gehad en de laatste dagen steeds t gevoel dak ongesteld met worden (had ik anders nooit nu al) n drukkend gevoel zeg maar. Vooral bij bepaalde bewegingen. Ook heb ik steeds jeuk aan mijn linkerborst en heb ik eergisteren licht bruin bloed verloren. Dit zijn allemaal dingen die ik eerst niet zo had. Moet toch wel wennen aan hoe mijn lichaam reageer zonder pil na de eisprong... Weet nu niet wat 'normaal' is voor mijn lichaam. Dacht voor de eisprong nog: merk niet veel van ontpillen maar toch wel.... Hebben jullie dat ook?

8. Esmee1984

Esmee1984 Lid

23 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Net negatieve zwangerschapstest. Dus maar weer afwachten!
    Groetjes,
    Esmee

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011

21 juni
    miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen``
    21 juli
    miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30
    22 juli
    Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33
    25 juli
    tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38
    3 aug
    Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    5 aug
    Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27
    9 aug
    Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - (34)
    Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger!
    10 aug
    Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    behappy, ?, ? - Eerste ronde
    12 aug
    1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27
    FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    13 aug
    Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    17 aug
    Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    19 aug
    Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    23 aug
    Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen
    CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 6 sept eisprong gehad en op juiste moment geklust!..nu wachten op NOD
    24 aug
    Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad
    26 aug
    vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie
    LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie

Zo werk je de lijst bij:

Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden.
    Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken.
    Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.

10. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik heb nog geen bloeding gehad. Wel heb ik zeker mijn ei op 1 september gehad. Is ook aangegeven in FF.
    Wel grappig dat we gelijk zitten. Echter nog geen test gedaan.
    Heb dipsticks van sensitest liggen. Durf niet goed te testen.

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Seriously?!

Kerel van mij flikt het eerst om vandaag om 13.46 een sms te sturen dat ie pas om 17.00 naar huis kan (was om 13.00 vrij), na dat hij gister ook al een dag van 6-19 heeft gehad (en normaal van 7-13). Ja, een collega had lessen waar een aanwezigheidsplicht was... Juist, die collega wist dat een aantal dagen geleden ook al wel.

En nu komt meneer thuis met een bosje bloemen en een doosje merci, als VERJAARDAGSCADEAUTJE. Nee, dat is leuk, dat ie zoveel moeite doet om een cadeautje uit te zoeken, sticker van z'n werk zit verdorie nog op 't folie van de bloemen (werkt bij een supermarkt)! En ik was al in zo'n geweldige bui vandaag, NOT, en dan komen m'n ouders vanavond ook nog op visite. Terwijl ik gewoon in een holletje onder de grond wil kruipen en wil beginnen aan m'n winterslaap... UGH!

@ Esmee, balen meis! Weet je ook wanneer je eisprong is geweest, of niet?

@ Daantje, ja, vervelend he, dat je je lichaam echt weer opnieuw moet leren kennen! Toen wij bezig waren voor de eerste had ik bijna iedere maand dat ik dacht allerlei kwaaltjes te hebben, en dat ruim een jaar. Ben nu gelukkig een stuk relaxter erin, maar misschien dat dat nog verandert als ik (ooit) een eisprong heb gehad.

@ mopke, kaartje ziet er wel goed uit! Wanneer ga je een test doen? Ben benieuwd!

@ Beebiewens, klusze! Hoop voor je dat het snel raak is! In ieder geval fijn dat jullie nu echt kunnen starten.

Ik ga maar es ff eten koken.. En iets drinken, gezien ik dat nog niet heb gedaan vandaag.. Tot morgen dan maar weer!

12. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    @Saz
    Het gebaar is leuk vind ik. Maar wel een heeeel makkelijk verjaardagscadeau.. Daar zou ik dan gepikeerd om zijn.
    Ik zou eerder daarmee me excuseren als je later thuis bent.
    Balen dat je zo'n rotdag hebt. Hoop dat je ondanks de visite toch een fijne avond kunt hebben.

Ik ga denk ik morgenvroeg testen dan is mijn NOD. Ben benieuwd...

13. tulip

tulip Niet meer actief

esmee, jammer joh!!! Kan het zijn dat je te vroeg getest hebt of niet??

saz, ai! Ja snap dat je daar niet blij mee bent. En weet je, na een aantal van die dingen kom je ook in zo'n negatieve spiraal terecht omdat je het gewoon helemaal beu bent. Eigenlijk van het weekend ofzo even afleiding zoeken, met een vriendin ofzo naar de film of iets leuks doen??

daantje, ja herken het ook. Je lichaam is zo anders met de pil dat je echt even ''opnieuw'' moet beginnen.

mopke, o spannend, laat je iets weten morgen...

@hier, zo heerlijk geruimd hier. Ik heb mijn kledingkast en die van mn man uitgezocht en alle zomerspullen die goed waren op een stapel voor op zolder en alle oude troep weggedaan. Wij kunnen in polen weer een paar families aankleden zo;)

Ik ga volgende week zaterdag winkelen met een vriendin, dus dan worden de kasten weer goed aangevuld. Voor onze dochter liggen alle wintersetjes al klaar, wil het nog even tot volgende week laten liggen en dan komt dat ook allemaal in de kast en de zomerkleding eruit.

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Hallo Dames,

2 dagen niet geweest en er is weer een hoop gekletst!!
    Dinsdag getraind, vandaag was ik vrij, huis schoongemaakt en heerlijk met mijn vriendinnetje naar Emmen geweest en s avonds lekker naar de Japanner geweest Sushi eten.. (nu het nog kon :p) hahaha..

@mopke
    gelukkig krijg je medicijnen en is het op te lossen.

@flower
    geniet ervan dat je geen kwaaltjes heb.. lijkt me alleen maar beter toch.. :)

@fanny
    goed zoo.. haha lekker klussen.. ventje komt morgen weer.. hoop dat me eisprong wat later was, zodat we miss toch nog deze maand de kans krijgen.. hihi..

@daantje
    geen alchol drinken.. :)..

@iloiza
    Vreselijk als je je lichaam graag wilt begrijpen en dan toch doet wat je niet verwacht!! blegh.. zou fijner zijn als je lichaam een mail stuurt met wat hij vandaag gaat doen.

@tulip
    Ahh een echte baaldag.. niet leuk..:(

@esmee
    Ohh dat word spannend.. nog even volhouden dus.
    aahh balen van die negatieve test.

@beebiewens..
    joepie.. dat is fijn.. lekker klussen dus!

@miss little
    ja daar heb ik last van als ik ongesteld word.. vreselijk..

@Sazz
    ohh gatver..!!!
    Ik kreeg van mijn lief, ook een bosbloemen ( maar wel van de bloemist) en 2 muffins met happy birthdday omdat hij ook geen tijd had voor een cadeautje van mij, hij vind het heel moeilijk om een cadeautje voor mij te kpen.. en wil het liefst dat ik zelf een cadeautje uitzoeken.. maar daar heb ik geen zin in..
    dus ik heb gezegd dat ik een ketting wilde van mi amando en hij mag uitzoeken welke..haha ik mijn zin en hij ook.

maar het is wel heel goedkoop wat hij deed, ik hoop wel dat je ondanks alle spanningen toch een leuke verjaardag krijgt.

15. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Nou, het klinkt zo hier en daar al een beetje alsof er flink wat prille zwangerschapsklachten beginnen te komen.
    Ik heb tot nu toe vanaf de eerste dag dat mijn menstruatie klaar was om de dag geklust en een aantal keer iedere dag, we houden het wel echt leuk hoor, we moeten er wel zin in hebben:)
    Gek hoor, ik heb het idee dat ik nu al wat begin te voelen, maar dat kan helemaal niet want ik heb dit weekend pas mijn eisprong! Ik voel trouwens wel dat die er echt aan zit te komen, want ik voel iets in mijn onderbuik (zeurderig gevoel als bij menstruatie) dus er moet iets staan te gebeuren! Spannend!!!

Fanny

16. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @fanny
    spannend hoor..
    hahaha ja heel veel kwaaltjes :)
    hopen dat de kwaaltjes allemaal goede tekens zijn :D..

17. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @Sazz
    had nog helemaal niet gerageerd op of we de naam en het geslacht bekend zouden maken!!

De naam sowiezo niet.. misschien aan jullie.. maar niet aan fam en vrienden!!
    Het geslacht vind ik moeilijk, ben bang dat ik me verspreek, aangezien ik daar goed in ben..

Wie van jullie die al een kindje hebben, wist het geslacht van te voren?? En aan wie hebben jullie het verteld??

18. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    meiden,

ik zoek mijn bedje weer op!!!
    slaap lekker en werk ze allemaal morgen, voor diegene die moeten werken.
    En de andere meiden, veel plezier met jullie kids :d..
    hihi..

liefss..

19. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Ik heb bij beide zwangerschappen aan iedereen zowel het geslacht als de naam verteld. Maar ik denk dat we bij een derde wel willen weten war het wordt, maar het aan niemand vertellen.. Hoop dat we dat dan ook volhouden. Het lijkt me ook leuk om het een verassing te houden voor m'n dochter (10 jaar) dat zal dab ook wel moeten, want ik ben bang dat zij haar mond niet kan houden.

Fanny

20. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ pindarella, ja, hij was altijd best goed in het uitzoeken van cadeautjes. Tot dit jaar.. Met moederdag, mijn eerste moederdag, had ie via ebay zo'n mini laptop gekocht. Eentje waar je niet eens mee op hyves kunt omdat dat teveel werkgeheugen vraagt, en waar na 1 dag (ok, 1 uur) gebruik al een toets het niet meer deed.

Klootzak kwam er net mee aanzetten (toen ik zei dat we morgen mooi ff naar de marktkauf konden) dat ie morgen moet werken! Is altijd op dinsdag en woensdagmiddag en donderdag de hele dag vrij, en deze week komt ie er steeds weer mee aanzetten dat ie moet werken. Zaterdag is ie vrij, maar dan nog.

En negatieve spiraal zitten we hier zeker in, begin me steeds meer aan alles te ergeren. Tis dat ik niet het logeerbed uit het berghok krijg zonder Meagan wakker te maken, anders kon ie daar mooi op bivakkeren.

En van 't weekend iets leuks doen met een vriendin, gaat em niet worden. Beste vriendin heeft komende weken idioot veel verjaardagen en is daarnaast druk met haar dochter van 2 maand. Morgen haalt m'n moeder me op, mits haar auto het doet.

Ohja, heb 2 van m'n buurjongens ook nog ff de huid volgescholden nadat ze voor de tigste keer een voetbal keihard tegen het raam hadden getrapt. Luchtte alleen niet echt op.

Tnx dat ik hier ff lekker mag venten meiden!

Deel Deze Pagina