Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat een verhalen hier, er wordt hier wat afgepraat.
    Ik slik 22 september mijn laatste pil en dan kan het voor mij beginnen! Hopelijk komen er snel wat roze wolkjes bij de leden van dit onderwerp!:p

2. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    @vissertje: hoe is het nu? Ik vind het zo spannend voor je!! Ik denk trouwens niet dat je tot volgende week hoeft te wachten hoor! Het gehalte HCG hormoon verdubbeld namelijk iedere dag, dus als het vandaag 8 is, is het morgen 16. Je kunt vandaag of morgen wel weer een testje wagen en als je zwanger bent zal het streepje sowieso dikker moeten worden..

@malle & fruitig:
    Welkom!! Leuk dat jullie ook jullie ervaringen komen delen!!

@ iedereen: als het goed is heb ik dit weekend mijn eisprong, ik heb tot nu toe om de dag geklust, zal ik vanaf nu iedere dag klussen of gewoon om de dag blijven doen?

Fanny.

3. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ fanny
    Ik zou om de dag doen (tenzij jullie er allebei heel veel zin in hebben LOL :D)
    er bestaat een discussie of het zaad al dan niet beter is als je het om de dag doet. maar het moet natuurlijk wel leuk blijven...;) En ik denk net dat iedere dag zo veel beter is

4. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Wat ik meestal tegenkom is dat om de dag het beste is, vanwege het feit dat de man anders te zwak zaad gaat produceren. Echter, tijdens de allervruchtbaarste dagen (2 dagen voor eisprong en dag van eisprong) wordt wel aangeraden iig 1 x per dag te klussen, zodat er zeker voldoende zaadcellen klaarliggen als het eitje springt. Klussen dus :D : vandaag, zaterdag en zondag!!

5. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ malle Op bijvoorbeeld ncrv babyboom site kan je zo'n banner aanmaken. Als je alles hebt ingevuld dan krijg je een internet link die je kan kopieren en plak je dan in je 'handtekening'
    Die handtekening kan je vinden onder je eigen profiel :)

6. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Hieronder staat een link naar een filmpje met de uitleg hierover! Klikken op "Hoe plaats je een banner onder je berichten".

Succes!

Let me show you

Hoi,

Omdat er toch veel vragen komen over het gebruik van Zwangerschapspagina hebben we besloten tutorials te maken. De eerste video is een video over het plaatsen van een banner onder je berichten:

Hoe plaats je een banner onder je berichten.

De komende periode zullen we de tutorials uitbreiden met meer video's. Heb je tips, opmerkingen en/of suggesties, we horen het graag ;)

Lotte

7. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Verschillende berichten dus.. Ik ga gewoon maar even kijken waar we zin in hebben...
    Thanks!!
    Fanny

8. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Super!! Gelukt:D
    Wel leuk zo'n banner, dan kan je het nog beter in de gaten houden, ik moet alles nog even goed gaan uitzoeken kwa vruchtbare dagen eisprong enz, het wordt voor ons de eerste, voor de tijd dat we besloten hadden om er voor te gaan, was ik er natuurlijk helemaal nog niet mee bezig, gelukkig kan ik hier al veel vinden en natuurlijk gezellig kletsen met jullie.
    Dus als ik misschien soms iets domme vragen heb, neem het me niet kwalijk:(;)

9. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Denk dat dat sowieso de beste optie is :D.

10. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Geloof me, ik was net als jij nog maar een maandje geleden! Het is ongelooflijk hoeveel je kan leren in een maand tijd ;). Dus kom maar op met die vragen!

11. tulip

tulip Niet meer actief

mallle en fruitig, welkom!!!

beebiewens, wat ontzettend schattig van je vriend.

esmee, ja duidelijkheid is dan wel het beste, dan kun je weer naar de volgende ronde toe.

mallle, domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden;)

vissertje, ik zou ook geen week meer wachten hoor met een nieuwe test (lees=ik zou geen week kunnen wachten als ik jou was;))

12. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    O, weer veel om bij te lezen...

Mallle en Fruitig welkom!

Beebiewens, wat lief van je vriend! Dat zou mijn man dan niet doen. Mijn man zit al helemaal in de babykamers en hoe alles dan verhuizen/verplaatsen in huis.

Vandaag gesprek op mijn werk gehad. Omdat ik wel wil gaan proberen te werken.
    Ik mag nu vanuit huis gaan werken, moet spullen bij de cliënten ophalen, thuis doorkijken en dan weer terugbrengen.
    In de zorg loop je vaak tegen de tijd aan die je NIET krijgt om alle dossiers overzichtelijk te houden.
    En daarbij mag ik op kantoor werken, maar mijn oog kan nu nog niet zo goed tegen tl-licht.

En nog steeds geen ms te bekennen. Heb wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en gevoelige borsten.
    Ik ga volgende week testen als de ms niet doorkomt.

13. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    28aug werd ik voor t eerst ongestel en ben de 24e gestopt met de pil. Weten jullie wanneer ik op zijn vroegst zou kunnen testen? Hoopte eigenlijk vandaag... Of is dat te vroeg? Heb steeds ongesteldheidskrampjes enz maar wordt t pas over een dikke week aks goed is. Zou eerst wachten met testen tot ik over tijd was, maar t zou vandaag perfect zijn om te testen voor me en hopelijk goed nieuws te hebben.. Wie kan me helpen aan t antwoord?

14. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer heb je je eisprong gehad daantje??

15. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weer t niet zeker ik denk 6 à 8 september maar zeker weer ik t niet

16. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    Mijn spiraal is er 26 augustus uitgehaald en ik was direct vruchtbaar. Ik heb wel een paar dagen onttrekkingsbloed gehad!

Maar ik ga toch nog een weekje wachten voor weer te testen voor de zekerheid;) Alleen kan ik dat denk ik (weet ik zeker) niet. Dus morgen;) met mijn ochtend urine testen. Maar ben wel bang dat hij dan opeens wit is omdat die andere dan stuk bleek te zijn...

17. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik nu ook kunnen testen dus? Kan t proberen dan....

18. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    Als je wilt testen zou ik dat morgen ochtend doen.

Hoe zag jouw laatste cyclus eruit?

19. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 24 Aug gestopt, de 28e ongesteld tot de 1e en na afwachten......Ga ik dat doen!

20. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    Bijna hetzelfde al ik ja... spannend!!!

Deel Deze Pagina