Haha LOL ik neem aan het echte klussen en niet 'ons' klussen hihi. Morgen hebben we alleen een verjaardag en zondag wandelen met de doggies. Verder me mannetje helpen met zijn huiswerk en verder huishouden.
Ik heb al een aantal keer in de KV gegeken of de 2v5 testen er lagen, maar ze zijn steeds uitverkocht (ik woon in N-H, dus hebben jullie ze niet weggekaapt..) Wel liggen er iets "mooiere" testen van het huismerk 2 voor 10 euro. Maar het maakt natuurlijk helemaal niet uit welke test je neemt, het gaat erom dat je je HCG goed kunt testen en hoe de test eruit ziet is dan natuurlijk onbelangrijk. Maar goed, vooralsnog heb ik geen test nodig, eerst nog maar ff flink klussen.. Ik hoop dat ik me in kan houden met testen tot het uitblijven van mijn ongi.. Bij mijn laatste zwangerschap heb ik wel al een dag voor mijn NOD getest en gelijk positief.. maar het scheelt een hoop geld en eventuele teleurstelling als je wacht tot je NOD natuurlijk. Morgen nog ff 4 uurtjes lesgeven en dan begint ook mijn weekend!! Dat wil zeggen een halve zaterdag en een zondag.. Fanny
Ik ga vandaag toch niet testen. Mijn vriend en ik wachten toch nog even. Ben wel benieuwd naar de andere uitslagen!
Hoi meiden, Wat is er een hoop gekletst!! Gisteren getraind en bon bons gemaakt met me zusje!! Ze geeft morgen haar feestje voor iedereen, omdat ze toen op curaçao Zaten! Mijn broertje heeft zijn verkering uitgemaakt.. na 5 maanden9 Baal ontzettend want het is zo'n ontzettend leuke meid! Maar ze zijn nog jong en hij vond het allemaal te snel gaan. @iloiza Ik hoop dat je off day over is!! @sazz Hoop dat het bij jullie ook al wat gezelliger us, Merkt een kindje als er spanningen zijn? @kruidvat Emmen, maar die zijn er meer.. ik ga naar de kruidvat Bij ons in de wijk! Scheelt dat ik niet zoveel mensen ken hier!
Heb de rest niet gelezen ga ik nu doen!onze pc is kapot, Doe nu alles VIA de telefoon, sorry als ik wat dingen vergeet!
@testers Spannend! Zet hem op! Hier gaan we met de hond naar het bos, wasjes draaien, Vanavond verjaardag en morgen softballen!!
Nou dat die ik ook nooit meer. Tscheelt een hoop geld en teleurstelling. Test was dus omowit. Nu verw8 ik pas dinsdag mijn ms dus ik ben ook vroeg en het zou zelfs vrijdag pas zijn wanneer ik mijn 'gewone' cyclus volg welke ik had met de pil (niet dat ik daar vanuit móet gaan, maar ik móet ergens een houvast hebben) dus tot zover er mijn test
Goedemiddag allemaal, Hoef niet meer te testen ben vandaag ongesteld geworden. Dag 34 dus nog redelijk goed. Op naar ronde 2. 34- Groetjes, Esmee
Saz667;10878368]Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - (34) Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 34 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 6 sept eisprong gehad en op juiste moment geklust!..nu wachten op NOD 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.[/QUOTE]
Mijn test was ook duidelijk negatief. Ik denk dat ik van de week voor de gek bent gehouden met dat dunne streepje. Nu gewoon lekker wachten op Nod of menstruatie!
=Esmee1984;10900651]Saz667;10878368]Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - (34) Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 33 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 6 sept eisprong gehad en op juiste moment geklust!..nu wachten op NOD 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.[/QUOTE][/QUOTE]
Hallo, Mijn weekend... net terug van school, (Opleiding Nagelstyliste) zo naar mijn paard, vanavond bbq, morgen Dolfinarium. Ook een lekker druk weekend dus. Ik ben nu voor de eerste keer ongi na het stoppen van de nuva-ring, en het is 10 keer zo heftig, wat is dat irritant en een verschil zeg....Laat het maar snel over zijn en kan niet wachten om snel weer te gaan klussen Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - sinds 18 augustus aan het ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - (34) Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 33 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Malle, 26 jaar, 1e kindje - eerste menstratie op naar volgende ronde 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 6 sept eisprong gehad en op juiste moment geklust!..nu wachten op NOD 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
Zo, eindelijk weekend!! Vanochtend lekker lesgegeven en nu ff gezellig met mijn dochter en haar vriendinnetje op de bank, mijn zoontje ligt op bed voor zijn middagdutje. Als het goed is heb ik dit weekend mijn eisprong, ik heb eerlijk gezegd het idee dat ik 'm gister heb gevoeld.. Een soort speldenprikje links onderin mijn buik. Maar goed zeker weet ik het natuurlijk niet, ik heb m niet ZIEN springen naruurlijk Heb gisterochtend geklust en wilde vanochtend weer, maar mijn vriend was echt moe, dus het ging niet helaas.. Nu maar weer vanavond proberen... Hebben meer van jullie het gevoel dat jullie het eitje voelen springen? @vissertje: wat een teleurstelling! Wel raar hoor, dat de test eerst positief aangaf! Fanny
@Esmee, nou wel fijn dat je weet hoe lang je cyclus is. @vissertje, jammer zeg, vooral na de positieve test. @hier nog steeds geen ms, van mijn man moet ik testen maar ik durf niet! Misschien toch maar morgen testen.
Ja ach ik vond het alleen een beetje dubbel. Maar ik zit er verder niet mee hoor wacht nu eerst rustig af!
Hallo Dames, Een paar dagen niet op het forum geweest, en er is flink wat afgekletst. Donderdag naar h.a. geweest, ben nu drie maanden gestopt met pil en dus nog geen menstruatie. Ze wou nog wachten tot december en dan een afspraak bij gyneacoloog Moest mijn lichaam de tijd geven na 6 jaar pilgebruik. Sinds gister behoorlijk ziek, voel me echt beroerd. Veel hoofdpijn, misselijk en sinds gisteravond wat slijm met heel licht helderrood bloed, alleen bij afvegen, het is erg weinig. Wel een teken dat er iets gaande is in mijn lichaam, hoop dat het nu doorzet, want heb ongeloofelijk kramp en steken en ontzettende rugpijn. Misschien dat het wel een teken is van een naderende menstruatie, omdat ik zo`n buikpijn etc. heb. Meer dames dit gehad, na pilstop en vlak voor de menstruatie na de pilstop?
@ miss little dat klinkt zeker wel als een beginnende ongesteldheid. Wel vervelen day je tot december móet w88 voordat ze pas wat gaan doen. Ikzelf heb tot nu toe weinig last maar mijn eerste echt ms móet nog komen na het stoppen van de pil. Dus dat moet ik nog even afw88