Haha ben gelukkig niet de enige die hem ziet. Ik ga dan over een paar dagen weer testen ik zie wel. @Pindarella: Toen mijn kiezen waren getrokken kreeg ik brufen bruis maar van tevoren geen idee. Pcm mag bij zwangerschap wel geslikt worden, ibuprofen is bloedverdunnend.
Hoi, @mopke ik zie ook een licht streepje. Afwachten dus... Ik ben vanaf gister heeeel licht ingesteld. Twijfel zelfs een beetje maar bij afvegen soms wel helderrood bloed dus kan niet anders. Maar is minimaal. Wel pijn in mijn hoofd! Groetjes
Op de laptop zie ik hem ook niet goed. Maar zodra ik mijn test pak zie ik de streep meteen. Eerst van de week nog een keer testen en dan toch een cb digital halen.
pindarella, oe ik zou het eigenlijk niet weten. Even de HA raadplegen misschien? mopke, ook ik zag wel een dun streepje, maar misschien ook omdat ik er op lette. Blijft wel even spannend zo. esmee, hmm gek dat het toch niet helemaal doorzet.
In principe is een streep een streep toch?! Nu hopen dat ie steeds dikker wordt. Het hormoon verdubbeld met de dag, dus mocht je zwanger zijn, dan zou het streepje morgen al dikker moeten zijn! Ik duim voor je!!! Fanny
Ja, dat klopt. Maar durf het niet te geloven zo in de 1e ronde zonder te wachten haha. Ik ga morgen dan weer testen met ochtendurine.
Spannend!! Het zou wel echt super zijn, meteen al in de eerste ronde! Ik hoop het echt voor je! Wat zegt je gevoel? Fanny
Ik heb een raar gevoel in mijn buik en nog meer symptomen. Dus zou kunnen. Mijn gevoel geloofd het nog niet denk ik. Terwijl we samen op familiebezoek wel zaten te glimmen haha.
en en en mopke al getest met ochtendurine??? @hier ik weet nu weer waarom ik ooit 13 jaar geleden met de pil ben begonnen...wat een buikpijn zeg
http://db.tt/8bNKvHC Denk het niet dames hij is wel helderder voor mijn doen maar zou duidelijker moeten zijn toch? Hier een van beide testen... http://db.tt/lLe3CZK
Hmmm je ziet wel een brede lijn... maar weer heel licht... Ik weet het ook niet Hier voel ik onderin mijn buik een opgeblazen gevoel... niet echt krampen ofzo.
spannend dames @mopke: morgen gewoon nog een keer testen, dan zou de streep duidelijker moeten worden. Succes!!
Ik ga eens een fototoestel zoeken hier en daarmee een foto maken. Mobiel is echt bagger kwaliteit. Ik moet eerst even aan het werk. Heb een aantal dingen liggen van mijn werk die ik deze week moet proberen te maken. Dus eerst de wijk in om de spullen te halen en dan thuis controleren. Tot vanmiddag!