Ik heb ook een opgeblazen gevoel, ik slaap normaal op mijn buik maar wordt 's morgens wakker en dan kan ik er echt niet meer op liggen. En mijn borsten zijn ook zo gevoelig... Ik denk dat ik donderdag ga testen, als ik dat volhou... Dan ben ik een week overtijd!
@ Mopke: De onderste is duidelijker zichtbaar dan de bovenste, dus da's toch weer een goed teken . Je temp is ook nog niet gedaald, dus ik denk nog steeds dat het goed zit. En ik ben een raspessimist dus dat wil wat zeggen . Probeer je gedachten idd maar zoveel mogelijk te verzetten, je kan nu toch niets doen behalve wachten... Spannend hoor ... Liefs, Beebiewens
Goedemorgen allemaal, Ik vraag me af of ik echt ongesteld ben. Heb gerekend vanaf afgelopen zaterdag toen had ik bruin bloedverlies en bij afvegen helder. Dit is gister niet veranderd. Vanochtend toch maar testje gedaan was negatief. Vanochtend weer helder bij afvegen nu niet meer wel bruin bloedverlies. Zal ik dit toch maar rekenen als menstruatie???? Groetjes
@Mopke: ik zie toch echt dat de test van vandaag een duidelijkere streep geeft, als ik zo'n test had zou ik er van uit gaan dat ik zwanger was! Zeker met al je verschijnselen! Ik zou over een dag of 2 nog een testje wagen en in de tussentijd alvast lekker genieten van het idee!! @esmee: ik zou er inderdaad vanuit gaan dat het je ongi is... Waarschijnlijk zet ie wat moeilijker door. @hier: ik zit lekker aan de lunch met mijn zoontje. Heb als het goed is mijn eisprong achter de rug en flink geklust in en voor het weekend. Ik twijfel nu nog even of ik om de dag zal blijven klussen (voor de zekerheid) of dat ik er vanuit mag gaan dat mijn ei echt is geweest.. ( zit nu op dag 16 van een 27 daagse cyclus..) ik denk mijn eisprong te hebben gevoeld op vrijdagavond.. Fanny
mopke, met die streep zou ik er nu ook vanuit gaan dat ik zwanger was, dit is toch echt een streep hoor. cvo, precies, daarom hier ook toendertijd met de pil begonnen. esmee, dat kun je wel rekenen hoor. fanny, ach als je zin hebt, waarom niet?? voor degenen die een eisprong voelen, wat voel je dan precies. Ik ben vanochtend heel misselijk uit bed gekomen en een vervelend gevoel in mn maag. Is dat van een eisprong of voel je dan iets heel anders??
Tja zin... ik heb een halve overdosis gehad de afgelopen week Ik heb sinds ik ben gestopt met de pil mijn eisprong beide maanden gevoeld. De eerste keer voelde ik een paar lichte speldenprikjes in mijn rechterzij (zo bij je eierstokken onderin de buik) het zijn echt 2 of 3 prikjes en daarna was het over. diezelfde avond kreeg ik een onwijze diaree aanval en echt kramp in mijn buik, was na een paar uur ook over.. En precies 14 dagen later werd ik ongesteld. Afgelopen vrijdag had ik weer hetzelfde gevoel (was 1 dag voor mijn verwachte eisprong, dus dat zal 'm wel weer geweest zijn) alleen dan aan de andere kant (heb het opgezocht en het schijnt dus dat de eierstokken elkaar per maand afwisselen.) Dit keer was het een paar prikjes en (gelukkig) niet naar het toilet rennen We hebben vrijdagochtend en zaterdagavond geklust, dus het lijkt mij dat er genoeg zaadcellen rondom het eitje hebben gezwommen op het moment van springen! Op dit moment voel ik aan de kant waar het eitje sprong een beetje iets zitten. Maar goed dat kan natuurlijk heel goed het eitje zijn dat er uiteraard nog zit en zich klaar aan het maken is voor de weg naar beneden in de vorm van bloed:x hoop van niet... Fanny
Ik kan het echt niet geloven haha! Bedankt voor de reacties. Ik ga zeker over 2 dagen en vrijdag testen. Dan ben ik een week overtijd. En denk dat ik dan ook maar een test van CB ga halen. Dan zie ik de woorden staan. Dan geloof ik het misschien.
Zo wat is er hier alweer snel veel afgekletst, ppfff moeilijk bij houden hahah. @ Mopke Echt zo spannend!!! Ik hoop het voor je.!! Succes Zou echt gaaf zijn eerste keer gelijk raak.
Voel me vandaag zo raar! Rechts schuin onder mijn navel voelt t net of ik daar een spier verrekt heb, word er gek van!! Niet echt ongesteldheidsgevoel. Mis hoort t ook wel bij ontpoppen. Hebben jullie daar ook wel wel?
Ik heb daar zelf geen last van gehad, zou het niet je eisprong kunnen zijn? Of is dat nog niet zo ver?
Weet mijn cyclus nog niet maar als t 28 dagen is zou dat t niet zijn. Zou volgend weekend dan ongesteld moeten worden
oke... dat kan dan idd niet, misschien heb het idd wel met ontpillen te maken, ik had ook allemaal rare klachtjes.
Heb ook ontzettende afscheiding ineens. Zou ik dan toch mijn eisprong nu hebben? Voel alleen al de hele dag dat trekkerige gevoel in mijn buik