Ow wat spannend allemaal voor jullie meides, ik ga duimen voor jullie. Sinds vandaag heb ik geen menstruatie meer, 15de geworden en nou klaar, dat is best netjes toch, ik denk dat we vanaf nu om de dag maar gaan klussen volgens mij moet mijn eisprong rond de 28 ste zijn, misschien voor de zekerheid ook even wat ovulatie testjes halen. dan weet ik het zeker. weet ook niet zo heel goed mij cyclus. Groetjes Malle
spannend allemaal hoor. mallle, ja lastig he als je je cyclus niet kent. Hier ook dat probleem hoor. Zodra ik weer ongesteld ben ga ik gewoon steeds proberen terug te rekenen wanneer mn eisprong precies geweest is en dan proberen in kaart te brengen voor de volgende ronde.
Ja pff lastig, ik heb hier op de site bij calculator wel ingevuld met de normaale 28 dagen cyclus, en die zeggen ook wat vruchtbare dagen, zo als ik een beetje had uitgerekend doormiddel van menstruatie na stoppen van de pil , kom ik ongeveer wel op 28 dagen uit, je wilt het ook zo snel he, dan is het echt irri als je het allemaal nog niet goed weet hahah Greetz
Maakt het eigenlijk nog uit welke ovulatietesten je gebruikt. zit nou ff te kijken op internet, maar er zijn zo veel verschillende. Heb nou aanbieding gevonden 30 ovulatie testen + 3 luxe zwangerschapstesten voor 22.50. Dat is niet duur denk ik?? Wat denken jullie....doen??
@ Malle: heel herkenbaar als ik iets wil dan wil het ook meteen NU haha maarja moeder natuur heb je helaas niet in de hand. Ik heb btw bij sensitest 24 testen + 3 zw testen besteld (gister half 3 en vandaag al binnen) Op het forum lees je daar goede ervaringen over. @ Miss little psies zo denk ik er idd wel over @ fanny spannend hoor! kben benieuwd @ hier Vandaag eindelijk geen stortvloed meer (sorry), jeetje ik was vergeten hoeveel je kan verliezen...maar vandaag (derde dag) is het al heeel veel minder dus ik ben er al weer bijna vanaf. Volgens mijn eigen berekening (als ik weer een cyclus aan hou van 23) dan heb ik rond de 26e mijn ei dus vanaf de 23e ga ik testen om mijn ei te vinden. Verder wienig te melden. Druk met werk, me hubbie die naar school is (en nu loopt te miepen omdat hij met de metro naar huis moet), hondje zo uitlaten en dan lekker naar bed.
Ik heb ze besteld bij zwanger en kids, deze zijn het goedkoopst en zie wel of het wat is, berichten zijn wel aardig goed erover.
Hey meiden, Na 2 dagen wachten en klachten die alleen maar duidelijker werden hier een foto 1 minuut na de test! testen 21-9
Nu begint het te komen ja... Ik ga zo maar eens de ha bellen. Die vermoedde dit al 2 weken geleden dit ivm andere klachten waarvoor ik kwam. Nu moet ik gaan vertellen dat ik toch een posi test heb haha. Mijn man kon van verbazing alleen maar oh en dan 12 keer achter elkaar zeggen. Die dacht dat de andere testjes misschien vals positief waren.
@Mopke: Gefeliciteerd!!!!! Wat heerlijk voor je, twee duidelijke roze strepen!! Geniet ervan! @hier: ik had vanacht iets bizars!! Ik dacht laat ik voor de zekerheid nog een keertje klussen, ik denk wel dat ik vrijdag mijn ei heb gehad en heb het hele weekend geklust, maar wie weet is mijn ei toch later gekomen.. je weet maar nooit, niet geklust is altijd mis.. Wel heb ik vanaf gisteren een soort van menstruatiepijn die heel continu aanwezig is, dus het vrijen was best een beetje pijnlijk, maar goed te doen. Maar daarna kwam het: ik stond op het punt om bij mijn vriend in slaap te vallen toen ik me wilde omdraaien, nou echt zonder dollen een helse pijn in mijn onderbuik!!! Echt vreselijke steken in mijn buik en zelfs richting mijn stuitje, ik dacht dat ik gek werd! Ik kon niet zitten, staan, lopen of wat dan ook van de pijn! Mijn vriend kon niets anders doen dan een beetje zenuwachtig lachen, waar ik dan ook weer giechelig van werd, maar door de druk van het lachen werd het alleen maar erger. Het heeft alles bij elkaar zo'n 45 min. geduurd voor het weer over was.. Echt te bizar. Iemand enig idee wat dit kon zijn? Ik denk dat de sex in ieder geval de directe aanleiding is geweest. Fanny
Bedankt voor de felicitaties!! Ik mag straks naar de huisarts voor bloedprikken. Gek is dat de huisarts 2 weken geleden al aan mijn gevraagd had of mijn ms was veranderd. Ik gezegd nee moet nog ongi worden. En nu zit ik er omdat ik posi testen heb! Hij had een voorgevoel ik weet het zeker.
Ik zit te wachten tot ik mijn ovulatietesten binnen krijg, dan kan ik gelijk aan de slag, nou gaat mijn man vrijdag zaterdag en zondag een weekend weg, nou hoop ik niet dat dit mijn vruchtbare dagen zijn. anders zit ik er nog naast.
@mopke gefeliciteerd!! Hier gister en eergister wat menstruatie klachten. Nu weer niets te voelen... afwachten maar
Hoi hoi, Hier nog steeds licht bruinverlirs en niet ongesteld. Wel buikpijn. Wordt er echt gek van!!! Zit te twijfelen om toch nog een keer te testen maar afgelopen maandag nog negatief. Groetjes, Esmee
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - eerste menstruatie gehad- beginnen aan het echte ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - (34) Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 33 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Malle, 26 jaar, 1e kindje - eerste menstratie op naar volgende ronde 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 23 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
gefeliciteerd mopke, duidelijker kan niet he??? fanny, jeetje, klinkt griezelig. Ik heb werkelijk geen idee wat het geweest kan zijn. miss little, veel plezier!!
@ Mopke: Yes girl, wiehie !! Van harte gefeliciteerd, ik wens je een prachtige zorgeloze heerlijke zwangerschap toe!! Wat zei je vriend ervan?? @ Esmee: Testen kan nooit kwaad... Gewoon nergens van uitgaan en er morgenvroeg nog een testje tegenaan gooien, dan weet je tenminste zeker dat het iig niet komt van zwanger zijn (of juist wel natuurlijk ). Ik denk in combi met de buikpijn dat je waarschijnlijk vandaag of morgen echt ongesteld gaat worden, maar ik hoop voor je op de andere optie . @ miss little: Jij inmiddels al wat meer duidelijkheid over of je ms nou echt is doorgezet? Jij had ook bruinverlies toch? @ Vissertje: Voor jou ook weer spannende dagen! Begrijp nog steeds niet hoe dat pennenstreepje bij jou op de test kwam en bij de volgende test spoorloos was . Maar nu zit je ook veel dichter bij je NOD, dus hopen dat je ms uitblijft en dat bij de volgende test een dikke vette streep verschijnt . @ Malle: Spannend ja! Was je eerste cyclus na het stoppen ook precies 28 dagen? Dan krijg je hopelijk ook dit keer je ei pas id loop van volgende week! Heb ook die van Zwanger en Kids, kreeg ze vrij snel binnen! @ Fanny: Wat bizar joh! Misschien is het wel iets hartstikke positiefs zoals een innesteling , maar vind het toch een beetje eng klinken hoor, zo'n heftige pijn! Misschien toch even je ha contacteren? @ cvo: Heftig he, zo'n échte ms . Was ook even vergeten hoe dat ook alweer was, haha... @ Daantje: NOD idd ong.14 dagen na je eisprong. Bij een goed werkende cyclus is je luteale fase (dag na ei tot dag voor ms) 11 tot 16 dagen. @ Hope: Welkom! Dit forum is ideaal om er ongestoord mee bezig te mogen zijn ook al ben je nog niet zwanger . Je hebt dus de goeie plek gevonden! @ Pinderella: Weet je wel zeker dat die blaasontsteking een blaasontsteking is? Veel regelmatiger moeten plassen is nl ook een symptoom van zwangerschap ... Heb je ook pijn bij het plassen of moet je alleen veel vaker naar de wc? En hoe is het met de verstandskies (of beter, het gat dat ie heeft achtergelaten )? @ Saz: Hoe is het bij jou? Al even goed gepraat met je man? @ hier: Alles goed, druk met werk... Is wel goed, ben ik wat minder gefocust op het zwanger worden . Kan momenteel toch weinig doen behalve netjes om de dag klussen (we maken er echt een feestje van iedere keer, ons sexleven heeft echt een nieuwe impuls gekregen ), want m'n ei is nog niet in zicht ... Vorige cyclus kwam ie ook pas op dag 21 dus kan nog wel ff duren... Hoop dat ie dit keer iets sneller komt! Dat gewacht de hele tijd... Pffff.... Liefs! Beebiewens
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - eerste menstruatie gehad- beginnen aan het echte ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - (34) Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Zwanger! 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 33 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Malle, 26 jaar, 1e kindje - eerste menstratie op naar volgende ronde 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 23 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.