@ Fanny whoooee spannend, (het klinkt hoopvol, al vind ik de eventuele innestelingsppijn wel heavy) ik ben benieuwd naar evenetuele andere klahctjes. Wanneer was je nod ook alweer? @ caro Komt er ook eventueel een beetje bloed vrij wanneer je je ei hebt? want een innesteling is te vroeg lijkt mij. En tsja een maand gestopt met de pil wil niks zeggen, we hebben er hier nog 1 die nu zwnager is...Ik heb verder nu nergens last van Ik zal zeeeeer waarschijnlijk vanaaf of morgen beginnen met klussen haha dus ik voel me prima met dat vooruitzicht. Dus nog geen kwaaltjes hier (ik zit ook pas op CD5 en mijn ei verw8 ik op CD10/11 dus ik mag nog even wachten
@Fanny spannend hoor! Vervelend dat wachten, maar klinkt goed hoor. @Caro ik ben degene die meteen de eerste maand zwanger is geworden! Dus het kan hoor!!! Hier mijn bewijs!!!
@mopke!! Echt gaaf hoor, hoop dat het bij ons allemaal komt te staan binnenkort. @ hier al 2 dagen vreselijke pijn in mijn onderbuik, krampen, duizelig, en een klein beetje bruinverlies gehad. misschien nog naweeen van mijn ongi die was natuurlijk 2 dagen geleden, hopen dat mijn ovulatietesten vandaag binnen komen, dan kunnen we gelijk aan de bak hahah.
Balen dat ongi altijd zoveel pijn en kwaaltjes geeft. Maar ik strooi overal wat hcg rond hoor!!! Komt goed!!
Goedemorgen dames @cvo Nee ik heb dit voor het eerst meegemaakt. Ik denk zelf dt ht. Bloedverlies komt door het stoppen met de pil misschien dat me lichaam wat van slag is. Maar is ik rond 10/11 sseptember mijn ei heb gehad vanaf waneer zou ik dan het beste kunnen testen. Veel succes met klussen @mopke Gefeliciteerd zo dat is snel. Ja dat het kan dat weet ik maar ik verwacht niet. Dan ben ik misschien wat minder teleurgesteld als ik een negatieve test heb
@ Mopke nogmaals gefeliciteerd super hoor!! @ caro Als je 10/11 sept je ei hebt gehad dan komt meestal ongeveer 14 dagen later je NOD. Dus zo rond 24 september. Je zou nu dus al kunne testen maar dan heb je kans dat tie negatief is omdat je nog voor je nod zit. Anders zou ik za-zo testen. zeker als je klachten blijft houden, dan weet je zeker of het van een zwangerschap komt of dat het van het ontpillen is. suc6
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - eerste menstruatie gehad- beginnen aan het echte ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje - 30 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - Wacht op eerste menstruatie 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje - 27 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje - (34) Flowersxx, 23 jaar, 1e kindje - Zwanger! 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie behappy, ?, ? - Eerste ronde 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Mopke, 24 jaar, 1e kindje - Zwanger! 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 37 - bezig 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Malle, 26 jaar, 1e kindje - eerste menstratie op naar volgende ronde 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 23 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken.
hier toch weer aan het testen geweest Helaas 4 dagen voor mijn NOD negatief. Nu toch echt wachten op mijn menstruatie
Zoooo wordt echt gel van de kwaaltjes!! (misschien raar, sorry dat ik het zeg) Ik kreeg me net toch een partij steken of krampen bij mijn vagina. Ik weet niet wat het was maar deed super zeer. Zouden dit ook stop kaaltjes zijn??
@cvo Dat zal wel echt een hele vroege zijn, hoop het niet want dan heb ik nog niet goed geklust, vanavond maar even doen voor de zekerheid dan. En gel is gek hahah maar dat begreep je wel. hahah staat zo raar!!
Mijn NOD is 1 oktober. Ik heb behalve het continue zeurderige gevoel in mijn onderbuik (voornamelijk links) niet echt klachten.. Af en toe een beetje steekjes in mijn borsten, maar dat zou ik me ook in kunnen beelden.. De pijn in mijn buik niet, die is echt sinds 4 dagen na mijn ei erg aanwezig Fanny
Ik had ook een zeurderig gevoel in mijn buik na mijn ei. En mijn tepels waren erg gevoelig. Op mijn buik na nu eigenlijk geen kwaaltjes. MvM is geweest vanmiddag. Testje is best donker na veel water, mag daarom nu al beginnen.
welkom caro!!! mallle, hmm ik zou het ook niet weten hoor wat het kan zijn fanny, vervelend die buikpijn. Hier weinig nieuws hoor, ben helemaal niet met kwaaltjes bezig en verwacht ook echt niet de eerste ronde zwanger te zijn, ik let er ook niet echt op.
Hoi meiden, Hoop gekletst weer! Nog steeds geen uitslag van de dokter.. móet morgen opnieuw een plasje brengen! Dan test ze het ook meteen! @ nieuwe Welkom welkom op dit nederige clubje ) dat je maar snel zwanger mag worden! Hihi @ fanny Haha, moest je bericht 2x lezen.. Hahaha.. maar snap um.. het het in idd geval in de gaten! Spannend zeg.. nog even volhouden! @mopke Haha mooi mooi .. die positieve testen! Word het al wat echter? Wat is mvm eigenlijk, heb het vaker gehoord.. Wat duurt langer naar jullie gevoel (moeders onder ons) het begin van de zwangerschap of het einde??
Moeder voor moeders is een profit vrije organisatie die met het hcg hormoon uit de urine van zwangere vrouwen medicatie kunnen maken voor vrouwen waarbij het niet zo wil lukken. Ze hebben erg veel urine nodig om een klein beetje over te houden wat geschikt is voor het medicijn. Ik moet dus letterlijk in een kan plassen en deze in flessen bewaren. Wordt 1 x in de week opgehaald. Dus ipv de wc doortrekken het kannetje leeggooien. Ik vraag me af hoe het op het werk gaat. Thuiszorg, veel klanten. Ik neem het denk ik niet mee, zo'n gedoe... Tasje mee iedere keer naar binnen. Heb nu sinds vanmiddag al bijna een kan vol. Ik help graag alle vrouwen mee waarbij het niet zo vlot gaat! Mag geen bloed geven dus nu maar urine.
voor mij viel het allebei wel mee, ik was al ruim 9 weken toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en ben met 38 weken bevallen, dus was er toen ook echt nog niet mee bezig. Maar als ik moet kiezen toch het einde, omdat je reuze nieuwsgierig naar je kindje bent.
Als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen zou ik morgen kunnen testen, maandag veel symptomen en jullie dachten aan de hand daarvan ook dat ik toch afgelopen maandag mijn eisprong had, dus nu morgen niet testen, helaas! Baal er nu wel van, keek al echt naar morgen uit!  nou ja nog even geduld... Moest t ff kwijt