Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Zet hem op tulip!

Slaap lekker girls !!

2. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @pindarella Ik hoop het wel, heb wel hier en daar wat kwaaltjes maar je gaat je afvragen ofdat het dan misschien gewoon tussen je oren zit:) Misschien wil je het wel te graag.
    Kan niet wachten tot testen:D

@tulip Spannend!!! Ben benieuwd, hoop het voor je!

3. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @malle
    Ja snap het wel, soms kan je lichaam je zo voor de gek houden!!

Net iets ergst gehoord, een kennisje van mij konden geen kindjes krijgen.. dat werd gezegd.. toen is ze wonder boven wonder toch op de natuurlijk wijze zwanger geworden en bevallen van een zoon..
    Helemaal mooi natuurlijk..
    Ze hadden nooit gedacht, toch nog een keer zwanger re worden..
    Na 5 maanden is dit toch mis gegaan... :'( .. zo erg..
    Wat de oorzaKEN is weet ik nog niet, dat hoor ik nog..

Nu ga ik echt proberen te slapen..
    Heb zo'n pijn in me mond.. snik snik..
    Word er gewoon misselijk van!

Slaap lekker!

4. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Bah pindarella, sterkte hoor! en dat verhaal van die kennissen, verschrikkelijk zeg!:(

Hier weinig nieuws, veel hoop op zwangerschap ookal zijn we maar net bezig, maar dat zullen jullie allemaal wel hebben :) Niet op een ongezonde manier hoor, maar het is gewoon allemaal zo leuk en spannend!

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @pindarella wat erg zeg!! geen woorden voor.

@divatje ja zo ben ik ook en wat duurt het dan nog lang voordat je mag testen he? Ik zit de dagen al af te tellen hahah

6. tulip

tulip Niet meer actief

Hoi even snel op mn telefoon. Was negatief nu hoop ik maar dat het snel komt. Dan kunnen we weer opnieuw proberen.

7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    #847 Mallle, 12 okt 2011
    Laatst bewerkt: 12 okt 2011
    Tulip, dat is wel balen, je cyclus dus ook langer dan je dacht? Had je wel je ei gevonden? Of ben je daar niet mee bezig geweest?

8. LoontjesBebe

LoontjesBebe Nieuw lid

5 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik ben ook in Augustus gestopt!! 6 augustus om precies te zijn ;)
    2 x een cyclus gehad van 28 dagen en nu de laatste keer 23 dagen :( heeft iemand daar ervaring mee?

Allemaal veel plezier met zwanger worden!!

Groetjes

9. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pindarella balen dat je je zo rot voelt, hopelijk is dat snel over. En wat een verschrikkelijk nieuws !! Heel hard voor de ouderen.
    @ tulip balen dat je test negatief is. Idd hopelijk snel duidelijk.

@ hier ik zit vandaag op 10dpo en sinds vanmorgen heel licht last van ongi pijn :( uk denk dus eigenlijk dat het hem niet gaat worden deze ronde.

10. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @hier Valt me nou wel op dat mijn gevoelige borsten en tepels wel aan blijft houden en dat is steeds meer kleine pijnlijke steekjes krijg in mijn onderbuik, lange tijd al lage rugpijn, (dit heb ik eigenlijk heel vaak maar blijft normaal niet zo lang aanhouden) gisteravond na het avond eten werdt ik ook wat misselijk. Ik heb ook nog steeds wat wit doorzichtig afschijding. Maar ja houd mijn lichaam mij voor de gek of is het gewoon zo ver?:(

11. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend malle! wanneer kan je testen??

welkom loontjesbebe; ik heb nog geen ervaring met mijn eigen cyclus. Mijn eerste cyclus na stoppen met de pil was 23 en nu ga ik uit van 28

12. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Jammer tulip.....:( Maar inderdaad, nieuwe ronde, nieuwe kansen (letterlijk!)

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @cvo Als het goed is kan ik over 7 dagen testen. Jij al over 4 zie ik, spannend!! Laten we hopen dat het van jou ook gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn.

Welkom loontjesbebe.

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Hallo dames,

Kom bij de tandarts vandaan..
    Het vervelende gat is dicht gemaakt en mijn wortelgat is ontstoken..
    Moet spoelen met waterstofperoxyde..
    Heb wel toch nog paracetamol genomen en de pijn is nu wel even weg, maar voor hoelang.. we zullen zien!

En ander goed nieuws, ik heb een ei gespot!!!! Zag een licht streepje op me ovutest :))))... Helemaaal happy.. :).. pindaprins komt morgen thuis, dus we kunnen meteen aan de bak..hihii... Spannendd!!

@tulip
    Ahhh balen zeg.. nieuwe ronde, nieuwe kansen! Zet hem op..

15. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @pindarella ow dat is voor beide goed nieuws, flink aan de bak dus hahah leuk he als je hem hebt gevonden, gelukkig komt dan wel precies optijd je man thuis! Neem aan dat hij altijd langer weg is? Dan is het wel moeilijk inschatten altijd denk ik.

16. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ malle ja idd ik zit nu op 10 dpo maar vandaag ongi pijntjes en net met afvegen licht bruin. Dusja of mijn ongi begint óf dit is een innesteling .... Zucht al die onzekerheid. Ik denk helaas het eerste maar ga zaterdag op zijn vroegst pas testen als het dan al niet duidelijk is.

@ pindarella Jeetje balen dat het zo ontstoken is !! En Jeeej haha je kan echt zo blij zijn als je je ei spot :) dat was ik ook

17. tulip

tulip Niet meer actief

Thanks dames. Geeft ook niet, maar ik baal ervan dat het steeds zo onregelmatig is.

Malle, nee niet met ei bezig geweest met zo n onregelmatige cyclus is dat haast geen doen.

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @cvo innestelingsbloeding en mestruatie hebben wel de zelfde symptonen, en innestelingsbloeding wordt heel vaak als menstruatie gezien, nou ik hoop het voor je.

19. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @malle
    Ja word heel blij van mij ei!!
    Jep mijn pindaprins heeft een project waardoor hij 2 weken weg is en daarna 2 weken thuis is! Maar ben hem nu 2 x mis gelopen.. en nu heb ik hem gevonden en pindaprins komt ook nog eens thuis... Dubbel blij, dus nu gaan we extra hard aan het werk en een pindababy maken..Hihi..

@cvo
    Word ook even spannend voor Jou.. duim voor je!!

20. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik geen helder rood bloed zie de komende dagen :) dan is er idd een kans. Maar voel verder helemaal niks dus ga er van uit dat het niks is deze ronde.

Knuffel voor tulip !

Thanx pindarella en veel plezier met pindaprins haha

Deel Deze Pagina