Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by fanny1980, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    fijn dat je er weer bent!!
    Je hoort veel dingen over de maansteen, dus ik denk het wel..
    je hebt zulke mooie maanstenen. maar ik weet niet wat je het beste kan kopen.. een ketting, armband, ring, bedel.. weet jij daar iets over??

2. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @tulip Ben je nou echt 10 dagen over tijd of ik je menstruatie heel erg vanslag, of heb je je banner niet bijgewerkt.

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pindarella, volgens mij kun je het beste een maansteen kopen die het beste bij jou past. Beter zou zijn om zelf eentje uit te zoeken in een winkel, maar ik heb eigenlijk geen idee waar er hier in de buurt een winkeltje is die edelstenen verkoopt. En aangezien ik geen zin had om dat eerst te gaan uitzoeken, heb ik online een maansteen uitgezocht. Ik heb een bedel gekozen. Ik ga zelf een klein sieraad maken om de bedel mee aan mijn bh te hangen.
    Wat jij zou moeten kiezen, hangt af van je eigen voorkeuren. Draag je altijd een ketting? Of draag je graag armbandjes? Zoek iets uit dat je mooi vind en bij jou past. Dit is de website waar ik mijn bedel heb besteld: Maansteen stenen, maansteen hangers, maansteen sieraden, maansteen ringen, maansteen armbanden

4. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    naast de houtduif zit een spiritueel winkeltje.. misschien dat ik daar info ga vragen..

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Oja, is ook zo. ;)
    Maar goed, ik had dus geen zin om te wachten tot ik weer in de 'big city' kom...

6. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    hahaha... slim.. alleen als je vandaag zou gaan, heb je hem ook in huis, nu moet je nog wachten :p..
    ik moet morgen toch nog naar het magazijn, ga dan wel even langs..
    staan mooie dingen op die site :D.

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Dat is wel zo, maar vandaag heb ik geen oppas voor D en N (en ik heb geen zin om alleen voor een maansteen die hele volksverhuizing te doorstaan om ze mee te nemen ;)). Morgen ben ik de hele dag weg, dus heb ik ook geen tijd om er eentje te halen. Dus waarschijnlijk de website toch sneller voor mij. ;)

8. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    hahaha heeel goed punt!!!
    even lekker winkelen zit er niet meer in met de boys??
    Ik vind die grote maansteen mooi, die ronde alleen zit er geen hanger bij.. zo handig ben ik ook weer niet..

9. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Dames, nieuwsgierig vraagje, zouden jullie willen weten wat het wordt als jullie zwanger zijn? En voor de zwangeren onderons natuurlijk ook die vraag.

Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wilde weten, als het maar gezond is zei ik dan altijd, maar nu we er zo meer mee bezig zijn, denk ik toch als het zo ver is dat ik te nieuwsgierig zou zijn, en misschien toch wel zou willen weten wa het wordt.

10. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Ik zou het heel graag willen weten, het lijkt me gewoon handig..
    pindaprins wil het niet weten, want anders is het geen verrassing meer... hahaha
    we gaan wel een neutrale kleur kiezen voor de babykamer.. zodat mensen wel de babykamer kunnen zien..
    en als ons kindje geboren is, gaan we de accessoires in de kleur neerzetten.. (leek ons het handigst)

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Geen idee of wij het weer willen weten.
    Bij Meagan wisten wij het wel, en hebben we het mijn ouders, mijn zus en haar vriend en 1 stel goede vrienden verteld. Verder wist niemand het.

Van de ene kant wil ik het wel weer weten, ben nou eenmaal best nieuwsgierig, en 't is wel handig met kleertjes kopen enzo (tweede baby gaat op de babykamer, Meagan schuift dan door). Babykamer is hier neutraal qua kleur, zilver/licht- en donkerpaars (kleuren al bedacht toen ik 12 weken zwanger was van M). Van de andere kant lijkt me de verassing gewoon zo leuk als je niet weet wat het is, en je het dus pas weet zodra je kind geboren is.

Hier dus nog twijfel :p. Ben geneigd om de echoscopist te vragen het op een papiertje te schrijven, die in een envelop te doen en die dicht te plakken. Mocht ik het dan wel willen weten hoef ik niet te wachten op een eventuele volgende echo :p

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ik wil het zekerweten wél weten. Ik ben veeeeeeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig om het niet te willen weten. ;) Ik vind het verrassing genoeg om te weten hoe je kindje eruit ziet, hoe hij/zij klinkt, ruikt en voelt. :)
    Daarnaast vind ik het ook handig om te weten wat het wordt. Er komt bij ons een nieuwe babykamer, en die kan ik dan qua kleuren aanpassen. En als we een meisje zouden krijgen, kan ik gaan shoppen. Voor een jongen hebben we écht geen kleertjes meer nodig. ;)

@ Pindarella, nee shoppen met de boys zie ik niet zitten. Ze vinden het al niet leuk om schoenen voor hen te kopen (die ze toch echt even zelf moeten passen), dus ik ga ze écht niet vermoeien met shoppen omdat mama zo nodig een maansteen wil. ;)

13. tulip

tulip Niet meer actief

iloiza, gezellig weer.

mallle, ik ben wel echt 10 dagen overtijd. Maar met een cyclus die weer helemaal in de war is, dus ja wat is echt overtijd??;)

Hier wil ik het absoluut weten wat het wordt. Vorige keer wilde mijn man dat niet en nu heeft hij pech, ik heb mij 9 maanden elke dag afgevraagd wat het zou worden.

14. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Voel me al 2 dagen vreemd, maar nu is t wel op zijn ergst. Mijn vorige cyclus duurde 34 dagen (dat was de eerste keer na t stoppen met de pil). Nu zit ik op dag 18 en hoop dat jullie dit misschien herkennen en me kunnen helpen met wat t is.
    Gister voelde ik me ongi en voelde mijn lies steken. Vandaag ging t aardig goed. Nu ben ik erg beroerd, wat misselijk, borrelende buik, mijn lies en een ontzettende soort ongi gevoel, een zware buik en doet zeer. Wie herkent dit? Komt dit door mijn eisprong die zondag zou moeten komen? Heb nl. Ook nog niet echt afscheiding.
    Voel me erg ellendig en hoop dat jullie me kunnen helpen.

En over die vraag: ik zou t niet t niet willen weten. Maarisscien veranderd dat nog ;)

15. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @malle
    het enige wat me wel moeilijk lijkt is dat je 2 namen moet verzinnen!

@iloiza
    dat is wel jammer denk ik...
    haha nee jij hebt indd kleertjes genoeg voor jongetjes..hihi..

@Sazz
    dat is het huis op de hoek??
    Ja ik breng altijd een kindje bij mij uit de klas naar de taxi..( hij moet dan 40uur in de bus..haha..schattig ;) )
    en als ik door lief word opgehaald, komt hij me daar ophalen..
    (sorry dat ik geen 'hoi' gezegd heb, maar heb geen idee, hoe je eruit ziet)..

Maar ik denk niet dat ik het aan iemand ga vertellen.. miss dat ik me verpraat bij mijn ouders.. lijkt me overigens wel heel moeilijk. haha..
    wie hebben jullie het allemaal veteld??
    met hoeveel weken hebben jullie iedereen verteld dat jullie zwanger waren..??
    En hoe hebben jullie het verteld??

16. Snoopy77

Snoopy77 Lid

Oct 17, 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    LittleAngel22, zo te lezen hebben meer gemeen ;0) fijn idd dt ik niet de enige ben.
    Ben hier helemaal nieuw dus moet nog ff uitvinden hoe alles werkt en leest. Vandaag HA gebeld en moet donderdag langs komen, dus ben heel benieuwd wat hij zegt.

17. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @tulip Oke, dat lijkt me echt niet leuk, geeft een heel onzeker gevoel denk ik. Heb je ook wel getest deze dagen?

@ Daantje het zou je eisprong kunnen zijn, ik heb daar ook heel erg last van gehad, afscheiding kwam ook wat later.

@Pinda Ja lijkt mij ook, al hebben wij wel al 2 namen die we echt heel leuk vinden, maar dat kan altijd nog veranderen natuuurlijk.

18. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Wij willen ook weten wat het is, maar houden het dan wel voor familie en vrienden voor onszelf!

Hoorde net dat een vriendin van ons zwanger is, zo leuk!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel dacht 'wil ik ook!':);) maar vind het natuurlijk super voor hun! :D Leuk dat er in de vriendengroep dus blijkbaar iig 1 stel ook mee bezig is/was! (en ik hoop nog meer, lijkt me toch wel 'gezellig' als er straks meer kids hebben)

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    @ Pindarella, ja, het huis op de hoek :). Haha, geeft niet, ik had al een vaag vermoeden dat jij het wel eens kon zijn, aan de hand van foto's op hyves, maar wist het niet zeker. Nu wel dus :D

Wij hebben het eerst aan mijn beste vriendin en haar man verteld (ok, zij wist het voor Lucas het wist... :p). Dus de dag van de positieve test. We hebben het rond 4-5 weken tegen mijn ouders, zus, schoonmoeder en schoonvader verteld, en tegen de oma van Lucas. Mijn ouders en schoonvader (+stiefschoonloeder) met een fotolijstje met een gedichtje. Schoonmams met een rompertje, oma met de eerste echofoto.

Deze keer willen we het pas vertellen na 3 maanden, om er gewoon eerst nog even samen van te genieten. Mijn ouders en zus zullen het wel vrij snel weten, kan me toch niet stil houden ;). Schoonmams krijgt het wel pas na die 3 maanden te horen, want een paar dagen nadat we de eerste echo van Meagan hadden gehad (met 5+3), hadden we de gescande foto's gemaild naar haar en mijn ouders. En had mijn pa ineens een e-card van een oom van Lucas om ons te feliciteren. Tja, ze hadden per ongeluk het verkeerde mailadres gebruikt... Terwijl we dus meerdere keren nadrukkelijk hebben gezegd tegen schoonmams dat ze zich stil moest houden.
    Schoonvader en stiefschoonloeder... Die komen er vanzelf een keer achter, ga niet de moeite nemen om het ze te vertellen. Zijn teveel dingen gebeurd waardoor ik nu al begin te stressen omdat ik ze over 3 weken zie.. Ze willen zich overal mee bemoeien, maar doen vervolgens niet eens moeite om een leuk verjaardagscadeautje voor Meagan d'r eerste verjaardag te kopen (sorry, een romper is geen leuk verjaardagscadeautje, ook al komt ie uit NYC). Dus nee, daar gaan wij geen moeite meer voor doen.

@ ook-zwanger-willen-zijn, het viel de laatste tijd wel mee met hoe erg ik er mee bezig was, maar het begint ineens weer volop te kriebelen. Hoop gewoon dat m'n lichaam snel weer doorheeft wat ie moet doen, al vrees ik voor het ergste.. We'll see!

@ namen, die hebben we hier nog niet voor een tweede. Jongensnaam die we ook al in gedachten hadden voor de eerste is min of meer afgevallen omdat ie in de top20 van namen staat.. Paar weken geleden wel een klein foutje gehad trouwens, m'n ouders kwamen hier, en het babynamenboek lag nog op de rugleuning van de bank... OEPS! M'n pa dacht dat ik al weer zwanger was, heb me er uit geluld door te zeggen dat ik gewoon ff aan het kijken was wat voor namen ik allemaal had aangekruisd toen ik zwanger was van M.

20. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    #960 pindarella86, Oct 18, 2011
    Last edited: Oct 18, 2011
    @sazz
    jij hebt 1 schoonma en 1 schoonloeder?? haha.. zijn je ouders gescheiden??
    Ik bof met mijn schoonouders, het zijn echt schatten..!! Ze doen alles voor ons..
    schoonvader wil graag met 9 personen op vakantie volgend jaar.. we zijn nu met zijn 7en.. hahaha.. of ik moet er 2 maken of mijn schoonzus mag ook aan de bank..:p..

Ik wil het ook wel graag op een leuke manier vertellen..
    Denk dat het heel wat word als ik zwanger mag worden..
    veel gehuil..haha..

daar heb jij je goed uitgelult.. heb je wat aan het namenboek gehad??

-zwanger willen zijn..
    Ik wil het ook heel graag, mijn beste vriendinnetjes hebben allebei een babytje gekregen.. en veel vrienden van ons hebben ook kindjes.. de vraag word vaak gesteld.. ; wanneer gaan jullie'
    wij zijn er nu klaar voor en willen het echt heel graag, kan het niet laten om op de babyafdeling te kijken en om te kijken naar babydingetjes enzo..
    Het idee dat hier straks baby gehuil klinkt en dat we samen ons leven wijden aan ons babytje..

het enige waar ik me heel druk om maak, is de hond..
    van baby gehuil word hij helemaal gek en wild..
    IK denk dat we een nieuw baasje voor hem gaan zoeken, omdat we de aandcht moeten verdelen.. en hij heeft daar heel veel moeite mee.. als wij de katten aaien.. doet hij iets waardoor hij weer aandacht krijgt.. het is zo'n lief hondje maar ook zo'n ontzettende draak.. en sterk.. het is een amerikaanse stafford..
    wie heeft hier nog meer ervaring mee?

Share This Page