Goedemorgen dames!! @ Pindarella Het is ook verschrikkelijk om de hele zwangerschap zo misselijk te zijn. Maar het was niet anders, en het was voor een goed doel. Het is het allemaal waard geweest. Achteraf dan, want tijdens de zwangerschappen heb ik niet echt kunnen genieten. Het enige dat ik er leuk aan vond was de buik, de schopjes en de echo's. Voor de rest vond ik het echt niet leuk, en dat vind ik heel jammer. Het zou zo'n heerlijke tijd moeten zijn, zwanger zijn, maar dat heb ik nooit zo kunnen ervaren... @ Maansteen Ja, je moet je maansteen reinigen vóór je 'm bij je gaat dragen. En je moet 'm opladen in het maanlicht van een wassende maan (terwijl anderen ook zeggen dat het tijdens volle maan moet). Ik ben ook geen expert, ik doe wat me goed lijkt. De maan neemt nu af, dus leg ik mijn maansteen nu nog maar niet voor het raam. @ Divatje Oh balen zeg!! Ik hoop dat het niet doorzet en dat je toch zwanger bent. @ Tulip Ja, volgens mij ook maar aangezien ik 19-10 ben vergeten te ovutesten, weet ik dus niet of die ook al positief zou zijn geweest of niet. Nouja, er zit niet anders op dan er maar het beste van te maken en af te wachten... @ LittleAngel Ja, dat is een hele waslijst en het zouden stuk voor stuk symptomen van een zwangerschap kunnen zijn. Maar ook van ontpillen of een aankomende menstruatie... Het lijkt altijd allemaal zo op elkaar... Er zit helaas niets anders op dan afwachten. Maar mijn duimen draaien voor je dat je gevoel gelijk heeft!! Kun je trouwens echt pas over 11 dagen testen?? Of kan het zijn dat je nu een kortere cyclus hebt. Weet je wanneer je eisprong is geweest? @ Vissertje Als je je eisprong al hebt gevonden deze cyclus, is het erg onwaarschijnlijk dat je nu weer ovuleert. Die afscheiding zegt helaas nog niet zoveel. Ook voor jou zit er helaas niets anders op dan afwachten. (Je kunt zo naast LittleAngel en mij aanschuiven op het wachtbankje ).
@ Mallle Veel plezier vanavond!! @ Divatje Ik lees net dat je toch ongi bent geworden. Balen zeg... Ik kan me goed voorstellen dat je toch teleurgesteld bent; en dat mag best, ook al is het nog maar ronde 1. Je hoopt natuurlijk altijd dat je zo snel mogelijk zwanger bent. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Geniet van je marsepeintaartje!!
En speciaal voor Pindarella, een foto van het sieraad met mijn maansteen. Het is een sieraad dat ik aan mijn beha kan hangen.
@ pindarella xal je wel laten weten als we naar die cursus geweest zijn. ik ben heel benieuwd. Jij ook aan de wordfeud?? haha ik heb het nog niet gedaan maar hoor er meerder mensen over @ Divatje ja je kan je erg gek maken als je op alles gata letten wat je lichaam doet. Zou wel knap zijn als je je ongi afwacht! Ik lees nu dat je waarschijnlijk je ongi hebt, balen maar wel een mooie cyclus. Hopelijk blijft hij netjes @ Daantje spannend, hopelijk is het raak @ Iloiza ik neem aan als je gister de knap posi ovu test hebt dat hij dan binnen 12-20? uur springt.. Dus klusse!! En ik snap je vragen die je stelt wel in het andere topic. k heb er alleen geen goed antwoord op, van die afscheiding zou ik ook wel graag willen weten namelijk. Aan je temp kan je volgens mij best veel aflezen, misschien ga ik dat toch ook maar eens doen en ja ik denk dat dát idd je ei was haha, en mooi sieraad @ wie in de familie wel/geen kids; Mijn oudste broer was niet zo happy in eerder relaties, nu sinds april heeft hij een super leuke vriendin, maar die studeert nog dus dat zal nog wel ff duren. Hij wil wel denk ik in de toekomst. Mijn andere broer is homo, hij is zelfs verloofd, maar hier komen voorlopig geen kinderen Mijhn schoonzus en schoonbroer hebben beide 2 kinderen. zus heeft 2 zonen en broer heeft 2 dochters. Dus wij gaan voor een zoon én dochter haha @ spannend, gedetailleerd lijstje ik hoop dat het raak is maar het kan idd net zo goed ontpillen zijn. Nog 11 dagen !!, ga je w88 tot je NOD? @ Malle wij lopen redelijk gelijk suc6 met je zoektocht naar je ei @ hier ook het einde van mijn ongi in zicht, gister dacht ik dat al (6e dag) maar toe verloor ik toch nog wat bruin Ik vond het wel anders dan anders, heb weinig (1 dag) helder rood voorbij zien komen. Is dat normaal?? Nu gaan we langzaam op zoek naar me ei.    
Thnx meiden!! Ben zelf ook erg blij met m'n sieraad. Eigenlijk is hij heel simpel... als de werking maar groots is. @ cvo Je kan tot zelfs 48 uur na een positieve ovutest je eisprong hebben. Meestal is je eisprong tussen de 24 en 48 uur na de eerste positieve ovutest. Maarja, aangezien ik 19-10 ben vergeten te testen voor ik wegging, weet ik niet of die ook positief zou zijn geweest. In ieder geval hebben we rond de eisprong geklust en ik denk vanavond nog een keer voor de zekerheid. En dan is het een kwestie van afwachten... Aan je temperatuur kun je veel aflezen, maar die laat helaas pas achteraf je eisprong zien. Na je eisprong gaat je temperatuur gemiddeld 0.3 graden omhoog en dat blijft zo voor tenminste 3 dagen, dus met tempen kun je alleen achteraf je eisprong bepalen.
@ Iloiza Bedankt, dat zal zeker lukken, gezellig meiden avondje! En wat een super gaaf sieraad!! @Cvo Ja wij lopen idd aardig gelijk, jij ook succes met zoeken van je volgende ei. @Maansteen Ik ben er helemaal niet in thuis maar wat grappig dat je hem nog moet reinigen en opladen enzo, Ik hoop dat het werk voor jullie.
iloiza, jij ook heel ziek geweest dus. Ik heb echt tot tijdens mn bevaling overgegeven. Gelukkig was het "maar" alleen s ochtends Dus ik ben er niet voor in het ziekenhuis geweest en kon de rest van de dag wel genieten, maar elke dag zo opstaan is geen pretje idd. Tegen het middageten was het weer gezakt. cvo, nou hoop dat je je ei snel spot. divatje, ik snap het wel hoor, het is gewoon altijd een teleurstelling. @wordfeud, hier ook helemaal verslaafd.
Dacht dat ik mijn cyclus en lichaam kon, maar t is Totaal anders dan vorige keer. Nu voel ik al 2 dagen gelukkig mijn ei niet meer. Dat belemmerde me best wel. Geen afscheiding, wat ik eerder altijd wel had enz. Lig nu op de bank met gloeiende wangen, rillerig, heb je vakantie wordt je ziek :s En ik besef me ineens, wat ken ik mijn lichaam slechter dan ik dacht haha!!
@ Vissertje - heb geen idee, maar erg fris vind ik het niet @ Malle - gezellig zeg! Ja probeer er ook niet op te letten, maar sommige dingen kom je niet onderuit En zeker nu het steeds meer wordt ga je toch twijfelen.. @ Divatje - snap helemaal wat je bedoeld! Wij waren ook toch wel een beetje teleurgesteld dat het niet gelijk raak was.. Ookal wisten we dat de kans heeeel klein was dat het de 1e ronde raak was, maar toch de kans is er @ loiza - idd.. afwachten *zucht* het kan zoveel zijn! Nee heb geen idee wanneer mn eisprong is geweest.. Ben ook maar 1x pillloos ongesteld geweest, en had toen een cyclus van 32 dagen. Maar nu heb ik meerdere dagen kramp gehad (waar soms een week of een paar dagen tussen zat) dus welke nou me ei was, geen idee! Heel vervelend.. Dus het zou zomaar kunnen dat m'n cyclus deze maand een stuk korter is, maar heb dus geen flauw idee.. Maar (als het lukt ) ga ik volgend weekend testen. Dan zit ik aan de 29 dagen, dus dan moet het ong. wel in de buurt zitten hoop ik! Wauw dat is een mooi sieraad zeg! Kreeg gister m'n maansteen binnen Las alleen net dat hij gereinigd moest worden.. Wist ik niet eens @ Cvo - zeker! Nee ga de 11 dagen niet redden denk Ook omdat ik 10 oktober al de 1e keer kramp e.d. had, dus zou zomaar kunnen dat ik toen m'n eisprong al had.. Maar ga proberen te wachten met testen tot volgend weekend! @ Divatje - balen zeg dat je ziek bent in je vakantie.. Bij mij was m'n ei ook anders hoor als de vorige keer! De vorige keer was het super heftig en heb ik een paar x gehad dat ik echt even niet overeind kon blijven staan. Nu dus meerdere keren krampen gehad, maar gelukkig niet zo heel erg heftig!
Hooi meiden, Hoe gaat alles hier.. Ik ben helemaal happy, mijn vis was ziek, mocht een nieuwe vis uitzoeken.. zijn naar de jumper geweest en daar heb ik de mooiste vis uitgezocht, die ook nog eens heel mooi bij ons interieur past. Hihi.. een mooie zwart/zilvere sluierstaart.. god wat een mooie vis wel niet met je kan doen .. Nu nog op zoek naar een mooie ornament voor in het aquarium en wat meer plantjes en ik ben nog blijer.haha.. @diva al een beetje over de teleurstelling heen.. @iloiza hij is echt prachtig geworden.. kan je niet een website maken met maanstenen en dan zon mooi hangertje.. (dikke bussiness) hahaha.. Ik hoop dat de volgende zwangerschap een stuk aangenamer word en dat je dan lekker kan genieten.. Als je niet misselijk bent tijdens je volgende zwangerschap krijg je een meisje..haha.. ik weet het zeker .. @malle altijd leuk een girls night out!!! Die heb ik elke maandagavond.. crime night .. @daantje ik snap er soms helemaal niets van.. weet wel als ik ongi moet worden dat me (.)(.) gevoelig zijn.. en dat ik dan een puist krijg.. haha..grrr..(haat aan puisten ) @little angel ik denk dat ik ook volgende week kan testen.. als ik niet ongi word natuurlijk, maar wil ook niet te vroeg testen. God het zou zo mooi wezen..!! ik duim voor je.. @tulip ik ben ook wordfeud verslaafd haaha.. kan er echt alleen nog niet zoveel van, word zo snel ingemaakt en dik ingemaakt.. hahaha.. Echt waar kan hij snel ploppen??!! Ik moet ook nog even naar school.. de klas in orde maken, het vloerbedekking moet gereinigd worden en alles moet weer op zijn plekje.. Morgen hebben ik een trainer coach dag.. duurt de hele dag.. heb er wel zin in.. krijgen training en tips van nederlandse honkballers.. altijd goed, aangezien ze kampioen zijn geworden.. haha.. s avonds even pokeren en dan zondag familiedag (lekker softballen met iedereen) en dan is het weekend om en de vakantie ook! Blegh, gaat snel.. Fijn weekend meiden!!!
hahaha gefeliciteerd met je nieuwe vis! Klinkt als een leuk weekend! Gaaf zeg zo'n training van zulke goeie honkballers! Spannend zeg! Gaan we samen testen hihi duim ook voor jou! Zou idd wel mooi zijn als het bij ons allebei al raak zou zijn.. Spannend!
Klinkt als een hele gave vis!! Onze poes past ook heel goed in ons interieur wb de kleur (maarja, zwart staat bij alles he) Ja, teleurstelling is al weer wat minder hoor hihi. Kwam thuis en mn vader was bij ons aan 'die kamer' verder aan het afwerken, wordt heel mooi, dus we kunnen vd week lekker gaan schilderen enzo. En over een weekje komt dan mn beste vriendinnetje en gaan we samen behangen, dus ach, we kijken gewoon weer vooruit! Alleen ongesteldheid, blegh, vind het altijd maar vervelend. Zeker zonder de pil, dan is het zo veel en lang, alleen daarom al hoop ik dat ik snel 9 maanden niet ongesteld wordt (krijg je weer andere ongemakken voor terug haha)
@little angel ja heb er heel veel zin in.. weer eens wat anders.. haha.. ben heel benieuwd en ik hoop dat we samen zwanger zijn..haha.. wann ga jij testen?? moet nog wel testen kopen.. laat ik pindaprins wel doen.. haha.. ja en de vis.*zucht* hij is zo mooi.. haha.. @divaatje oja ik snap wat je bedoelt, wij zijn nog niet tot de conclusie welke kamer onze babykamer wordt, we hebben een heel klein kamertje die word gebruikt als waskamer.. zit een inbouwkast in.. de bedjes zijn zo groot tegenwoordig.. we hebben bij de karwei een hele mooie boom gezien, met huisje, eekhoorn, vogeltjes, hondje, vlindertje die we volgende week gaan kopen, omdat we die echt heel gaaf vinden.. maar dat past niet op het kleine kamertje want dan staat het bed ervoor of de commode.. de andere kamer die we hebben is net zo breed als de waskamer maar een meter langer en ook een inbouwkast.. dillema dillema. hoe groot worden jullie toekomstige babykamertjes?? Hebben jullie al iets voor de babykamer?? iemand nog tips over het inrichten.. etc??
Pinda; wij hebben maar 1 extra kamer over en die heeft een dakkapel gekregen. We doen er nu nog niks 'kinderigs' mee want niemand weet het en willen ook niet de goden verzoeken. Wordt wit/lichtgrijs (net als de rest vh huis) en we gaan als het zover is pas meubeltjes kopen. Divaman ziet me aankomen 'kijk es liefje wat ik gekocht heb' haha!
ik ga (als ik zolang kan wachten.. ) volgende week zaterdag testen! Heb nog wel een test liggen, maar ga vd week nog ff een paar erbij halen Krijg me vriend dus echt niet zover dat hij ze gaat halen helaas haha
@diva hahahaha.. die van mij kwam er zelf mee. hij is er ook mee bezig, maar denkt meer aan dat soort dingetjes. haha.. bij ons word het kamertje zilver en dan accessoires in de kleur van het geslacht.. en die mooie boom.... @Little angel.. ik ga denk ik woensdag testen.. dat iis mijn NOD dag.. ik moet werken en hij is vrij.. ik leg altijd een lijstje neer met dingetjes die hij moet dan, dan zet ik die er ook gewoon bij!! hahaha.. hij haalt dat liever dan maandverband, al hoewel hij dat ook wel met liefde haalt.. @iloiza de Post it 's hebben geholpen.. hij heeft verscheurd wat hij echt niet mooi vind en daar zitten helaas Jara en Siri ook bij.. (hij houd er gewoon niet van) ondanks dat ze ze mooi bij onze achternaam passen.. de jongens naam is niet verandert en we blijven gewoon bij de tweede naam, het is niet zo dat we die nicht vaak zien, eigenlijk nooit.. pfieuw..
Haha die vis. Inrichttip: ik vond zo n lekkere stoel heel fijn met eem dikke deken voor de nachtvoedingen
@ Mallle Ik was ook totaal niet thuis in de edelstenen hoor. Maar aangezien ik zelf sieraden maak, vond ik het wel leuk om dit uit te proberen. Je leest er zo veel positieve verhalen over. Ik dacht 'baat het niet, dan schaadt het niet'. @ Tulip Pffff, praat me er niet van. Ik ben echt zó ziek geweest... Ik viel in het begin van de zwangerschap ook af, ipv dat ik aankwam. En het beperkte zich bij mij helaas niet alleen tot 's morgens. Ook mijn avondeten hield ik regelmatig niet binnen. Zelfs gewoon een glaasje water kwam er soms nog weer uit. Gelukkig dat jij voor de rest van de dag nog wel kon genieten van het zwanger zijn. Dat heb ik echt wel gemist. Ik vond het een heel bijzondere tijd, maar niet 'heerlijk'. @ Daantje Wat vervelend dat je je lichaam niet zo goed kent als je dacht. Maar waarschijnlijk je eisprong nu gehad dus?? Nu maar afwachten... Beterschap trouwens!! @ LittleAngel Wat lastig dat je meerdere keren krampen hebt gevoeld. Waarschijnlijk is wel één van die keren je eisprong geweest... maar welke? Ik had in mijn vorige cyclus ook meerdere keren krampen. Zelfs een keertje gepaard met waterige afscheiding en temperatuurverhoging na de tijd. Ik dacht echt dat dat mijn eisprong was, maar die bleek hartstikke fake!! Heel irritant, maargoed... gelukkig nu iets beter zicht op mijn cyclus dan de vorige keer. Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt. Vervelend dat je niet weet hoe lang je cyclus precies is. Ben heel benieuwd wat eruit zal komen volgend weekend.. En over je maansteen; die kun je beter wel gaan reinigen zodat de steen echt 'van jou' word, want anders bevat hij nog allerlei energieën van anderen. Opladen van je maansteen kun je beter nog mee wachten tot de maan weer toeneemt (hij neemt nu af, en dan kun je 'm beter nog niet opladen). @ Pindarella Haha, ik moest wel even lachen om je vis 'die bij het interieur past'. Geweldig!! haha Maar het klinkt inderdaad als een heel mooie vis. Ja, het is wel de bedoeling dat ik een website krijg met een eigen sieraden'collectie' krijg, maar dan heb ik nog wel even een weg te gaan hoor. Misschien dat ik dan ook wel dit soort hangers ga verkopen. Ik hoop ook van harte dat ik niet weer negen maanden zo misselijk hoef te zijn, maar als het wel zo is, dan moet dat maar. Kan er dan toch weinig aan veranderen en achteraf is het het allemaal toch wel waard. Haha, ik heb juist gehoord dat je van een meisje meestal nóg misselijker bent. (O jee )... @ Divatje Fijn dat de teleurstelling al minder is geworden. Tja, leuk is natuurlijk anders, maar wie weet meer geluk in de volgende ronde. Ik duim voor je. @ Babykamer Niek slaapt nu nog op de babykamer waar Dyon ook heeft geslapen als baby. Om niet te veel te veranderen voor onze jongens, komt er een nieuwe babykamer op zolder en blijven Dyon en Niek gewoon op hun eigen kamers. We gaan hiervoor de hele zolder verbouwen en een dakkapel plaatsen. Hoe groot de kamer precies gaat worden weten we nog niet, we hebben de definitieve indeling van de zolder nog niet gekozen. Ook de inrichting van de babykamer weet ik nog niet. Ik heb al wel ideeën, maar ik laat het afhangen van de geslachtsbepaling bij de echo's. Meubeltjes hebben we in ieder geval al.
Nog even snel reageren, @ ziek zijn tijdens de zwangerschap, ik heb welgeteld 1x moeten overgeven toen ik zwanger was van M, en dat was tijdens de bevalling. Ik wilde uit het bad (in het ziekenhuis), tussen het op willen staan en naast het bad staan 6 weeen gehad, en terwijl de verpleegkundige me aan het afdrogen was heb ik de vloer onder gespuugd. Ze kon niet snel genoeg rennen. Verder gelukkig wel een heerlijke zwangerschap gehad. @ Iloiza, mooi dingetje heb je gemaakt! Ik ga morgen maar ff kijken bij de Spirithoes ofzo