@iloiza Toen ik mijn anticonceptie pil nog slikte was ik maandenlang achter elkaar ongesteld en had ik echt veel pijn. Toen ik stopte met de pil wist ik niet wat ik kon verwachten maar dat is me heel erg meegevallen. Ik heb geen erge pijnen en bent netjes optijd ongesteld en geen tussentijdse bloedingen, dus voor mij is het een voordeel om te stoppen met de pil Ik ben zaterdag ongesteld geworden en maandag was het weg en sinds een paar minuten geleden heb ik bruin bloedverlies :S dus we gaan nu voor de volgende ronde. Mijn NOD is nu 18 november precies op de verjaardag van mij partner dus het zou een leuk cadeautje zijn Ik hoop voor je dat het een symptoom is , wanneer is jouw NOD?
welkom super star debs. sorry dames, probeer vanaf nu het goed bij te houden. vissertje, ik ben ook niet zo'n vroegtester. saz, oe jij ook al zo lang. Wat zijn dat voor vitaminepillen van de etos??? Ik slik nu alleen foliumzuur, zou ik die kunnen vervangen daardoor??? fanny, super een kloppend hartje, das weer een hele geruststelling Hier nog altijd niks....
@ malle - ja precies! Je hebt iig wel iets meer zekerheid! @ Iloiza - Ja dat is waar. Hij zal vast nog wel bijdraaien! Zou wel top zijn zeg als dat een symptoom is! (voor ons allebei ) Wanneer kan je testen? @ Superstar - welkom! Wauw nette cyclus heb je zeg! Ik ken het ja.. wou er ook niet teveel mee bezig zijn, en zijn begonnen onder het mom van "het heeft geen haast, we zien het wel.." Nou in real life werkt dat dus echt niet zo Vandaag weer een aparte dag geweest.. Weer erg moe! Heb 40 min met hond gelopen, en was halverwege al kapot! Gapen, moeie benen, had zo in slaap kunnen vallen! Besloten toch maar gelijk door te gaan naar m'n pony, dacht dan kan ik daarna lekker hangen.. Nou was blij dat ik thuis was! Verder nogsteeds wat last van me rug, en een raar gevoel in me buik. Het trekt ook soort van, alsof ik spierpijn heb in m'n onderbuik ofzo.. Heel vreemd.. Voel me ook ontzettend dik en opgeblazen! En m'n buik jeukt soms? Heel vreemd.. Hoop echt dat ik snel duidelijkheid heb. Ben zooo bang dat ik het me allemaal verbeeld ofzo
Bedankt voor het warme welkom allemaal @ littleAngel22 ik ben erg blij met mijn regelmatige cyclus daarover mag ik echt niet klagen, het komt me inderdaad bekend voor in het begin denk je er is geen haast bij wat komt dat komt, maar bij elke menstruatie is het weer een teleurstelling. En iedereen zegt dan het komt van zelf, het lijkt momenteel wel of de dagen jaren duren haha Ik zie dat je over 7 dagen mag testen ik hoop dat er iets positiefs uit voortkomt, ik heb gemerkt dat je lichaam je soms zo voor de gek kan houden, maar we blijven positief
Hallo Dames, Druk druk gehad, gister naar de Ikea geweest, vandaag lekker uit eten geweest met pindaprins!! @iloiza Nee we mogen de kinderkamer hebben van de zus van goede vrienden van ons.. hun zoontje krijgt een grote kamer en hij moet weg.. Scheelt indd zon 600 euro!! Als het goed is gaan M en D nog wel voor een broertje of zusje voor J.. Hihi een mooie dag om te testen... Werken wat je zegt, je rolt zo weer in de ritme.. gaat sneller dan je denkt.. en dan hoor je het jongetje wat je naar de taxi brengt.. weer 40 uur in de taxi.(schattig ) hihi.. Wat stoer dat Dyon naar psz gaat.. vind hij het ondanks dat hij geen zin had wel leuk?? @sazz geniet er nog maar van.... voor j het weet is het voorbij!! Pff onze gang is zoo klein dat ik bang ben dat er niet eens een kinderwagen door heen past.. wij zoeken dus een niet al te brede kinderwage.. haha.. @little angel zoo jij hebt veel symptonen, ik heb helemaal niets, alleen maar wat winderig en ik denk last van mijn darmen, zit in idd geval aan de linkerkant..:S.. maar ja ik hoop het voor je!!! Mijn ouders weten het niet, alleen mijn beste vriendinnetjes.. maar daar praat ik er niet veel mee omdat zij er totaal niet mee bezig zijn.. zij hebben een andere levenspatroon en zijn vrijgezel op 1 na, zij heeft net haar babytje gekregen een prachtig meisje genaamd Fay (mijn naam L ) @steken en krampen.. pfff ik had het bij het opstaan na het sinterklaas overleg.. ohh menn heb het maar afgeschoven op mijn darmen!! @star debs welkom bij ons kletsclubje!!! E heeft vandaag de mooie boom gekocht die later op de kinderkamer komt.. als we weten welke dat gaat worden!!! Hij is zo mooi.. ik heb een beetje nesteldrang geloof ik, alles moet verandert worden.. haha slaapbank de deur uit, slaapstoelen het huis in.. Morgen gaan we naar mijn ouders voor hun verjaardag en gaan we eindelijk naar mijn beste vriendinnetje en Fay !!! hihi gaan we haar eindelijk zien. Ze is zoo mooi..
morgen mag ik testen!!! lief gaat een testje halen zodat we het weten.. vind het spannend... wil het zo graag, miss wel te graag.. dat als het negatief is het zo'n domper is.. jullie horen morgen van mij.. en anders vrijdag.. eigenlijk moet ik het morgen wel weten, want anders kan ik niet met vriendinnetje Sushi eten.. want je mag geen rauwe vis toch??
@pinderalla86 moet inderdaad rauw eten vermijden das iets wat ik dan wel weer weet werk in een keurslager en weet niet hoeveel zwangere mensen ik al in de winkel heb gehad die echt totaal geen rauw vlees eten
@ SuperStarDebs Gelukkig dat het zo mee is gevallen na het stoppen met de pil, en zelfs minder pijn en al een regelmatige cyclus!! Zou wel speciaal zijn om op de verjaardag van je vriend/man positief te testen. Mijn NOD is op 4 november, de dag dat mijn man en ik precies 4 jaar samen zijn. Zou ook een leuk cadeautje zijn op die dag. @ Tulip Misschien bedoelt Saz de 'Etos Zwanger Worden' pillen?? (Saz, je mag het zeggen als je die niet bedoelt hoor ). Ik hoor daar veel positieve verhalen over als het gaat om een regelmatige cyclus, maar helaas ook een aantal die er helemaal niet tevreden over waren.. Anders is misschien tarwekiemolie iets voor je? Ik weet niet echt of het helpt bij het verkorten van de cyclus, maar het is goed voor de doorbloeding (en daardoor goed voor de innesteling). Ik ben het deze cyclus gaan gebruiken, en heb mijn ei nu op 23CD gehad (vorige cyclus pas op 49CD). Ik weet alleen niet zeker of het wel echt door de tarwekiemolie komt. Misschien was mijn cyclus sowieso wel aan het 'herstellen', ook zonder de tarwekiemolie... @ LittleAngel Op 4 november ga ik testen als ik dan nog niet ongi ben. Mijn man en ik zijn dan precies 4 jaar samen, dus het zou een mooi cadeautje zijn. Ik vind het bij jou wel steeds spannender worden hoor!! Een jeukende buik had ik ook tijdens de zwangerschappen van mijn boys. Wel pas later in de zwangerschap, maar wie weet kan het ook al vroeg... En dat je zo moe bent, dat heb ik ook echt heel erg. Ik was altijd best een nachtbraker, maar ik ben gisteren en eergisteren al rond een uur of 9 in slaap gevallen op de bank...?! @ Pindarella Heb je al getest??! Ben zo benieuwd...!! Huh?! M en D?! Is M niet meer bij R?! Of was dat een typfoutje? Ach, het arme ventje - 40 úúr in de taxi?! - Waar moet hij helemaal naartoe dan?? Haha ja, Dyon vind het heel erg leuk op de PSZ - als hij er eenmaal is en mama weg is. Hij wil er nooit naartoe en wil al helemaal niet dat ik dan weer weg ga en hem daar achterlaat. Maar zodra ik dan ook weg ben, is het al snel weer goed. En als ik hem dan weer ophaal en vraag hoe het was, vind hij het altijd leuk.
@ SuperStarDebs welkom bij het clubje!! Fijn voor je dat het nu zonder pil veel beter gaat. @pindarella Ik ben ook nieuwsgierig!! En...En!! Wel fijn dat je de kinderkamer kan overnemen dat scheel aardig wat geld, het gaat toch al genoeg kosten zo'n kleintje. @tulip@hier...hier ook nog niks.... @LittleAngel Voor jou ook spannend hoor, zal voor iedereen duimen. @iloiza dat zou echt super gaaf zijn als je op die dag positief test.
iloiza, dank je wel. Het maakt mij ook niet uit als we er nog wat maandjes over doen hoor, maar gewoon geen cyclus daar wordt ik wel gefrustreerd van. Waar haal jij de tarwekiemolie??? Moet je dat zo innemen of ergens doorheen doen ofzo??
@iloiza Het zou idd erg speciaal zijn, soms denk ik dan bij mezelf is het toeval of toch niet haha , wat leuk dat je 4 november kan testen en dat jullie dan ook 4 jaar samen zijn. Dat zou inderdaad ook een leuk cadeautje zijn ik hoop het voor je @ Malle ik ben inderdaad blij dat het zonder pil veel beter gaat, ik denk nu bij mezelf was ik daar maar eerder achter gekomen haha scheelt veel pijn en onregelmatig bloedverlies @ pinderella weet je al iets? ik ben echt benieuwd of je goed nieuws voor ons hebt Weten jullie trouwens hoe ik een banner in me berichten krijg, het lukt me maar niet
Hier lukt het mij me om banner te plaatsen, het is best makkelijk eigenlijk. http://www.youtube.com/watch?v=0ptI9WN4qRI
Ik zit trouwens hier en daar is te bedenken hoe wel het willen vertellen als het zo ver is, wij willen dit doen doormiddel van een gedichtje in een foto lijstje of echo foto in fotolijstje, maar weten jullie misschien een leuke site waar ik zulke leuke gedichtjes kan vinden? Ben namelijk echt slecht in zelf gedichtjes maken.
ik ben ff niet zo actief, maar zie nu wel dat pindarella vandaag gaat testen, dus ben wel benieuwd! ga gauw weer alles bijlezen
@ Tulip Ik heb de tarwekiemolie capsules van Kruidvat eigen merk. Je neemt er 3 maal daags eentje in met water, voor je maaltijd. Ik heb normaal gesproken best moeite met het slikken van pillen en capsules, maar deze zijn gelukkig niet groot en gemakkelijk weg te krijgen met water. @ SuperStarDebs Dankje! Ik duim natuurlijk ook voor jou dat je op de verjaardag van je partner positief gaat testen. Zou ook echt heel speciaal zijn!! Met de link die Mallle gaf word heel duidelijk verteld/voorgedaan hoe je een banner in je handtekening krijgt. Je hoeft alleen niet per sé een banner op zwangerschapspagina te maken. Hier zijn nog een paar links waar je banners kunt maken (of klik op de banner van iemand anders die je leuk vind, dan kom je gelijk op de site waar je die kunt maken). Kijk maar eens welke banner je leuk vind. (Je moet altijd de BBcode hebben om hem hier in je handtekening te plaatsen). @ Mallle Wij hadden bij onze eerste dit gedichtje in een fotolijstje (maand natuurlijk aanpassen aan je uitgerekende datum): Je kunt mij nog niet horen Je kunt mij nog niet zien In februari word ik geboren Mag mijn foto dan in dit lijstje misschien? @ cvo Leuk dat je er ook weer even bent!! @ Pindarella Al nieuws???????????????????
Heb t erg druk, vandaar schitter ik aardig in t niet reageren sorry! Wilde wel ff snel wat met jullie delen: vorige week maandag had ik 3 dagen last van ongi gevoel en steken in de lies. Geen afscheiding. Weet niet wanneer mijn ei zou moeten zijn. Nu heb ik vandaag ineens afscheiding waar je draden van kan maken. Dus zou ik nu vruchtbaar zijn??
@ Malle Bedankt voor de link, met de link is het inderdaad zo gebeurd @ iloiza Bedankt voor de tip ik vond de banners van lillypie leukers dan deze banners haha Gelijk ff testen of die werkt
iloiza, bedankt dan ga ik daar eens naar kijken.. daantje, ik heb er niet veel verstand van, maar heb altijd begrepen dat dat vruchtbaar slijm is. pindarella, ik ben wel heel benieuwd nu hoor....
Crap! Heel verhaal getypt, klik op verzenden en tis allemaal weg... @ Iloiza, moet volgende week vrijdag beginnen, en werk dan op maandag, woensdag en vrijdag (als het rooster definitief is). Met kids lijkt me wel leuk, Meagan is namelijk gefascineerd door kinderen als we op het CB zijn. Die Etos pillen zijn idd die multivitaminen, zit monnikspeper (Agnus castus) in, en voor ik zwanger was van M had ik daarmee nette cycli (30-30-34-29), de rondes dat ik ze niet slikte waren 62-85 dagen. @ Pindarella, enenenEN?! Ben ook nieuwsgierig! @ hier, misschien dan toch een eisprong gehad? Even m'n temp de komende dagen afwachten, want vanmorgen was ie 37,0. Heb 2 eerdere uitschieters gehad deze ronde, eerste keer was ik onwijs verkouden, tweede keer was na een avondje doorzakken, 5 uur op bed en 2 uur 's middags weer wakker. Zal me benieuwen. Vandaag een vriendin op visite, met haar dochter van 3 maanden. Foto's van de kleine gemaakt, en vanavond een deel bewerkt (zw/w met kleur). Op een gegeven moment was die kleine er helemaal flauw van, ze was aan het huilen, maar mama wilde perse nog meer foto's. Maar foto's van een overstuur kind is natuurlijk ook niks. Dus kind in de maxicosi, viel binnen no-time in slaap. Wij gegeten, beetje drinken en praten enzo, ging ze haar dochter wakker maken voor meer foto's. Maar kleine was het er niet mee eens, dus weer brullen! Waardoor Meagan dus wakker werd... :S Bek viel me open van een opmerking die m'n vriendin tegen haar kleine meisje maakte: Ze vond haar een "stoute baby", want ze ging niet lachen en poseren voor de foto's. Heb haar dus ook wel even laten weten hoe ik er over dacht. Daarna dus ook geen foto's meer gemaakt. @ gedichtje, haha, wij hebben dezelfde gebruikt als Iloiza. Alleen dan dus met oktober er in, wat uiteindelijk september is geworden (M was 3 weken voor de uitgerekende datum geboren).