Meiden, ik heb nog niet getest!! Ik doe het vrijdag, wil morgen nog afwachten! Had vanmiddag wel hele hevige buik krampen, heb ze opgevangen met een kruik.. gelukkig waren ze na een halfuur weer weg! Morgen studie dag, hele avond weg.. Nu kan ik alleen morgen geen sushi eten, omdat ik het nog steeds niet weet!
Jeetje je maakt het wel spannend pindarella!! Zal duimen .en wat ga je voor excuus gebruiken dat je geen sushi gaat eten ??
*AAARGH* Ja joh, houd ons lekker nog een paar dagen in spanning . Tja, je kunt morgen gewoon sushi gaan eten hoor, tis niet zo dat jij er iets aan overhoudt, en mocht je zwanger zijn, is het ook nog niet schadelijk voor de kleine.
Pfff gelukkig, anders weet ze meteen wat er aan de hand is! Haha.. Sorry meiden, wat ik jullie aan doe, doe ik mezelf ook aan! Haha.. Ahhh ben zenuwachtig!!
@ Daantje Dat klinkt als het meest vruchtbare slijm. Klussen dus!! @ SuperStarDebs Hij werkt!! Ja, de Lilypie-banners zijn leuk he? Mijne is ook van Lilypie. (Ik hoop binnenkort weer een nieuwe aan te maken, maar dan eentje van een zwangerschap ). @ Tulip Geen dank hoor. @ Saz Haha, dus op dinsdag en donderdag zou je kunnen? Dat zijn nu net de dagen dat Dyon naar de PSZ gaat. Maar op dinsdag gaat hij 's morgens, en op donderdag gaat hij 's middags. Ben benieuwd wat je temperatuur gaat doen de komende dagen. Het zou wel eens een keer tijd worden voor een eisprong bij jou!! @ Pindarella Ik vind het heel knap dat je nog kunt wachten tot vrijdag voor je gaat testen. Je houd ons wel in spanning, maar voor jou is het natuurlijk nog veeeeeeeeel spannender. Ben zo benieuwd... geen bloed geeft moed!!
@Superstar - ja ben ook echt bang dat m'n lichaam me voor de gek houd.. Hoop maar van niet natuurlijk!! @ Pindarella - oeww ikea! Leuk!! Heb idd een berg symptomen.. Mocht ik evt. zwanger zijn, zal dat ook zo blijven. Heb dat altijd Heb nooit iets een beetje, maar krijg altijd de volle laag! Nooit een beetje ziek, beetje pijn.. Het is gewoon alles of niets bij mij haha Jeeetje nu maak je het wel een spannend hoor!! Zeker met die buikkrampen erbij! Wel slim denk dat je toch nog even wacht.. You never know! Ik ga ook proberen te wachten tot maandag of dinsdag (omdat ik het niet durf, en om een eventuele teleurstelling te voorkomen/uit te stellen hihi) @ Iloiza - wauw dat zou idd een geweldig mooi cadeau zijn zeg! Hoop het voor jullie! Haha ja ik ken het! Kan normaal makkelijk een nacht zonder slaap, en lig er eigelijk nooit voor 1uur in. Maar nu.. Zit vaak om half 7 al te knikkebolle @ Malle - dat is idd een leuk idee! Misschien zoeken via google? Zullen ongetwijfeld sites over zijn @ Daantje - zou kunnen idd! Volgens mij is er sowieso meer afscheiding tijdens je eisprong @ Saz - nou ja :S Snap dat je even hebt verteld hoe je erover denkt! Zou echt stom verbaasd zijn! Nou hier een rustige dag qua baby gedoe enzo Alleen nogsteeds rugpijn en wat vermoeid. Had vanavond wel ook weer zere/moeie benen, en toen ik thuis kwam weer een wat kramperige buik. Ga dus nog proberen te wachten met testen tot maandag of dinsdag.. Vind het zoo spannend! Ben echt bang dat me lichaam me voor de gek houd, of dat ik het me allemaal inbeeld ofzo. Agg.. we zulle het wel gaan zien
@ Iloiza Ja ik zag dat je er ook 1tje van Lillypie hebt, ik hoop dat we ook snel onze banner kunnen aanpassen zou dat geweldig zijn @LitteAngel22 Ik hoop het ook niet voor je wel spannend allemaal, bij mij duren de laatste dagen tot ik mijn nod moet krijgen altijd zoo lang heb je daar ook last van
@ Iloiza, haha, ja, dat is dan toevallig . Weet m'n definitieve rooster nog niet (met nog 1 week te gaan, erg irritant!). Dus misschien dat het ook wel op een van de andere dagen kan, maar dat ligt er dus aan welke uren ik les moet geven. Jouw temp is trouwens ook weer mooi omhoog geschoten! Misschien een goed teken? @ LittleAngel, haha, ja, de weken tussen je eisprong en NOD is ontzettend spannend! En dan ook nog je best doen om niet te vroeg te gaan testen enzo, waardoor je nog meer in spanning zit. Denk dat iedereen hier op het forum dit wel herkent. @ hier, FertilityFriend heeft dan toch een kruis gezet! Zou nu dan op 3 DPO zitten (wat tijd zou worden hoor, zit nu op dag 79). Ach, even afwachten wat m'n temp de komende dagen gaat doen, om te kijken of het ook echt zo is. Zo ja, dan word ik over een dag of 5-10 wel ongesteld. Zwanger ben ik toch niet, hebben niet zo vaak sex gehad. Maar dan volgende ronde die Etos vitaminepillen slikken, hopelijk dan weer een normale cyclus, en dan misschien daarna ook een keer met ovutesten beginnen (heb een site gevonden waar de digitale ovutesten redelijk goedkoop zijn). Tja, ik hoop gewoon echt zo dat we niet weer zo lang hoeven te wachten als de eerste keer. Maar ga er maar vanuit dat dat wel gebeurt, kan 't (als het meezit) alleen maar meevallen. Zal zo ook ff 't lijstje weer opzoeken en weer even plaatsen, zijn wat meiden bij gekomen en zijn volgens mij ook wat meiden die al maanden niet meer meepraten.
@Iloiza ow dat gedichtje is wel leuk, die is wel een leuke om te gebruiken. @pindarella GRRR!!!! Waarom hou je ons zo lang in wacht hahaha Geniet van je sushi! @little ja ik gaat ff zoeken op google, daar zal ik vast wel meer vinden ja, vind het zo vertellen wel heel erg leuk. @cvo jij flink aan de klus deze dagen zie ik, ikke bijna als het goed is.
pindarella, jij bent ook een lekker ding hoor, ons zo in spanning houden Nee hoor, je moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt.
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - eerste menstruatie gehad- beginnen aan het echte ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje 30 (laatste bericht 31-8) 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - 57 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje 27- ZWANGER! 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje 34-ZWANGER! (laatste bericht 11-10) Flowerxx, 23 jaar, 1e kindje ZWANGER! (laatste bericht 10-9) 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie (ovu dag 76?) behappy, ?, ? - Eerste ronde (laatste bericht 31-8) 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 (laatste bericht 12-9) FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie (laatste bericht 29-8) Mopke, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! (laatste bericht 30-9) 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 37 bezig (laatste bericht 21-9) 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie (laatste bericht 30-8) Mallle, 26 jaar, 1e kindje - eerste menstratie op naar volgende ronde 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie (laatste bericht 29-8) 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen (laatste bericht 31-8) CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 23 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - menstruatie gehad - 33 Pindarella, 25 jaar - menstruatie gehad 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - 2e ronde 28 aug Divatje, 27 jaar, 1e kindje - menstruatie gehad Zo werk je de lijst bij: Klik bij de laatste lijst op Quote. Werk dan je gegevens bij in de lijst, maar haal voordat je je bericht post even [ QUOTE ] en [ / QUOTE ] weg, anders kan de lijst niet opnieuw gequote worden. Check altijd of je de laatste lijst hebt, anders kunnen er gegevens van iemand anders ontbreken. Laat dit bericht aub altijd onderaan de lijst staan. Zo ziet iedereen hoe je de lijst moet bijwerken. Nieuwe meiden waarvan ik niet alles weet: Lennyt SuperStarDebs, 23 jaar, 1e kindje, 27-27-27-? Sem frummel Snoopy77
Zo, dat was even zoeken (laatste lijstje was bericht 790 ofzo). Is het anders een idee dat wijzigingen aan de lijst door 1 persoon worden gedaan? Dan krijgen we niet steeds dat mensen de verkeerde (niet de laatste) lijst kopieren, en dat iedereen iets verandert waardoor er ineens 10 opvolgende berichten alleen maar het lijstje zijn. Als jullie het er mee eens zijn, dan mogen jullie mij wel PB sturen met dingen die gewijzigd moeten worden, dan kan ik 1 keer per 2-3 dagen de lijst met correcte gegevens posten.
even kijken dit is die van mij 26 jaar eerste kindje - twee menstruaties gehad als ik het zo duidelijk uitleg
Oh, en wat moet ik met de meiden die al een maand of langer niks van zich hebben laten horen in dit topic? Van de lijst mikken? En de zwangeren die niks meer van zich hebben laten horen?
@ saz die van mij klopt nog alleen is het niet meer mijn eerste menstruatie. dat kan dan wel veranderd worden naar cyclus nummers ofzo?
@ LittleAngel Ja, dat herken ik wel. Bij mij begint het ietsje later, maar ik moet zeggen dat ik tegen half 9 / 9 uur wel echt gesloopt ben meestal. Spannende tijden, de weken tussen eisprong en NOD. Hopelijk hebben we die kwaaltjes niet voor niets. @ SuperStarDebs Dat zou inderdaad geweldig zijn!! Helaas nog even afwachten... @ Saz Ja, zou die hoge temperatuur een goed teken kunnen zijn? Ik dacht juist dat hij lager zou moeten zijn ivm (zeer wenselijke) innesteling; maar blijkbaar heeft niet iedereen een innestelingsdip?? Ik zie hem iig niet terug in veel tempkaartjes van zwangeren. Ik hoop maar dat mijn temp de komende tijd mooi hoog blijft. En jij eindelijk een kruis gekregen bij FF. Werd een keer tijd. Maar ik zie dat je temp wel weer omlaag gegaan was; al zit je nog wel boven de coverline. Nog even afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen. Ik hoop voor je dat je toch je ei hebt gehad. @ Mallle Ja, gedichtje is wel leuk he? Haha, wij hadden er februari staan, maar onze zoon besloot in januari al van zich te laten horen. Ach, t gaat om het idee. @ Lijst Jeetje Saz, wat een werk heb je daaraan gehad!! Inclusief alle laatste berichten van degenen die al een tijdje niet geweest zijn... Ik vind het een prima idee dat jij de lijst bij gaat houden voor ons allemaal - al had ik het ook niet erg gevonden om dat te doen hoor. Van mij mogen de dames die al een tijdje niet zijn geweest gewoon in de lijst blijven. Misschien laten ze ons nog weten als ze zwanger zijn. In ieder geval mogen de zwangeren wel blijven staan wat mij betreft. Nu ze zwanger zijn, is het denk ik 'logisch' dat ze hier niet meer veel meekletsen, maar zijn verhuisd naar de bevallingslijst-topics. Maar ik vind dat roze wel positief staan in onze lijst. Nu kan er dus veranderd worden: - De cyclus van Mallle - De gegevens en cyclus van Lennyt - Ehm... Pindarella staat er twee keer in??! 22 juli is goed, toen is ze gestopt met de pil. De andere datum begrijp ik niet zo goed??! (Kan aan mij liggen). - En is het niet beter om 'Zo werk je de lijst bij' te vervangen door 'Om je gegevens te wijzigen, stuur en pb'tje naar Saz667' ?! Anders gaat alsnog iedereen zelf de lijst bijwerken.
Welke datum ben je gestopt met anticonceptie? Wanneer ben je ongi geweest of hoe lang zijn de rondes geweest? Edit: haha, zie nu 28-35 in je onderschrift staan Dan dus alleen nog even de datum dat je bent gestopt met AC, anders moet ik 't hele topic teruglezen..
Ach ja, valt wel mee hoor, was een kwestie van laatste lijst opzoeken, en vervolgens binnen dit topic even zoeken (langleve de zoekfunctie) naar iedereen die op de lijst stond. Heb de lijst dus ook gewoon gekopieerd en verder eigenlijk nog niet zoveel aangepast (alleen ff gekeken wanneer meiden voor 't laatst iets hadden laten horen). Zal de boel wel ff veranderen, heb de hele lijst nu in Word staan namelijk. En ff kijken of ik 't berichtje nog kan wijzigen, zo niet, dan hopen we maar dat mensen 't berichtje erna ook lezen
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje - eerste menstruatie gehad- beginnen aan het echte ``klussen`` 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje 30 (laatste bericht 31-8) 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje - 33 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje - 38 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje - 57 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje 27- ZWANGER! 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje 34-ZWANGER! (laatste bericht 11-10) Flowerxx, 23 jaar, 1e kindje ZWANGER! (laatste bericht 10-9) 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie (ovu dag 76?) behappy, ?, ? - Eerste ronde (laatste bericht 31-8) 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27 (laatste bericht 12-9) FD1988, 22 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie (laatste bericht 29-8) Mopke, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! (laatste bericht 30-9) 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje - 37 bezig (laatste bericht 21-9) 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie (laatste bericht 30-8) Mallle, 26 jaar, 1e kindje - eerste menstratie op naar volgende ronde 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje - Wacht op eerste menstruatie (laatste bericht 29-8) 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - Nog 1 maand condoom en dan klussen (laatste bericht 31-8) CvO1986, 25 jaar, 1e kindje - 23 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje - menstruatie gehad - 33 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - 2e ronde 28 aug Divatje, 27 jaar, 1e kindje - menstruatie gehad Om je gegevens op de lijst te wijzigen, stuur even een pb'tje met de nieuwe gegevens naar Saz667. Nieuwe meiden waarvan ik niet alles weet: Lennyt SuperStarDebs, 23 jaar, 1e kindje, 27-27-27-? Sem frummel Snoopy77