Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Daantje - balen zeg.. Hoop voor je dat het niet door gaat zetten!

@ Pindarella - dat klinkt dan wel weer hoopvol!! Er is nog een kans jeeej! Hoop voor je dat je woensdag een super positieve test in je handen hebt! Leuk huisje! Nu nog de loterij idd.. haha

@ Iloiza - balen zeg... :( Snap je gevoel helemaal!Kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt in die verjaardag

@ Saz - verjaardags kalender moet ik hier ook nogsteeds aanschaffen.. heb hetzelfde probleem haha

@ cvo - volgens mij is om de dag het beste

Valt me erg op dat er een hoop meiden vandaag/morgen (helaas..) ongi worden! Toevallig zo allemaal te gelijk :p
    Hier weinig nieuws.. Hoofdpijn is inmiddels gezakt gelukkig, nog wel een beetje zeurderige buikpijn.. Nog geen bloed, maar dat zal morgen komen ben ik bang.. Flink balen..
    Was ook echt in een rot humeur erdoor. Dus heb maar lekker lang op stal gehangen bij m'n pony en ben daarna nog een stuk met de hond gaan lopen.
    Morgen lekker shoppen bij ikea, altijd leuk!

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    :(
    Dat zegt genoeg, lijkt me... :(

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Toen mijn man gisteren thuis kwam na de voetbalwedstrijd was hij blij. Weer 3 punten gehaald en hij had gescoord. Ik zei "Had je dat maar bij mij gedaan..." :(
    Misschien een beetje egoïstisch, maar ik had liever dat het raak was bij ons dan in het doel van de tegenstander. ;)

Heb afgelopen nacht de halve nacht wakker gelegen van de pijn, dus ik wist genoeg. Ik ben helaas toch ongi geworden...
    Ik baal echt als een stekker. Niet alleen omdat het niet raak is, maar ik baal even van alles!! Ik baal van de tarwekiemolie - ik dacht dat die mijn luteale fase zou kunnen verlengen, maar ben wéér al ongi geworden op 9DPO. Ik ben toch echt bang dat dat te kort is. :( Ik baal van alle kwaaltjes die ik leek te herkennen, maar die toch helemaal niets betekenden, behalve dan dat mijn lichaam me vreselijk voor de gek zat te houden. Ik baal van het feit dat ik er misschien toch stiekem vanuit ging dat het ons wel weer zo snel zou lukken om zwanger te worden. Ik was zwanger van D de eerste ronde na 'ontpillen'. Ik werd al zwanger van N voordat we echt bezig waren voor een tweede. Ik wou er niet vanuit gaan dat het deze keer weer zo snel zou lukken, maar onbewust heb ik daar denk ik toch te veel op gehoopt... :(
    Nu vol goeie moed op naar ronde 2!! :D

@ Saz
    Ehm nee, ik weet niet meer wat ik gezegd heb... ik zeg zo veel. ;)
    Ik weet niet precies waar je op doelt.

@ de rest
    Sorry, ik ben alles wat ik vanmorgen gelezen heb alweer vergeten. Oh, behalve dat Daantje helaas ook ongi is geworden. Balen meid, I know how it feels. Gaan we gewoon samen door naar de volgende ronde, en dat deze nieuwe ronde ons maar veel geluk mag brengen!! :)
    Ik reageer denk ik vanavond nog wel even op jullie. Eerst mezelf maar even in mijn opruim-woede storten. ;)

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Iloiza, dit dus ;) Tja, meis, tis een enorme teleurstelling, maar het was nog maar de eerste ronde. 't Zal vast niet onwijs lang duren voor het raak is, maar misschien is het een beetje onrealistisch om er toch eigenlijk stiekem vanuit te gaan dat het 3 keer direct raak is? Absoluut niet lullig bedoeld hoor! Maar als je er vanuit gaat dat het nu weer zo snel raak zou zijn, krijg je dus enorme teleurstellingen als het dan niet zo blijkt te zijn.

Tja, dit komt me heel bekend voor hoor ;). Het gevoel wat jij naar die meiden hebt, heb ik namelijk ook wel naar jou gehad... Toen je op hyves bekend maakte dat je zwanger was van D, waren wij net een maandje bezig, dus dat was nog niet zo'n probleem. Toen je beviel van D waren wij een half jaar bezig, zonder resultaat. Maar tja, je moet er sowieso een jaar voor rekenen om zwanger te mogen worden. Kon er toen ook nog wel redelijk mee omgaan, al zag ik er onwijs tegenop om op kraamvisite te komen. Daarom zijn we dus ook pas geweest toen D al een paar maanden was.
    Toen je bekend maakte zwanger te zijn van N, waren wij 14 maanden bezig, en nog zonder resultaat. En dat was dus een moment dat ik er gewoon niet meer mee om kon gaan. Jij op dat moment 'ongepland' zwanger, tig keer per maand naar het ziekenhuis in de hoop ooit zwanger te mogen raken. Dus ja, meis, ik weet hoe je je voelt, misschien nog wel beter dan je je realiseert ;).

Tja, denk dat je lichaam nu gewoon echt even weer helemaal op regel moet komen, en dat kan wel ff duren. Die LF, misschien werkt de teunisbloemolie bij jou juist averechts, who knows?

@ Daantje, balen meis, maar volgende ronde ook een posi test!

@ CVO, spannend! Flink je best gedaan, en dan over ongeveer 2 weekjes testen!

@ Little Angel, nog leuke dingen gekocht bij Ikea? En al ongi geworden, of is er nog hoop? ;)

@ SuperStarDebs, weird, dat je ineens allemaal gesprongen adertjes in je benen hebt? Misschien te druk bezig geweest in de keuken? ;). Welke kleur heb je de muur geverfd?

@ Hier, tja, nog niet zoveel beleefd, lekker 'uitgeslapen' tot 9 uur, nu gewoon nog even lekker niksen, filmpje kijken die ik van inet heb geplukt. In de loop van de dag (geen idee hoe laat, uiterlijk rond half 4) wordt M weer thuis gebracht.
    Inmiddels op 7DPO, zal me benieuwen wanneer ik ongi word. Wel typisch trouwens, had vorige week zaterdag m'n maansteen gekocht, en 2 dagen later ineens blijkbaar een eisprong. Vond 't wel een grappig toeval. Maar ga er dus vanuit dat ik volgend weekend (tenminste, hoop dat 't in 't weekend is) ongesteld word.

5. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    @ Iloiza - balen meid.. Aah joh, je 1e ronde pas! Komt helemaal goed! Snap dat je stiekem hoopt dat het gelijk raak is, dat hopen we allemaal, maar helaas.. :(

@ Saz - we zijn niet gegaan.. Me vriend moest naar het ziekenhuis, maar is nogsteeds niet terug. Dus dan wordt het nogal laat, en dan is het daar onwijs druk natuurlijk. helaas.. Haha dat is idd wel een grappige toeval!

Nou ik ben ook ongesteld geworden! Kon bijna niet anders.. Vanochtend wakker geworden met hevige krampen, heb ze nog nooit zo erg gehad! Nu is het weer rustig gelukkig, maar ben overduidelijk ongesteld.. Allebei m'n pil loze cyclussen zijn precies 32 dagen, dus weet nu iig wel wat m'n cyclus is! Dus dat is dan wel weer erg fijn :)
    Ben wel teleurgesteld natuurlijk, want had zooooveel symptomen! Maar was misschien toch nog een stukje ontpillen.. *snik* agg.. op naar ronde 3 dan maar!

6. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Nou helaas toch niet dezelfde cyclus zie ik net..
    Zit nu pas op 31 dagen... *shit*

7. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pindarella ik ben benieuwd hoeveel je al gespaard heb haha

@ Iloiza balen zeg, maar kop op in de volgende ronde! Dikke knuffel. Ik heb verder geen flauw idee of 9 dpo erg kort is :( en ben je net begonnen met tarwekiemolie? want ik kan me voorstellen dat dit ook even nodig heeft om te gaan werken.

@ Little Angel Uhm toen jij je berichtje plaatste waren we al bezig haha LOL Ik heb toch gisteren maar ook geklust, want vanaaf zal het hem waarschijnlijk niet worden omdat manlief naar avondschool is en morgen ook :) Duszzzz ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt en hopelijk is mijn ei niet al te lang blijven plakken.
    Ook voor jou balen dat je ongi bent geworden. Maar 32 en nu 31 is toch best netjes!

@ Saz ja flink ons best gedaan haha. Ik hoop dat eergister en gister voldoende waren (beide een positieve ovutest). En dat mijn ei nu niet aan het plakken is. Op zijn vroegst ben ik bang dat we woensdag pas weer kunnen klussen..zucht
    Lekker zo'n vrij dagje!! geniet ervan en wie weet heeft de maansteen idd wel iets geholpen ;)
    spannend hoor, heb je al kwaaltjes?

@ hier spannende tijden breken aan :) ovutestjes dus positief za en zondag en beide dagen dus ook geklust. vanaaf en morgen zal het er waarschijnlijk niet van komen dus ik hoooop dat het voldoende is geweest. Mijn ovutestjes zijn op dus ik kan vandaag niet checken of hij nog steeds positief is. Nu waar w88 ;)

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ CVO, nee, hier geen kwaaltjes. Maar hebben ook niet goed geklust voor m'n eisprong, dus weet nu al zeker dat ik niet zwanger ben. Enige waar ik op let is m'n temp, kwaaltjes e.d. hebben me al zo vaak voor de gek gehouden. Zijn immers 18 maanden bezig geweest om zwanger te worden van onze dochter, en toen dacht ik ook iedere maand dat ik zwanger was omdat ik allerlei kwaaltjes had. Negeer 't dus eigenlijk gewoon.

9. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames, het is gelukt;) Ben maar uitgegaan van een gemiddelde cyclus, omdat ik dat niet exact weet.

10. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011

21 juni
    miss little, 22 jaar, 1e kindje - ronde 1 - NOD: 10-11
    21 juli
    miss83, 28 jaar, 2e kindje – 30-? (laatste bericht 31-8)
    22 juli
    Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje – 33-30-ronde 3
    25 juli
    tulip, 27 jaar, 2e kindje – 38-ronde 2
    1 aug
    SuperStarDebs, 23 jaar, 1e kindje, 27-27-28-ronde 4
    3 aug
    Iloiza, 26 jaar, 3e kindje – (57)-ronde 1 – NOD 4-11
    5 aug
    Fanny 31 jaar, 3e kindje – 27- ZWANGER!
    9 aug
    Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje – 34-ZWANGER!
    Flowerxx, 23 jaar, 1e kindje – ZWANGER!
    10 aug
    Saz667, 26 jaar, 2e kindje - Wacht op eerste menstruatie (ei op dag 76?)
    behappy, ?, ? - ?(laatste bericht 31-8)
    Snoopy77, ?, 1e kindje - ?
    12 aug
    1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27-? (laatste bericht 12-9)
    FD1988, 22 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 29-8)
    Mopke, 24 jaar, 1e kindje – ZWANGER!
    13 aug
    Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje – 37-? (laatste bericht 21-9)
    17 aug
    Within, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 30-8)
    Mallle, 26 jaar, 1e kindje – 28-30-ronde 3
    19 aug
    Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje -? (laatste bericht 29-8)
    23 aug
    Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 31-8)
    CvO1986, 25 jaar, 1e kindje – 23- ronde 2
    24 aug
    Daantje01, 26 jaar, 1e kindje – 33- ronde 2
    26 aug
    vissertje84, 26 jaar, 2e kindje – 33-ronde 2
    LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje - ?
    28 aug
    Divatje, 27 jaar, 1e kindje – 27-ronde 2
    29 sep
    Sem frummel, 25 jaar, 1e kindje - ?

Om je gegevens op de lijst te wijzigen, stuur even een pb'tje met de nieuwe gegevens naar Saz667.

Lennyt, 26 jaar, 1e kindje – 28-35-ronde 3? --- Weet niet wanneer je gestopt bent met anticonceptie?

De wijzigingen die ik heb doorgekregen zijn aangepast. Voor nieuwe wijzigingen stuur me een PB ;)

11. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn gegevens even aangepast, maar mijn ticker is hier onderin de lijst zichtbaar, zou je die kunnen verwijderen?

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Nee, die kun je niet verwijderen, alleen als je je ticker uit je handtekening haalt.

Verder: Als je gegevens aan wilt passen in de lijst, stuur mij een PB! Anders wordt het weer onwijs onoverzichtelijk, wordt niet de laatste lijst gepakt, missen er ineens dingen, etc! Ik heb de hele lijst in een document staan die ik aanpas na iedere PB, ik plaats de lijst om de paar dagen.

13. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ iloiza Ik vind het erg vervelend voor je meid ik ken de frustratie.
    Ik ben een persoon die als ze iets wilt moet het direct.
    voordat ik stopte met de pil zei ik tegen iedereen het komt van zelf wel.
    Toen ik eenmaal was gestopt met de pil was ik er echt opgefocused dat het snel zou gaan.
    Iedereen in mijn omgeving was super snel zwanger en mijn moeder was ook altijd super vruchtbaar dus ik dacht gelijk dat het de eerste ronde wel raak was. (hoe moeilijk kon dat zijn)
    Ik werd voor het eerst na 27 dagen ongesteld ik was super blij dat ik netjes na 27 dagen ongesteld was maar ik was ook teleurgesteld de 2 ronde had ik zoveel verschijnselen maar weer was het niet raak ik werd er zo teleurgesteld van.
    Afgelopen maand was het weer niet raak en toen was ik weer teleurgesteld.
    Het klinkt misschien erg maar ik kan voor sommige mensen ook niet blij reageren als iemand zegt ik ben zwanger het klinkt egoistisch maarja dan denk ik bij mezelf waarom hun wel en ik niet.
    Daarom ben ik blij dat ik me heb aangemeld op dit forum om alles lekker van je af te praten :)

@sas ik ben vandaag naar de dokter geweest en ik had altijd al een spatader maar die is komen te verstoppen dus vandaar de meerdere plekjes , over 6 weken moett ik hem weg laten weghalen.

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden. Het grootste verdriet is al een beetje over. Ik kan er niets aan doen, maar ik ben gewoon een beetje een emo-trutje. ;) Ik kan soms een beetje 'overdreven' emo zijn, maar gelukkig gaat het vandaag al wat beter. Natuurlijk blijf ik het heel erg jammer vinden, maar er is niets meer aan te doen en ik ga vol goeie moed deze nieuwe ronde in. :)

@ Saz
    Ja, dat stukje herinner ik me nog wel - en dat meende ik ook. Ik had dat geschreven toen Jorik er nog niet voor 100% achter stond om voor een derde te gaan. Ik wou graag dat hij er wél voor 100% achter stond, en niet dat ik ineens zwanger ben terwijl hij het ook prima had gevonden als ik dat niet was geweest...
    En tuurlijk ben ik heel teleurgesteld, maar ik ging er ook niet vanuit hoor dat het nu weer meteen raak zou zijn - maar ik denk dat ik er onbewust toch op hoopte.
    Ja sorry, ik kan me voorstellen dat jullie het toen bij mij heel moeilijk vonden - ik moet me ook niet zo aanstellen. (Alleen 1 verschil - jij bent mijn vriendin - die andere meiden op de verjaardag niet; eerlijk gezegd vind ik ze niet eens echt aardig ;)).
    Zou dat kunnen? Dat tarwekiemolie (t was trouwens tarwekiemolie, geen teunisbloem ;)) voor mij averechts werkt? Hmm, ik ben er nog niet eens zo lang mee bezig, maar twijfel nu wel of ik ermee zal stoppen of niet...

@ LittleAngel
    He balen, jij ook ongi geworden?? :(
    Pfff, ik moet maar niet teveel 'gevoel' ergens over hebben. Ik had bij jou, bij Pindarella en bij mezelf een goed gevoel over deze ronde, maar alle drie niet zwanger - hoewel er bij Pindarella nog geen bloed is...
    Nu maar samen naar de volgende ronde dan. Hopelijk brengt die ons meer geluk. :)

@ cvo
    Ik ben nog maar kort bezig met tarwekiemolie - ergens een paar dagen voor mijn laatste eisprong begonnen, dus wie weet moet het zijn werk nog gaan doen. Ik heb echt geen idee hoe snel zoiets werkt. Al vraag ik me wel af óf het überhaupt werkt...
    Meestal nestelt het vruchtje zich 5 tot 10 dagen na de eisprong in. Ik kán dus wel zwanger worden met een LF van maar 8 dagen, maar stel dat ik wél bevrucht ben, maar een late innesteling heb - dan wordt de boel dus al weer 'afgebroken' door mijn lichaam, voor het een eerlijke kans heeft gehad..? (Ik weet niet of het zo werkt, maar daar ben ik een beetje bang voor - omdat ik zo veel kwaaltjes had én een goed gevoel...)
    Ach, volgens mij loop ik mezelf alleen maar gek te maken met mijn gedachten. Anders misschien de huisarts maar eens bellen tijdens zijn telefonisch spreekuur. Misschien weet hij hoe het zit, of wat ik eraan kan doen om een langere LF te krijgen.

@ SuperStarDebs
    Ja, dat herken ik wel. We blijven maar hopen dat het snel raak zal zijn. Dat is het enige dat we kunnen doen (en op tijd klussen natuurlijk ;)).
    Ik snap het wel dat je het moeilijk vind om blij te zijn voor een ander. Jij wilt ook zo graag!!
    Ik heb al kinderen waar ik van geniet, dus gelukkig kan ik wel blij zijn voor een ander - maar dat neemt niet weg dat ik toch heel graag nog een derde wil. En ik weet zeker dat hoe langer het duurt, ik er ook steeds meer moeite mee ga krijgen om blij te zijn voor anderen. Maar ik probeer het wel.

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    GODVERDEGODVERDEGODVER!

Ik word GEK van die kloterige buurkoters! Hebben vandaag voor de tigste keer een bal KEIHARD tegen 't raam getrapt, terwijl ik met M op de bank zat VOOR dat raam. M natuurlijk helemaal overstuur van de schrik! Heb me geen seconde bedacht, heb 't grote uitzetraam open gedaan en ben er zo uit gestapt en de bal gepakt. Nog geen half uur later WEER een bal tegen 't raam. Toen waren alle kutkoters er wel, dus heb ze de wind van voren gegeven. Komt ineens de vriend van de ma van 3 van die koters zich er mee bemoeien.. Bladiebla. Ja, en een van die koters van dat mens had ik 2 weken geleden nog in de achtertuin staan. Dacht even z'n bal zelf maar weer te pakken die hij in de tuin had getrapt. Mind, dat rotjong is over een schutting van 2 meter geklommen! Schrok zich een ongeluk toen ik ineens nog geen meter van em af stond, toen maar ff duidelijk gemaakt dat we een deur hebben, en daar een bel op zit, en hij die maar moest gebruiken als ie z'n bal weer wilde hebben.

AAAAAAAAARGH!!! IK WIL VERHUIZEN! Ik ben er zo stront en strontziek van.

Staat die kerel minuut later ook nog aan de deur. Dat ik die andere bal weer moet geven. "Nee, krijgt ie straks wel, moet eerst ff afkoelen". UGH! Volgende keer dat ze zoiets flikken bel ik gewoon de politie ofzo. Heb ze 't afgelopen jaar al vaak genoeg vriendelijk verzocht om uit te kijken waar ze die bal naartoe trappen, dat ze niet onze zijmuur gebruiken als doel, dat ze maar op 't grote plein achter onze schuur moeten voetballen. Maar nee, iedere keer hier voor 't huis, en keer op keer een bal keihard tegen een ruit van 2x3 meter. En dan koters tussen 6-14, waarvan de oudsten steeds die bal hier tegen 't raam trappen...

Zo, moest 't ff van me afschrijven.

16. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo dames,

Ik ben er weer na een heel druk weekend, loop gelijk 10 pagina's achter:) SORRY heb niet alles goed bij gelezen. Wel 2 ongi geworden, echt jammer dames, en pinda geloof ik nog geen uitslag na zo lang overtijd, dat is echt niet leyk hoop dat er iets moois uit komt meid!!
    @ hier heb mijn ei gevonden van het weekend maar niet goed geklust, op de dag dat ik 2 mooie dikke strepen had op ovu testje, kreeg ik ruzie met mijn man, had er dus niet zo'n zin in om te klussen, heb wel de dag ervoor en erna geklust dus misschien is er nog hoop, maar baalde er wel van, pff ruzie en nog is niet op de goede dag klussen, had het ff gehad met hem. Als ik naar mijn banner kijk vandaag dan gaan we vanavond maar even extra goed klussen hahah
    Verder niet veel bijzonders en hoop het vanaf nu weer een beetje bij te houden.

17. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Saz Jeetje wat vervelend zeg, ik zou der ook strontziek van worden.
    Waarom moeten ze dan elke keer die bal tegen je muur of raam aan schoppen als er ook een plein is.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar strontziek van wordt.
    De eerste keer denk je nog ik zie het nog door de vingers en na 1000 keer krijg je toch echt ik sla je in elkaar neigingen denk ik zo maar eens.
    Nou heel veel sterkte met die vervelende kids.

18. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ malle Wat zonde dat je ruzie had met je partner en daardoor niet goed kon klussen.
    Je hebt wel ervoor en erna geklust dus er is nog hoop, ik hoop voor je dat het toch helemaal goedkomt :)

19. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Dames nog even een vraagje.
    Je eisprong is toch altijd 14 dagen voor je NOD.
    Ik heb eens ff via google zitten kijken en dan kan je je vuchtbare dagen berekenen en nu zie ik dat ze allemaal iets verschillends zeggen.
    Ik heb een cyclus van 27 dagen en ik ben voor het laatst op 22 oktober 2011 ongesteld geworden.
    Dus mijn volgende NOD is op 17 nov.
    Nu zegt de ene site dat me eisprong op 3 nov is en de andere op 4 nov.
    Ik heb het idee gehad dat ik misschien voorgaande maanden te laat heb geklust :)

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @superstarbebs echt precies 14 dagen erna hoeft niet persee, altans ik heb meegemaakt van niet ik werdt een keer 10 dagen na eisprong al ongesteld, of mijn lichaam was erg vanslag :) verder ben ik er ook niet goed in yhuis dus ik doe het gewoon aar met ovu testjes, dan weet ik het zeker.

Deel Deze Pagina