Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ malle Ik denk ook dat je niet echt precies kan weten wanneer het zover is.
    Ik heb nog geen ovu testjes gebruikt, ik ben bang dat ik me er dan weer teveel mee bezig houdt.
    Als het na een half jaar niet is gelukt (vanaf de datum dat ik ben gestopt met de pil )dan ga ik denk ik maar temperaturen en ovutestjes gebruiken.
    Voor nu denk ik dat het het beste is om om de dag te klussen :p

2. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Saz wat irritant zeg, volgens mij schrik je je ook helemaal kapot als dat gebeurd, zit je net lekker rustig....

Voor de meiden die ongesteld zijn geworden; *knuffel*
    Dat vind ik hier wel fijn, omdat we allemaal nog maar kort bezig zijn hoef je je ook niet schuldig te voelen dat je dan teleurgesteld bent, ookal is het nog maar de eerste of tweede ronde. Je hoopt gewoon dat het zo snel mogelijk lukt als je de beslissing genomen hebt. Hier is mn ei als het goed is in aantocht, klussen gezellig om de dag en voor de rest ben ik er minder mee bezig(of wel mee bezig, maar minder obsessief haha) als in de eerste ronde, al is de hoop nog zeker zo groot hoor ;):)

Van het weekend een naar gesprek gehad met mn zus. Ze is maar een paar weekjes per jaar in NL (verblijft dan bij mn ouders) en hoor eigenlijk nauwelijks van haar. Ze heeft me ooit ook gewoon gezegd dat ze niet belt oid omdat het haar niet interesseert wat ik hier doe omdat ze er niet bij is en de mensen ook niet kent. Ik ben degene die altijd contact legt en langsgaat als ze in NL is, en ben daar een beetje klaar mee. Zeker omdat ik vaak genoeg dan daar direct heenging en zij vervolgens dr eigen gang ging en ik met mn moeder op de bank zat (ook gezellig). Dus had besloten dat ik het niet meer zou doen, maar haar initiatief af zou wachten. Niks gehoord dus.
    Kreeg dus nu het verwijt dat ik vd week niet langs was gekomen. Uitgelegd dat ik zoiets heb van, nu ben jij een keer aan zet. En als klap op de vuurpijl las ze me nog even de les; dat ik/wij veel te weinig bij mijn ouders op bezoek gaan en wel meer naar divaman's ouders. Toen brak mn klomp! Ja, wij gaan daar inderdaad meer langs, maar dat heeft wel een reden (en die heb ik haar ook uitgelegd). En dan te weten dat mijn ouders nog nooit even op de koffie zijn gekomen (verjaardag wel, verder niet). Volgens mn zus moest ik ze dan uitnodigen. Heb ik al tig keer gedaan, maar ga mn ouders echt geen officiele uitnodiging in drievoud voor een bakje koffie sturen. Dus nu ben ik er pissig over, eigenlijk ook op mn ouders, terwijl die er niks aan kunnen doen dat mn zus nu zo stom gaat lopen doen. (en dan denk ik echt, ga lekker weer naar het buitenland ipv dat je hier de boel overhoop gaat liggen halen)
    Zo, dat is eruit!

3. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg
    achterhoek
    Hoi meiden,

Ik heb een tijd niks van mezelf laten horen, erg druk geweest de laatste tijd! ik zie dat er een aantal van jullie al zwanger zijn! gefeliciteerd!! geniet ervan!

Vandaag tijd gevonden om weer eens een berichtje achter te laten (ben op dit moment ziek)
    hier gaat alles verder zijn gangetje het is nu afwachten.. zaterdag is mijn nod

Het is teveel om alle berichten te lezen maar ik ga me best doen om dit forum bij te houden ;) en natuurlijk zo nu en dan een berichtje achter te laten!

Groetjesss

4. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    hallo meiden,
    hier weer op dag 4 van ongi...
    op naar ronde 3!:)

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Divatje, ohw, ja, kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Come on, zij doet geen moeite om contact met jou te onderhouden omdat het haar niet interesseert, en geeft jou vervolgens commentaar als jij ook een keer geen moeite doet? Erg vreemd hoor!
    Vind 't trouwens ook wel maf dat je ouders ook nooit zomaar een keer langskomen. Gebeurt hier ook niet zo super vaak hoor, maar komen regelmatig langs om dochter thuis te brengen en blijven dan wel eten enzo.

Wanneer is je zus naar NL gekomen, en wanneer gaat ze weer terug? En waar woont ze eigenlijk? Misschien dat het iets met die andere cultuur te maken heeft waardoor ze zich zo vreemd gedraagt.

@ Hier, ja, word er echt zo moe van. Het gaat goed tot het een keer mis gaat, en dan hoop ik voor die buuretters dat m'n dochter en ik niet in de kamer zijn. Ben iedere keer als de dood dat er een bal door 't raam heen gaat, en m'n dochter onder de glasscherven wordt bedolven.

@ Meiden die al even niet zijn geweest, de lijst staat een aantal posts terug, gegevens die gewijzigd zijn even in PB naar mij sturen!

6. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ze zit al 6 jaar in het buitenland, gewoon in Europa hoor (zonvakantie gebieden in de zomer, wintersport in de winter), dus wat dat betreft geen hele vreemde cultuur ofzo. Ze is ook niet supercociaal, komt een vriendin langs met kindje die ze nog niet gezien heeft, komt ze even gedag zeggen en gaat weer naar boven, toen ik en divaman kwamen eten bij mn ouders toen zij er ook was en ze hem nog nooit gezien had, bleef ze eerst ook boven, kwam later wel naar beneden, ging eerst andere dingen doen en kwam toen wel naar de tuin en geeft nog net een hand, gooit vervolgens alleen allerlei verhalen over zichzelf eruit en kijkt em amper aan en gaat ook geen gesprek aan. Net alsof je met een 8 jarige aan tafel zit. Eerlijk gezegd, schaam ik me soms echt voor haar.
    Het is logish dat je minder contact hebt en een soort van uit elkaar groeit als je zover van elkaar woont, maar ga het mij niet verwijten. Ze is vorige week in het weekend hier gekomen en zei dat ze niet wist wanneer ik tijd zou hebben en dacht dat ik wel langs zou komen, dus ik zei al, dan bel je op en dan weet je het ;) Maar ik vind gewoon dat zij echt niet in de positie zit om mij de les te gaan lezen over contacthouden zeg maar. Ook niet wb mn ouders, ze maakt de helft niet mee, ik ben altijd degene die voor ze klaar moet staan bij leuke maar ook bij nare dingen. Is niet erg en doe dat met liefde, maar wel erg rot als je dan deze verwijten krijgt. Lekker makkelijk praten als je 11 van de 12 maanden in een jaar honderden km's verderop zit. *stampt met voet op de grond* :x :D (en ja heel eerlijk; als het een gewone vriendin was geweest had ik al lang geen contact meer gehad, terwijl er ook echt wel goede tijden zijn. Omdat ik twee ruzieende dochters rot vind voor mn ouders, laat ik het maar een beetje.)
    Mn ouders zijn misschien gewoon wat te bescheiden wb het langskomen en willen zich niet opdringen, maar dan nog, moet ik daar de schuld van krijgen? Ik heb vaak genoeg gezegd dat ze altijd welkom zijn en ik het leuk zou vinden als ze eens op de koffie komen.

7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @ diva Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor en hou voet bij stuk, jammer dat het zo moet gaan maar het hoeft idd niet elke keer van jou af te komen, ik heb precies het zelfde met een vriendin van mij die heb ik nou al niet gezien sinds mijn bruiloft 12 aug, kreeg gister dan toevallig mailtje van haar dat ze het druk had enzo, waar ik al van op keek want normaal doet ze dat nog geneens. Maar toch het zijn minder leuke dingen omdat het ook in je familie is dan neem je er toch moeilijker afstand van.

@ saz Kan je ze niet gewoon weg sturen? Deden ze bij mij vroeger ook altijd al ik bij iemand met een bal tegen het huis bezig was :)

@ tamara Spannend! Hoop het voor je, zijn die ziek kwaaltjes van zwangerschap denk je of ben je echt gewoon ziek?

@ vissertje succes weer!!

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden,

Ik heb vanmorgen visolie omega 3 capsules opgehaald. Las daar ook veel positieve verhalen over mbt het verlengen van de LF. Ik baal ontzettend van mijn korte LF, en dus hoop ik maar dat de visolie mij ook gaat helpen. En ach, baat het niet dan schaadt het niet...
    Hier vandaag al veel minder bloed dan gisteren?! Vaag hoor...

@ Saz
    Pfff, alweer die buurkinderen met die bal?! Vervelend zeg... Ik zou er ook gek van worden. Echt niet leuk dat ze Meagan ermee overstuur maken (en wat nou als het glas een keer breekt??! Hebben jullie dubbelglas?). Laat ze ergens anders gaan voetballen zeg, daar is ook nog eens veel meer ruimte ook...!

@ Mallle
    Balen van die ruzie met je vriend. Gaat het nu wel weer goed tussen jullie??
    Jammer dat je daardoor niet flink hebt kunnen klussen, maar van 1 keer kun je al zwanger worden, dus je hoeft de hoop nog niet op te geven. :)

@ SuperStarDebs
    Nee, helaas is je eisprong niet altijd 14 dagen voor je NOD. Mijn eisprong is maar 8 dagen voor mijn NOD. De periode tussen je eisprong en de dag dat je ongesteld moet worden heet je 'luteale fase'. In de luteale fase kan een bevrucht eitje zich innestelen, of word het onbevruchte eitje weer 'afgebroken' en volgt je ongi. Een bevrucht eitje heeft 5 tot 10 dagen nodig om zich in te nestelen, dus daarom is een luteale fase van 10 tot 14 dagen gewenst. Bij een kortere luteale fase (zoals bij mij, 8 dagen) kán het moeilijker zijn om zwanger te raken, als je bijvoorbeeld een late innesteling hebt. Dan heeft het eitje geen tijd genoeg om zich in te nestelen, omdat het lichaam dan alweer bezig is de boel 'af te breken' voor de menstruatie. :(
    Maar ga er dus niet zomaar vanuit dat jouw eisprong 14 dagen voor je NOD is. Als je zeker wilt weten wanneer je eisprong is, zou je kunnen gaan ovutesten. Als je (nog) niet wilt ovutesten, kun je gaan tempen - maar bij tempen kun je pas achteraf zien wanneer je eisprong is geweest, en dan ben je dus te laat met klussen.
    Mocht je (nog) niet willen ovutesten en tempen, kun je inderdaad het best om de dag klussen. Zo heb je toch redelijk veel kans dat je rond je eisprong ook goed zit. Succes!!

@ Divatje
    Tja, beetje raar hoor dat jij hier nu de verwijten om je oren geslingerd krijgt. Ik zou het ook niet pikken. T is inderdaad makkelijk gezegd van je zus, maar ze zou er zelf ook wel wat meer aan mogen doen. Jij doet echt niks verkeerd!!
    Ik vind het ook wel fijn dat we hier gewoon allemaal teleurgesteld kunnen zijn, ook al zijn we nog maar net begonnen. Ik heb echt diep respect voor stellen die al zo lang hopen op een kindje, maar het steeds niet lukt, die er nog steeds voor gaan en sommigen zelfs nog heel positief in staan! Maar het doet me wel een beetje pijn als mensen zeggen dat ik niet teleurgesteld 'mag' zijn omdat we toch nog maar zo kort bezig zijn...
    Wij willen om praktische redenen juist niet te veel leeftijdsverschil tussen onze jongste zoon en een nieuwe baby, dus ik hoop toch echt weer snel zwanger te zijn. Ik snap het wel dat mensen zeggen 'komt wel goed, jullie zijn nog maar zo kort bezig', maar ondertussen word met elke cyclus dat het niet lukt, het leeftijdsverschil tussen Niek en de baby groter...

@ 1986Tamara
    Leuk weer even van je te horen. Kom je weer vaker kletsen? :)
    Beterschap, en ik zal voor je duimen dat je zaterdag positief test. Laat je 't weten??

@ Vissertje
    Ook ongi, jammer zeg. Succes in deze nieuwe ronde; dat hij ons maar veel geluk mag brengen. :)

9. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik hoop dat ik nu wat inzicht ga krijgen in mijn cyclus. Of ik uit kan gaan van een cyclus van 28 dagen, ik weet het niet. Maar of het nu toeval is of niet:

Uitgaand van een cyclus van 28 dagen.
    13 oktober werd ik ongesteld, dit duurde 5 dagen en 6e dag nog licht bloedverlies. Vorige week donderdag 27 oktober op mijn werk, had ik na toiletbezoek een klein veegje helderrood bloed op wc. papiertje. Dit is dag 14 van de cyclus. Als ik uitga van 28 dagen, dan is dit precies in de midden, en vraag ik mij af of dit een eisprong is geweest. Omdat ik mijn cycluslengte niet weet en daarom uitgegaan ben van 28 dagen, zou dit best kunnen kloppen.

Dag voor(vermoedelijke) eisprong geklust, en dag erna. Is de kans op bevruchting dan aanwezig? En wanneer kan ik dan het beste testen?

Ben op dit gebied erg onzeker, ook al gebeld met ass. gynaecoloog. Maar daar ben ik ook niks wijzer uit geworden. Die zegt dat het kleine beetje bloed ook een restje kan zijn. Wat ik weer niet geloof, of niet wil geloven;)

Momenteel vrij vaak duizelig (wereld draait om me heen).
    Wil er niet te veel mee bezig zijn, maar toch doe ik het. Want het is gewoon zo, zodra je als vrouw/man bezig bent een kindje te verwekken. Houdt het je gewoon bezig, en op dat moment ben ik dan ook erg met mijn cyclus bezig. Lijkt wel een studie gynaecologie, zo ben ik alles aan het uitzoeken;) Wordt er soms zo moe van.:(

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Miss Litttle
    Dat zou inderdaad je eisprong kunnen zijn geweest, maar als je geen ovutesten hebt gebruikt of hebt getempt, kun je het niet zeker weten. Soms komt licht bloedverlies voor bij een eisprong, maar vaak ook niet. Het zou dus ook net zo goed een restje kunnen zijn, wat je gyn ook al zei.
    Mocht het wél je eisprong zijn geweest, dan is er zeker wel kans dat je deze ronde zwanger raakt. Maar het blijft gewoon afwachten helaas...
    Een test kun je doen zo'n 14 dagen na je (vermoedelijke) eisprong. Succes!! ;)

11. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Iloiza Bedankt voor al je informatie :) ik ben nu weer helemaal bij.
    Het is soms zo lastig omdat je nooit weet wanneer je eisprong is, was dat maar zo dat zou alles een stuk makkelijker maken.
    Ik wist dat helemaal niet van die LF, wat naar dat het bij jou zo kort is.
    Mocht het deze ronde niet raak zijn dan ga ik beginnen met ovu testen, ik heb me in me eerste ronde getemperatuurd en toen zag ik dat me ei precies 14 dagen voor mijn NOD had.
    Maar hoelanger het duurt hoe meer je op onderzoek uit gaat.

Ik hoop dat de visolie een goede werking heeft op je LF, ik slik sinds ik ben gestopt met de pil foliumzuur, vitamine B met visolie.
    Net als wat je zegt baat het niet schaad het niet.

12. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @ iloiza Ja tussen mij en mijn man gaat het weer goed we hebben daarna weer goed geklust, dus ben benieuwd, het hoeft natuurlijk nooit echt wat te betekenen, heb vorige maand echt op de goede dagen geklust en ik was het ook nog niet. Ik had ook nog nooit van LF gehoord, wel balen dat je dat hebt, hoop dat die visolie werkt, wel fijn dat je dat opschrijft wat het is voor ons ook weer iets waar we van leren.

@ superstardebs Dat duizelige kan ook van het ontpillen zijn, ik heb hier ook echt super veel last van gehad. Merk nu aan mezelf dat het wel al wat aan het afnemen is.

@hier vanavond nog maar een keer goed klussen voor de zekerheid, volgens banner heb ik vandaag eisprong, vorige maand voelde ik hem heel erg, zo pijnlijk!! Ben benieuwd hoe dat nu is, heb hem nog niet gevoeld.

13. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hoi dames,

Super dat er al een aantal meer zwanger zijn!!!! :D

Met mij gaat het op dit moment alles behalve goed helaas. :(
    Veel braken, hou niets binnen en overmaat tot ramp moet ik straks voor de zekerheid maar even op controle komen in het ziekenhuis...
    Ze zijn bang dat ik aan het uitdrogen ben en dat snap ik wel.
    Bij mij komt alles eruit wat erin gaat!

Helaas het slechte voorbeeld van zwanger zijn op het begin... ;)

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Dag dames,
    Hoe gaat alles hier? Gister niet geweest, had een druk dagje en vriendinnetjes hebben heerlijk voor me gezorgd.. heb al een paar dagen vele misselijkheidsvlagen.. blegh.. te ver voorover buigen gewoon misselijk en tot overmaat van ramp, gaf er ook nog een meisje uit mij klas over.. pffff wist niet waar ik moest kijken.. weer veel pijn.. gisteravond ongi krampen, maar er is nog niets te zien..

God oh god.. die arme mauro manuel.. wat sneu zeg.. hij huilen tijdens kane, ik huilen op de bank.. zo erg.. maar hij is niet de enige dupe en dat maakt ook wel kwaad , er zijn complete gezinnen die hier al 10 jaar wonen en alsnog terug moeten.. maar zo jong en dan terug naar een land, waar hij niemand heeft en de taal niet kent.. vreselijk..

Verder niet veel nieuws, ben veel moe, mis me mannetje en op zulke momenten ook wel de gezelschap van me paps en mams..:(.. emotionele bende hier dus.. word je niet vrolijk van.. :S.. morgen testen.. en begint nu wel heel spannend te worden..

@sazz geniet dan nog maar even van je daagjes met je kleine meid.. hihi.. ik heb ook een kalender gemaakt.. vergeet ook zo ontzettend veel!! Ja jij hebt een stel brutale kinderen in je buurtje wonen, kan me heel goed voorstellen dat je daar weg wilt.. Ik zou nooit willen wonen waar jij woont, ondanks dat de huizen niet verkeerd zijn.. maar je hoort heel veel slechte verhalen..
    Ze hebben gewoon een heel benede n plein waar ze tegen genoeg muren aan kunnen schoppen!!

@superstardebs aaaahhh nesteldrang.. ik wil graag de hele gang veranderen.. heb al veel mooie dingen in gedachte.. ga nu nog mijn klussen team in schakelen.. haha (schoonvader en moeder :p) hihi.. oe is het goed gekomen met de spatader?? Ahh ik lees het al.. kan dat geen kwaad pas na 6 weken??
    Ik zou beide dagen klussen!! Weet je zeker dat je goed klust.
    @daantje aaahhh balen meid…
    @littleangel.. ohhh heerlijk lekker op stal.. een pony die je altijd opvrolijkt.. ik zie dat je ook ongesteld bent geworden.. :S balen zeg.. nou volgende maand dan allemaal maar positestjes!!

@iloiza ooohhh wat gemeen.. hahaha maar snap het volkomen.. zat hij waarschijnlijk ook niet op te wachten..!!! Ik ben precies zo, als ik graag iets wil (en ik heb nog nooit zo graag iets gewild als dit..) dat moet het ook meteen gebeuren.. haha. Helaas werk het niet altijd zo.. vage ongi heb jij zeg.. maar mij ongi duurt vaak niet langer dan 3 dagen.. 1e dag heel heftig, 2e wat minder en de 3e echt weinig en dan is het alweer over!! Ben je nog op verjaardagsvisite geweest?? Of ben je lekker thuis gebleven en heb je leuke dingen gedaan met je ventjes J..

@cvo hahahha niet zoveeel als dat.. hahaha.. zet hem op!!!

@malle ik hoop dat je ruzie opgelost is met je man.. en anders goede ‘goed maak’ seks.. haha..

@divaatje ohh god ik herken dat wel.. mijn schoonzus heeft elke dag contact met haar ouders.. pindaprins is helemaal niet zo en belt gewoon niet vaak.. als we daar dan zijn.. dan is het vaak zo van.. nou jullie kunnen dit ook wel wat vaker doen, of dit .. en ohh weetje wel dat mama dit heeft of zus en zo.. pindaprins die kan haar wel wurge.. ze doet alsof wij nooit interesse hebben.. terwlij zij niet weet hoevaak wij contact hebben, en ook niet weet dat pindaprins zijn ouders wel weten dat hij niet vaak belt, maar als we bellen.. is het weer goed!! En dat wij geen intresse tonen.. hou op.. wij zijn dol op ons neefje. Maar hoeven gewoon niet elke week te bellen omdat zij dat toevallig wel doet!

pff laat ze maar lekker kletsen hoor..!!! jij weet hoe het zit en als zij daar geen vrede mee heeft.. jammer dan!! maar toch wel moeilijk, want het is wel familie..

@tamara.. gauw beter worden meid.. hopen je gauw weer vaker hier te zien!

@mopke aahh balen meid, pas goed op jezelf!!

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ SuperStarDebs
    Als je weet dat jouw eisprong in de eerste cyclus op dag 14 was, en je hebt een regelmatige cyclus, dan kun je er redelijk vanuit gaan dat je elke cyclus rond de 14e dag je eisprong hebt. Het hoeft niet in elke cyclus hetzelfde te zijn, maar het kan een dag of twee verschillen - maar je zit er waarschijnlijk niet ver naast en als je rond die tijd wat extra klust moet je goed zitten. ;)
    Pfff, ik hoop ook echt dat het gaat werken. Ik had zo'n goed gevoel over de afgelopen ronde - ik voelde me ook echt al een beetje zwanger, veel kwaaltjes herkende ik van toen ik zwanger was van mijn zoontjes. Maar áls ik dus inderdaad zwanger was, dan heeft mijn lichaam het gewoon afgestoten vanwege die stomme, korte LF..!! Ik zal het nooit weten... :(
    Ik hoop alleen heel erg dat mijn volgende LF langer zal zijn, dan heeft een eventueel bevrucht eitje tenminste een kans...

@ Mallle
    Geen dank hoor. Ik weet inmiddels best veel over zwanger worden en van alles dat daar mee te maken heeft, en ik vind het niet erg om mijn kennis te delen. ;)
    Je banner hoeft niet per sé goed te zitten met de eisprong hoor. Deze banner die je hebt, gaat uit van het gemiddelde (LF van 13 dagen). Dus het kan zijn dat je ei al is geweest of nog moet komen. Of gebruikte je ook ovutestjes?? Ik weet het niet meer, sorry. Kan niet zo goed onthouden wie er nu wel of niet ovutestjes gebruikt, en tempt enzo... ;)

@ Mopke
    He vervelend, maar ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb twee van die zwangerschappen gehad. Ik hoop voor je dat je niet zo lang misselijk bent als ik (twee keer negen maanden misselijk geweest - daar word je echt niet vrolijk van)...
    Probeer zo veel mogelijk te genieten, het is voorbij voor je het weet. (Ik heb achteraf veel te weinig genoten van het zwanger zijn, door die misselijkheid en het overgeven).

@ Pindarella
    Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd naar jouw test morgen..!!
    Laat je 't weten??? :D:D:D

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Mopke, ohw, balen man, dat je zo ziek bent! Hopelijk is het over een paar weekjes over (vaak na 12/16 weken). Heb het zelf gelukkig niet gehad tijdens de zwangerschap, maar weet van Iloiza dat ze beide zwangerschappen van begin tot eind ziek is geweest. Hoop dat je er verder wel van kunt genieten, en over een weekje de termijnecho! Wel ff foto's komen showen dan! ;)

@ Pindarella, ja, tell me about it! Maar gelukkig ben ik ook niet op m'n bekkie gevallen, en trek me de bek dus gewoon open. Ben al meerdere keren flink tekeer gegaan tegen die etters, en blijf dat ook gewoon doen, tot ze echt een keer te ver gaan. Ik word dan ook gewoon zo kwaad, dat ik een half uur later nog sta te shaken.
    Als ik eerder had geweten dat hier zulke etters woonden hadden we 't huis ook echt niet gekocht. Maar hadden met een buurvrouw 2 huizen verderop gepraat, en die zei dat 't een heerlijk rustige buurt was. Is het verder ook wel, maar tussen 4 en 9 's avonds dus gewoon niet! Maargoed, we wonen hier nu eenmaal, en tis altijd nog beter dan waar we eerst hebben gewoond in Emmermeer. Daar stond namelijk 4-5 keer per week politie aan de deur bij de buurman, en anders wel bij de overbuurman :p. Dit valt dus nog mee eigenlijk.

En spannend meis, nog steeds geen ongi dus! Ben echt heel erg benieuwd naar je test morgen, want je hebt toch wel wat kwaaltjes hoor (janken om dingen op tv enzo, of dat moet al normaal zijn voor jou ;)).

@ Iloiza, ja, we hebben dubbel glas. Als die ruit er wel een keer uitknalt (wat nog een keer gebeurt als ze door blijven gaan), mag ik voor die k*tkoters hopen dat M en ik niet in de kamer zitten. Bedoel, je hebt dat grote raam, verwarming, en direct daarvoor de bank, waar ik vaak met Meagan zit. Moet er echt niet aan denken, want als M iets gebeurt door HUN toedoen, dan kunnen ze het niet navertellen ben ik bang... (A)

Hopelijk is je cyclus de volgende ronde beter, eerdere eisprong en langere LF. Want hoewel je er wel mee zwanger kunt worden, snap ik heel goed dat je je er toch wel zorgen over maakt.

@ Mallle, koters wegsturen. Ja, als dat zou werken.. We wonen hier nu iets meer dan een jaar, in dat jaar heb ik het zeker 50-60 keer (denk nog veel vaker) gezegd dat ze niet hier tegen de zijkant van 't huis moeten voetballen. Dat hebben ze nu eindelijk door, al gaat er nog wel eens een bal tegen de muur (wat door 't hele huis dreunt). Heb zelfs al eens een keer een bal van ze lekgestoken met een zakmes, waar ze gewoon bij stonden.
    Tja, 't zijn gewoon niet zulke lekkere mensen. 1 Buitenlands gezin (ok, 2 gezinnen, familie, in 1 huis), en die ouders praten amper een woord Nederlands. Kinderen wel, maar worden niet echt 'normaal' opgevoed. Ander gezin is een Turkse 'alleenstaande' vrouw, met 3 koters die ook niet opgevoed worden. Mevrouw heeft om de paar weken weer een andere kerel, en die kinderen doen waar ze zin in hebben. In de zomer had die buurvrouw een 'kinderdisco' voor de kids. Autoradio keihard aan op de parkeerplaats, en omringd door 20 kinderen. Ook niet echt iemand waar M ooit mag komen spelen zeg maar.

@ hier, niet zoveel beleefd vandaag. Gister wat last van m'n tieten, vandaag af en toe een trekkerig gevoel in m'n liezen. Verder een lekker rustig dagje gehad, voor zover het rustig is met M ;). Madam was net weer erg leuk aan het spelen met een slabbertje en de waterbak van de hond... één groot waterballet in de keuken! En dan zo´n super onschuldig bekkie er bij trekken. Geweldig! Maar ja, verder dus niks beleefd, morgen maar es ff naar de HA, kijken of ik een kuur Provera kan krijgen, je weet nooit wanneer ´t van pas komt.

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @hier ben blij dat ik thuis ben vanmiddag op mijn werk een soort van koortsaanval gehad in een keer knalrood hoofd en net of dat ik koorts had
    en behoorlijk misselijk mja.

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz
    Ik kan me zo goed voorstellen wat je bedoelt. Laten we hopen dat het raam heel blijft (of beter nog, dat ze gewoon het raam niet meer raken of een andere voetbalplek vinden), maar je moet er toch niet aan denken dat er iets met Meagan gebeurt doordat zij het raam stuk zouden schieten?!
    Pfff, ik ben helemaal niet zo agressief, maar als iemand mijn kinderen iets aandoet (bewust of onbewust) dan kan diegene maar beter rennen voor mij...

Ja, ik weet dat ik wel gewoon zwanger zou kunnen worden met een LF van 8 dagen - maar voorheen was hij altijd 13 dagen. Zo ben ik dus ook makkelijk zwanger geworden van Dyon en Niek, maar ja... als ik dus een late innesteling heb, heeft een eventueel bevrucht eitje geen kans bij deze korte LF. :( Ik hoop dus maar dat de tarwekiemolie en visolie hun werk gaan doen.
    Ik zit er zelfs over te denken om ook teunisbloemolie te halen. Misschien krijg ik dan eerder een eisprong...

Die Provera kuur, helpt dat toevallig ook tegen een korte LF? ;)

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Haha, nee, Provera is om je menstruatie op te wekken. Gewoon progesteron, wat je lichaam normaalgesproken na de eisprong zelf aanmaakt.

Toen ik zwanger was van M ook een kuur provera gehad omdat ik volgens de FA geen eisprong had gehad (op basis van een lading echo's), maar 2 dagen na die kuur bleek ik zwanger. Misschien dat het ook wel ondersteunt, omdat je dan natuurlijk meer progesteron in je lichaam hebt. Weet ook niet of ik 't krijg van de HA, maar ze hoeft natuurlijk alleen maar te weten dat m'n temp tussen 36.5-36.7 blijft schommelen. Dat ik blijkbaar toch een eisprong heb gehad, en als 't goed is komend weekend ongi moet worden, hoeft zij niet te weten :p

20. tulip

tulip Niet meer actief

pff, had even veel bij te lezen, ben weer helemaal op de hoogte.

Echt balen voor iedereen die ongesteld is geworden.
    Aan de andere kant, ik zou er echt een moord voor doen om het eindelijk te worden, ik ben er zoooooooooo klaar mee.

Deel Deze Pagina