Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    #1221 Iloiza, 1 nov 2011
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
    BLUGH!! Ik ben bijna gestopt met bloeden en voel me k*tsmisselijk...?!!
    What the f*** is dit nou weer??

@ Saz
    Oh, ik dacht omdat het met je progesteron-waarde te maken heeft dat het misschien wel helpt. ;) Tja sorry, geen verstand van...

@ Tulip
    Ah nee meis, ben je nog niet ongi geworden?! Pfff, kan me zo goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik hoop voor je dat je snel ongi word; zo weet je totaal niet waar je aan toe bent... :(

2. tulip

tulip Niet meer actief

misselijk, hmm was het heftig?? Misschien dat als je heel veel verliest dat je dan misselijk kunt worden, ik weet het niet hoor. Roep maar wat.

Ja, op dag 64 alweer.

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Mijn menstruatie bedoel je?
    Nee, die was helemaal niet heftig. Op 30 oktober begon ik bruin/rood slijm af te vegen. In de nacht van 30 op 31 oktober heb ik slecht geslapen van de buikpijn en heeft de ongi echt doorgezet. Op 31 oktober had ik bloedverlies zoals normaal, maar vandaag was het al aanzienlijk minder en nu net was mijn verband nog bijna schoon en veegde ik heel licht roze af...?! (*Heb even gecheckt, en mijn verband is nu nog helemaal schoon vanaf toen ik net postte*)

Dit slaat toch nergens op?! Dan heb ik maar 1,5 à 2 dagen bloedverlies gehad?!
    Misschien komt het morgen nog terug... ik weet niet wat ik hiervan moet denken...

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hmm.. Da's wel heel vaag.. Voor mij is dat vrij gebruikelijk, 1-2 dagen, dus als dat hier zou gebeuren zou ik er niet raar van opkijken. Misschien toch nog hoop dan, dat het wel raak is? Omdat je temp ook nog niet echt lager is.

@ Tulip, je gaat mij al achterna zie ik.. En da's echt niet tof! Ik had (volgens FF at least) op dag 76 een eisprong. Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt, óf ongi, óf (nog beter) een positieve test!

5. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Pindarella Ja klopt inderdaad haha ik heb de laatste tijd echt vaak van zulke momenten dat ik opeens iets wil veranderen enz maar als ik het dan in me hoofd heb moet het ook per direct gebeuren om gek van te worden haha :)
    Wat leuk dat je de gang gaat veranderen, ik hoop dat de mooie ideeen die je nu hebt ook goed uitgevoerd kunnen worden.
    Echt handig dat je een klussteam kan inschakelen dat neem weer een hoop geklus weg :)
    Ze zeggen dat die spatader rustig moet worden dus dat hij minimaal 6 weken meot rusten voordat er iets aangedaan kan worden dus ik ben benieuwd, op dit moment lijkt het alsof ik in elkaar ben geslagen lijken net blauwe plekken :)
    Ik vind het trouwens ook zo erg voor Mauro als ik er naar kijken krijg ik het altijd even zwaar, wat moet zo'n jongen nou daar.
    Ik hoop dat je ongi niet door gaat zetten en dat je een knal positieve test in je handen hebt :)

@ iloiza Ik hoop dat het zo is en anders zien we het wel.
    Ik mag eigenlijk niet klagen als ik dan dat van jou hoor dan denk ik bij mezelf waar maak ik me nou druk om.
    Omdat je er zo'n goed gevoel bij had is de teleurstelling nog groter, ik hoop voor je dat je snel een positieve test in je handen heb.
    Ik ken de teleurstelling ik heb ook vaak gedacht nu is het raak omdat ik precies op de innestelingsdag (zoals site's voorspelden) een beetje bloedverlies had en toch werd ik ongesteld en weet je wat her ergste is dat de mensen in je omgeving die het weten zeggen van het komt vanzelf wel.
    Daar kan ik me echt over opwinden dat maakt me echt kwaad omdat ik het zo graag wil.
    Ik hoop echt dat het gaat helpen en dat je LF langer zal zijn.
    Had je hier trouwens ook last van bij je voorgaande zwangerschappen?

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ja, dit schoot net natuurlijk ook meteen door mijn hoofd...
    Mijn temp is nog niet echt lager, ik zit nog steeds 0,35 C° boven mijn coverline. Ik voelde gisteren wéér die pijnsteek bij het niezen.
    Ik heb op dit forum ook iets gelezen over een innestelingsbloeding. Nog nooit gehad (en ga er ook niet van uit dat dit er nu wél eentje is), maar het schijnt dus echt dat een innestelingsbloeding ook wel 2-3 dagen kan duren en makkelijk te verwarren is met een ongi.
    Ik wil er niet te veel op hopen, maar nu ik ineens niet meer bloed en ik me zo misselijk voel, weet ik niet meer wat ik moet denken...... :S
    Ik wacht morgen en overmorgen nog af. Als mijn temp dan niet is gezakt en het bloeden niet terugkeert, ga ik vrijdag alsnog een test doen. (Al vraag ik me af waarom ik mezelf nu weer hoop in praat - het is waarschijnlijk toch niet raak).

@ SuperStarDebs
    Nee, ik had altijd heel netjes een LF van 13 dagen. Daarom maak ik me nu ook lichtelijk zorgen om mijn korte LF. Wie weet verandert het nog omdat ik nog maar 3 maanden pilloos ben, maar ik ben wel een beetje bang dat ik nu altijd een LF van 8 dagen zal hebben. Dat zou het voor mij moeilijker maken om zwanger te worden, als ik een late innesteling zou hebben (ik weet niet hoe vroeg of laat mijn jongens zich destijds hebben ingenesteld).
    Ja, het is heel vervelend als mensen zeggen 'het komt vanzelf wel'. Want zo gemakkelijk denken wij er zelf natuurlijk niet over. Het is zó gemakkelijk om dat te zeggen...

7. 1986tamara

1986tamara Actief lid

17 aug 2011
    116
    0
    0
    woonbegeleider binnen de gehandicaptenzorg
    achterhoek
    #1227 1986tamara, 1 nov 2011
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
    @malle vanaf mijn eisprong heb ik veel symptomen gehad (ongi gevoel, duizelig, puistjes,stemmingswisselingen, steken in tepels en borsten,misselijk) gisteren iets bruinverlies en nu op dit moment koorts..
    we zullen zien ben bang dat ik voor de gek word gehouden door mijn lichaam.. was de eerste ronde ook zo, misschien nog ontpillen?? 5 nov. zullen we het zien...

@Ilioza ik hou jullie zeker op de hoogte, zaterdag testen dus wie weet het kan alle kanten op (wel een dag voor de eisprong geklust ;))

Ik heb weer veel om te lezen, iedereen is erg actief op dit forum! gezellig!

oohja @saz667 ik zal je ff een pb sturen :)

8. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Iloiza Ik ben bij mijn afgelopen NOD ook maar 1.5 dag ongesteld geweest en daarna af en toe een klein drupje bruin bloed.
    Ik heb mega gespannen borsten en die aders op me benen ontstaan ook bij sommige vrouwen tijdens een beginnende zwangerschap.
    Ook ben ik heel erg misselijk en heb gisteren overgeven.
    Dus soms denk ik zou het dan toch zover zijn :) maar ik denk dat het te mooi is om waar te zijn bij mezelf en dat ik dingen zie die ik wil zien haha.
    Maar er zijn veel mensen in mijn omgeving die gewoon maandelijks ongesteld werden.
    Ik wil je geen hoop aanpraten maar alles is tegenwoordig mogelijk.

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ SuperStarDebs
    Haha nee hoor, je praat me geen valse hoop aan. Dat heb ik allang zelf gedaan. ;)
    Ik ben echt NOOIT slechts 1-2 dagen ongi, altijd 5-6 dagen. Daarom vind ik dit ook zo vreemd. Maar nu heb ik wel weer een soort van hoop gekregen, waarvan ik denk dat hij toch vals is.
    Ik zal af moeten wachten. Als mijn temp hoog blijft en die bloeding niet terugkomt, ga ik toch vrijdag maar testen...

10. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ iloiza Ik hoop dat het geen ongi is :) ik gun je echt van harte een zwangerschap dus ik hoop dat je nu geen bloed meer gaat verliezen.
    Als er iets positiefs uit is gekomen horen we het natuurlijk graag :)

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Haha, als ik inderdaad positief zou testen vrijdag, weten jullie het denk ik eerder dan mijn familie. ;)

12. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Wat houden trouwens die pendels in , ik zie ze vaker onderaan staan maar ik wordt er niet echt wijs uit.

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Je kunt je laten pendelen door de pendeldames hier op het forum. Zij voorspellen met hun pendel wanneer je zwanger zult raken en welk geslacht je baby krijgt. :)
    De pendeldames hebben allemaal een eigen topic, waarin ze aangeven wanneer ze pendelen.

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    tuurlijk laat ik het weten... hahaha..!!! pffff.. wat vermoeiend kan zo'n lichaam zijn en wat een kuren kunnen ze je geven!! ik hoop zoo dat het alsnog raak is en dat het een innestelbloeding is.. ik heb namelijk zelf niet zo iets meegemaakt, daarom denk ik ook niet dat het bij ons raak is.. maar dat jij het ook niet hebt gehad, geeft mij ook moed.. haha..

god wat kan je je zelf toch moed in praten!!!

@debs
    Het is wel leuk om te zien hoor die pendels.. mocht ik zwanger zijn kloppen alleen de maanden niet, miss het geslacht wel.. hihi..

we zullen zien... Slaap lekker allemaal. tot morgen!!

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mijn temp is weer 0,1 C° gestegen...!! :$ Dat is toch niet logisch?!
    Sinds gisteravond heb ik geen bloedverlies meer gehad. Ook de hele nacht niet... alleen vanmorgen rood bloed bij het afvegen, en daarna was het weer weg.
    Ik begin 'm echt te knijpen.................. :)

@ Pindarella
    Er zijn meer vrouwen die GEEN innestelingsbloeding krijgen dan vrouwen die WEL een innestelingsbloeding krijgen. Er is dus zeker nog hoop voor je. Ik ben heel benieuwd... :)

@ Pendels
    Ik heb mijn pendels voor oktober al weggehaald uit mijn handtekening, omdat ik ongi was geworden (dacht ik - ehm... ;))

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @iloiza haha dan zet ze maar gauw terug ik ga voor je duimen dat je positief test

17. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo Dames,

Wat gaan jullie ineens snel zeg, kan het allemaal niet bijhouden en onthouden wat jullie allemaal zeggen hoor, sorry als ik dus niet iedereen aanspreek.

@Iloiza ik deed wel ovu testjes en de dag met de 2 dikke strepen kwam we aardig over met mijn banner, alleen moet ik ook denk al mij ei hebben gehad en die heb ik nu niet gevoeld, vorige keer had ik daar wel super veel last van.

Veel meides weer ongi hier, is weer een gezellige rode bende hier dan :)

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Trouwens misschien dom vraagje maar als je nou 2 dikke strepen op je ovu testje heb, is dit dat echt je ei of je vruchtbare dagen voor je ei? Want je bent ongeveer 3 dagen vruchtbaar en dan je ei toch?

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @malle inderdaad veel ongesteld hier weer hopen dat er de volgende ronde veel dames een zwangerschap

@voor degene die ongesteld zijn geworden veel succes met de volgende rond

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    volgens mij is twee dikke strepen je ei

Deel Deze Pagina