Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mallle
    Twee dikke strepen geeft je LH-piek aan, dat is vlak voor je eisprong. Binnen 1 - 2 dagen na zo'n knaltest heb je je eisprong. (Bij mij was de eisprong een dag na de knaltest). ;)

2. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je een positieve ovu test hebt, dan betekent dat dat je LH piek op dat moment hoog is en dat gaat vooraf aan je ei.
    Er wordt gezegd dat je ei springt zo 12-48 uur na je positieve ovutest.

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hihi, tegelijk gepost. ;)

4. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha Ilzoiza we tikken eigenlijk psies hetzelfde op hetzelfde moment
    :D

5. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Haha het klinkt misschien een beetje stom maar ik snap nog steeds niet echt iets van die pendels, ik snap wel hoe het werkt maar aan wie moet je dat doorgegeven dan?
    Of is iedereen op dit forum een pendeldame :)

6. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    verdorie.. ik zou uitslapen vandaaaag... gaat om 8 uur de deurbel. gaan ze bezig met de gastleiding.. ik wist het niet... ik stond in mijn pyjama, geen bril (ik zag geen drol) verdorie!!!! daar ging mijn uitslapen!!

maar een test gedaan op de wc en u ligt ie daar nog... dom dom.. heb wel gekeken of het goed ging en de nega teststreep was er meteen.. maar er kwam geen tweede streepje, dus ik ga er vanuit dat ook ik naar de volgende ronde moet en wachten op me ongi!! grrrrrr....

stomme wasmachine aansluiting heeft gelekt..al heel lang... denk wel 2 jaar.. konden steeds niet vinden wat het was.. blijkt het de aansluiting te zijn naar de wasmachine grrr.. vieze bende.. schaam me kapot..

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zo, bezoekje naar de huisarts ook weer gehad. Haha, ze was nog niet helemaal goed wakker, wilde een prikformulier geven ipv verwijsbrief voor dietiste :p. Heb een afspraak voor 13 december. Duurt dus nog ff, maargoed, de afspraak staat. Huisarts vond 't helemaal geweldig dat ik de stap had gezet om hulp te vragen, was helemaal blij :)

En heb een kuur provera! Nu natuurlijk nog niet nodig, gezien ik als 't goed is volgende week ongi word, maargoed, wie weet komt 't later nog van pas. Ze vond het een goed idee om m'n lichaam even te 'resetten', deed er absoluut niet moeilijk over. Redenen waarom ik volgens haar nu weer zo'n lange cyclus had: mirena, schildklier of omdat m'n lichaam gewoon weer aan 't kloten is. Zelfs geen woord gerept over m'n gewicht. Vanmiddag dus maar even naar de apotheek.

@ Iloiza, huh?!?! Weird hoor, wat je lichaam allemaal doet! Nog 2 dagen wachten, en als je temp dan nog hoog blijft ff een test doen! Spannend!!

@ Pindarella, enenen??

8. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    zie hierboven!

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ohw, bugger, ik lees 't al. Maar vreemd dat je dan nog niet ongi bent? Hoeveel dagen zit je nu al na je eisprong?

10. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    mmmm 6 dagen.. als ik uit ga van 14 dgn na uitsprong..

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ SuperStarDebs
    Nee schat (;)), niet iedereen is een pendeldame.
    Kijk hier maar eens: Pendelen - Zwangerschapspagina
    Hier staan alle topics over pendelen. Het bovenste topic vind je een uitleg van wat pendelen precies is en hoe het in zijn werk gaat. De topics daaronder zijn van de pendeldames. Ze heten bijvoorbeeld 'Ik pendel' of 'Ik pendel ook'. Kijk daar steeds op de laatste pagina's of een pendeldame op dat moment pendelt. Zo ja, dan mag je ze een berichtje sturen met je volledige naam, je geboortedatum en je vraag. Dan pendelen zij voor je en sturen ze de voorspelling terug. ;)
    (ps. De topics 'Wie wil mij pendelen?' kun je gewoon negeren en je hoeft er zelf ook geen aan te maken - de pendeldames reageren toch niet op aanvragen op die manier).

@ Pindarella
    Ah nee... :( Balen zeg!! (Ik kan beter nergens meer een 'goed gevoel' over hebben - ik had dat deze ronde bij jou, bij LittleAngel en bij mezelf, maar alle drie niet zwanger).
    Als je 14 dagen na je eisprong zit, zou je genoeg HcG verzameld moeten hebben om een test positief te laten uitslaan... waarschijnlijk dan toch op naar de volgende ronde... :(

@ Saz
    Ik vind het ook heel vreemd... maar ik wacht inderdaad ook de temp van morgen nog even af. Als die nog steeds hoog is, haal ik morgen een test en die ga ik dan vrijdag doen als mijn temp ook nog hoog is.

12. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    #1252 Divatje, 2 nov 2011
    Laatst bewerkt: 2 nov 2011
    Hmmm pinda, klinkt niet erg hoopvol, had natuurlijk gehoopt dat er meteen een dikke tweede streep zou verschijnen!

Ik heb voor elke maand wel een pendel, en wb geslacht precies half om half.... Iloiza pendel jij ook? zag jou naam bij mensen in het onderschrift staan volgens mij?

Saz667: wat goed en ook fijn dat de huisarts zich zo opstelde!

Iloiza: spannend hoor!

13. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    nope, de test is echt negatief, dus het is wachten op mijn ongi! met volle moed dan maar.. l!!! balen zeg.. grrr :'(... was ook te mooi geweest!!

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    i know... aaaaahh.. wat klote zeg.. nou ja.. op naar de volgende ronde.. voor jou is er nog hoop!!

@divaatje
    dan gaan er veel naar de volgende rond..!! jou bannner ziet er ook goed uit.. ben je ook druk aan het klussen?!

15. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    jaja! :D
    Om de dag eigenlijk, schijnt het best te zijn toch?
    Ovutest gaf gister een maar heel licht streepje, dus het eitje is er nog niet denk ik. Of hij is al geweest, want ik heb alleen gister een gedaan, maar denk het niet want ik heb nog niks gevoeld en voelde het normaal wel.
    Maar een knuf voor jou hoor, want we willen of een posi test of anders gewoon snel de menstruatie zodat je weer een poging kan gaan wagen!

16. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Iloiza Ik snap het nu helemaal :D Nogmaals bedankt.
    Wat spannend van je temperatuur ik ben echt heel erg benieuwd.

17. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ow oke nou snap ik het met die ovu testjes, bedankt, maar dan moet ik mijn ei dus wel hebben gehad, had afgelopen zaterdag 2 strepen, heb hem dus niet gevoeld, misschien maar gelukkig want vorige keer was hij echt te pijnlijk gewoon.

@ pinda AAhhh balen zeg!! Zit je al zo lang in afwachting, misschien als je volgende week net ben, nog is proberen.

Nou iedereen weer op naar volgende ronde dames!! Succes! en hopen dat het de volgende keer wel raak is.

@ hier ik mag geloof ik vanaf 14 nov testen.
    heb nu nog nergens last van.

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Tja, er ís nog een heel klein sprankje hoop voor mij, maar ik denk echt niet dat ik zwanger ben hoor. Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad, waarom zou ik dat nu ineens wel krijgen?? En ik kan er nog steeds niet begrijpen dat een innestelingsbloeding zo gemakkelijk te verwarren is met een ongi - maar het schijnt dus te kunnen...
    Ik ga nergens meer vanuit, dan maak ik mezelf alleen maar gek. Als mijn temp de komende twee dagen ook hoog blijft, ga ik vrijdag testen. Dan zal de test voor eens en voor altijd duidelijkheid moeten geven.

@ Divatje
    Ja klopt, ik pendel soms. Maar ik heb me niet aangemeld als pendeldame hier, omdat ik weet dat die meiden vaak overspoeld worden met aanvragen en daar heb ik gewoon echt geen tijd voor. Om te pendelen moet ik geconcentreerd zijn, en dat lukt niet op tijden dat de jongens wakker zijn. En daarbij heb ik geen zin om hele avonden te moeten pendelen, omdat ik tientallen aanvragen heb gekregen. ;)
    Maar voor wie wil, mag mij wel een aanvraag sturen hoor. Als het er niet te veel zijn, lukt het deze week denk ik nog wel (maar zegt het dus vooral niet door ;)).

@ Pindarella
    Laat die ongi dan maar gauw komen, dan kun je weer verder...
    Ik ga er vooralsnog niet vanuit dat ik tóch zwanger ben, maar vrijdag weet ik het sowieso zeker.

@ Mallle
    Dan heb je je ei zondag of gisteren gehad denk ik. Nu maar afwachten... spannend. :)

19. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @ iloiza Ja ik ben ook benieuwd, zeker weer afwachten geblazen hahah wordt je af en toe niet goed van, Ik ben niet zo thuis in dat pendelen en wil niet aan jan en alleman gaan vragen maar zou het van jou wel willen weten, ben dan wel nieuwschierig, zou je mij willen pendelen? Wat wil je dan weten?

20. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mallle
    Je mag me een pb'tje sturen met je volledige naam, je geboortedatum en je vraag. Ik denk dat je deze week nog antwoord van me kunt krijgen. :)

@ SuperStarDebs
    Ik heb jouw aanvraag ook gekregen. Deze week krijg je nog antwoord van me. :)

Deel Deze Pagina