Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

saz, jeetje wat een verhaal weer. Gelukkig hebben jullie nog zo'n gezellige avond gehad.
    Ik zit inmiddels op dag 69!! *zucht*

iloiza, balen zeg, dat het niet veel was. 5 kraampjes is niks. Als het zo naast elkaar staat zijn het idd veel creatieve hobby's ja;) Ach, het houdt je van de straat.

pindarella, ook een gezellig avond gehad dus:)

chan, gefeliciteerd.

cvo, ja het kan idd veel dingen betekenen. Moet zeggen dat ik daar ook allemaal weinig kaas van gegeten heb.

ssd, das ook wat met je moeder.

@hier, nog steeds wachtend op een ongesteldheid, heb wel een record hier volgens mij. Heb ook geen enkel idee of ik tussendoor nog een keer een test moet doen, of je met zo'n lange cyclus uberhaupt wel een eisprong hebt??

Verder een gezellig weekend gehad.

2. tulip

tulip Niet meer actief

o voor de liefhebbers;) hier de link naar mn knutselblog. Er staan nu nog maar 5 werkjes op, maar ben nog bezig met opzetten. Naast herfst en halloween komen straks ook de andere thema's als sint, kerst, winter, carnaval, lente, pasen, zomer, vakantie enz. aan bod, maar ik ben nog niet zover;)

KnutselKanjers

3. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke knutselpagina! Ziet er leuk uit!

4. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @daantje ik zou het ook niet weten.

@pinda hahah ja die jeugd van tegewoordig, als wij is weg gaan dan lig ik alleen maar in een deuk van al die jongentjes en meisjes, en moet dan ook wel lache dat ik waarschijnlijk er zo vroeger ook bij liep hahah

@tulip leuke site, inspiratie opdoen voor mijn kindjes later hahah

5. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Iloiza - hihi wat toevallig! Hopen dat we tegelijk zwanger zijn, zou wel leuk zijn! (we blijven duimen ;) ) Balen dat het zo tegen viel... 5 kraampjes! Is idd de moeite niet!

@ Pindarella - zou het niet weten helaas.. Wel "fijn" dat je ongi bent geworden, kan je eindelijk weer bijna klussen! Hopen dat het deze ronde raak is! Haha you go girl!! Hou r ook echt niet van als mannen denken dat ze zomaar aan me kunnen zitten.. Bah! Poten thuis.. ;)

@Daantje - lastig.. Heb zelf ook zp''n rare menstruatie gehad, twijfelde ook echt aan mezelf en aan wat het was. Heb voor de zekerheid een testje gedaan , maar die was negatief. Dus hou het maar op ontpillen/gewoon een rare ongi. Zou het ook niet weten..

@ Saz - dat is balen.. hoop dat je weer een beetje bij geslapen bent! Jeetje bizar zeg van die vrouw en auto! Idiote mensen heb je ook op de wereld.. Hihi ik "gebruik" m'n hondje om onder dingen uit te komen :$ Zo moet ik vrijdag eigenlijk naar een bruiloft van vrienden van m'n vriend, maar dat is 2,5uur rijden.. Ze trouwen om 1uur, en pas om 7uur is het feestje, Dus dan nog 6uur wachten.. En eerder dat we dan thuis zijn. Moet de volgende dag gewoon werken, dus ik blijf thuis omdat de hond niet zo lang alleen kan blijven :p

@ Tullip - dierentuin is altijd leuk! Veel plezier! Zou het niet weten... Je cyclus is wel vreselijk lang idd! Echt vervelend zeg..

@ Malle - oeii dat is niet best van je nek! Is het inmiddels al wat beter?

@ MissLittle- lekker hoor een weekje er tussen uit! Geniet ervan! Innesteling is ook het enige waar ik aan kan denken.. Hoop het voor je meid!

@ Lenny - zeker lastig.. Ik zou proberen te wachten met testen. Weet dat het heeeel erg moeilijk is, maar dat is de evt. teleurstelling ook als je te vroeg test..

@ Chan - wauw super zeg! Gefeliciteerd!

@ Cvo - had ik ook , bij mij betekende het helaas m'n ongi..

@ Superstar - rot zeg van je moeder.. Leuk babyshower! Hihi heb ook al erg zin in de mijne :p Spannend hoor! Succes deze ronde!

Hier helaas nogsteeds niet geklust.. Laatste dagen nogal ruzie met vriendlief gehad.. Zit echt niet lekker in me vel. Nergens zin in, contenu moe echt vervelend.. Nu doen we gelukkig weer lief tegen elkaar :) Hopen dat we snel aan de klus gaan!

Weekend was wel leuk, zaterdag gewerkt daarna uit geweest met m'n collega's, was erg gezellig! Vandaag wezen shoppen met mezelf, was ernstig nodig.. waren 2 spijkerbroeken in 1 week kapot gegaan dus had er ineens nog maar 1!

6. tulip

tulip Niet meer actief

dank je wel meiden.

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Goeiemorgen dames iedereen goed geslapen?

hier nog geen ongi te bekennen
    vanmorgen ook wel weer wat misselijker als normaal maja we zien wel komende week wat het gaat doen

8. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Pindarella Nee ze zijn al vanaf juli bezig en ze krijgen die ontsteking niet weg dus nu maar weer kijken wat ze nu weer gaan doen.
    Ja die babyshower was echt gezellig dus ik zat al gelijk te fantaseren over mijn babyshower haha :)
    De mannen van tegenwoordig worden steeds asocialer ze denken volgens mij dat ze alles mogen, je hebt groot gelijk even een lesje leren
    @ Daantje ik zou het ook echt niet weten, de eerste maand dat ik was gestopt had ik echt veel kwaaltjes zoals zere borsten, gevoelige tepels
    misselijk etc en ik dacht het zou wel een raak kunnen zijn maar ik denk dat dit door het ontpillen kwam.
    Alle kaaltjes lijken zoveel op elkaar dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden.
    Als ik nu iets voel dan let ik er niet eens meer op anders maak ik me zelf gek.
    @ Tulip Ja is echt vervelend, ze ziet er zo moe uit en dan herken ik helemaal niet van der, maar ik hoop op goed nieuws.
    Ik hoop dat ze snel iets kunnen vinden.
    Ik heb trouwens je knutselblog bekeken wat een leuke dingentjes staan er op :) geweldig.
    Ik hoop datr je trouwens snel ongesteld word, van dit wachten wordt je ook moe denk ik zo.
    @ Little Angel 22 Ik hoop dat we snel een babyshower mogen krijgen, ik zie dat je over 10 dagen je eisprong hebt.
    Dat wordt dus flink klussen.
    Dank je ik wens jou ook heel veel succes toe en ik hoop dat je deze ronde een positieve test in je handen hebt.

@Lennyt Goedemorgen, ik heb in ieder geval goed geslapen en jij, het nadeel is wel dat ik zometeen weer moet werken zo geen zin in.
    Ik hoop dat je een cyclus van je banner klopte en dat je nu over tijd ben en dat je straks een positieve test in handen hebt.
    Ik duim voor je

9. tulip

tulip Niet meer actief

Goedemorgen,

Hier ook niks hoor lennyt.

Ssd, lijkt mij idd rot om je moeder zo te zien. Hopelijk weten ze snel wat.het is.

Ik ben helemaal blij dat de temp. buiten wat gezakt is, nu kun je tenminste lekker een frisse neus halen. Nu nog sneeuw;)...

10. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees sommige al overtijd! spannend

Ik heb hier eigenlijk heel erg sterk het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Dus ben een beetje down :( en wil eigenlijk al dat ik ongi wordt zodat ik naar de volgende ronde ga. Het lijkt erop dat ik wel een regelmatige cyclus heb dus daar ben ik wel blij mee. Ik ga proberen komende ronde er veel minder mee bezig te zijn en zal alleen in dit topic mee praten. ;)

11. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tulip leuke pagina!! :D

12. miss little

30 aug 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ CVO 1986:
    Ik heb geen idee, of het een innesteling is. Gister bruinverlies met slijmen. Was steeds een klein beetje, nu niks meer te bekennen. Begon zaterdag en zondagavond nog een paar kleine beetjes. Nu is het over. Erg vreemd, maar wel een opgeblazen gevoel:(

@Iloiza:
    Ik zal mijn best doen, om het stil te houden, maar we zullen zien;)
    Ik zal het afwachten, heb nu wel steeds een opgeblazen,met vlagen misselijk gevoel, maar ook wat krampjes. Dus ik weet t niet. Ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, omdat dit het gemiddelde is. Ik kan er natuurlijk ook naast zitten, want ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Ik moet vrijdag naar gynaecoloog, en dan krijg ik de uitslagen van de bloedtest. Maar even horen wat zij er van zegt.

@ Pindarella:
    Ik heb bijna 22 jaar in harkema gewoont, ben verhuisd naar Kootstertille. Heb op CBS de wynroas in Harkema gezeten, en ROC De Friese Poort in Drachten. Ben vaste supporter van Harkemase Boys, en er was idd een file van Drachten naar Heerenveen, vele supporters kwamen daardoor ook te laat. Er staan idd nog steeds pony`s, ook verzorgpony`s, geloof ik.

@ Little angel 22:
    Ik ga zeker genieten, heb er veel zin in;) Ik hoop ook nog steeds op een innesteling, maar kan niet anders dan afwachten;)

13. tulip

tulip Niet meer actief

Cvo, is moeilijk he maar denk maar zo, de meesten worden niet binnen het half jaar zwanger hoor. Dus gewoon de fun erin houden;)

14. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Hallo dames,

Hier nog steeds het zelfde, kleine steekjes links en rechts en af en toe nog steeds vn die vieze wittte klodders bij afvegen BaH!! Dit had ik vorige keer niet zo lang. Gister was ik echt ontsettend down en sago, meestal heeft dit met ongi te maken, we zullen zien, volgens mij kan ik het einde van de week al testen want zit nu op dag 9 na ei, maar ik hou gewoon mijn banner aan.
    Wat betreft mijn haar, mijn krullen zijn idd een stuk minder en mijn haar is echt super snel vet, gister gewassen en nu al weer een vette kop, heeeel raar, nou ja spannende tijd.
    En mijn stomme nek, is nog steeds pijnlijk maar kan wel alweer makkelijker naar links en rechts kijken, dus dat komt wel goed, het was er even flink ingeschoten.
    Ik ga zo weer even een paar nagels zetten en vanavond gaan we lekker bij mijn vader eten, heeerlijk op de bank ploffen en niks doen :)

@cvo jammer dat je dat gevoel hebt, maar sommmige vrouwen voelen soms ook helemaal niks als ze zwanger zijn, zal toch een beetje duimen voor je.

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    toe straks urine ingeleverd heb een blaasontsteking en dus een antibiotica kuur gekregen dus das al 1 zorg minder :D

16. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen Ik mag ook eigenlijk helemaal niet klagen :D i know mar soms is het ff lekker om van je af te schrijven.

@ tulip ja tis zeker fris buiten zeg, net lekker in het bos gelopen met woefie. maar nu toch maar de verwarming aan. En we gaan gewoon voor een witte kerst :)

@ Miss Litle ik vind het best hoopvol klinken eigenlijk

@ Malle ik ben benieuwd wat er bij jou over een paar dagen gebeurt als je gaat testen :cool: en thanx voor het duimen. Maar tot nu toe gaat het precies hetzelfde als de vorige ronde. Maar we houden gewoon de fun erin. Komt goed

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik denk dat ik hier mijn banner maar gewoon ga veranderen naar die cyclus van 35 dagen want zie niet zitten dat ik deze week nog positief test

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Chan
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan. :)

@ Saz
    OMG!! Die vrouw is gewoon expres aangereden!! Ik hoop dat de politie die aso('s) vind aan de hand van het nummerbord en ze flink straf geeft. Ook al had die vrouw alleen een schaafwond, dit kán toch werkelijk niet?!!!!!!!!!!
    Taartjes maken goed idee!! :) Ik was zo enthousiast na de vorige keer, maar ben er zelf nog helemaal niet aan toe gekomen het thuis nog eens over te doen (al was het maar met cupcakes, dat dus nog niet eens). En ik ben wel van plan om wat leuks te maken voor de verjaardag van de jongens. Dyon wil een Bliksem McQueen (van Cars) taart. En ik heb beloofd dat ik die zou maken. ;)
    Haha, ik kan me wel voorstellen dat Tulip zo om jouw reacties moet lachen. Ik heb zelf ook in een deuk gelegen om bepaalde uitspraken, o.a. "wijf kan niet koken, dus bij voorbaat al liever niet" ;) hahaha
    OMG, lust jouw schoonzusje niets bij Dal Baffo?! Ze spoort niet!! ;) (Sorry hoor). Daf Baffo & Flamingo's Plaza are my favourites!! :D

@ Daantje
    Ja hoor, ik wil je wel pendelen. Stuur me maar een pb met je volledige naam, je geboortedatum en je vraag. Deze week krijg je nog antwoord terug. :)
    En wbt je menstruatie... ik heb ook een heel rare menstruatie gehad, waarvan ik me ook afvroeg of het wel echt een menstruatie was. Bij mij bleek het toch echt mijn menstruatie te zijn geweest. Ik denk bij jou ook, al kan ik dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Al die kleine symptomen kunnen ook van ontpillen komen, en misschein is onze menstruatie daarom ook wel raar, I don't know...
    Als je het echt zeker wilt weten, kun je ff een testje doen om te weten of je misschien toch niet zwanger bent - maar ga er niet vanuit. Dan is het zo'n teleurstelling als je niet zwanger bent.

@ SuperStarDebs
    Leuk, een babyshower!! Die heb ik niet eens gehad bij mijn zoontjes, maar dat vond ik toen ook niet zo erg - ik was toch veel te misselijk om iets leuks te doen... :(
    Het lijkt me wel erg leuk, dus misschien toch maar doen bij onze derde. :)

@ Tulip
    Mijn record heb je wel verbroken. Mijn cyclus was 57 dagen. Maar of je daar nu zo blij mee moet zijn...?! ;)
    Of je Saz's record hebt verbroken weet ik zo niet, zij had ook een heel erg lange cyclus.
    Leuke knutselblog zeg!! Ik heb ook echt heel veel ideetjes voor knutselwerkjes die ik ooit in een boek wou bundelen en uit wou laten geven, maar tot nu toe is daar nooit iets van terecht gekomen.

@ LittleAngel
    Ik hoop ook dat we straks samen zwanger mogen zijn. :) Kunnen we samen over naar de maandmama's-topics - al zal ik het hier wel missen...

@ Lennyt
    Nog geen ongi te bekennen?? :D Ik duim voor je dat het uitblijft en je straks een mooie positieve test in handen hebt. :)

@ cvo
    Ik kan me voorstellen dat je je een beetje down voelt als je zo sterk het gevoel hebt dat het niet raak is deze ronde. Toch blijf ik voor je duimen. Ik heb deze maand een positieve test voor jou gependeld en ik hoop dat ik toch gelijk krijg (meer voor jou dan voor mezelf natuurlijk ;)).

@ Miss Little
    Ik ben benieuwd wat de uitslagen vrijdag zullen zijn... :)
    Probeer niet te veel te denken aan die kwaaltjes. Het klinkt allemaal wel hoopvol, maar je lichaam kan je zó voor de gek houden, daar zijn we al met veel meiden hier achter gekomen. Ik hoop natuurlijk voor jou dat jouw kwaaltjes wél echt iets betekenen. :)

@ Mallle
    Balen van je nek, maar fijn dat je toch al weer gemakkelijker naar links en rechts kunt bewegen.
    Ik ben echt benieuwd of het bij jou raak is deze ronde. Dat van je haar vind ik toch wel apart. Het is echt iets dat je vaker ziet tijdens de zwangerschap, maar ik weet echt niet of het zo vroeg in de zwangerschap al kan, of dat het gewoon stomtoeval is...

Ik voel me vandaag niet zo goed. Alles gaat vandaag al mis en ik word overal meteen verdrietig van. Het is gewoon niet mijn dag, denk ik. Ik heb mezelf beloofd dat ik vanavond lekker in bad ga - dat doe ik echt nooit, want douchen gaat sneller. ;)
    En ik word lichtelijk gestoord van m'n schoonmoeder en haar bemoeienis!! Altijd maar commentaar en verwijten. Ik probeer er niet naar te luisteren, maar ik kan het niet helpen dat het me pijn doet en dat ik er helemaal gek van word...

En van mijn cyclus begrijp ik ook al niks. Als ik kijk naar mijn cervixslijm en de positie van mijn cervix, zou ik denken dat ik binnenkort mijn eisprong al heb - maar dat zou echt extreem vroeg zijn. Daar geloof ik niks van!!
    Mijn ovutesten zijn negatief, maar voor de zekerheid zijn we maar vast begonnen met klussen. Je weet maar nooit...

19. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @cvo idd have fun!! Dat is wel het belangrijkste

@iloiza, ja ben ook super benieuwd en ja wat betreft dat haar ,het kan idd stom toeval zijn, we weten het over 9 dagen hahah

20. tulip

tulip Niet meer actief

Lennyt, o nou daar ben je met de antibi. zo vanaf dan gelukkig.

Iloiza, nee tis geen record om trots op te zijn nee.
    Nou als je nog ideeen hebt om in te sturen....;)
    verwarrend zeg zo voor je.

Cvo, een witte kerst zou mooi zijn

Deel Deze Pagina