Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Daar had ik ze ook besteld, werken prima! En idd een beetje betaalbaar!

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    I know, maar ik ben echt een zenuwpees met streepjes vergelijken. Ik zie altijd van alles wat er niet is, dus ik vind persoonlijk de digitale van Clear Blue erg fijn. Die geeft een :) als hij je LH-piek waarneemt, en een O als je LH-piek niet word waargenomen.

3. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    owja:) dan is het beter voor jou om die te gebruiken.

OOOwww ik zou nu al willen testen, ik wil niet langer wachten hahah heb echt geen geduld, pfff te erg gewoon.

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ja, ik vind het heel jammer wat de kosten betreft, want ze zijn wel een stuk duurder dan de dipsticks. Maar ik word er niet rustiger van als ik steeds zit te turen om te kijken of de streepjes wel even donker zijn of niet. ;)

In principe zit je 4 dagen voor je NOD zaterdag, dus met ultragevoelige tests zou je eventueel positief kunnen testen, maar als je nog kunt volhouden zou ik nog niet testen. Veel vrouwen testen (zelfs met de gevoelige tests) voor NOD nog negatief terwijl ze wel zwanger zijn...

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    ja ik weet het hahaha, ik hou het ook nog even vol, heb al 2 keer 4 dagen voor NOD getest en werdt het ook die dag, durf het niet meer omdat ik bang ben dat ik het dan weer wordt.
    Pfff geduld is een schoonezaak, misschien raar maar heb wel een klein beetje het gevoel dat het raak is, of ik wil het natuurlijk te graag owwww verwarrend!!

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    You're welcome! Had een half uur later ofzo al een mail dat het verstuurd was, dus morgen binnen als 't goed is. Scheelt nogal vind ik! En boven 25 euro geen verzendkosten. Digi zw-testen met indicator zijn 9 euro nogwat. Ook veel goedkoper dan in de winkel dus!

Wat Iloiza dus ook al zegt, bij deze hoef je geen streepjes te turen, daar heb ik ook niet zoveel zin in. Tis ook gewoon even voor deze ronde en de volgende (of misschien die daarop ook nog), om te kijken of ze posi aangeven.

Tja, qua zwangerschapstesten.. De predictor extra gevoelige test (ofzo) is dus HEEL gevoelig, heb al meerdere keren gelezen dat er mannen positief testten, en iemand had zwanger kraanwater! Ik heb zelf positief getest op 10DPO met een kruidvat 2v€5 test, 2 dagen later zat m'n hCG op 69 volgens 't ziekenhuis. Die dingen zijn niet zo duur, en wel gevoelig, maar ook heel duidelijk! Pas als ik zo'n test positief heb (ok, een aantal), gaat er een digitale test achteraan.

7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    ik probeer het nog even vol te houden, ik heb wel sinds vandaag ook pijnlijke tepels, al had ik dat vorige keer ook en werdt gewoon ongi, dus dat hoeft niet veel te zeggen, heb ook van die opvliegers, rode konen hahah, en natuurlijk dat haar, weer gister gewassen en weer vandaag al vet.:(

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @hier nog geen ongi wel een fikse migraineaanval dus ik ga bij deze ook naar me bedje toe
    truste meiden slaap ze lekker alvast

9. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Malle wij hebben ongeveer gelijk onze NOD of testdag, spannend! (al loopt mn banner niet gelijk met mn telefoonapp, die zegt nl donderdag de 17e en volgend mij klopt dat meer)

Divaman vroeg net nog uit het niets heel lief wanneer ik weer ongesteld zou moeten worden. Hij is er toch ook best mee bezig, terwijl hij voorheen altijd een beetje onwennig deed over de 'vrouwenongemakken'. Maarja, nu hoort het allemaal bij de wens om een kindje samen te krijgen natuurlijk! :)
    Lijkt me toch voor een man best lastig dat je er opzich niet veel merkt van de cyclus en na het afleveren van de zaadjes maar af moet wachten tot de vrouw met nieuws komt zeg maar. Aan de andere kant hebben ze het ook wel makkelijk want ik denk dat ze er niet zo dagelijks mee bezig zijn als wij (ovu testjes, afscheiding, temperaturen, 'voel ik iets?') en ze hoeven die stomme ongesteldheid niet mee te maken hihihi.

Nou, ik ga eens even een relaxavondje houden (ohja en de was ophangen...)! Kom later weer even bijlezen :D

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz
    Hahaha, zwanger kraanwater??! ;) LOL

@ Mallle
    Ik ben ook echt heel benieuwd of jij zaterdag positief zult testen. Ik duim vast voor je. :D

@ Lennyt
    Ah vervelend zeg!! Hopelijk kun je een beetje slapen en is het morgen weggezakt.

@ Divatje
    Wat lief zeg!! Ja, wij vrouwen zijn er natuurlijk veel meer mee bezig, zoals je al zegt. Maar onze mannen hopen natuurlijk ook dat het snel raak is. :)
    Geniet van je welverdiende verwenavondje. :)

11. tulip

tulip Niet meer actief

pindarella, lekker genieten joh, van je aquarium. Tis dat ik nog niet eens een goudvis in leven kan houden, maar het lijkt mij heerlijk rustgevend.

saz, ja kan mij voorstellen dat het voor jou echt niet grappig is. Als je er idd zo mee zit, is het wel ernstig ja.
    Ik hoop jouw record ook niet te halen, zit nu op dag 71 dus kom wel in de buurt. Ik heb gewoon het gevoel dat ik nooit van mn leven meer ongesteld wordt...

iloiza, zoeken joh!;)

mallle, ik heb het ook hoor. Op dinsdag alleen weinig tijd zoals jullie zien, want dan heb ik mn oppaskindje.
    Enne.. nog even wachten met testen he;)

divatje, voor jou dus ook weer spannend.

misslittle, je hebt een mooie cyclus zeg!!

Zo ik ben weer afgepeigerd na een dagje go zijn;)

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Tulip
    Haha ja, ik ben bezig onze zolder op te ruimen, want dat moet straks de nieuwe babykamer worden en hij moet nog verbouwd worden, dus eerst ben ik wel even zoet met leeghalen. ;)
    Maar ik kom die map vast ergens tegen. :D

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Het is RUSTIG hier....................................................!! ;)

14. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ik ben er wel hoor :D

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoor jij niet lekker in bad te zitten? Of onder de zonnebank te liggen? ;)

16. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @malle heb gelijk daar ff ovulatietesten besteld, wil ze toch eens proberen deze maand. Thnx voor de tip!

17. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Haha! Ik heb al lekker even onder de zonnebank gelegen en een gezichtsmaskertje op gehad!

Mn banner is trouwens ook echt anders als de calculator op deze site! Ga em denk ik maar veranderen want zo raak ik in de war :D

Heb trouwens gekke kleine bultjes op mn tepels, soort talgbultjes ofzo? Nooit gehad, maar zegt niks, want voor mn eerste menstruatie had ik echt super gevoelige borsten (werd er 's nachts wakker van) en was het ook niks!

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Lekker zeg; ik heb net lekker gescrubd, gedoucht (toch maar weer geen bad - ik had geen zin om alle badspeeltjes van mijn zoontjes op te ruimen ;)) en mezelf ingesmeerd met mijn nieuwe Mango Butter proefverpakking. :)

19. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Heyy Dames,

Zo net nog even een paar nagels gezet en wil nu snel naar bed want voel dat er hoofdpijn op komt zetten, maar kon het niet laten om eerst nog even hier te kijken:)

@tulip ja ik wacht nog even... maar het is zo spannend:$ hahah !!!

@daantje Your welcome!:p

@divatje jij wij zitten heel dichtbij elkaar, wanneer wil jij gaan testen? Enn uuhh meer bultjes om tepels is toch ook een symptoom van zwangerschap??:(

Nou dames ik ga nou gauw liggen.

Ik zeg slaap lekker en TOT MORGEN;)

20. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Tot morgen!! ;) (We zijn een stelletje verslaafden met z'n allen).

Bultjes om tepels ken ik niet als zwangerschapssymptoom (maar ik zeg niet dat het niet zou kunnen)...
    Wel kan de tepel donkerder en groter worden, al voor NOD.

Deel Deze Pagina