Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by fanny1980, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Goedemorgen,

Even snel hoi en werk ze iedereen zeggen!!
    Net mijn logeetje naar school gestuurd :p.. haha en ik draai me zo
    Nog een keer om!
    Vandaag naar de tandarts en nog weer even naar de stad.. de laarzen halen die flink zijn afgeprijsd!

Daarna ben ik hier weer!

2. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    ooeee laarzen die zijn afgesprijst, daar ben ik ook fan van hahah, ik zit nu weer even stiekem op werk, stoute ik:)

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, zit nu op 11 DPO vorige keer werdt ik ongi met 10 DPO.

Spannend!!

Werkse iedereen of shopse of bank hangse of opruimse of schoonmaakse hahah LOL ben ik een melige bui!!

3. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Ik móet alles, shoppen, schoonmaken, wassen! En bankhangen, Oja hond uitlaten ook nog!!

4. pindarella86

pindarella86 Actief lid

Sep 3, 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Jij boefje :p....

5. tulip

tulip Niet meer actief

Morgen meiden!

Iloiza, ik houd mij aanbevolen. Gelukkig al wat voorraad uit werk en stages hier;)

Divatje, klinkt goed!

Pindarella, je hebt het allemaal druk vandaag... Kom je laarzen nog maar ff showen.

@hier, zo op visite bij mn zusje die is aan dr teen geopereerd en dan als mare op bed ligt ff relaxen. Vanmiddag nog wat boodschappen. Even bij de hema wat schoencadeautjes en lekkers inslaan...

6. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Wb die bultjes, geen idee! ze zijn ook wel wat steviger/groter zeg maar en in mn tepels (ja klink gek, kan het moeilijk omschrijven haha) kriebelt het regelmatig. Maarja, wat ik al zei, heb al eerder dagenlang onwijs gevoelige harde tepels gehad een week voor de ongesteldheid en dan was er ook niks van een zwangerschap te bespeuren, dus ik wacht mooi af! ;)
    Ik moet volgende week woensdag of donderdag echt wel ongesteld zijn als ik er van uit ga dat het weer een cyclus van 27-28 dagen is (vorige menstruatie startte rond 20.00 uur op donderdag 20 oktober en eigenlijk direct ook helder bloed). Ik wil daarvoor eigenlijk niet testen, dus wacht die dagen af en daarna eventueel pas testen als ik dan niet ongesteld ben geworden.

Oh, winkelen, dat wil ik ook! Heb echt alleen nog maar afgedragen kleding ondertussen. Moet dus echt weer eens mn kast opruimen en dan een nieuwe lading erin :D

7. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

Sep 1, 2011
    348
    143
    43
    @ Divatje Ik hoop voor je dat het een zwangerschapsteken voor je is.
    Sinds ik ben gestopt met de pil heb ik ook allemaal bultjes gekregen en mijn aders lopen recht door mijn tepel dus ik dacht jeeejj het is zo ver maar helaas.
    Het is nu bij mij al 3 maanden zo dus helaas, maar ik hoop dat het voor jou wel iets positief is :)

@ Malle Ik ben ook op me werk stiekem aan het inloggen, het is echt erg het lijkt wel een verslaving :p

8. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

Sep 1, 2011
    348
    143
    43
    @ Divatje ik zie trouwens dat jij 1 dag voor loopt op mij :)
    Ik moet als het goed is donderdag 17 november ongi worden.

@ Hier bij mij zijn er nog geen kwaaltjes of opvallende dingentjes te bekennen dus ik denk dat ik weer door kan naar de volgende ronde.

9. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    owww ssb, divatje en ik allemaal de zelfde tijd. Nou spannend hoor!!! Dan hebben we een dinsdag een woensdag en een donderdag dat we ongi moeten worden.

@ssb ja erg he!! Ik zit nu weer:)

10. Divatje

Divatje Bekend lid

Aug 22, 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Nou daarom hecht ik er niet teveel waarde aan... je kunt er toch niks van zeggen.
    Gewoon afwachten en anders vol goede moed de nieuwe periode in!

Wel leuk dat we hier met een paar rond de zelfde dag(en) de NOD hebben! Spannend!

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pindarella
    Je had toch net nieuwe laarzen??! ;) Moet je nu alweer laarzen kopen?? :p
    Ik had mijn laarzen (die beige van Zalando) vorige week thuis gekregen maar de kleur week nogal af van het plaatje. Op het plaatje waren ze een beetje grijs/bruin/beige, maar deze waren echt zandkleurig/beige, dus ik had niet echt iets dat erbij paste. Kleur viel me toch wel tegen, dus ik heb ze terug gestuurd.
    Ik wou dan toch de bruine bestellen, maar toen zag ik dat de grijze weer leverbaar zijn (die ik in eerste instantie graag wou!! :D) - dus nu heb ik deze besteld: seven seconds Moonboots/Snowboots - Grijs - Zalando.nl

@ Mallle
    Spannend zeg, dat je nu al op 11DPO zit, terwijl je in je vorige ronde toen al ongi was... :D
    Ik hoop voor je dat het raak is!!

@ Tulip
    Wat voor werk/stage doe/deed je? Ben je juf??
    Mijn map dateert ook nog van mijn opleiding en stages. Ik heb gestudeerd voor juf in het basisonderwijs, maar helaas is het hier in de omgeving heel erg moeilijk voor mij om daar werk in te vinden en de concurrentie is moordend... :(

@ Divatje
    Het klinkt heel positief, maar helaas weten we hier allemaal dat al dat soort 'tekenen' helemaal niets hoeven te betekenen... Het blijft afwachten, maar ik zal voor je duimen dat het raak is!!

@ SuperStarDebs
    Ik duim ook voor jou hoor, meid. Ook al heb je nog totaal geen kwaaltjes; sommige vrouwen voelen er helemaal niets van dat ze zwanger zijn. Zolang je nog niet ongi bent, kan het alle kanten nog op...

@ Tegelijk cyclus/NOD
    Ik loop bijna gelijk aan LittleAngel (Waar ben je eigenlijk, LittleAngel??). Ik ben benieuwd of jij je eisprong al hebt gevonden. Ik denk dat die van mij binnen een paar dagen moet zijn...

Vandaag was mijn ovutest nog steeds negatief, maar mijn cervix gaat al open staan en mijn cervixslijm wordt al 'vruchtbaar slijm'... Dan zou ik toch echt morgen wel positief moeten testen, denk ik??? Of zou ik nu weer een 'fake eisprong' hebben, net als in mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil...? Ik hoop het niet. :(

12. tulip

tulip Niet meer actief

niet te veel zp'en op het werk he meiden: foei!;)

iloiza, ik werkte tot 1 oktober op een kdv. Ben nu thuis en werk 2 dagen als gastouder.

13. miss little

Aug 30, 2011
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Weer heb ik even advies nodig. Ik dacht een mooie cyclus te hebben:(

Ik werd 13 oktober ongesteld. Dit duurde 5/6 dagen (lichte dag)
    Ik ging uit van een cyclus van 28 dagen, dus zou ik vandaag opnieuw ongesteld moeten worden.

Nu kreeg ik gister bloedverlies, van ongeveer 13:30 tot 20:00. Niet dat ik vloeide, maar gewoon tijdens afvegen. Inmiddels, geen spoor bloedverlies meer te ontdekken, maar ik voel mij ook niet fit. Wel slijm enzo.

Ik dacht dat ik wist waar ik aan toe was, en had mij al ingesteld op de nieuwe ronde, en nieuwe cyclus etc. Heb vandaag de ovu-testen binnen gekregen. Dus helemaal klaar voor de nieuwe ronde;)

Maar ja, wat moet ik hiermee. Is dit wel een menstruatie? Kan ik nog steeds zwanger zijn?

Ik ben een beetje down, want weet niet meer waar ik aan toe ben.

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ Tulip
    Ah ja, op een kdv knutsel je natuurlijk ook veel. :D

@ Miss Little
    Och meis, wat vervelend dat je je zo down voelt. Ik kan me voorstellen dat je even niet meer weet waar je aan toe bent. De kans dat je toch zwanger bent is er wel, het kan innestelingsbloed zijn geweest - maar het kan ook echt gewoon je ongi zijn...
    Ik had ook een heel rare ongi, waar ik ineens minder bloedverlies had en zelfs anderhalve dag helemaal niet meer, en daarna toch nog licht bloedverlies. Het bleek achteraf toch mijn ongi te zijn geweest, al was het wel een vreemde ongi.
    Ik ben bang dat afwachten de enige optie is. Misschien komt het bloedverlies nog terug, zoals bij mij ook het geval was. Als je over twee/drie dagen nog steeds geen bloedverlies meer hebt gehad, zou ik toch een test doen, om te kijken of je niet tóch zwanger bent.
    Die zws-test zou je ook nu kunnen doen, maar omdat je toch al wat bloedverlies hebt gehad, zou ik nog even wachten en proberen niet te veel te hopen. Het is heel vervelend, maar ik denk dat je weinig anders kunt doen...

15. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

Aug 28, 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Ben er nog hoor! Er druk met werken (zit nu op dag 3 en moet er nog 3.)pony is ook niet helemaal fit, hondje is een beetje zieknies en bij mezelf zit het er ook.een beetje.tegenaan. Dus heb het super druk maar heb er eigenlijk geen.tijd voor en energie voor, handig.. Nog geen ei gevoeld, zou volgens mij volgende week moeten gebeuren. Ga proberen vanavond te reageren zit nu op mn mobiel, en dat werkt niet echt..

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hier ff snel berichtje van mb telefoon. Zit nog op mn werk, wachten. Is straks van half 3 tot 5 uur een training over leesproblemen bij kinderen. Dus, enthousiast als ik ben, ga ik anderhalf uur wachten om vrijwillig daar bij te zitten. Reageer vanavond uitgebreid vanaf de laptop!

17. tulip

tulip Niet meer actief

nou suc6 saz, je bent iig gemotiveerd;)

iloiza, ja soms doen we niet anders.

misslittle, he vervelend die onzekerheid. Ik verwacht dat het idd ook nog wel terugkomt. Ik hoor van meer mensen dat ze van te voren nog wat verliezen. Anders over een dag of 3 toch maar een testje doen??

18. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    hahah er komen er steeds meer onder werk of iets anders even hier spieken, allemaal verslaafde.

@Miss little, ik kan je hier geen advies in geven, heb er totaal geen ervaring mee ik heb het net andesom gehad, eerst ongi toen 3 dagen niks toen 1 dagje weer beetje bloed bij afvegen. Ik zou het ook gewoon nog even afwachten.

@littleangel, was is loos met je pony? Misschien last van het weer, die van mij heeft dat ook, het is natuurlijk nog veel te warm voor deze tijd van het jaar, die vacht weet niet wat het moet, ik ga die van mij einde van de week voor de helft scheren, het is gewoon te zielig, zo snel ze gaan zweten, bij die van mij drupt het zweet er dan af.

@iloiza, ik hoop dat je je ei gauw vind dan kan je ook weer lekker aan de slag en in de zenuwen zitten:)

@saz suc6!!!

@hier nog steeds af en toe pijnlijk gevoel in onderbuik, beetje opgeblazen gevoel, misschien zit er toch wat aan te komen, we zien het wel.

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ LittleAngel
    Wat sneu, jij en je diertjes allemaal niet fit?? :( Doe maar rustig aan.

@ Saz
    Goed bezig!! :cool:

@ Mallle
    Tja, het blijft toch afwachten...
    Hihi, ik zit graag in de zenuwen. ;)

Ik heb net weer drie sollicitaties de deur uit gedaan. Ben benieuwd...

20. Mallle

Mallle Bekend lid

Sep 15, 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ow ja dat is ook altijd spannend, zeker in deze tijd!! suc6! hoop dat je snel bericht krijgt.

Share This Page