Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

iloiza, hopelijk kom je er ergens tussen, of mag je iig op gesprek komen ofzo.

2. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Dag dames..

Heb echt geen donder uitgevoerd, ja ben een beetje wasjes aan het draaien..
    Pindaprins mag vrijdag maar flink aan het werk..haha..
    vrijdag word eindelijk de slaapbank opgehaald.. zijn we daar eindelijk van af.. kan pindaprins zo snel mogelijk daar ook een ander vloertje in leggen.. en dan lijkt het steeds meer op een huis. het is zooo chaotisch hier.. wil het gewoon allemaal opgeruimd hebben en op orde..
    Alle puntjes op de i.. beneden is prima.. alleen boven.. pffff.. word tijd voor orde!!!!! nesteldrang..(alweer)

@laarzen
    ik hou van winkelen.. laarzen heb ik toch niet gekocht.. het was niet dezelfde model, wel van hetzelfde merk.. hier zat een andere zool onder.. zo'n slappe.. dat hoef ik niet.. hehe.. wel een ander mooi paar gevonden.. die ga ik over 2 wekenn halen.. hihi..

die link van jou.. lijken ze niet grijs.. ze lijken meer wittig..
    Ze blijven super leuk..!! lucky youu... ook maar eens even op zalando kijken..

@iloiza
    ik hoop dat het eindelijk een keer wat mag zijn en dat je uitgenodigd word!!
    Zal mooi zijn toch..:D..

Heb spotify gedownload.. wat heerlijk zeg.. alle muziek bij de hand.. je kan het zo gek niet bedenken ze hebben het!!! heeerlijk.. haha

3. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @little angel
    jeetje ziekenboeg bij jullie zeg!!! gauw beter worden allemaaal!!!

4. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    fijne avond meiden, ik ga zo vergaderen.. over ons meisjes aspiranten softbalteam.. :d..
    geen zin in.. maar zo gaat de avond wel sneller..

Morgen komt me mannetje eindelijk weer thuis en als het goed is hoeft hij dan niet meer weg... (JOEPPIEE!!!)
    vrijdag heeft hij gesprek of zijn contract word verlengd.. (duim voor ons)

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Bedankt meiden, maar eerlijk gezegd ga ik er nu al van uit dat ik het niet word...
    Al mijn sollicitaties de laatste tijd zijn op niets uitgelopen. Vaak meteen een afwijzing en soms hoor ik helemaal niets. Ik heb in de afgelopen maanden één keer op gesprek mogen komen, maar ik was net díe dag verhinderd en toen heb ik geen nieuwe kans meer gekregen. :(
    Ik hoop heel erg dat er nu wél eens iets concreets uit komt, maar ik ga er niet echt van uit.

@ Pindarella
    Ja klopt, die laarzen lijken meer wit/grijs dan echt grijs, maar de beige laarzen waren ook heel anders van kleur dan op het plaatje. Ik ben benieuwd hoe de kleur van deze grijze in het echt zal zijn - ik hoop ongeveer net als op het plaatje, want die kleur vind ik heel mooi! ;)
    Ik zal duimen voor E zijn contract. :)

6. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    grrrr balen zeg!!!!
    En invallen is ook geen optie??

Thnks voor het duimen.. :)..

7. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    btw.. iedereen heeft meisjes voor me gependeld.. :p.. hahaha, 3 maal scheepsrecht.. ;)

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Tulip, ja, je blog is echt leuk! Vind 't jammer dat m'n meiske nog te klein is om echt te knutselen, vind zulke dingen echt leuk om te doen met een kleine!

@ Divatje, spannend meis, nog een paar dagen en dan kun je testen!

@ SSD, ja, ZP is echt een verslaving hoor ;). Zijn hier zoveel meiden die tig keer per dag even dingen checken enzo, hier niet anders. Niet echt goed, want je bent veel meer bezig met het hele zwanger-worden gebeuren dan anders (denk ik), maar tis gewoon zo gezellig!

@ Iloiza, fijn dat die grijze nu wel weer te krijgen waren! Hopelijk zijn die qua kleur wel mooi!
    En hoezo een fake eisprong net als in je eerste cyclus? Omdat je toen meerdere keren dacht te voelen dat je je eisprong had? Want de vorige ronde had je toch gewoon posi ovutesten en een eisprong enzo?
    En waar ben je voor aan 't solliciteren? Basisscholen? Wel balen hoor, dat je meestal niet eens uitgenodigd wordt! Hopelijk krijg je snel een keer leuk bericht, gun het je echt! Had trouwens 't idee dat het je goed bevalt om full-time mama te zijn? Maar als je iedere keer een afwijzing krijgt, wordt het wel steeds moeilijker om positief te blijven.

@ Miss Little, ook onwijs spannend zeg! Zou denk ik ook gewoon een dag of 2-3 afwachten (hoe moeilijk ook), en dan misschien een testje wagen als er nog geen bloed weer is geweest.

@ Pindarella, haha, beetje shopverslaafd? ;). Tja, een dagje niet zoveel doen is ook wel lekker hoor, geniet er van!

@ Hier, was een interessante training! Ging over de invloed van lezen op de taal- en algemene ontwikkeling, en manieren om dit te stimuleren bij leerlingen. Was echt wel nuttig, vooral voor de talen ook. De wiskunde docenten enzo hadden er iets minder aan, maargoed.
    Ben nu in ieder geval weer lekker moe, eerst 4 uur les, dan 1,5 uur wachten, 2 uur training en half uur naar huis rijden. Eenmaal thuis ff spelen met M, eten koken, eten. L is M nu naar bed aan het brengen, dus ik hang lekker languit op de bank, Topchef te kijken :p.
    Ovutestjes zijn binnen, dus nog ff kijken wanneer ik begin met testen. Staat in de gebruiksaanwijzing dat je vanaf dag 6 moet testen, maar denk dat ik over 3-4 dagen voor 't eerst een test doe (CD 10-11), zonde om zover van te voren al te beginnen.

En nu, nu ga ik L vragen of ie lekkere witte warme chocolademelk voor me wil maken (heb zo'n 2,5kg zak witte chocolate chips in de kast staan :D), MET slagroom natuurlijk. Zo ff kijken wat er vanavond op de buis komt, en vanavond lekker vroeg op bed (over een uur of 2)!

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pindarella
    Invallen heb ik een tijdlang niet als optie gezien, omdat ik het niet echt zag zitten om zo zonder enige regelmaat van huis te zijn (ivm de jongens, zeker toen Niek nog zo klein was). Daarnaast is het voor mij ook niet haalbaar om om 8 uur op school te zijn, als ik om kwart over 7/half 8 zou worden gebeld. Als het alleen om mezelf ging had ik dat misschien kunnen redden, maar ik kan niet mezelf én twee kleine jongens startklaar maken, ze bij de oppas afzetten en dan nog op tijd op school zijn (laat staan me te kunnen voorbereiden).
    Nu Niek wat groter is, zit ik wel over invallen na te denken - maar liever wat meer vastigheid als het even zou kunnen. ;) En dat hoeft van mij niet per sé in het onderwijs te zijn. Ik vind veel prima.

@ Saz
    Die 'fake eisprong' van mij was in mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil, dus de "ronde" zonder ovutesten, toen we er nog niet voor gingen. Ik heb toen verschillende keren iets gevoeld, wat niet mijn eisprong bleek te zijn - maar één keertje voelde ik pijn zoals ik dat ook bij mijn eisprong voel én had ik vruchtbaar slijm én temperatuurstijging. Alleen die temp zakte daarna ook weer, vandaar 'fake eisprong'. Alle tekenen waren er, maar het was er toch geen... ;) Tien dagen daarna had ik wél mijn echte eisprong. :)
    Vorige ronde had ik gelukkig wel een gewone eisprong incl. posi ovutesten, dus ik hoop dat dat deze ronde ook weer gewoon zo is.
    Oh ja, het bevalt me prima om fulltime mama te zijn hoor!! :D Dat ik toch op zoek ben naar een parttime baan is meer om het geld. We redden ons prima met onze inkomsten, maar echt veel geld om te sparen blijft er niet over. We willen graag de zolder verbouwen voor de nieuwe babykamer, maar we zouden ook wel graag een nieuwe keuken willen, we willen wel graag een nieuwe vloer en de lange muur in onze woonkamer een andere kleur verven. Niek heeft over een tijdje ook een groot bed nodig en dan willen we zijn kamer ook omtoveren tot een Cars-kamer, net zoals Dyon heeft. O ja, en vakanties/leuke dagjes weg willen we ook blijven doen. ;)
    Alles wat ik meer ga verdienen, is extra. Daarvan kunnen we sparen voor de dingen die we nog willen veranderen in huis, of leuke vakanties of dagjes weg van betalen.
    En daarbij is het voor mij ook wel lekker om eens níet thuis te zijn, maar om even iets anders aan m'n hoofd te hebben. Soms heb ik dat nodig - maar dat is de minst voorname reden dat ik werk zoek.

10. tulip

tulip Niet meer actief

saz, dank je. Ik heb ook nog wel ideetjes voor baby's en dreumesen hoor.
    Fijn dat de training zo interessant was, dan ben je er iig niet voor niks.

iloiza, ik zal veel positieve energie jouw kant op sturen.

Ik wil 1 van jullie ook even om een gunst vragen. Met een paar mensen hebben wij een cluppie bij de clubs. Er is echter iemand die heel persoonlijke dingen bespreekt waarvan ze wil dat die niet door (bepaalde) forumleden gelezen wordt. Maar wij zijn er niet helemaal zeker van dat het echt besloten is en de mods willen ook niet echt duidelijk antwoord geven. Zou iemand even naar de club willen gaan om te kijken wat jullie allemaal kunnen zien??

Hij staat bovenin bij clubs, dus i.p.v. op forum druk je op clubs. Dan staat hij rechts bij de clubs. De bubbelclub heet het.

alvast bedankt.

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Tulip
    Da's lief van je!! :)

Ik ben even voor jou naar de bubbelclub gegaan. Ik kan zien wie er lid zijn, maar ik kan verder niets lezen.
    Ik krijg dit bericht te zien: Je moet lid van deze club zijn om de inhoud te kunnen bekijken
    Wat er door jullie besproken word daar, blijft alleen zichtbaar voor de leden van de club. Daar kan verder geen forummer bij, tenzij ze ook lid worden. :)

12. tulip

tulip Niet meer actief

oke super, dan kan ik iemand gerust stellen.

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @ tulip, nee er valt idd niks te zien!

Nou dames ik ga maar weer is naar bed, heb de hele avond zitten hobbyen op nagels, experimenteren en dingen uitproberen, ging niet echt lukken hahah. Afleiding van het denken aan testen :)

Truste tot morgen.

14. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Oke of ik moet minder gaan werken, of jullie moeten minder kletsen haha omg, heb 3 dagen niks geschreven en jullie zijn alweer 10 pagina's verder!! Gaat hard zo haha

@ Lenny - spannend dat je misselijk bent! (nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.. haha) Fijn dat je antibiotica hebt gehad! Gaat het inmiddels beter met je blaas ontsteking? Zou je mij misschien ook willen pendelen?

@ Superstar - helaas klussen we veelste weinig.. M'n vriend wil er niet zoveel druk achter zetten, en wel zien wanneer het gebeurd... Met als resulaat dat we het pas 1x hebben gedaan! Echt niet blij mee :p Hoopte juist m'n ouders met kerst een leuke verassing te geven.. Dus nou ja, ga maar heel "spontaan" rond m'n ei klussen stiekem hihi

@ Tullip - nou die sneeuw mag nog wel even weg blijven.. Vind het prachtig om te zien, en ook echt wel leuk, maar niet als je de weg op moet :p En aangezien ik elke dag over een dood enge smalle weg moet naar m'n pony toe. Brr.. Heel wat afgezweet vorig jaar!

@ Cvo - dat is wel balen.. Maar je lichaam kan je voor de gek houden! Sommige vrouwen merken juist niks als ze zwanger zijn. Je hebt op tlc zelfs een programma erover :p Vrouwen die ineens bevallen en niet eens wisten dat ze zwanger waren! Lijkt me echt bizar!

@ MissLittle- nee helaas.. En dat wachten is zooo vervelend! Lees net dat je ongi bent geworden.. Balen meid! Volgende ronde beter! halve dag ongi is wel vreemd idd.. Misschien toch een testje wagen?

@ Malle - apart zeg! Die klodders had ik ook zo'n last van.. Echt smerig! Helaas wel een nega test toen.. Klinkt idd als een cyclus van 28 dagen! ja het weer idd.. Die van mij is al geschoren (stond in september al met dikke wintervacht) maar hij heeft ook rhino gehad dit jaar (en er ook nog koliek bij gehad) dus merk nu goed dat hij wat meer moeite heeft met de temp. verschillen enzo. Voer hem ook al een tijdje extra vitamines bij, en dat werkt wel goed. Maar had vd week mestonderzoek laten doen, en nu blijkt hij dus ook nog bloedwormen te hebben! Wormenkuur net binnen gehad, dus er morgen maar gelijk in doen. Hij is niet echt ziek gelukkig, maar zit gewoon net niet lekker in z'n vel. Arme pony.. En dan zeggen ze dat shetjes nooit wat hebben :p Nou de mijne heeft al veeeeel gehad!

@ Iloiza - hihi dat zou wel leuk zijn idd! Dikke knuf voor jou meid.. Rot dagen horen er helaas bij, maar het blijft klote.. Soms lijkt alles tegen te zitten! Ja het is echt een ziekenboeg hier.. Tijd van het jaar denk haha

@ Divatje - leuk zeg zo'n marsepijnen taart! (en erg lekker)

@ Pindarella - haha geniet er lekker van! Nieuwe laarzen, altijd leuk! Ik duim heel hard voor jullie! Fijn dat hij niet meer weg hoeft!

@ Saz - jeetje dat is niet best dat je letterlijk ziek wordt van je stiefschoonloeder (grappig woord btw :p ) Kan je dan er niet beter voor kiezen om haar niet meer te zien? Neem aan dat je mannetje het wel zal begrijpen.. Dit is ook niet fijn!
    Idd belachelijk hoeveel prijs verschil er in die testen zitten! Vind ik met zwangerschaps testen ook, echt niet normaal!
    Hmm warme chocomel met slagroom, heerlijk!!

@ Divatje - heb hetzelfde haha alleen maar zin om te hangen en niksen. Winterdipje denk ik :p Mannen hebben het idd makkelijker dan vrouwen.. Heb ook besloten dat ik als ik zwanger ben me zwaar laat verwennen en vertroetelen door m'n mannetje, verdien ik dan wel vind ik haha

Zo volgens mij ben ik weer bij! He he.. :p
    Hier dus een flinke ziekenboeg. en ook nog eens mega druk! Ging vanochtend 6uur m'n bed uit, en was half 11 thuis.
    Zo gaat het de rest van de week helaas ben ik bang.. Heb nu nog 25uur werken voor de boeg *zucht* En heb er al 26 gehad! Maar zondag ga ik eindelijk naar de Ikea! (vorig keer ging t helaas niet door)

Verder op baby gebied weinig nieuws. Nogsteeds wat steekjes af en toe, haar is snel vet, en m'n voeten stinken ineens ontzettend? Heel vreemd.. Helaas pas 1x geklust, en ben nog niet eens rond m'n ei, dus geen idee waar het door komt haha

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @LittleAngel22 ja tuurlijk als je me heel ven je gegevens in een pb stuurtje komt dat in orde
    nou ik ben bang dat de antibiotica kuur niet aanslaat
    heb nu nog voor twee dagen over en merk niet echt verschil helaas :(

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    even een heel andere vraag tussendoor
    mag officieel niet maar jullie reageren sneller ;)
    heb een cabino kinderwagen gekocht tijdje geleden 3 delig en vraag me nog steeds af ofdat een goeie is of niet :(
    heb hem nog niet nodig gehad natuurlijk dus heb er nog geen gebruik van kunnen maken
    hmppfff
    weet dat ik er vroeg mee ben maar wou het gewoon bijna helemaal compleet klaar hebben

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Lennyt, tegenwoordig zijn alle kinderwagens die je kunt kopen goedgekeurd enzo hoor! Het is puur afhankelijk van je smaak, wat je er mee wilt doen (strand/bos is natuurlijk ander terrein dan in de stad). Het gaat er vooral om dat jij en je partner er goed achter kunnen lopen, dat ie op de goede hoogtes verstelbaar is, en dat ie aan jullie eisen voldoet! Qua veiligheid is het allemaal goed, maar vooral uiterlijk/merknaam betaal je flink voor.

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @ lennyt, ik heb nog geen ervaringen met kinderwagens, hoop dat wel snel te krijgen.

@littleangel, ja je loopt zo achter hier, je moet het goed bij houden hahah, ach arme pony, dan heeft hij idd al wat te voorduren gehad, extra vitamine is dan altijd wel fijn ja, en misschien als die wormen weg zijn gaat het misschien wel wat beter, ik heb die van mij ook pas getest die had lichte vorm besmetting, gelukkig nog geen reden om te enten. En dat shetjes alles kunnen hebben is onzin vind ik ook, het is ook gewoon een diertje, net zo goed als de grotere paarden. Sterkte ermee!!!

Hier nog steeds niet ongi, zit nu op 12 DPO!!!!!

19. tulip

tulip Niet meer actief

Mallle, o ben je daar handig in, lijkt mij zo' n gepruts op die nagels, maae sommigen maken,hele kunstwerken.

Lennyt, ik ken hem niet, maar wat saz al zegt, alles wat je daarvan kunt kopen moet goed gekeurd zijn. Ik heb zelf een mutsy 4 rider en ben er helemaal blij mee.

Little angel, haha ik snap het hoor. Ik ben in de luxe dat ik de deur nier per se uit hoef.

Wij gaan saampjes naar intratuin zo, even leuke foto' s maken en ijsbeertjes kijken.

20. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    @Littleangel: sterkte met je pony. Lastig is dat als ze echt lopen te kwakkelen he? een van onze pony's heeft een paar jaar terug een aardige wormbesmetting gehad, arme pony werd echt onwijs mager (dacht eerst dat het gewoon was doordat ik veel lange afstanden trainde voor wedstrijden). Is er wel weer goed bovenop gekomen hoor.

@tulip: ijsbeertjes bij de intratuin?

Hebben jullie al wat gezien van de zorgverzekeringspremies? Wat een bedragen weer zeg! We hadden het er samen over gisteravond. Ik vind de bedragen eigenlijk te gek worden (met aanvullend), zoveel gebruik maak ik er niet van... Maarja, komend jaar is het toch wel belangrijk om echt een goede verzekering te hebben. Als alle premies bekend zijn ga ik er eens even goed voor zitten om te vergelijken, want heb nu toch wel andere eisen als voorheen ;)

Deel Deze Pagina