Haha ja sorry, was een beetje lomp van me. Maar mensen hebben (hier) zó snel een oordeel. Ik moet me daar vooral niet druk om gaan maken, anders verdoe ik echt mijn tijd...
bij mare hebben we ook heel lang niks gezegd, maar op een gegeven moment waren er wel een tijd al vragen of wij ook niet eens een kleine wilden, omdat we toen al een jaar bezig waren hebben we het wel aan een aantal mensen vertelt omdat ik het heel vervelend vond dat het gevvraagd werd terwijl het niet lukte. vanaf dat ze een maand of 5/6 is krijgen we continue de vraag of we geen tweede willen, je zou toch denken dat mensen nu wel beter weten. het is geen naaste familie ofzo hoor. Maar nu weet alleen mn beste vriendin het. Ik wist het ook toen zij zwanger wilde worden van haar kindjes.
Ik ben vandaag begonnen met ovulatie-testen. Zit nu op dag 11 en ga nu elke dag testen tot ik mijn ei heb. hopelijk vinden we hem snel en kunnen we gericht aan t klussen
Succes! Ik vind het alleen al fijn om een beetje te weten wanneer ik ongi moet worden. Wb het klussen doen we dat eigenlijk toch om de dag Ik was van plan om even schoon te gaan maken vanavond (vriend is trainen), maar heb nog niks gedaan en was het ook niet meer van plan Moe, dus lig lekker op de bank te surfen (lees: me suf te lezen over kwaaljes, niet dat ik er iets mee kan, want het kan toch alle kanten op gaan!)
daagg dames, Hoe gaat het vandaag.. weer een hoop gekletst zeg.. Pindaprins zou vandaag thuis komen, maar omdat het zo mistig is, vliegen er geen choppers naar Den helder.. BoeeeHoeeeHoeee.. niet leuk... ik had me er zo op verheugd.. mis hem zo erg!! morgen gaat hij naar de huldeging van het nederlands honkbalteam en ga ik sushi eten met me sushi vriendinnetje .. we zien elkaar pas s avonds laat.. zondag verjaardag van me neefje hij word 15 nov alweer 3.. gaat echt hard joh.. het lieve bijdehante rooie jongetje. ben echt dol op hem.. praat als een malle .. zooo schaatttig.. hihi.. gaat morgen voor het eerst bewust St Maarten lopen.. morgen gaan ze op school ook St Maarten lopen... leuk leuk, maar wat een geregel zeg.. jeetje.. @sazz ik ben harstikke shop verslaafd.... ik hou van winkelen en mooie kleren.. mag dan wel stevig wezen, maar ik wil er wel altijd leuk uit zien.. dat lijdt af .. hahaha.. Was je hot white Coco lekker? Hihi.. @iloiza nee dat is indd geen doen!! Haast haast haast.. probeer maar iets vastigs te krijgen in deze tijd.. pfff moeilijk hoor.. ik heb ook nog steeds een jaar contract, hierna mag ik nog 1 jaar contract en dan lig ik er ook uit aangezien ze op onze cluster flink aan het bezuinigen zijn!! Hihi wat extra geld is nooit verkeerd natuurlijk.. het is toch ook belangrijker wat jullie vinden en niet wat zij vind.. het gaat lekker om jou gezinnetje.. @kinderwagen, ook geen verstand van.. Maar vind de Stokke wel heel erg mooi.. vriend lief vind hem vreselijk.. helaas.. kinderwagen krijgen we van mijn ouders .. wil ze ook niet op de kosten jagen.. dus neem genoegen met een goede goedkopere!! Vind het al super lief dat ze die voor ons willen kopen! Weet wel dat ik geen bugaboo wil vind de bak veel te laag.. @divaatje het is sowieso belachelijk, ik zit bij de friesland en die is duur!!! Maar moet ik nu voor volgend jaar ook aanvragen voor kraamzorg etc ahahaha kwaaltjes daar hebben ze heel veel berichtjes over.. haha.. het kan alle kanten op gaan.. pfff.. @ssd blegh, zon baaldag.. vreselijk.. hopen dat het alleen gister was!! Ik weet niet of ik wegga bij dit forum.. het is wel heel erg gezellig hier en waarom zou je hier weggaan?? Ik denk dat ik op 2 forums ga mee praten.. wil ons clubbie toch ook niet in de steek laten!! @cvo ik heb het niet op facebook.. maar vind het super op de laptop.. hehehe.. Yeah klustijd!!! Hahaha.. @zonnebank, toen ik nog op de basisschool zat heb ik dat wel gedaan, wij gingen elke woensdag zwemmen met de klas en als er geen plek was, dan gingen we onder de zonnen hemel.. en me mama maar afvragen hoe het kwam dat we in de winter zo bruin werden.. hahahaha.. maar nope geen zonnebank voor mij.. heb het hele jaar door een kleurtje..:d.. (thanks daddy ) @pendels allemaal wel een meisje maar allemaal verschillend!! Zegt natuurlijk ook niets.. ben benieuwd wie er gelijk heeft.. hoop Lennny . hihi @vragen als iemand vraagt aan ons of er ook kinderen komen.. zeg ik altijd, ze zijn van harte welkom, wanneer dat weten we alleen nog niet de tijd zal dat leren!! Een politiek correct antwoord (noem ik dat ..) hahaha Beste vriendinnetjes weten het wel fam nog niet.. zus wel.. Ik drink en rook overigens ook niet.. af en toe drink ik wat.. bij mij valt dat niet op.. drink meer niet, dan wel.. heb er ook niet veel behoefte aan! Mijn schoonvader wil graag volgend jaar met zijn 9en op vakantie we zijn nu met zijn 7en.. haha.. of ik een 2ling of me schoonzusje moet er ook nog 1 maken.. haha vind het wel lief.. ze zien het wel zitten.. maar ook voor hun is het een verrassing..:d.
@daantje wij hebben het ook zo druk.. gaan het in idd geval wel proberen om de dag.. maar het moet wel leuk wezen!! in indd geval zo denkt lief er over!!
Weet ik, meis. Maar toen ik mijn eigen reactie in jouw quote zag staan (snap je me nog ), vond ik het er wel een beetje lomp uit zien. Haha. Pfff, ik ga slapen - ik val hier bijna van m'n stoel. Tot morgen!!!!!!!!!!!!!
@ Lenny - top dank je wel! Ga ik zo gelijk even doen! Balen zeg dat het niet echt wil werken.. En volgens mij zijn alle kinderwagens gewoon goed idd! @ Malle - Ja het is echt een pechvogel.. Zelfs iets simpels als een casteratie ging niet goed bij hem Beter dat je nog niet ongi bent! Wordt nu wel erg spannend zeg!! @ Tulip - dat is lekker zeg! Leuk intratuin! Ben echt gek op die winkel! Vooral met de kerstshow nu hihi @ Divatje - ja zeker weten. Zeker omdat Rhino terug kan komen in het najaar en voorjaar, dus ben extra oplettend. Hij is de vorige keer echt door het oog vd naald gekropen, ben bang dat dat een 2e keer niet meer gaat lukken.. Een verzorgpaardje van mij had het ook zo erg, werd ook zo mager enzo. Gelukkig was ik er bij m''n eige pony snel bij! Ja die premies zijn belachelijk.. en we betalen allemaal al zo veel! En ik had dit jaar pech met m'n tanden, een hoop bezoekjes gehad (nog nooit wat gehad, en afgelopen jaar alles ingehaald helaas..) inmiddels dus 700 euro aan rekeningen zelf moeten betalen, omdat ik over m'n max heen zat! En daar betaal je je dan elke maand scheel aan.. Te gek voor woorden! Ik krijg geen vragen van mensen of ik kinderen wil, want ik heb altijd gezegd dat ik het niet wou En ik ben "pas" 22, dus mensen verwachten het ook nog niet denk ik. @ SuperStar - zeker weten.. Ja met kerst lijkt me echt super, maar denk dat dat er voor mij ook niet in zit helaas. Ja laat hem nu een paar dagen "droog" staan hihi dan wil hij vanzelf weer klussen, en is het "spontaan" rond m'n eisprong! (A) Jeetje wat een pech had jij zeg! Kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee was Balen zeg dat je nog geen kwaaltjes heb.. Maar ja, je lichaam kan je echt goed voor de gek houden! Zag ik vorige maand wel, ik had zo ong. elk kwaaltje dat je je kon bedenken maar was niet zwanger @ Cvo - ja ik kan helaas echt niet op m'n werk stiekem gaan... Alleen via m'n mobiel (de computer staat nl helemaal achter, en ik ben overdag altijd alleen ) Had wel een stuk handiger geweest als ik tussendoor ook kon haha Al lees ik nu wel gewoon mee overdag. Van m'n voeten is idd heeeel vreemd. Noooit last van gehad! Maar het is echt vreselijk 2 pendels op november, spannend!! Hoop dat het klopt! @ Iloiza - haha ja dat "spontane" klussen komt goed hoor! Laat hem lekker een weekje wachten, dan wil hij vanzelf wel weer! (wat dan heeeel toevallig rond m'n ei is hihi) Ga echt geen hele maand weg gooien @ Pindarella - balen zeg dat hij nog niet terug is..
Hallo Dames, zit weer evenb op werk dus heb niet goed de tijd gehad om bij te lezen (sorry) Ik heb 1 avond er niet op gezeten en moet ook alweer 3 pagina's bij lezen, het gaat wel echt super snel hahah. @ hier Nog steeds geen ongi zit nu op 13DPO!! Nou ik ga gauw aan de slag, kom straks stiekem nog wel even spieken, want vanavond zit ik er niet op want dan zit ik weer voor de buis voor de VOH, Dat is ook zo verslavend!!
@ Pindarella Ik had er gelukkig maar 1 dag last van haha Ik wil ook niet weggaan van dit forum het is altijd gezellig hier , dus voor de zwangerschapspraatjes maar ff een ander forum op zoeken of gewoon allemaal tegelijk zwanger worden @ LittleAngel 22 Ja dat is een goed plan, maar niet te lang anders is het kwaliteit weer niet goed he haha . Het is wel een goed idee van je, ik vertelde mijn vriend niet wanneer mijn eisprong was en deed ook gewoon alsof het spontaan was, zo denken ze er ook niet teveel aan Elke maand had ik wel kwaaltjes en elke maand was het niet raak dus ik heb nu een gevoel van ik zie het wel. Gewoon afwachten of ik wel of niet ongesteld wordt want je maakt je zelf helemaal gek. @ Malle Spannend zeg ik hoop dat die weg blijft! Ik ben ook op me werk haha en moet ook alles ff snel lezen en beantwoorden anders krijgen ze hier argwaan
hier ook een voorzichtige gevoel dat ik ongi kramnpjes heb ik denk ook dat mijn ongi za of zondag komt. dus als ik na het weekend nog niet ongi ben dan ga ik testen maar eerder niet
@cvo1986 Oh wat vervelend meid , maar zolang er geen bloed is kan het nog alle kanten op. Ik duim voor je dat het niet door zet.
@ Tulip Dat lijkt me heel vervelend, als mensen steeds vragen of er nog geen kindje komt, terwijl het niet lukt... Hoelang zijn jullie bezig geweest voor je zwanger was van Mare?? @ Daantje Wij lopen ook bijna gelijk, ik ben 1 dag voor je aan. Ben benieuwd wanneer jij je ei vind, ik heb mijne nog niet gespot. Succes!! @ Pindarella Wat is er mis met de Bugaboo?! Wij hebben een Bugaboo en we zijn er erg tevreden over. De bak is iets lager dan bij veel andere wagens, maar de duwstang is hoog genoeg verstelbaar, zodat zowel kleine als lange mensen er goed achter kunnen lopen. Verder vind ik het heel fijn dat de Bugaboo een lekker lichte wagen is, waar je makkelijk mee kunt sturen door de zwenkwieltjes en dat hij makkelijk in te klappen is, ivm mijn linkerpols. Maargoed, ieder z'n ding natuurlijk. Als het zover is, zou ik gewoon lekker veel wagens 'uitproberen' in de winkel, en zo kijken welke het fijnst is voor jullie. Haha, ik wou net zeggen - jij hebt ook geen zonnebank nodig!! Ohw, balen dat jij er na je volgende contract waarschijnlijk ook uit ligt. Stomme bezuinigingen... je word er niet goed van. @ LittleAngel Haha ja, laat hem maar even lekker "droog staan" tot je er toevallig ineens veel zin in hebt zo rond je eisprong. @ Mallle Spannend zeg, hopelijk blijft je ongi weg!! Ik duim voor je - nog steeds. @ SuperStarDebs Haha, allemaal tegelijk zwanger worden zou mooi zijn - kunnen we dit hele topic in één keer verhuizen. Maar toch denk ik dat je al snel 'went' in een nieuw topic als je zwanger bent, want dan klets je daar met meiden die ongeveer even lang zwanger zijn als jij en dan kun je daar weer ervaringen over delen. @ cvo Ik hoop voor je dat de krampjes niets betekenen en dat je gewoon zwanger bent. Al die kwaaltjes kunnen zo op elkaar lijken, en ik had ook een soort krampjes voor mijn NOD toen ik zwanger was van de oudste. Ik duim voor je; geen bloed geeft nog steeds moed!! Hier vanmorgen alweer een negatieve ovutest, maar ik heb het idee dat die van gisteren en vandaag iets donkerder zijn dan die van de dagen ervoor (al mag ik met mijn digitale ovutests natuurlijk helemaal niet naar de streepjes kijken ). Mijn oudste stond vanmorgen bij de 'oude' kinderstoel, die nog steeds in de hoek van de woonkeuken staat. "Mama, mag ik een bloertje?" "Je hebt toch al een broertje? Niek is jouw broertje." "Neehee, ik wil er nog een!!" Haha, we doen ons best.
@iloiza, aacchhh wat schattig!! echt zo lief! Ze zeggen dat kinderen het aan kunnen voelen dat je er mee bezig of al zwanger bent, of hebben jullie de jongens al een beetje verteld dat er nog een broertje/zusje bij komt in de toekomst? Ik hoop voor je dat je ei er snel aankomt!!
@iloiza wat leuk! Ik heb gisteren meteen ff getest, niet eens een licht streepje dus zal nog wel ff duren maar sinds in de loop van de morgen heb ik 2 ontzettende pijnlijke borsten! Heb dat nooit, maar zal vast een teken zijn dat t er aan gaat komen! Jij ook succes!