Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    spannenddd malle!!! ik hoop het zo ontzettend voor je!!

@tulip
    EEHHH ONGI VAN TULIP, laat je eens gauw zien!!!!!
    jemig zeg.. wat heb je een geduld.. nou ja je moet eigenlijk wel..

@little miss
    ohh meid.. pas goed op jezelf.. ik heb er geen verstand van, maar ik geef je wel een hele dikke knuf

@het verhaaltje van beebiewend
    wat zoo ontzettend zielig, zat met tranen op de bank.. wat zoo sneu.. zou het kunnen wat de andere meiden zeggen?
    dat ze miss niet 7 weken zwanger is maar korter?

@iloiza
    OMG.. ik hoop het niet voor dyon, mag hij wel zon zalfje gebruiken daarvoor.. is hij niet te jong?
    Menn je kan wel weer zien dat mannen geen idee hebben, weet hij uberhaupt wel wat een koortslip met dyon doet??

vandaag even bij sinterklaas geweest... nou ja we hebben de oude man niet gezien, wel zijn zwarte vrienden.. hahaha..
    wat een drukte zeg..
    Nog cadeautjes gekocht voor ons neefje, hij word dinsdag 3 en viert het zondag alvast.. we hebben een digitale camera voor kinderen gekocht.. :D.. hij is altijd in de weer met de oude van zijn ouders.. nu heeft hij zijn eige.. we wisten het anders niet.. er is zoveeel.. en hij krijgt zoveel..
    Bij de lidl hebben we nog een leuke Cars puzzel gekocht voor 6 euro!!! met 10 puzzels.. nou dat was een mooie knaller..haha..

Ik vind de tiramisu uit de rietlanden zo lekker!!
    Hij was niet lekker :((.. baalde als een stekker!!

2. tulip

tulip Niet meer actief

mallle, nou ben benieuwd, kom tussen de middag wel even spieken hier, ben je dan uit bed???:p

3. tulip

tulip Niet meer actief

pindarella, dank je wel. Ik hoop dat deze oproep helpt. Ben er ver klaar mee. Ik ben de tel al kwijt, zei eerst 73, maar volgens mij al verder, want eerder zei ik al 76 toch. Ik weet het gewoon niet meer.

4. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Malle - Jeetje dat is schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je niet zo lekker geslapen hebt!Nog niet ongesteld!! super spannend zeg! Ben erg benieuwd! Duim voor je! Lekker hoor met je paardje naar buiten!

@ Superstar - ja klopt helemaal. Al ben ik er nu gelukkig al wel iets minder mee bezig. Als het moet gebeuren, gebeurd het toch wel :) Zo niet, dan is het onze tijd nog niet.. Maakte me zelf echt helemaal gek de 1e 2 maanden, elk dingetje in m'n lichaam lette ik op, werd er echt gek van :p Schiet niet op! Lekker hoor een avondje niksen!

@ Cvo - en..? Ongesteld geworden of nog niet? Hoop het niet voor je!

@ Iloiza - haha ja precies ;) Aah wat lief zeg van je oudste! Aaah dat verhaal is echt zoo zielig... Arme meid! En de reactie van je man.. Tja... Zo zijn mannen helaas! Mijn vriend heeft soms ook van dat soort reactie's. Geloof dat ze het zelf niet eens door hebben :p

@ MissLittle- aah echt klote meid... Helemaal logisch dat je overstuur was... Helaas geen tips voor je,, Sterkte met wachten iig! Dikke knuffel voor jou!

@ Tullip - pff wat een cyclus zeg.. Echt balen!

@ Pindarella - leuk cadeautje zeg!!

@ Hier - drukke dag gehad (verassing.. :p )
    Was eigenlijk vrij overdag, maar de goeie sint kwam vandaag natuurlijk. Dus dat staat gelijk aan een gekkenhuis bij ons!
    Alle kinderen konden in de straat spelletjes doen, en dan als je klaar was kregen ze een gratis patatje.. Nou je kan je wel inbeelde wat een zooitje dat geeft :p
    Vanmiddag toch nog even 2uurtjes vrij geweest, huis even opgeruimd enzo, en toen weer terug naar m'n werk. Daarna nog even bij m'n pony geweest.
    Ben donderdag trouwens naar de dierenarts geweest met m'n hondje, hij voelde zich echt niet lekker. En hij bleek een ontsteking te hebben in z'n luchtwegen en wat koorts erbij. Arme ding.. Nu heeft hij een hoestdrankje gehad wat hij 3x per dag moet, en antibiotica. Hopen dat hij snel op knapt!

5. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Wat een verhaal Malle, wat knap dat je het dan allemaal in goede banen weet te leiden.

Tuilip, lijkt me echt super rot als je cyclus zo lang duurt...

Littleangel sterkte met je hondje!

Ik ga vanmiddag lekker een bosritje maken met een vriendin.

Nou, vd week zal ik het weten.... Ik weet niet waarom, maar ik heb het idee dat ik er rekening mee moet houden dat het nog wel maanden duurt voor het raak is. Nergens op gebaseerd hoor, gewoon een gevoel...

6. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo,

Nou uitslapen ging niet echt:)
    Heb test gedaan en die was negatief:( ik wacht nou de cyclus van mij banner maar af, en ben ik het woensdag nog steeds niet dan test ik dan wel weer even, dan zou het wel 18DPO zijn, hhmmm heel raar, ga nu ook een beetje aanmezelf twijfelen of ik die ei streep wel goed heb gezien:(
    Baal er wel een beetje van, en wat zegt man lief, hahah hoe kan dat nou?? Doe je die test wel goed!! Ja teststreep staat er alleen de andere niet nou ja meides, we zien het wel.

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mallle
    Wat jammer dat je een negatieve test had... :(
    Tja, zolang je nog niet ongi bent, kan het alle kanten nog op. Er zijn vrouwen die pas een week na hun NOD positief testen, omdat er nog te weinig HcG in hun urine zit om de test positief te laten uitslaan. Helaas kun je nu niet meer doen dan afwachten. Als je woensdag nog niet ongi bent, doe dan gewoon weer een test. Dan ben je sowieso drie dagen verder en zal je HcG ook toegenomen zijn als je zwanger bent...
    Heb je toevallig je ovutestjes nog? Of er een foto van? Dan kunnen we meekijken of je die streep wel goed hebt gezien, maar het lijkt me van wel - toen was je er toch vrij zeker over??
    'T is mooi k*t, ik had het graag anders gezien voor je - maar de hoop is nog niet vervlogen, meis. Ik duim nog steeds voor je!!

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zo, ik heb ook weer ff tijd om te reageren.

@ Mallle, hmm, vreemd dat je nog niet ongi bent en ook geen posi test hebt! Maar wat je zelf al zegt, misschien is je ei iets later geweest, en zit je nu nog een paar dagen voor je nod?
    En wat een verhaal zeg! Gelukkig is alles goed afgelopen, en is er alleen materiele schade.

@ Divatje, hoop niet dat je gevoel goed zit.. Toen ik in 2008 stopte met de pil was L er van overtuigd dat 't binnen no-time raak zou zijn. Ik zei dat we langer dan een jaar bezig zouden zijn, en in de MMM zouden komen. Helaas had ik gelijk!

@ Tulip, jeetje meid, je gaat mij nu echt wel achterna met die idioot lange cyclus! Hoop dat je snel door kan naar de volgende ronde! Oh, en je kúnt wel gewoon een eisprong hebben tijdens een lange cyclus hoor! Dat zegt niet altijd iets.

@ Verhaal van beebiewens, ja, echt onwijs sneu, en ik hoop voor ze dat ze nu toch nog een goede echo hebben gehad. Er heerst volgens mij nog een redelijk taboe op het praten over miskramen, en daardoor zijn veel meiden hier op 't forum wel eens in shock dat het zoveel voorkomt, maar hier wordt er natuurlijk ook opener over gepraat. Tja, bij iedere zwangerschap is er een kans dat het mis gaat, maar is de kans dat het goed gaat nog groter. Neemt niet weg dat het niet heel erg verdrietig is als het misgaat. Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, hoop het ook niet te hoeven meemaken.

@ Iloiza, AARGH! Serieus?! Nou, lekker dan, heeft ie de rest van z'n leven last van een koortslip, en dat allemaal dankzij z'n oma! Kan me echt HEEEEL goed voorstellen dat je d'r wel door te telefoon had willen trekken en d'r levend had willen villen ;). En dan Jorik ook nog, die er zo verschrikkelijk laconiek op reageert! UGH! Mannen, je kunt er niet mee, maar ook niet zonder..
    En, heb je al een smiley? En je pakketje binnen? ;). Ach, in ieder geval handig dat we niet zo ver van elkaar af wonen, en je hier ff een paar teststaafjes kon halen :p

@ SSD, hoe waren de spareribs? ;)

@ Miss little, Dikke knuff! Kan me heel goed voorstellen dat je alleen maar erg onzeker bent geworden van dat ziekenhuisbezoekje, slaat toch ook nergens op dat ze niet eens een poging doen om een duidelijk antwoord te geven! Zou als ik jou was gewoon NOG een keer bellen, vragen naar de exacte waarden van de hormonen, en dit allemaal noteren. Er zijn hier veel meiden op het forum die allerlei hormoononderzoeken hebben gehad, en veel hebben wel een papier waar referentiewaardes op staan. En de meeste kunnen wel uitleggen wat de hormonen inhouden en wat ze doen in je lichaam. Wanneer kun je in Grunn terrecht bij de gyn?

@ hier, paar dagen niet zoveel tijd gehad. Donderdag bij m'n moeder geweest, vrijdag gewerkt en bij m'n ouders gegeten. Gister al op tijd naar Maasland afgereisd voor verjaardag van M d'r overgrootopa. Waren veel mensen, stuk of 80, waarvan ik dus echt 70 NIET kende. Altijd leuk. Schoonzus en zwager zijn achter ons aan gereden (wonen vlakbij ons, en hadden nog nooit zo'n end gereden in de auto), dus met hun was 't wel gezellig.

Stiefschoonloeder maar zoveel mogelijk genegeerd, deed namelijk een poging om een Tefal-pan te imiteren (alles van me af laten glijden). Makkelijker gezegd dan gedaan, maar gelukkig heb ik een reden om regelmatig er bij weg te lopen omdat M weer er vandoor ging, of omdat ik ff wilde roken. Oh, en op een gegeven moment zat er een of ander ettertje van een jaar of 3-4 op Meagan d'r wishbonebike! Godver, tis niet zo dat dat ding 2 tientjes kostte, en de papa liep er gewoon achteraan! Kunnen ze op z'n minst vragen of ze er gebruik van mogen maken. Heb dus ook wel even heel duidelijk laten merken dat ik het NIET kon waarderen dat z'n kutkoter er op Meagan d'r fiets vandoor ging!

Toen we weer in MM waren snel langs de Mac gereden, en toen met z'n 6en (L, M, ik, zwager, schoonzus en baby) naar ons huis, M op bed gebracht, gegeten enzo. Zaten we nog ff te miepen over stiefschoonloeder (schoonzusje kan d'r ook niet uitstaan), zegt L: Kunnen we het nu gewoon niet meer over haar hebben?. Sure, als ik haar de komende 10 jaar niet hoef te zien, hoef ik het ook niet over haar te hebben, probleem opgelost!! Kon ie dus alleen weer niet waarderen op de een of andere manier.
    Oh, en ze kwamen er gister ineens mee aanzetten dat als hun bedrijfje goed loopt, ze zonnepanelen bij ons op het dak willen zetten... Lucas ziet 't helemaal zitten, ik niet. Tuurlijk, fijn dat we ons niet meer scheel hoeven betalen aan de Essent, maar heb 't idee dat er dan een addertje onder 't gras zit. Voor wat hoort wat enzo. Kunnen we hun zeker kapitalen gaan betalen voor die krengen, dacht 't niet!

Anyhow, ja, nouwja, dat was dus een beetje 't hele gebeuren van de afgelopen dagen. Ohja, en vrijdag 8 leerlingen uit de klas gestuurd :D 1 meisje moest zich vrijdag voor de 4e keer melden, omdat ze er bij bijna elke les uit gestuurd was :$. Is toch ook niet helemaal normaal!

Nu maar es ff naar de dierentuin, dan M naar opa en oma brengen, ergens in de tussentijd nog een SO maken, een handout met de getallen maken (ja, er zijn leerlingen op de middelbare school die nog niet eens tot 20 kunnen tellen in het Engels), en 4 lessen voorbereiden. En eigenlijk ook nog een klein opstel nakijken van 1 klas. Lekker relaxte zondag dus ;)

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Nou, inmiddels is het mij wel duidelijk geworden dat Dyon dus wél een koortslip heeft. :(
    De blaasjes waren groter geworden, de huid roder. Dyon heeft continue last, want hij zit steeds met zijn tong langs de blaasjes te likken of hij zit er met zijn vingers eraan. Hij heeft nog niet het besef dat hij dat beter niet kan doen, dus ik ben de hele tijd al met niets anders bezig dan superhygiënisch te zijn met Dyon - steeds zijn handen wassen, zijn beker meteen afspoelen en voor de zekerheid maar elke keer een nieuwe beker geven als hij iets drinkt.
    Ondertussen vind hij het vreselijk dat hij mij, zijn papa en Niek geen kusjes mag geven. Arm kindje... :(
    Omdat hij er steeds aan zit, word het alleen maar erger. Ik wou niet meer wachten tot morgen (tot het nóg erger is geworden) om naar de huisarts te gaan, dus ik heb de huisartsenpost gebeld. Ze wilden me niet langs laten komen, want 'ze konden toch niets doen, ik moest maar met Zovirax gaan smeren'. Misschien overdrijf ik wel dat ik er een recept voor wil; maar het gaat hier wel om een kind van nog geen 3 jaar oud, dat steeds aan zijn lip zit en graag met mama, papa en zijn broertje knuffelt... :(
    Mijn schoonvader is naar de apotheek in het ziekenhuis gegaan. Zovirax hadden ze niet, maar hij heeft iets anders/vergelijkbaars meegekregen. Nu maar hopen dat het helpt, dat het snel over is en dat hij nooit weer een uitbraak krijgt!! Maar morgen ga ik in ieder geval ook even naar onze huisarts. Ik vraag me af of hij dinsdag naar de psz mag, vanwege het risico om andere kinderen te besmetten...? :(

@ SuperStarDebs
    Dank je, ik hoop het ook. :)

@ Tulip
    Pffff jeetje, ik hoop echt voor je dat je ongi snel komt en dat je volgende cyclus weer een beetje normaal is - dit is echt niet leuk meer...!!

@ Pindarella
    Over het verhaal van Beebiewens; bij zo'n vroege echo is het heel moeilijk om het kindje op te meten, dus het kan echt nog alle kanten op. Ze kunnen er al dagen naast zitten, als ze bij een meting 1 mm te weinig opmeten. Zoals ik uit haar verhaal begrijp hébben ze haar kindje niet eens opgemeten, dus baseren ze dit op de afmetingen die het kindje zo op 't oog heeft, en op de trage hartslag.
    Die trage hartslag lijkt me geen goed teken, maar haar kindje leefde in ieder geval nog tijdens de echo - en zolang haar kindje nog vecht, is er nog hoop dat het goed komt. Mijn duimen blijven draaien voor haar.
    O ja, veel plezier op de verjaardag van Jordi!! :D

@ LittleAngel
    Wat sneu van je hond. Veel sterkte, hopelijk werkt de antibiotica en het drankje!!
    Arme meid? - Ehm... bedoel je mij of mijn zoon? ;) (Dyon is een jongen, al ben ik me ervan bewust dat de naam Dyon soms ook aan meisjes gegeven word).

@ Divatje
    Ik hoop voor je dat je gevoel geen gelijk krijgt, maar het blijft natuurlijk afwachten...
    Veel plezier in het bos vandaag!! :)

10. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz
    Nou, blijkbaar heeft mijn schoonmoeder Dyon écht niet aangestoken, want ze heeft al een tijdlang geen uitbraak meer gehad. Of het echt zo is weet ik niet, maar ik zal haar maar op haar woord geloven. Normaal gesproken is ze heel voorzichtig met de kinderen als ze haar lip alleen al voelt tintelen, dus ik vond het ook erg onvoorzichtig als ze dat nu niet had gedaan...
    Maargoed, hoe Dyon er dan wel aan komt?? Geen idee!! :(
    Nee, nog steeds geen smiley. Raar hoor - maar ik probeer me er maar niet te veel op te focussen. Aan mijn cervix(slijm) te zien denk ik al een week dat mijn eisprong eraan komt, maar mijn eitje zelf denkt daar voorlopig nog anders over. Ik kan toch niets anders doen dan afwachten, dus dan doe ik dan ook maar braaf.
    Pakketje is trouwens netjes afgeleverd gisteren, dus achteraf was ik de teststaafjes niet nodig geweest. Maargoed, beter het zekere voor het onzekere en ik bewaar er sowieso drie om je weer terug te geven. ;)

@ Reactie van mijn man gisteren
    Tja, hij was met andere dingen voor zijn voetbalclub bezig toen ik hem belde over die koortslip. Hij reageerde zo laconiek omdat hij eerst dacht dat ik overdreef. Naar zijn idee was er 's morgens nog niets te zien geweest bij Dyon, dus hoe erg kon het zijn??
    Hij schrok toch wel een beetje toen hij de lip van zijn zoon zag, en heeft zijn moeder gevraagd of ze een koortslip heeft of pas heeft gehad. Maarja, niet dus... Geen idee hoe hij er dan wél aan komt...??

11. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @iloiza Nee heb die ovu testjes niet meer, maar ja weet denk toch wel zeker dat ik hem toen had gevonden, omdat ik nog zo boos was dat ik mijn ei had en ruzie had met mijn man, dat ik op die dag dus niet goed kon klussen, en dat was ook op de verjaardag van mijn collega en die vierde toch echt haar verjaardag op 29 okt, maar we wachten het idd wel af, misschien komt het nog (wat ik niet hoop natuurlijk) en anders pas woensdag testen idd.
    Acchhh echt zo sneu voor je zoontje, morgen maar snel naar de huisarts dan!!

12. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @Sazz
    blij dat je toch nog bij iemand in de familie je ding kan spuien!! dat scheelt dan weer.. menn wat een drukke zondag heb jij zeg!!
    Succes vandaag.

@Iloiza
    dankje wel..:D.. gaat zeker lukken!!
    Ben jij nog sinterklaasje wezen kijken??
    Ahh arme Schat.. HEt is dus de vraag van wie hij dit heeft gekregen.. de lieverd.. proberen de knuffelen zonder kusjes.. mag hij nu helemaal niet dicht bij Niek komen?? omdat hij ook nog klein is?

Kan het niet krentenbaard zijn?? dat lijkt ook op een koortslip en is net zo besmettelijk, ik heb het gehad toen ik 6 jaar jong werd.. op mijn verjaardag.. vreselijk..!! kreeg een hand kusje van me papa :(.. (was ook hele sneu, mooie kleertjes en dikke korsten rond mijn lip)

@malle
    Ohhh malle, wat sneu!!!! wat balen zeg.. ik snap precies hoe je je voelt.. We willen allemaal zo graag iets, en als je testje dan negatief is.. dat is gewoon KKKTKTKTT..
    Ik hoop dat wat iloiza zegt.. nog kan gebeuren!!

Lief is even naar een bespreking.. ik ga me klaar maken voor feestje van ons lieve neefje..
    die gister in een kussige bui was.. kreeg veel kusjes..:)..

fijne zondag meiden, miss tot vanavond..:D..

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mallle
    Ik blijf voor je duimen hoor meid!! Zo lang er nog geen bloed is, kan het alle kanten nog op.

@ Pindarella
    Wij zijn niet naar de intocht van de sint geweest; hij komt aanstaande zaterdag bij ons in het dorp, dus dat is veel makkelijker en veel minder druk. ;)
    Een koortslip is echt heel gevaarlijk voor (pasgeboren) baby's. Dat is Niek natuurlijk niet meer, maar voor de zekerheid en om besmetting te voorkomen laat ik ze geen kusjes geven of knuffelen. Ze spelen wel gewoon samen hoor, maar ik probeer er alles aan te doen dat Niek het niet krijgt... t is al erg genoeg dat ik één kindje met een koortslip heb. :(
    Ik denk dat het echt een koortslip is, maar krentenbaard zou misschien ook kunnen - in een vroeg stadium. Ik ben benieuwd wat de huisarts er morgen van gaat zeggen. Hij zal het verschil wel kunnen zien denk ik; ik heb er echt te weinig verstand van, maar mijn gevoel zegt koortslip.
    Hier vind je een foto van Dyons lip, voor als je het wilt zien: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/peuter-kleuter/198442d1321184011t-weet-mijn-zoontje-2-5-jaar-koortslip-heeft-img_9384.jpg

14. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Pindarella Alvast gefeliciteerd met je neefje :)
    Wat een leuk idee zo'n digitale camera vooral als hij steeds die van zijn ouders pakt.

@ Tulip heb je wel eens nagedacht over een maansteen, ze zeggen dat deze steen helpt bij het regelen van o.a. de cylus etc het is misschien het proberen waard.

@ LittleAngel22 Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt, ik heb zelf endometriose dus er is een kans dat ik onvruchtbaar bent.
    Ik moet een jaartje proberen en mocht het niet geluk zijn dan moet ik naar de gynacoloog, in het begin maak je jezelf helemaal gek, bij elke ronde die in een ongesteldheid eindigde dacht ik
    misschien ben ik wel onvruchtbaar maar ik heb me er nu bij neer gelegd.
    Het is precies zoals je zegt als het zo is dan kan je er niets aan doen.
    Ik hoop en denk dat het gewoon een stom antwoord is van de arts omdat ze er geen verstand van heeft.
    Maar het is vervelend dat er zo wordt geantwoord want je weet niet waar je aan toe bent op dat moment.
    Wat vervelend van je hondje, ik hoop dat hij zich snel beter voelt :)

@ Divatje Ik had afgelopen hetzelfde gevoel, het gevoel of dat het nog maanden gaat duren.
    En dat iedereen om je heen wel snel aan de buurt is.
    Echt een vervelend gevoel.

@ Malle Wat vervelend die negatieve test, maar het hoeft nog niks te betekenen.
    Zolang der geen bloed is kan het nog alle kanten op.

@Sas Ik heb helaas geen spareribs op maar shoarma ik had opeens trek in shoarma maar na 2 happen zat ik al vol :S haha erg zonde.

@ Iloiza Ik heb de foto bekeken en het ziet er echt erg uit, echt zielig voor die kleine :(

@ Hier Vandaag heb ik lekker uitgeslapen en ik ben daarna met mijn vriend bij La Place gaan ontbijten.
    Daarna nog ff gewinkeld en een paar leuke spulletjes gekocht, om 2 uur was ik echt doodop ik was niet meer vooruit te branden, ik was ook uit het niets super chago en mijn vriend moest dit ontgelden echt erg :D
    Toen we thuis kwamen moest ik even iets afspoelen met warm water en dat hete water ging zo over me lichaam dus branden nou daar kwam een 2e woede aanval waarbij ik me keuken deur keihard dicht trapte.
    Ik was eindelijk weer een beetje mezelf en barste in tranen uit.
    Dit is echt mijn dag niet zie ik maar weer.
    Ik ben dus de gehele dag echt een emotioneel wrak, dus totaal me zelf niet.
    Nu maar eens even lekker niks doen, nu ik dit verhaal zo zit te tikken en ik mezelf terug zie moet ik er wel om lachen :p

15. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Iloiza: jee, behoorlijk zeg... sneu...

Malle: balen zeg van je negatieve test! Maar je weet het nooit....

Ik heb vanmiddag heerlijk gereden, lekker gekletst ondertussen en net lekker hutspot op!

Ik hoop dat mijn gevoel niet klopt natuurlijk. Ben gewoon best wel eens onzeker. En inderdaad, hoor om me heen vooral meiden die meteen in de eerste ronde zwanger zijn. Voel me ook een enorme aansteller zo in ronde twee hoor en we hebben het samen ook heel fijn, maar heb er gewoon een beetje raar gevoel over.

Nu lekker even internetten en dan lekker samen tv kijken, eerst obese en dan de zomer voorbij :)

16. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn gevoel was helaas helemaal goed, ik had helemaal niet het gevoel dat het raak was en ik had vrijdag het gevoel dat ik ongi zou worden. Beide bleken waar :)
    Wel een keurige cyclus die qua kwaaltjes eigenlijk gelijk liep met de vorige en wel het idee dat ik minder kwaaltjes had dus ik denk dat het ontpillen zo goed als voorbij is (hopenlijk). Het was een erg 'rustige' cyclus die eigenlijk heel duidelijk was, dus ik mag in mijn handjes knijpen met zo'n cylus
    Ik heb mijn volgende NOD nu op 10 december en we gaan de 3e ronde in, ik ben benieuwd. Maar ik weet wel wat ik aan sinterklaas ga vragen. Het zou wel heel gaaf zijn , want mijn broer en zijn vriend zijn geemigreerd naar moskou sinds september. En de 23e december komen ze ff naar nederland. En wat zou het gaaf zijn als we ze een heel leuk kerstkadootje kunnen geven :)
    Iedereen die geduimd heeft toch thanx haha, volgende ronde weer een kans

@ kinderwagen weet iemand van bijvoorbeeld de maxi cosi of die qua onderstel groot is? ik heb me er totaal nog niet in verdiept hoor. Maar aangezien wij maybe voor een 2e hond gaan is dat een belangrijk punt; of de kinderwagen op de achterbak zou kunnen met de baby in de draagbak ernaast??

@ Iloiza ondertussen al een ei gespot?? uhm adem in...adem uit :) haha schrijf maar lekker je frustraties van je af .

@ Miss litle wat vreemd dat ze je zo raar behandelen!! ik denk ook zerker dat je beter af bent in groningen. als daar de specialisten zitten op dat gebied. Wanneer ga je naar groningen.
    knuffel iig voor je zorgen :)

@ malle brrr altijd eng brand :( gelukkig is het goed afgelopen. spannend ik ben zooo benieuwd naar je test.. heb je kwaaltjes of niet??

@ Tulip pfff 76 dagen cyclus... en ik vind 28 al lang /...sowwy

@ Little angel...uhm ja dus zaterdag ongi echt geworden helaas. Nu 10 december de NOD. ahh hopelijk knapt je hondje snel op!

@ Saz haha het is ook altijd wat met jou en je schoonloeder haha

@ SSD :( wat balen dat je je dag niet hebt/had hopelijk is het morgen beter

17. tulip

tulip Niet meer actief

dank voor het medeleven meiden!!

mallle, he balen zeg een negatieve test, ik had het zo voor je gehoopt.

little angel, ach arm hondje! Hopelijk gaat het snel beter met hem.

divatje, mn duimen draaien overuren voor je.

saz, na jouw verhaal zit ik weer te gieren op de bank natuurlijk.

iloiza, arme dyon, is ook moeilijk voor hem te snappen natuurlijk waarom hij niet kan knuffelen. Hoop dat je snel een smiley hebt;)

ssd, je hebt een leuke dag gehad zo te lezen, heerlijk hoor. Over die maansteen... eerlijk gezegd nog nooit overnagedacht. Misschien maar eens in verdiepen..

cvo, he wat balen!! Ik hoop dat je je sint cadeautje krijgt;)

@hier, ik hoop dat ik slaap, morgenmiddag gaan we een bod uitbrengen, zit helemaal te stuiteren nu. Geeft iig wat afleiding.

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik heb gister ook mijn ongi gekregen ga er vanuit dat ik gewoon weer een cyclus inga van 35 dagen dus op naar de volgende ronde en dat zou de 18 e december moeten zijn voor mijn volgende nod

19. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Jammer, twee ongestelden erbij....:( Op naar de volgende ronde Lennyt en CVO!
    Hier verwacht ik mn menstruatie 2e helft vd week.

@tulip: een bod op een huis? wat gaaf!

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ff een hele andere vraag snel tussendoor
    hoe lang hebben de meeste hun ongesteldheid
    had hem vroeger namelijk altijd 7 dagen
    vorige keer 3 dagen