Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Lennyt Toen ik de pil nog slikte was ik altijd 5 dagen ongesteld, en sinds ik ben gestopt met de pil maximaal 2 dagen.
    Er zit dus een heel groot verschil in.

2. Divatje

Divatje Bekend lid

22 aug 2011
    516
    0
    0
    Midden van NL
    Ik slikte de pil meestal door... Maar deed ik dat niet dan wisselde het heel erg, van 3 tot 6 dagen en dan best weinig bloedverlies.
    Nu ben ik twee keer ongesteld geweest zonder pil, veel heviger en 5-6 dagen.

3. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza aahhhh ach, dat kleine mannetje van je.. wat zielig.. wat zei de dokter??

@ssd dankje wel :d.. de camera was een groot succes.. :D..

@cvo aaahhh balen zeg… hebben mijn duimen toch niet goed hun best gedaan.. nou allemaal op naar de volgende ronde :D

@tulip waar ga je een bod op uit brengen?? Op een huis..?? spannend… wij zijn ook aan het rond kijken.. er staat genoeg moois..:D

@lenny ik ben altijd ongesteld tussen de 3 a 5 dagen.. vaak is dag 3 al haast niets meer.. tijdens de pil was ik altijd 5 dagen ongesteld..

Lief heeft vandaag gesprek gehad.. hij krijgt nog een half jaar contract en als dat half jaartje om is, dan een vast contract..Yihaaaa.. !!!!! ben zo ontzettend blij, weer een pas van ons hart af.. hij moet de puntjes op de i zetten en dan komt het helemaal goed… We gaan lekker uit eten naar Dal Baffo..:D om het te vieren..:)..

Vandaag ook nog naar de tandarts geweest en alles was goed, moet nog 1x langs komen om het gaatje dicht te maken.. J dat scheelt ook weer..

Verjaardag gister was ook geslaagd..:) de camera viel in de smaak.. alle kindjes wilden er mee spelen.. na het feestje lekker patatjes gegeten met zijn allen.. leuke film gekeken! Gezellig dagje.. woensdag gaan we met zijn allen pannenkoekjes eten.. gezellig gezellig!!

4. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    joepie volgende week, word het een gezellige weekje.. hihi veel klussen en hopen op een beebje :).. jullie mogen dt keer mee kijken naar mijn ovutestjes.. om te zien of er wel echt eeen ei was..

5. tulip

tulip Niet meer actief

lennyt, ik ben nog maar 1 keer ongesteld geworden sinds eind juli;), maar dat was ook korter idd.

We gaan idd een bod op een huis doen, maar het wordt morgen, want de makelaar moest ons nog wat aanvullende info geven en dat heeft hij nog niet gedaan. We hebben na 2 jaar eindelijk ons huis verkocht.

6. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @iloiza aachhgggg dat ziet er pijnlijk uit, lijkt ook wel een beetje op krentenbaard, heb je al uitslag van huisarts??

@cvo Balen dat je ongi bent geworden, ik ben het nog steeds niet en heb ook geen kwaaltjes, hopen maar gewoon dat het weg blijft, morgen zou ik als ik cyclus heb van 30 ongi moeten worden, heb nog steeds wel het gevoel dat het raak is eigenlijk.

Ongi met pil was langer 5 a 6 dagen maar niet zo heftig of ik werdt het helemaal niet, nu ben ik het erger en gemiddeld 4 dagen.

7. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Malle ik ben super benieuwd, ik hoop dat je niet ongesteld wordt.
    Ik moet nog 3 daagjes wachten tot mijn ongesteldheid , maar net als wat jij zegt ik heb ook helemaal geen kwaaltjes.
    Ik heb ook het gevoel dat het deze maand weer niet raak is maar de tijd zal het leren :)

8. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tulip ja dat hoop ik ook! en spannend! eindelijk na 2 jaar je huis verkocht!! waar heb je een ander huis gezien (als je dat wilt zeggen) ;)
    @ Lennyt mmm balen ook ongi onze NOD ligt een week uit elkaar (ik heb 11 december) dus we gaan beide een spannende tijd weer tegemoet
    @ ongesteldheid; met de pil (ik had altijd braaf mijn stopweek) was het zo'n 4 dagen. Nu ben ik er zonder pil 5 dagen zoet mee :)
    @ Pindarella nou je duimen zullen hun best wel hebben gedaan, het heeft deze keer alleen niet geholpen :D gnagna
    en wat super dat hij nog een halfjaar contract krijgt!! en de tandarts ook bijna klaar...productief dagje.
    en dat is goed hoor, ik ga deze ronde zonder ovu testjes doen!! misschien hebben we zo minder druk
    @ malle spannend!!! ik ben heel benieuwd of je gevoel klopt!!

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ja inderdaad mijn ongi is vaag vandaag vanmiddag heel erg en nou net met afvegen helemaal niks wel met plassen zelf maar geen bloed met afvegen raar lichaam

10. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @lenny
    hahahaha.. ja je lichaaam is raar.. hahahaha.. bij mij precies zo'n ongi!!

@tulip
    pfff.. daar heb je lang op moeten wachten zeg.. bummer weer een dag wachten!! hebben jullie ervoor gekregen wat je ervoor wilde !

@cvo
    was een hele productieve dag..:).
    het eten was ook heerlijk.. we waren met zijn 2en in het restaurant. heeft ook zo zijn charmes.. we hoefde niet lang op ons eten te wachten..
    het heeft weer heerlijk gesmaakt (L)
    onder tussen ook nog even mijn Italiaans weer geoefend.. hihi..

11. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    eeen heeel ander vraagje:

Als je een huis zou mogen kopen, koop je dan een huis waar je meteen in kan of een huis waar je veel aan moet doen (nieuwe keuken, badkamer.. etc..)

wie heeft er allemaal een huis gekocht?

12. tulip

tulip Niet meer actief

pindarella, nee we hebben absoluut niet wat we wilden hebben qua prijs. We hebben er 14.000 op toe moeten leggen, maar we kunnen straks wel met een frisse start beginnen.

Wij hebben een huis gevonden waar we zo inkunnen, bij wijze van spreken niet eens schilderen. Ik zie dat verbouwen ook allemaal niet zitten met een peuter erbij.

Voor degenen die een linkje naar het huis willen, stuur maar even een pb. Ik wil het hier niet zeggen, ze hebben ook een kleine en je zal net zien dat ze toevallig meelezen hier. Dat kan het onderhandelen wel even vervelend maken;)

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ja das toch nie normaal meer of wel :(

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    waar is iedereen eigenlijk?? het is een beetje rustig hier :(..

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Vandaag met Dyon naar de huisarts geweest. Hij bevestigde mijn vermoeden dat het om een koortslip gaat; het is absoluut geen krentenbaard. Gelukkig werkt het zalfje al aardig, de blaasjes zijn al een beetje ingedroogd en Dyon mag morgen gelukkig gewoon naar de psz!! :D

@ SuperStarDebs
    Wat knap dat je je erbij neer hebt gelegd dat je misschien onvruchtbaar bent. Je weet natuurlijk van je endometriose, maar er zijn genoeg vrouwen met endometriose die wel gewoon zwanger kunnen worden. Ik vind het moedig dat je er rekening mee durft te houden dat het misschien wel helemaal niet gaat lukken... al hoop ik voor je dat jij een van die vrouwen bent die wél zwanger kan worden met endometriose!!

@ Divatje
    Wat vervelend dat je zo'n gevoel hebt dat het lang gaat duren. Ik hoop echt dat je er naast zit.
    Natuurlijk hoef je nog niet te klagen in ronde 2, maar elke ronde dat het niet lukt is een teleurstelling - of het nu ronde 2 is of ronde 20... Je wens is niet minder groot als je nog maar kort bezig bent, dus teleurstelling mag er ook zijn.
    Ik hoop voor je dat je ongi helemaal niet komt, ik blijf voor je duimen.

@ cvo
    Oh nee, ongi geworden?? :( Balen meid.
    Over de Maxi Cosi kinderwagen, geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik van de kinderwagen van Maxi Cosi het onderstel heel zwaar vond, daarom viel hij voor mij af (want ik kan maar 1 pols goed gebruiken en ben daardoor echt super slap ;)).
    Maarreh... de baby heb je dan natuurlijk niet in de bak hè? Daar heb je 'n autostoeltje voor (de groep 0 autozitjes voor pasgeborenen tot +/- 9 maand).
    Ik heb mijn ei nog steeds niet gespot, maar mijn ovutest was weer donkerder dan die van gisteren, dus ik verwacht morgen of hooguit overmorgen wel een positieve ovutest. Zo niet, dan snap ik werkelijk helemaal niks meer van mijn lichaam. ;)

@ Tulip
    Ik ben wel benieuwd naar het huis. :D

@ Lennyt
    Ah nee, balen zeg van je ongi!! :(
    Ik had altijd een ongi van 3 tot 5 dagen voor ik aan de pil ging jaaaaaaren geleden. Nu heb ik eigenlijk altijd 5 dagen mijn ongi en soms een zesde dag nog licht bloedverlies - al was mijn laatste ongi wel heel vreemd... Twee dagen wel, toen twee dagen nauwelijks, en toen nog weer wel licht bloedverlies.

@ Pindarella
    Gefeliciteerd met het bijna-vaste-contract van E!! :D Oh lekker, eten bij Dal Baffo!! Dal Baffo is (samen met Flamingo's Plaza) my favourite!! :D

@ Mallle
    Oh het blijft spannend bij jou!! Mijn duimen draaien nog steeds voor je. :D

@ Huis
    Mij zou het niet uitmaken om een huis te kopen waar je zo in kunt of een huis waar nog veel aan verbouwd moet worden. Beide heeft z'n voordelen en z'n nadelen.
    Het huis waar wij nu bijna 3,5 jaar in wonen konden we meteen in. We hebben wel een aantal dingen veranderd, omdat we die gewoon niet mooi vonden. Ondertussen hebben we ook de tuin aangepakt, maar ook de zolder, de keuken en de badkamer en toilet staan op het programma om aan te pakken. Alleen jammer dat het allemaal zo veel kost, want dat geld is er op dit moment niet. We pakken alles maar om de beurt aan. Als er een derde kindje komt, word eerst de zolder verbouwd. Over een jaar of twee willen we toch echt de keuken wel aanpakken. De badkamer is nog het mooist van alles, dus dat moet maar wachten tot we weer veel gespaard hebben...

16. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    aaahhh arme dyon.. de schat.. hopen dat hij gauw van de koortslip af is.. en hij jullie weer veel kusjes kan geven..

pfff ik vind het moeilijk hoor.. zodra lief een vast contract krijgt.. kunnen wij een huis gaan kopen..
    Maar eigenlijk zou ik wel heel graag een huis willen waar de keuken en badkamer al gedaan zijn.. zodat dat in de toekomst niet meer hoeft..
    Lief wil een kant en klaar huis, waar alleen de muren maar hoeven geverfd te worden..

waar hebben jullie allemaal opgelet met het kopen van jullie huis?

17. tulip

tulip Niet meer actief

- prijs;)
    - badkamer/keuken
    - algehele staat (kozijnen e.d.) het huis wat wij willen heeft overal kunsststof, das geen onderhoud
    - waar het staat m.b.t school voor mare
    - indeling
    - of er een volwaardige zolder is

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @tulip Ik ben ook wel benieuwd hoor;)

@pindarella, wij hebben 2 jaar geleden ons huis gekocht, een maisonnette appartement, het was echt helemaal af, we hoefde alleen lampen op te hangen en meubels er in te zetten, kregen op dinsadg de sleutel en vrijdag zaten we erin. echt heel ideaal vonden wij het, het is niet het huis waar we altijd willen blijven wonen, in de toekomst hopen we toch wel naar een eensgezinswoning te kunnen gaan.

@iloiza Gelukkig help het zalfje goed, en hoop ik dat hij snel weer mak knuffelen en kusjes geven!!
    Enuhh blijven duimen idd hahah:D

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @iloiza ja dat heb ik dus ook zoals jij dat hebt twee dagen wel een dag niet en daarna weer een beetje

20. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Ilioza Gelukkig is geen geen krentebaard ik hoop dat het snel weg trekt :) dan kan hij vandaag weer lekker naar de Pzv.
    Dank je meis, ik heb het eenmaal en ik kan er niets aan doen, maar ik ga er gewoon niet vanuit dan het bij mij zo is
    dat ik onvruchtbaar bent, daarom heb ik er ook voor gekozen om jong aan kinderen te beginnen.
    En er zijn tegenwoordig genoeg technieken dus we gaan van het positieve uit :D
    En ik kan me wel druk maken om iets waar ik niet zeker van ben maar dan maak ik mezelf gek.
    Heb je trouwens al je ei gevonden?

@ Pindarella Yeah wat een goed nieuws, gefeliciteerd met het vaste contract.

@ Malle ik zie dat je vandaag mag testen :D ik ben super benieuwd.

Deel Deze Pagina