Lief van je! Ja tuurlijk baal wel hoor, was natuurlijk veel liever zwanger geweest Kwamen ze net van een uitzendbureau een zakje chocoladepepernoten brengen (werk op personeelszaken), heb de dames vriendelijk afgewimpeld maar het lekkers aangenomen natuurlijk! Komt dat even goed uit. Zit helemaal alleen hier, ga ze lekker opeten uit zelfmedelijden haha! Fijn dat je het met die vriendin kan bespreken. Ik heb onze kinderwens ook aan mijn beste vriendin verteld. Ook omdat ik dan mn vrouwenpraat met haar kan delen. Ze heeft al een zoontje, dus ze weet hoe het is. Wel fijn.
@iloiza, hahah lijkt me heel gezellig om daar heen te komen, zeker ook voor de huizen maar blijf liever in mijn duure dorpje hahah @divatje, ooowww jammer, op naar de volgende ronde, je heb zeker een nette cyclus daar mag je wel blij mee zijn, hoop dat het de volgende keer raak is.
Precies, ik wil mezelf achteraf niet kwalijk kunnen nemen dat ik niet veel eerder gegaan ben. Ik zit gewoon zó erg met mijn korte LF, dat ik me nu al (terwijl mijn eisprong nog helemaal niet is geweest) druk zit te maken over de periode na mijn eisprong. We kunnen wel klussen, mijn eitje kan wel bevrucht worden, maar als ik weer zo'n korte LF heb dan stoot mijn lichaam het bevruchte eitje gewoon af zonder dat het een kans heeft gehad... Ik weet dat ik er eigenlijk niet aan moet denken, want dat heeft geen enkele zin, maar ik blijf heel sterk het gevoel hebben dat het bij ons in de vorige ronde raak is geweest - maar dat mijn lichaam het vruchtje gewoon heeft afgestoten vanwege die korte LF. Ik weet dat ontpillingsverschijnselen en menstruatieklachten kunnen lijken op vroege zwangerschapskwaaltjes, maar ik blijf het frapant vinden dat ik exact dezelfde kwaaltjes voor mijn NOD had als toen ik zwanger was van de oudste. Ook heb ik boven het toilet gehangen, en ik weet zeker dat ik me die vlagen van misselijkheid niet heb aangepraat - ik voelde me toen écht misselijk, niet alleen omdat ik me graag misselijk wilde voelen... Het heeft totaal geen zin om daaraan te denken, maar ik kan er niets aan doen. Om te voorkomen dat ik straks in de stress ga zitten, hoe dichter ik bij 9DPO kom, heb ik de ha maar gebeld. Nu maar hopen dat hij me wil helpen. Je hebt groot gelijk!! Geniet van die heerlijke chocoladepepernoten. Haha ja, dat begrijp ik heel goed hoor. Ik heb zelf niet zo'n hele sterke binding met dit dorp, maar mijn man heeft precies hetzelfde. Die krijg ik hier écht niet weg.
divatje, he balen meid!!iloiza, ik hoop dat jouw huisarts makkelijker is dan de mijne. Ik wacht nog een paar weken en ga dan terug. Ik ben sinds 1 september niet mee ongesteld geweest, ik vind het wel lang zat zo.
@ tulip pppfff nou idd, dat is echt lang zat ja, ik denk dat ik al veel eerder had gegaan. OOwwww Pffffff ik wordt gek, ik denk dat ik morgen ochtend toch ga testen met de cb!! Ik kan niet wachten en dat gevoel in mijn buik, pfff zooo raaar!!!
nou ik hoop het echt voor je meid!! Ik was ook al eerder geweest, maar kon en wilde toen niks voor mij doen. Als ik een jaar bezig ben, nou ik ga dus echt niet wachten als ik straks een jaar niet ongesteld ben geworden hoor.
@ Tulip Ik zou ook zeker niet een jaar wachten voor je weer ongesteld word!! Gewoon weer heen gaan; er bestaan wel middelen om een menstruatie op te wekken. Misschien helpt het als je dat krijgt, hopelijk gaat je cyclus daarna op een normale manier verder!! Ik weet wel dat de kans groot is dat hij me gewoon weer naar huis gaat sturen, maar aan de andere kant; het is niet zo dat ik nu aan het begin van een heel lang traject sta, zoals veel andere vrouwen die met hun kinderwens naar de huisarts gaan. Ik weet wat er niet goed is aan mijn cyclus, en met een progesteron-middel is dat gewoon op te lossen. Ik zie niet in waarom ik nog een half jaar of een jaar zou moeten wachten voor ik eindelijk die kuur kan krijgen die hij me nu ook gewoon kan geven. Ik probeer het gewoon; wie niet waagt, wie niet wint. En het is niet zo dat ik me zit aan te stellen ofzo. Misschien ís het wel overdreven om nu al naar de huisarts te gaan, maar het is wel iets waar ik heel erg mee zit - waar ik me dagelijks druk om maak, zelfs nú (terwijl ik mijn eisprong nog niet eens heb gehad) maak ik me al druk om de periode straks ná mijn eisprong... @ Mallle Spannend zeg. Ik kan me voorstellen dat je eigenlijk niet meer kunt wachten met testen. Ik duim heeeeeeeeeeeeeel hard voor je!!
Ik heb vanmiddag alweer een pendel gekregen dat ik nog een jongen ga krijgen. Best bijzonder dat 9 van de 12 pendels zeggen dat ik een jongen krijg; dat gevoel heb ik zelf ook altijd sterk gehad - dat ik drie jongens zou krijgen. Nu nog afwachten óf er pendels gaan kloppen, en wélke pendels er gaan kloppen (maar ik hoop die van Gimena, Blijemeid en mezelf ).
Goedemorgen meiden!! Is hier gisteravond serieus helemaal niemand online geweest?! Pfff, ik begin me af te vragen of ik nog wel een eisprong krijg. Vanmorgen was mijn ovutestje ineens weer lichter dan de afgelopen drie dagen. De vorige drie waren nog niet heel erg veel donkerder dan hun voorgangers, maar ik dacht toch echt dat mijn ei eraan zat te komen - en vanmorgen dus ineens weer een superlichte test!! Volgens mij kan ik mijn LH-piek niet gemist hebben; ik heb elke dag rond dezelfde tijd een ovutestje gedaan. Die LH-piek kan toch niet gisterochtend nog niet zijn waargenomen, en nu alweer weg zijn...??! Ik hoop maar dat ik dan morgen of overmorgen toch ineens positief test, of in ieder geval weer donkerder... want nu word ik alleen maar onzeker. (En dít stomme streepjes vergelijken is dus precies de reden dat ik digitale ovutests gebruik - ik word er alleen maar zenuwachtig en onzeker van).
@Divatje Echt vervelend dat je ongesteld bent geworden maar het goede eraan is dat je wel een regelmatige cyclus hebt. @ Iloiza ik hoop dat de huisarts je wilt helpen, ik heb pas ook mijn huiarts gevraagd over hoe en wat en als het na een jaar niet gelukt is dan kan hij me helpen, maar een jaar dat duurt zolang dus als het na een half jaar niet is gelukt ga ik gewoon weer terug. Ik kan me voorstellen dat je er erg mee zit, dus ik duim voor je dat hij er iets mee doet. @ Tulip Ja je hebt inderdaad lang genoeg gewacht, als ze je doorsturen om te kijken hoe het komt ben je ook weer weken verder. @ Malle Alle hoop is nu op jou gevestigd de andere zijn allemaal ongesteld geworden @ Hier ik moet volgens mijn banner vandaag ongesteld worden en volgens mijn telefoon app morgen :S maar ik ging vanochtend naar de toilet en ja wat denk je Bruinverlies. Dus we gaan weer op naar de volgende ronde
@iloiza, echt klote joh, ik zou daar ook een beetje moedeloos van worden, ik hoop echt dat je hem snel hebt. @ssd owwww jammer, op naar de volgende ronde, jij heb ook wel gewoon een normaale cyclus dat is ook wel lekker. @hier nog steeds geen bloed te bekennen en vanochtend ook niet getest, ben snel mijn huis uit gelopen voordat ik me nog kon bedenken hahah
Haha, ohw je maakt het wel spannend hoor (en niet eens alleen voor jezelf ). Ik ben heel erg benieuwd!! Wanneer ga je testen, morgen of zaterdag??
@ssd: jammer zeg! Nouja..nu met goede moed naar de volgende ronde! Ik heb vanochtend de chocoladeletter met gedichtje in zn schoen gestopt Had vanochtend meteen al een mailtje van em, dat ie een kadotje in zn schoen had!!!! Hij vond het heel leuk en lief. hihihi! Het kan soms zo simpel zijn om gewoon even iets liefs te doen. We geven elkaar nooit cadeautjes enzo, dus dit had ie ook echt niet aan zien komen hihi
@divatje, hahah leuk! goed geslaagd dus. Ja maak het heel spannend voor mezelf, maar ben ook gewoon bang voor weer een negatief test, heb nog steeds geen kwaaltjes, en had ff op int zitten zoeken en er zijn er heel veel die gewoon 2 weken over tijd zijn negatief testen en dan toch na 2 weken ongi worden, ben een beetje bang dat zo iets bij mij ook gaat gebeuren, omdat ik gewoon nog niet voel, soms wel pijn in onderbuik, maar vraag me af of dat nou echt ongi klachten zijn, of misschien mjn darmen, ontlasting gaat ook niet echt lekker. Totaal geen pijnlijke borsten tewijl ik die de 2 afgelopen maanden wel heel erg had als ik ongi moest worden. Pfff verwarrend, maar denk dat ik gewoon zaterdag pas ga testen. Is het toch eerder dan laat ik het jullie natuurlijk gewoon weten!!
@iloiza heb niet elke avond getest, te druk. Dacht maandag even dat hij er was, lichtjes een ongi gevoel, verder niet. Heb sinds zaterdag 1dag niet geklust, dus hoop dat ie afgelopen dagen geweest is... Bij jou dus afwachten of ie geweest is 😔
@ Malle Ja klopt ik heb inderdaad ook een nette cyclus daar ben ik super blij mee Ik hoop dat het bij jou wel raak is. @ Divatje Ja ik vond het erg jammer maar wordt elke rond weer een stuk minder in het begin was echt heel me dag direct verpest en nu vind ik het alsnog erg maar ik kan me er wel over heen zetten Echt een super leuk ideetje van je die chocoladeletter en het gedichtje, het gaat om de kleine gebaren. @ Hier Ik ga nu de 5e ronde is dus ik ga denk ik ook maar eens beginnen met temperaturen of Ovulatietestjes. Aangezien ik iedereen er over hoor en zo kun je makkelijk bijhouden wanneer je eisprong is geweest en of je hem wel hebt gehad.
@ huis wij zijn net verhuisd wij kijken niet echt naar bouw dingen want mijn man is heeeel handig en kan alles zelf aanpakken. In het vorige huis hebben we zelf de dakkapel geplaatst e.d. In dit huis komen in de toekomst ook wel 2 dakkapellen en we hoefde hier alleen te verven en behangen. de badkamer oet in de toekomst wel gedaan worden (wil een bad) maar voorlopig is hij prima @ Kinderwagen ik heb hier echt geen flauw idee nog van haha (dat blijkt maar weer) maar bestaat er geen kinderwagen waarbij je alleen maar de bak eruit kan klikken en die als autostoel kan gebruiken? en ik vraag me dan heel erg af of er een kinderwagen bestaat die helemaal ingeklapt makkelijk op de achterbank past met daarnaast dan het kinderstoeltje volgens mij zijn die krengen mega lomp groot @Iloiza ondertussen je ei al?? Ik lees dat je je HA gebeld heb, ik ben benieuwd voor je morgen! @ Vissertje...innestelling??? @ Saz, tsja tis wel gaaf dat ze in moskou wonen, maar toch mis ik me knuffel broer wel wij hebben nu ook een station en die achterbak is prima, maaaaaar wij (lees ik) willen eigenlijk volgend jaar herfst / winter een 2e hond erbij en dan is de achterbak echt vol! en laat dat nou net 1 argument zijn die ik wil weerleggen zodat manlief geen reden meer heeft om nee te zeggen Spannend die 6 uur extra werken! dat is heel wat beter dan al die depressieve berichten over werklossheid (zit nieuws te kijken haha vandaar) he super! 2 meter los al haha voor je het weet moet je erachteraan rennen @ Tulip al geaccepteerd het bod?? @ Malle en en en ??? @ Lennyt wel helderrood , want dan was het gewoon kort maar heftig haha LOL radiografisch bestuurbare eitjes, spermacellen met camera....games............ LOL @ LF lengte wat is nu het minimale LF wat je moet hebben wil je een kans hebben om zwanger te raken. is dat 12-15 dagen ? @ Divatje lekker chocolade kruidnoten @ SSD ook al
@cvo, nog steed sgeen bloed maar ga toch wachte tot zaterdag met nog een keer testen denk ik. Wat ik al zei ben zo bang voor weer een negatief test. @tulip, ow zeker niet laten merken dat je het graag wil want dan zakken ze nooit laag, hoop voor je dat je het kan krijgen waarvoor je het wil. Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, heb de hele avond zitten vechten tegen de slaap, ben zoooo moe. Tot morgen!!