@ Tulip Wat een goed Nieuws zeg zo op de maandag, Super dat je eindelijk ongesteld bent geworden. @ CVO19686 Wat spannend succes in de kluss periode, hopelijk is het deze maand raak. Ik heb al die tijd niets gedaan dus geen ovulatietestjes of niet getemperatuurd, ik ben nu 3.5 maanden verder en ga nu ronde 5 in dus ik dacht ik ga het nu wel doen Maar ik snap wat je bedoeld misschien is het nu wel raak omdat je je er niet teveel mee bezig houdt. @ Malle Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben, ik zou ook echt niet kunnen wachten met het kopen van de leuke spulltjes @ Iloiza Ik vind het echt heel k*t voor je dat je zo'n korte LF heb, ik hoop dat het snel goed komt. Ik snap dat je hier een beetje moedeloos van wordt, en als het jou rust geeft om te temperaturen en ovulatietestjes dan is dat goed meis, dan moet je dat gewoon doen
Ff snel vanaf m'n telefoon (zit te wachten tot m'n les begint), Jeej Tulip! Eindelijk maar toch naar de volgende ronde! Je hebt m'n record niet verbroken . Was hier net te enthousiast, stond om 9.15 al bij het lokaal, terwijl ik pas om 10.05 hoef te beginnen. Oops! Reageer vanmiddag uitgebreid, als ik weer thuis ben.
@hier moet ff een paar dingen eruit gooien vandaag ergotherapie heb ik helemaal geen zin in ben met mijn examen medische basiskennis hbo bezig snap er helemaal geen reet van en mijn schoonouders kat is gek gister waren we daar heeft de hele avond bij mij op schoot gelegen en ook nog in slaap gevallen en toen we gingen wou ie er niet meer vanaf en dat doet ie anders nooit zelfs mijn schoonvaders stond raar te kijken zo da ben ik kwijt
vissertje, gefeliciteerd, das een echte positieve test hoor!! saz, nee idd. Gelukkig maar, ik was er ook zo klaar mee. Ik verwacht ook dat er voor ons nog wel heel wat rondes gaan komen, maar nu kunnen we iig verder.
Jippie nog een zwangere!! Gefeliciteerd!! *zet die positieve vibe door voor ons allemaal * *zet die positieve vibe door voor ons allemaal * *zet die positieve vibe door voor ons allemaal * *zet die positieve vibe door voor ons allemaal * *zet die positieve vibe door voor ons allemaal *
@ Vissertje Jaaaaaa, deze is echt overduidelijk!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan. @ Tulip Pffff, eindelijk ongi!! Wat goed nieuws, nu kun je eindelijk beginnen. Hier nog steeds geen posi ovutest... Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, ik zie vanzelf wel wanneer hij wél positief is. Dan lekker veel klussen en tot die tijd maar gewoon wanneer we er zin in hebben. We zien wel...
Hallo meisjes, Mmm snap er niets van.. volgens mijn banner zit ik nu in mijn vruchtbaarste periode.. Mijn ovulatie test van vanochtend zegt.. nee nee.. geen ei te bekenen, terwijl die van gisteravond een lichte streep aangeeft ik snap er niets van.. heb ik nu mijn ei gemist of zeggen jullie snel nog klussen, misschien komt het nog goed of door ovu-en.. pfff soms word ik neit goed van mijn leerkracht... grrrr ze vond dat ik beter moest opruimen omdat het een troep is in de klas.. sorry hoor, ben geen schoonmaakster.. (ja het is voor de kinderen.) bla bla bla.. heb maar ja gezegd.. wil me baan houden.. maar alsjeblieft, ga over dingen zeuren die echt wat doen.. en ruim je eigen troep dan op.. zodat ik dat niet hoef te doen!! Ga ik ook neit meer doen.. zo pff is er uit.. gezeik ook altijd.. het is onze klas als het haar uitkomt.. nou sorry.. hoor.. begin dan met je troep aan knuffels en domme sneeuwwitje knijp figuren.. @lla k hoop dat het raak is voor je!!! @iloiza grrr wat irritant die eieren ook!! Wat is cervix?? Pff wat een moeilijke begrippen heb jij zeg.... hahha ik zou gewoon stopen met al die troep en je eigen lichaam vertrouwen! @malle dat is een mooie zwangerschaptest.. hahaha.. hoe was het bij de babywinkel?? Hebben jullie iets gekocht?? Hahah fijn dat je 2 weken gratis krijgt.. hahah.. @Sazz grrrr ik ken dat. Ik mag ook elke dag de keuken schoonmaken, de beesten komen niet meer in de woonkamer (de een sproeit en de ander plast overal neer.. ) grr heb ik weer.. nou ja ze zijn ook te lief om weg te doen.. hahaha.. @tulip OMG 81 alweeer grrrr.. wanneer komt je ongi nou een keer!! Jemig zeg, hoe hou je het vol?!! Dit is ook ontpillen..?? YEahhhh (vreugde dansje voor je ongi) hahhaha.. succes meidd... @cvo hahahaha de kast.. (dapper) stiekem vond ik ze vroeger ook wel leuk.. de liedjes dan hoor.. zo lekker makkelijk om mee te zingen! @vissertje.. GEFELICITEEERD MEID.. GENIET ER LEKKER VAN!!! Super zeg..
joehoe.. waar zijn jullie?? hahaha.. Mannetje en ik zijn vandaag 7,5 jaar verkering.. vrijdag heb ik mijn verlate party, we hebben als thema rood..:d.. hihi.. dus dat word rode ballonnen scoren en rode slingers.. hebben jullie nog meer idee wilde ook heel veel rood eten.. haha snoepjes, paprika, tomaatjes etc...
@ Pindarella Gefeliciteerd met jullie 7.5 jaar verkering, dat is al weer een hele lange tijd zeg Wat een leuk thema voor het feest dat wordt dus lekker rood shoppen. Ik zat net zo'n artikel te lezen van hoogleraar Egbert te Velde die vertelde ook dat je vruchtbaarder bent dan je denk. En dat ovutestjes niet altijd betrouwbaar zijn. Ik zou gewoon lekker vaak klussen, meer kan je niet doen. Wat irritant zo'n mens om je heen, ik zou zelf ook gewoon ja zeggen en in mezelf andere dingen denken haha. Maar als je schoonmaakster had willen worden had je daar wel voor gesolliciteerd toch Nou alvast heel veel klus plezier.
pindarella, haha we kunnen nu iig de volgende ronde in, is wel een fijn idee. Al weten we niet hoelang die natuurlijk weer gaat duren suc6 op je werk, lastig met zo'n zeur...
thanks voor jullie medeleven!! spannend tulip... hihi.. hopen dat je volgende cyclus een beetje korter is!! @ssd nou indd dan had ik wel gesolliciteeerd voor schoonmaakster..
Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011 21 juni miss little, 22 jaar, 1e kindje 27-ronde 2 21 juli miss83, 28 jaar, 2e kindje 30-? 22 juli Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje 33-30-40-ronde 4 25 juli tulip, 27 jaar, 2e kindje 38-83-ronde 3 1 aug SuperStarDebs, 23 jaar, 1e kindje, 27-27-28-28-ronde 5 3 aug Iloiza, 26 jaar, 3e kindje (57)-31-ronde 2 5 aug Fanny 31 jaar, 3e kindje 27- ZWANGER! 9 aug Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje 34-ZWANGER! -MA Flowerxx, 23 jaar, 1e kindje ZWANGER! 10 aug Saz667, 26 jaar, 2e kindje 85-ronde 2 behappy, ?, ? - ?(laatste bericht 31-8) Snoopy77, ?, 1e kindje - ? 12 aug 1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27-27-ronde 3 FD1988, 22 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 29-8) Mopke, 24 jaar, 1e kindje ZWANGER! 13 aug Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje 37-? (laatste bericht 21-9) 17 aug Within, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 30-8) Mallle, 26 jaar, 1e kindje 28-30-ZWANGER! 19 aug Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje -? (laatste bericht 29-8) 23 aug Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 31-8) CvO1986, 25 jaar, 1e kindje (23)-27-28- ronde 3 24 aug Daantje01, 26 jaar, 1e kindje 33-30- ronde 3 26 aug vissertje84, 26 jaar, 2e kindje 33-2COLOR="Magenta"]ZWANGER! [/COLOR] LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje 31-31-ronde 3 28 aug Divatje, 27 jaar, 1e kindje 27-27-ronde 3 Lennyt, 26 jaar, 1e kindje 28-35-35-ronde 4 29 sep Sem frummel, 25 jaar, 1e kindje - ? Chan25 - ?-?-? -ZWANGER! Om je gegevens op de lijst te wijzigen, stuur even een PB'tje met de nieuwe gegevens naar Saz667.
Pff.. vandaag 3 proefwerken en 1 SO afgenomen, waardoor ik nu met ruim 100 papieren zit die ik moet nakijken . Maar niet vanavond in ieder geval. @ Beesten, ja, gadverdamme, kom ik thuis met M (L moest nog z'n fiets ophalen bij 't ziekenhuis omdat ie daar op de bus stapt), heeft een van de beesten (vermoedelijk de hond) op 't laminaat gezeken, VOOR de deur naar de hal. Dus ik kom binnen, Meagan op de arm, licht nog niet aan, en ga er dus vol in staan. Blegh! Dus in 't vervolg gaan de katten naar buiten voor ik naar m'n werk ga, en de hond moet echt zo snel mogelijk weg. L gaat dus straks maar es ff kijken of ie een advertentie op internet kan zetten. Zit er namelijk ECHT NIET op te wachten dat ik iedere dag als we rond half 6-6 uur thuis komen van 't werk, we eerst de hele keuken schoon moeten maken omdat die beesten hun behoefte ineens overal doen. Verder, m'n ma wil een kinderwagen hebben, ze hebben al een buggy, maar die loopt niet echt fijn. M begon laatst zelfs te brullen omdat ze over een hobbelweggetje kwam (zijn alleen maar hobbelweggetjes bij m'n ouders in de buurt). Dus morgenochtend met m'n ma en M naar iemand toe die een Mutsy te koop heeft op Marktplaats. Ze wilde eerst een Buzz, die we zelf ook hebben, maar nu had ze deze gezien. Dus ik mocht daar naartoe bellen, om vervolgens alles door te briefen enzo. Zo niet handig! Maargoed, morgen dus ff kijken. Ja, met kerst enzo. Hebben dus afgesproken dat schoonma, schoonpa en stiefschoonloeder, beide zwagers, schoonzus, nichtje en mijn ouder (hihi, als moral support) hier allemaal kerstavond komen eten. Gaan dan gourmetten, lekker makkelijk. Stiefschoonloeder is streng vegetariër, schoonpa is vegetariër als z'n vrouw thuis is (als ze weer eens op zakenreis is, gaat hij kroketten eten bij de snackbar). En nu willen ze betrokken worden bij wat we gaan eten? Ach, we sturen ze de rekening wel ofzo. En ze willen dat we mailen wat we als cadeautjes willen hebben. Onze eerste ingeving: een iPad. Zijn we alle 3 heel blij mee (A). Maar dat dus ook nog ff kijken. Zo, en dan ga ik nu lekker m'n enorme 0,5 liter eigenste-gejatte Starbucks-mok met warme chocomelk met slagroom lekker opdrinken.
@ Pindarella Gefeliciteerd met jullie 7,5 jarig-samenzijn!! Volgens je banner is je eisprong over 3 dagen. Dit kan natuurlijk per cyclus verschillen, maar als we er even vanuit gaan dat je banner gelijk heeft dan is het logisch dat je ovutestje nog negatief is. Je LH-piek (waardoor een ovutest dus positief word) is 12 tot 48 uur voor je eisprong, dus 1 of 2 dagen voor je eisprong. De LH-piek komt niet geleidelijk, maar je LH schiet ineens omhoog, om vervolgens weer net zo snel te zakken. Je kunt dus pas 1 à 2 dagen voor je eisprong positief testen met een ovutestje. Bij sommige vrouwen zie je de streepjes op de ovutesten steeds donkerder worden, maar bij veel vrouwen blijven de tests heel licht tot op de dag dat de LH-waarde flink toeneemt. In het grafiekje dat ik hieronder heb toegevoegd kun je goed zien hoe snel de LH-waardes toenemen (en ook weer afnemen). Maar ook al heb je je LH-piek (waarschijnlijk) nog niet gehad, ook de dagen voor je LH-piek ben je vruchtbaar, omdat zaadcellen tot wel 5 dagen in leven kunnen blijven. Je kunt dus zwanger raken als je seks heb tussen +/- 5 dagen vóór, tot zo'n 24 uur ná je eisprong.