Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hihi sorry, je cervix is je baarmoederhals. Die kun je voelen en aan de positie, structuur en opening van je baarmoederhals kun je ook afleiden of je vruchtbaar bent. Je bent het vruchtbaarst als je baarmoederhals hoog staat, zacht aanvoelt en open staat.

Vrijdag je verlate party??! Van wat, van je verjaardag in april nog?? :p haha
    Thema rood is leuk!! Dat hadden wij als themakleur op de bruiloft. :D Overal kwam de kleur terug; de kaart, de taart, de ballonnen, de versieringen, het boeket, details in kleding van de gasten...

@ Saz
    Je mist bij Vissertje een [ in de lijst. Nu staat ze nog niet op roze, maar de code voor roze is wel zichtbaar. ;)
    Hahaha, een I-pad. :p Daar zouden wij ook wel blij mee zijn. Nu maar hopen dat je schoonvader en stiefschoonloeder geloven dat jullie liefde te koop is met een I-pad. ;)

2. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tulip Jeeeej eindelijk ongi voor je! op naar een hopelijk snellere ronde voor je

@ Vissertje! JAAAAAA GEFELICITEEEEEERDDDDDD

@ Pindarella :D tsja ik heb ze vroeger ook super gevonden toen ik als 12 jarige FAN was, toen ze stopte was ik ook niet zo happy, maar nu sinds een jaar hebben ze weer een nieuwe cd en treden ze weer op,dus ik kan mijn gelk niet op (daar denkt hubbie wat anders over, want hij kent me helemaal niet als DeKast/Syb fan haha, die schrikt zicht rot)
    en ja soms is het werk algemeen soms zo irri :)
    gefeliciteerd met jukllie jubileum!!!

3. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Hallo Dames,

Zit even op werk dus heb niet zo goed bij kunnen lezen.

@Vissertje GEFELICITEERD!!!!! Leuk!!! Geniet ervan, we lopen dan een beetje gelijk.

@ Tulip ZO GELUKKIG zeg eindelijk, super fijn voor je, kan je eindelijk ook aan de slag.

@pindarella Ja was erg leuk in de babywinkel, maar heb nog niks gekocht, durf dat nog niet zo goed het is nog zo pril natuurlijk, wil eerst even afwachten of het allemaal wel goed zit.

@iloza Nog steeds geen ei? Klote zeg!!!!!!

@hier, het is nog heen onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben, heb nog steeds niet echt veel kwaaltjes, ga vandaag even de huisarts bellen om te vertellen dat het zo ver is, die verwijst me dan wel door naar een vk.

4. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @malle heb je wel nog getest dan ???

5. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    Bedankt allemaal!!!:)

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mallle
    De echte kwaaltjes komen meestal pas na 6 weken zwangerschap. ;) In het begin voelde ik me ook prima, en had ik alleen wat kleine tekenen/symptomen. Pas vanaf 6 weken begon ik het echt te merken...
    Maar wie weet is dat bij jou wel anders. Ik hoop voor je dat je ook na 6 weken kwaaltjes-vrij blijft!! :D

Hier niet echt veel duidelijkheid, maar dat is mijn eigen schuld. Ik moest vanochtend om 5 uur zo nodig plassen, dat ik met mijn slaperige hoofd vergeten ben om een ovutestje te gebruiken. Ik weet wel dat het een heel ander tijdstip zou zijn geweest, maar om het normale tijdstip zou er geen '4 uur niet plassen' tussen zitten. Dus ik had bedacht om dan te gaan ovutesten als ik terug was van Dyon naar de psz brengen. Maar dat ben ik dus ook vergeten... :( Geen idee dus hoe mijn ovutest vandaag zou zijn geweest. Misschien probeer ik het vanmiddag nog eens (als ik eraan denk).
    Aan de hand van mijn cervix denk ik (alweer) dat mijn ei eraan zal komen. Hij staat weer open. Maar wat ik me nu ineens afvraag: Kan je cervix open gaan staan door sperma?? Weet iemand dat?? Mijn man en ik hebben gisteravond geklust, en nu ineens staat mijn cervix weer open. Een paar dagen geleden stond hij ook al open, en dat was ook nadat we geklust hadden. Ik vraag me af of de cervix kan reageren op sperma door open te gaan staan. Want dan zou deze cervix-methode toch niet betrouwbaar zijn??!

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
  8. tulip

tulip Niet meer actief

Lennyt, die onderste vind ik wel hoopgevend..

Iloiza, ik heb werkelijk geen idee of dat kan. Ik voel dat zelf ooj niet hoor als het zo is.

Mallle, als jij een posi test hebt, verwijst hij je zo door, je kuny ook zelf naar een vk bellen hoor.

Thanks dames dat jullie allemaal zo blij zijn voor mij, is wel een beetje de omgekeerde wereld he;) ik merk wel dat het zo lang geduurd heeftm krampen en pijn in mn buik...tis verdorie net of de bevalling weer opnieuw begint haha. En ook niet normaal zo veel.
    Was dat bij jou ook saz?

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ja ik ook wel maar iedereen zegt al ja die kruidvattesten zijn niks en zo dus ga vanmiddag eentje van cleurblue halen ofzo
    welke adviseren jullie ?

10. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb bij mare 1 keer ovutesten gebruikt, maar meegestopt omdat het met mijn wisselende cyclus gewoon geen doen is. Toen had ik die van clear blue, wel handig omdat je smileys krijgt. Maar ze zijn wel duur. Ik hoor hier ook veel goeds over die van zwanger en kind. Anders moet je dat eens bij het ovutesten hoekje vragen.

11. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @lennyt ja heb afgelopen zaterdag positief getest.

@tulip, net huisarts gebeld, kreeg gelijk het nummer van de vk,die gelijk gebeld en heb 19 dec mijn eerste afspaak.

@iloiza, ik zou echt niet weten of dat kan!

12. tulip

tulip Niet meer actief

O leuk leuk,leuk. Ik zal je vast voorbereiden, mijn eerste echo was meteen een inwendige, dan kon ze het in het begin beter zien.

13. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    Ow oke nou ja daar heb ik niet zo'n problemen mee, weet niet of dat zeer doet, maar krijg je altijd bij de vk een echo dan? Want dan hoop ik dat ik voor de kerst een echo fototje kan krijgen om het te vertellen.

14. tulip

tulip Niet meer actief

Nee dat doet geen zeer, het is meer het idee.;)
    Ik had de eerste keer een dubbele afspraak, een intake en een termijnecho, ben toen zwanger geworden in een cyclus van 58 dagen, dus had ook geen idee hoever ik was.

15. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    oke, ik krijg van de week een brief erover, daar zal wel meer op staan dat ik daar dan een apparte afspraak voor moet maken.

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Tulip, ja, ongi was hier ook onwijs veel, maar was ook de eerste ongi na de bevalling, dus dat zou ook nog een reden kunnen zijn. Krampen heb ik nog nooit gehad als ik ongi word/ben, dus dat zou ik je niet kunnen vertellen.

@ Lennyt, ziet er goed uit die ovutest!

@ temp/ovutestjes, ja, hier deze ronde ook die van CB gebruikt, maar blijft steeds negatief. M'n temp is sinds een paar dagen wel iets hoger, en de 2 dagen daarvoor stond er wel een streepje op de ovutest, maar dus geen smiley. Als ik op FF de ovutesten weghaal geeft FF een kruis aan. Weird. Maar iig wel rond die dagen geklust, dus ja. En m'n temp was vanmorgen 37.0, wat ik dus alleen maar na m'n eisprong heb (was iets eerder vanmorgen, normaal 7 uur, vanmorgen 20 over 6 gemeten.)
    Komende dagen maar ff in de gaten houden dus.

@ Iloiza, hmpf, nog geen duidelijkheid dus, en je temp is ook nog zo laag... Wel onwijs irritant hoor, dat je er nu zo mee aan 't kloten bent! Denk ook inderdaad dat 't niet altijd even goed is om er zoveel vanaf te weten, omdat je dan echt overal op let enzo. Maargoed, tis zo gezellig hier, en je leert hier ook best wel wat (al staat er ook onwijs veel bullshit info op 't forum, vooral als je bij de "zwanger" topics kijkt, dat je geen pesto, mozarella, en weet ik veel wat nog meer niet mag hebben :p).

@ Mallle, je kunt ook een pretecho laten maken, is vaak nog niet zo duur als je kort zwanger bent. Eerste echo is meestal tussen 8-12 weken. Hier ook vaak inwendige echo's gehad, stelt niks voor. Je kunt ook gewoon naar een verloskundige bij je in de buurt bellen, je hoeft niet via de huisarts.

17. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Even tussendoor hoor, later reageer ik weer op iedereen. ;)
    Ik heb net nog eens gevoeld, maar mijn baarmoedermond staat nog steeds open. Ik baaaaaal dat ik vanmorgen ben vergeten te ovutesten, maar voor de zekerheid maar klussen vanavond. Morgen zal ik wel zien of ik inderdaad een positieve ovutest heb... of dat mijn lichaam gewoon f*cked up aan het doen is.

18. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Saz - haha heb ik hier ook altijd last van :p En als je dan een paar uur verder ben, is het weer een zooitje.. Hoop iig dat ze hier snel stoppen met verharen! Wordt gek van al dat haar overal :p
    Haha nou je was iig ruim optijd op school! 100 omg, je hoeft je iig niet te vervelen! Gatverdamme.. wel smerig idd dat je er in ging staan. Een ipad zou idd wel een leuk kerstcadeau zijn haha

@ Tulip - haha nee sorry :p Was een beetje moe denk :p Super dat je eindelijk ongesteld bent! Gefeliciteerd! Nu maar hopen dat je nu snel een regelmatige cyclus krijgt! (of nog beter, snel zwanger ben natuurlijk hihi)

@ Cvo - ja het was hier ook m'n moeder die daar mee kwam hoor :p Had er zelf ook niet over na gedacht! Het is ook dat het m'n naaste familie is, al waren het m'n ooms/tantes geweest had het niet veel uitgemaakt. Maar het is nu 12 sept m'n tante, 20 m'n vader, 21 éen vriend, 22 m'n moeder, 25 m'n zusje en 29 m'n opa. Dus nou ja, als het even kan hebben we liever niet nog een jarige in september! Dit zijn wel genoeg verjaardagen/cadeautjes/familie voor een maand haha
    Klinkt als een heerlijk weekend!

@ Malle - handig dat je 2 weken gratis krijgt haha Nooit geweten eigenlijk dat ze zo rekenen! Misschien ben je nog te kort zwanger voor kwaaltjes? Zou wel raar zijn als je toch niet zwanger bent na je posi test.. Succes iig! dat zou idd wel super zijn als je voor de kerst een echo hebt om te vertellen!

@ Daantje - een keer extra klussen kan nooit geen kwaad toch? haha

@ Lenny - balen dat je er niks van snapt.. Haha dat is idd wel apart van die kat! Je ovu test ziet er idd wel goed uit!

@ Vissertje - wauw super zeg! Gefeliciteerd!!

@ Iloiza - frustrerend meid.. Probeer idd gewoon maar af te wachten en niet teveel ermee bezig zijn. je maakt jezelf er alleen maar gek mee! Het komt vanzelf! Sorry daar kan ik je niet mee helpen. Veelste weinig verstand van.. :p

@ Pindarella - vreemd zeg.. Zou iig toch klussen voor de zekerheid! You never know.. Misschien klopt je banner niet..? Stom zeg van die leerkracht.. Snap dat je er moe van wordt! Wat een gezeur. Gefeliciteerd met jullie 7,5 jaar!! Leuk hoor een rood thema!

@ MAlle - dat zou idd wel super zijn als je voor de kerst een echo hebt om te vertellen!

@ hier alles rustig helaas.. De kans dat het raak zou zijn was deze maand ook wel klein, maar hoopte het natuurlijk stiekem wel ;)
    Heb nogsteeds wel last van krampjes/steken, en aardig wat witte afscheiding (is inmiddels al wel minder gelukkig)

Had gister een condoleance. Nooit echt leuk natuurlijk.. Ze hadden ook nog gevraagd of ik foto's wou maken, wat het extra moeilijk maakt. Maar ben blij dat ik het voor ze heb kunnen doen :)

19. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @saz, ik wacht het gewoon maar eventjes af.

@iloiza je kn toch ook 's avonds ovu testje doen, deed ik ook altijd.

@littleangel, ik hoop voor je dat het ook gewoon raak is, en een echo voor de kerst zou echt super zijn, vind het alleen zo moeilijk om mijn mond te houden, zou het lieft van de daken af willen schreeuwen IIIIKKKKK BBBEEENNN ZZZWWWAAANNNGGGEEERRR hahhahhahahh;)

20. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ben er ook wel enthousiast over
    eergister geklust en gistermorgen en gisternaaf ook
    hopen dat ie deze week nog zin heeft :p

Deel Deze Pagina