Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Mallle
    Ja, weet ik. Maar ik zou het zo zonde vinden van het teststaafje om hem nu nog te gebruiken, terwijl ik morgenvroeg ook weer gewoon ga testen. ;)
    Ik gebruik de digitale ovutests van CB, die zijn dus best prijzig. Aangezien ik al vaker heb gedacht dat mijn ei eraan zat te komen, heb ik al meer teststaafjes voor niets gebruikt dan me lief is. Als vandaag inderdaad positief zou zijn geweest, dan zou mijn LH-piek morgen ook nog zichtbaar moeten zijn met een ovutestje. Vandaar dat we gewoon voor de zekerheid klussen en dan maar zien wat mijn ovutest morgen zegt, en wat mijn temperatuur daarna doet. :D

@ Lennyt
    Jouw ovutest zag er ook mooi positief uit!! Veel klusplezier!! En hopelijk is het straks raak. :)

2. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @iloiza ja dat is ook wel zo, vind het gewoon zo klote voor je dat je hem maar niet vind.

@lennyt Veel klus plezier hahhah

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    haha dank je dames ga me best doen :p:D

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Haha, vind ik ook kl*te maar het is niet anders...
    Dat is misschien wel juist een reden om vanavond geen ovutestje te gebruiken. Nu heb ik er nog plezier in, maar als hij straks negatief zou zijn zou ik best weer balen. Nu kan ik dat balen nog uitstellen tot morgen. ;) haha

5. tulip

tulip Niet meer actief

voor de meiden die nog niet eerder zwanger zijn geweest:

eerst dacht ik ook: als ik straks zwanger ben, dan schreeuw ik het van de daken, maar toen het eenmaal zo ver was vonden we het ook wel leuk om een paar weken een geheimpje te hebben. Maar die paar weken bij ons werden een paar dagen, want ik was al 9 weken zwanger toen we erachter kwamen. En we hadden van te voren besloten om het met 8 weken te vertellen aan onze ouders. Die waren we toen al voorbij haha.

6. tulip

tulip Niet meer actief

iloiza, voor je man ook wel zo leuk:p

7. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    Hallo Dames,

daar was ik weer!!
    vandaag aan het eind van me werkdag, ziek naar huis gegaan.. blegh, hoofdpijn, kotsmisselijk bij het bukken..
    nu lekker op de bank, mocht alles zien wat ik wilde.. hihi de schat ..:)
    we hebben ons jubileum niet echt gevierd, bij elk jaar proberen we altijd weg te gaan..:)

@Iloiza
    hahahah ja, van april..:D.. jaa ik had gezien dat jullie ook rood hadden als thema..:d.. vind het een mooie kleur.. hou wel van rood..
    heb me outfit al bedacht.. zwarte kleding.. rode armbanden, rode laarsjes (die moet ik nog kopen, heb ze al gespot ;), rode oorbellen en rode ketting)
    jaa, ballonnen en slingers, proberen zoveel mogelijk rood eten en drinken.. (natuurlijk wel andere kleur eten en drinken..)
    rode bekers.. etc..
    haha ik hou wel van thema's :)..

mmm oke.. maar hoe komt het dan dat ik wel een posi ovutest s avonds heb gehad en de dag erna een nega..:s..
    jij zegt gewoon door testen en klussen?/ kan nooit kwaad natuurlijk..

laat jou ei ook maar komen!!! haha.

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hihi, ik wou net typen "Hij is er toch niet", maar hij stapt net binnen. Voetbaltraining. ;)

@ Pindarella
    Haha cool, de hele outfit al in je hoofd. Rode laarsjes gespot?? Waar?? :D
    Mijn lievelingskleur is eigenlijk groen, maar ik houd ook van rood, paars, blauw en wit. Groen vond ik niet zo mooi als themakleur voor een bruiloft in oktober, dus ik wou paars. Jorik: "PAARS??! Dacht het niet, kies dan een normále kleur zoals rood!!" Ik: "Oke, dat is dan afgesproken - rood!!" :D
    Ehm... over je ovutestjes. Wanneer heb je precies allemaal getest? En welke waren positief of negatief?? Heb je een foto? Dan snap ik weer een beetje waar ik op reageer, anders zeg ik misschien van alles wat niet klopt in jouw situatie.

9. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    Ik hou van paars.. dat is mijn lievelings kleur, ons interieur is ook paars.:)..
    maar dan de mooie kleur paars.. haha..

hoelang duurt eeen bestelling bij zalando.. heb daar namelijk ook leuke rooie schoenen gezien..
    de laarsjes heb ik gespot in een nieuw winkeltje uit Angelslo..
    donderdag gaan we lekker shoppen :).. hihi..
    kijken of ik e in iets roods kan krijgen.. haha..:)..

mijn posi ovutest was zondag, daarvoor heb ik geen testen gedaan omdat ik nog niet in mijn vruchtbare periode zou zitten..
    gister was hij alweer negatief!
    maak morgen wel even een foto!!

10. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    slaap lekker allemaal!!!

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pindarella
    Een paars interieur?? :D (Dat zou ik bij Jorik dus never voor elkaar krijgen ;)).
    Bestelling bij Zalando duurt +/- 2 à 3 werkdagen.

Van welke cyclus ging je uit? Van die van 40 dagen? Of die van 30? Of daar tussenin?
    Je cyclus kan elke keer verschillen van de voorgaande cyclussen. Het zou dus goed kunnen dat je vruchtbare periode in deze cyclus eerder was dan waar je vanuit gegaan was. Ik hoop dat je ook hebt geklust vóór je begon met ovutesten..?!
    Als je zondag een positieve ovutest had en gisteren niet meer, dan denk ik dat zondag of gisteren je eisprong is geweest namelijk (en dan gok ik op zondag)...

12. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    hahaha.. ik heb emiel lichtelijk voor het blok gezet.. we hadden groen/bruin..

en ik wilde dat wel de deur uit omdat we een grijze bank kregen..
    ik heb gezegd, ik wil graag paars en jij mag kiezen wat voor behang.. zo gezegd zo gedaan!!! hhaha..
    ik mijn zin en hij ook een klein beetje..
    we hebben een uitsteeksel met behang en een schouw en verder een korte paars wand.. en verder donker grijs en licht grijs..
    dus het valt me hoor.. verder paarse accessoires..

@klussen
    ja maar niet donders veel..
    ik ben uitgegaan van het gemiddelde..34, leek me het slimst..
    dat ging eigenlijk altijd wel goed.. 2x.. haha.. altijd hoor mij!!
    geen idee hoe ik de 30 in de banner moet nemen en dan de 40 in de gaten moeten houden!

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hmm... ik ben bang dat je deze keer weer een kortere cyclus hebt en dat je vruchtbare dagen dus net geweest zijn.
    Het beste kun je wbt ovutesten en klussen uit gaan van je kortste cyclus want dan ben je sowieso niet te laat. Zodra je dan een positieve ovu hebt, weet je dat je ei eraan komt en kun je wat extra gaan klussen. Bij een nega ovu, klus je gewoon wanneer je zin hebt. ;)
    Je NOD is (meestal) zo'n 14 dagen na de eisprong - dus zo'n 15 à 17 dagen na je eerste positieve ovutest.

Als je inderdaad je vruchtbare dagen al gehad hebt, zou je dus over iets minder dan 2 weken ongi moeten worden (of liever niet, eigenlijk ;)).
    Ik hoop voor je dat het klussen genoeg is geweest!!

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ohw, bijna vergeten.
    Hier nog steeds geen ei!!! :(
    Dus óf ik heb gisteren mijn LH-piek gemist, óf mijn lichaam neemt me weer vreselijk in de zeik!!! Noooooooooooooooooooooooooooooit meer hormonentroep voor mij!!

15. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @iloiza ow balen meid!!! Weer niet, hoop niet dat je hem gemist hebt.

@ hier 28-12 krijgen we de eerste echo, jammer genoeg net niet voor kerst, dan maar vertellen met een gedichtje.

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Mallle, eerlijk gezegd hoop ik wél dat ik mijn LH-piek gisteren gemist heb. Want dat zou betekenen dat ik vandaag mijn eisprong zal hebben, en voor de zekerheid hebben we wel geklust.
    Maar ik denk eerlijk gezegd dat ik hem niet gemist heb, maar dat hij nog moet komen, en dat betekent dus dat ik nog steeds geen idee heb waar ik nu zit in mijn cyclus... :(
    Jammer dat je de eerste echo net na kerst krijgt. Maar nu kun je dat ideetje van het gedichtje doen. Had je mijn gedichtje toen opgeslagen??

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ iloiza, aargh! Nog steeds geen idee waar je lichaam mee bezig is dus. Dan, hoop toch echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

@ mallle, jammer dat het net na de kerst hebt, maar anders zou je het ook kunnen vertellen op nieuwjaarsdag als je dan familiebezoekjes hebt.

@ hier, temp was 37.1, dus blijkbaar hebben de ovutestjes mijn ei gemist. Hebben wel geklust rond die dagen, dus zal me benieuwen wanneer ik naar ronde 3 ga.

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @iloiza ik hoop dat je echt snel wat zekerheid hebt, ik weet denk precies hoe je jezelf voelt. Ik heb je gedichtje opgeslagen, die vind ik ook erg leuk.

@ saz, nou dat gaat me niet lukken hoor, zo lang wachten hahahah

19. tulip

tulip Niet meer actief

mallle, he jammer idd. Maar op een andere manier is ook wel leuk idd.

saz, en of je naar ronde 3 gaat???;)

Hier wordt het gelukkig wat minder...:)

20. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Heb t erg druk om steeds te reageren maar lees zeker mee!

Volgens mij heb ik vorige week mijn ei gehad. Nu heb ik sinds een paar dagen witte afscheiding dat erg plakkerig is. Gisteren had ik steekjes bij mijn baarmoeder en heb sinds een paar dagen gedurende de hele dag een pijnlijke borst, meestal links. Echt pijn van binnenuit en soms steekjes. Volgens mijn app moet ik dit werken ongi worden. Hoop t niet!!

Deel Deze Pagina