Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    ow daantje ik hoop het ook niet voor je. Ik ga duimen!!

2. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    mmm dan kan ik er wel van uit gaan dat ik hem gemist heb, want we hebben echt niet veel geklust..
    GVD, dat is balen!

1e foto is ovutest van zondag
    ! Bekijk bijlage 201152
    2e foto is ovu test van maandag (op de stick zie je wel een licht streepje, die zag ik maadag nog niet)
    Bekijk bijlage 201153

pfff stomme cyclus..
    waarom kunnen alle vrouwe nniet gewoon een mooie cyclus hebben.. en laat die ei-camera-robot maar komen hoor!!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

pindarella, tja idd, ik weet het...

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Lieve lieve schat, die ovutest van zondag is niet positief hoor!! Misschien heb je je ei nog niet gemist!! :D

Bij een zwangerschapstest is het zo dat hoe licht het testlijntje ook is, toch is hij al positief als er een lijn te zien is.
    Bij een ovutest is dat niet zo. Daar moet de testlijn even donker zijn als de controlelijn. Dat is bij jouw test van zondag niet het geval, dus die is (nog) niet positief.

Het kan nu twee kanten op:
    a) Je LH-piek is al eerder dan zondag geweest; dan heb je 'm dus echt gemist.
    b) Je LH-piek (en dus ook je eisprong) moet nog komen.
    Ik weet niet of je dinsdag en vandaag ook nog getest hebt?? Anders voor de zekerheid toch nog even klussen vanavond en morgen weer ovutesten. Misschien heb je je ei nog niet gehad, en vind je 'm wel als je nog een paar dagen door test.
    Helaas weet je dat nu natuurlijk nooit zeker, dus het gaat er nu om hoeveel testjes je er deze ronde nog aan wilt wagen... Maar ik zou zeker nog een paar dagen doorgaan!! Dat je ovu maandag lichter was dan zondag, zegt ook niet per sé iets. Je LH-waarde schommelt gedurende de cyclus vrij laag, tot die piek komt. Misschien was je LH-waarde op zondag ietsje hoger dan maandag en zie je de lijn van zondag dus beter. Maar dat zegt echt nog niks, meis!! Een donkere testlijn is pas positief.
    Ik hoop dat je 'm nog vind, meis!!

5. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza ohh god.. dan was die van de vorige keer dus ook niet echt positief heb nog nooit een positest gehad zo donker als de rest streep..:S..

nee heb vandaag geen 1 gedaan en gister ook, kan vandaag er nog wel 1 doen..

maar ik denk dat ik hem gemist heb.. gvd... snap er niets van.. haha.. wat irritant.. miss toch maar de clearblue testjes nemen met het smiletje..

6. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    iloiza wat moet ik ook zonder jou.. hahaha.. dan bleeef ik maar aan knoeien!! haha..

7. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Haha, graag gedaan hoor. Maar al die kennis is soms ook weer niet zo handig, want dat maakt dat ik er heel erg veel mee bezig ben en dat ik ook me druk maak over dingen waarvan iemand anders misschien het bestaan niet eens af weet. ;)
    Maar geen probleem, ik help je zo goed ik kan om Mano en zijn vriendin voor te zijn. :D hahaha

Over het algemeen is bij een positieve ovutest de testlijn even donker (of zelfs donkerder) dan de controlelijn. Maar ook als hij niet even donker is, maar wel bijna net zo donker, mag je 'm volgens mij nog wel positief rekenen. Maar een streepje zo licht als op jouw foto van zondag is nog niet positief.

O ja, jij hebt natuurlijk de dipsticks. Ik zou er inderdaad vanavond nog eentje doen. En dan morgen gewoon weer testen totdat je wél positief test (of totdat je denkt; oké, mijn ei komt deze cyclus niet meer - ik stop met testen).
    De digitale tests van CB vind ik erg fijn, al zit ik er juist over na te denken om na dit doosje over te gaan op de dipsticks. Dan test ik daar elke dag mee, en zodra ik denk dat die (bijna) positief is, doe ik er ook eentje van CB bij. Want anders kan ik me scheel kopen aan CB tests met deze rotcyclus van mij... :( ;)

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63

Tja, dat dikgedrukte vermoedde ik de vorige keer eigenlijk al, ovutestjes moeten echt een hele dikke streep hebben om als positief te worden gezien.

@ Tulip, haha, ja, zou wel geweldig zijn, maar ga er gewoon vanuit dat ik doorga naar de volgende ronde. Volgens m'n FF app mag ik 3 december testen. Zou leuk zijn als 't een sinterklaascadeautje is :). 1 groot nadeel, zou dan in augustus uitgerekend zijn, dus hebben we al onze verjaardagen in 2 maanden. Maar zoals gezegd, ben toch niet zwanger, heb ook geen posi ovutest gehad, alleen is m'n temp wel hoog zoals na m'n eisprong. Ach, we zullen wel zien.

@ Daantje, spannend! Hoop dat je ook een mooie positieve test hebt ipv je ongi!

9. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    #1789 pindarella86, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    maar dat zou betekenen dat ik de vorige keer ook geen ei heb gehad.. omdat dat de donkerste was van het hele stel was..
    ik kijk net andere foto's op het forum.. en die knallen, precies wat jullie zeggen!!

vind het een beetje eng worden.. heb ik dan helemaal geen ei gehad... of test ik op de verkeerde momenten!!

10. tulip

tulip Niet meer actief

pindarella, zo ver kan je er ook nooit naast hebben gezeten gezien jouw cyclus. Die zijn best netjes vind ik, maar ja vergeleken bij mij is het al gauw netjes. Ik weet niet of je die ovutesten van de vorige ronde nog had, maar anders kun je even terug rekenen wanneer de dag van je vermoedelijke eisprong was en het testje erbij houden?? Meestal is dat 14 dagen voor de eerste dag van je menstruatie.

11. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff een vraagje, volgens mij is ie al eerder gesteld maar hoe krijg ik die banner in het klein onderaan je bericht?

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz
    Ik ben benieuwd voor je!! Wie weet ben je nu wel meteen zwanger. Zou wel fijn zijn als je in ieder geval niet meer zo lang hoeft te wachten zoals bij Meagan.
    Haha ja, straks heb je alle verjaardagen in aug/sept. Gezellig!! ;)
    Daarom hoop ik eerlijk gezegd ook wel een beetje dat ik uiterlijk uitgerekend zal zijn in november '12. December is altijd al zo'n drukke maand, en bijna alle verjaardagen van onze families vallen in januari t/m mei. Vooral in april hebben we het druk met verjaardagen. ;)

@ Pindarella
    Heb je de vorige keer nog doorgetest nadat je dacht dat je positief had getest??
    Ik denk namelijk dat je wel gewoon een eisprong hebt gehad hoor de vorige keer. Als je na die "positieve" ovutest niet meer hebt getest, dan heb je 'm dus gemist doordat je te vroeg was. ;)

@ Daantje
    In dit filmpje word goed uitgelegd en voorgedaan hoe je een banner in je onderschrift krijgt: http://www.youtube.com/watch?v=0ptI9WN4qRI
    Als je een banner wilt van een andere site dan zwangerschapspagina, dan heb je de BBcode nodig. Die plak je dan in je onderschrift, zoals voorgedaan in het filmpje. :D
    Ik ga ook voor je duimen hoor!!

13. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukt! Thnx!
    Lief van jullie! Hoop zo dat t raak is!

14. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    Nope, ik dacht dat na die wel genoeg was! Voortaan toch maar de bijsluiters lezen!
    Ovutest van nu was ook weer een wazig streepje, niet zo dik als die van zondag, maar duidelijker van die van maandag! Test toch maar even door en we blijven klussen!

Doen jullie ook nog iets speciaals na het klussen??
    Ik moet vaak na het klussen, naar de wc.. spoel ik dan niet alles meteen weg? Of kan ik beter nog even 5 min met me billen omhoog liggen?
    Oh boy, ben een echtte beginner!

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik weet in ieder geval dat je beter naar de wc kunt gaan als je een blaasontsteking wilt verkomen ofzo
    maar volgens mij spoel je het dan niet weg hoor

16. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik denk dat ik me banner maar moet gaan veranderen voor deze periode ik had 22 november echt de duidelijkste ovu test
    dus moet ik hem deze periode gaan veranderen naar 24 dagen cyclus

17. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Pindarella
    Met je billen omhoog liggen is niet nodig (al kan het natuurlijk geen kwaad, als je je daar beter bij voelt ;)). Maar ik zou eigenlijk niet meteen na het klussen gaan plassen. Volgens mij zijn er dan aardig wat zaadcellen die je dan mee uitplast... Beter 5 minuutjes wachten.

@ Lennyt
    Als je 22 november een duidelijke ovutest had, had/heb je gisteren of hooguit vandaag je eisprong. Een posi ovutest gaat altijd vooraf aan je eisprong. ;)
    Als je na vandaag 14 dagen er bij op telt, zou je 8 december je NOD hebben en dus kunnen testen.

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    haha ja ok kan ook pas over 13 dagen testen dan ongeveer
    ik zie wel mijn vruchtbare periode is van 18 november tot de 25e volgens de vruchtbare dagen
    zal wel niet veel bijzonders worden deze periode
    alleen die zondag en maandag geklust en smorgens op die dinsdag daarna niet meer dus zal toch wel niet raak zijn
    en der was der gister weer een aan het mopperen van ik zei toch dat je niet moet pushen en je weet waarom dat ik het nog niet wil en dan denk je alweer van jah tuurlijk
    en dan krijg je weer een klap in je gezicht als het ware en das gewoon balen en tja

19. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    en ik had gister toch al een baaldag op me werk omdak nog netjes gevraagd had toen ik daar solliciteerde asjeblieft geen leidinggevend werk en heb gister leiding moeten geven aan collega's en dat wil ik helemaal neit en hmppfff

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @pindarella, ik zou ook even wachten als ik jou was met naar de wc gaan, ik heb wel elke keer met mijn bilen op een kussen gelegen en benen omhoog, baat het niet schaat het niet hahaha, we hebben wel flink gelachen toen elke keer, wat een gedoe, en weet wel dat je beter als vrouw op je rug kan liggen als je man en je klaar komt. En dan met je benen opgetrokken. hurk houding.:D

Deel Deze Pagina