Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @iloiza en volgens de banner via babyplaza.be had ik 22 november mijn eisprong

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    maakt ook niet uit we zien wel ga maar voornemen me er niet meer druk om te maken

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Heb ook al vaker gehoord dat je na de sex moet plassen omdat je anders een blaasontsteking krijgt. Dikke onzin! Heb nog nooit een blaasontsteking gehad, en val na de sex gewoon in slaap, ga echt niet eerst nog plassen.

@ hier, steken in m'n liezen, pijnlijke tepels en vanmorgen het gevoel of ik met m'n buik op een bal lag, idiote hoeveelheden afscheiding. Laat de komende 2 weken snel voorbij zijn !

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    #1804 Iloiza, 24 nov 2011
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
    @ Lennyt
    Ik denk dat ovutestjes betrouwbaarder zijn dan een banner. ;) Maar ik weet niet hoe je ovutest van 21 nov was?? Als die ook al donker was, dan zou het goed kunnen hoor dat je 22 nov je eisprong hebt gehad. Een ovutest kan ook nog goed donker zijn op de dag van de eisprong zelf. Ik denk dus inderdaad dat je 22 of 23 nov je eisprong hebt gehad. En nu maar afwachten... ik duim voor je.

@ Saz
    Zo snel na je eisprong al kwaaltjes??! Pfff, laat die twee weken voor jou maar snel voorbij zijn. Ik ben benieuwd... :)

@ Mallle
    Op je rug met je benen opgetrokken?? :p Haha, dat is meer een acrobatisch circus. ;) Maar blijkbaar heeft het voor jou geholpen... :D
    In feite maakt het niet uit hoe je zit of staat of ligt als je man klaarkomt, maar het is natuurlijk wel zo dat je in liggende houding met de billen omhoog de meeste zaadcellen binnen houdt. ;)
    (Hmm... zou het ook helpen als ik na de seks een handstand tegen de muur maak?! En zo een halfuur blijf staan?! ;))

5. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Hoi Dames,
    Daar ben ik weer eens, ik heb het mega druk gehad dus vandaar dat ik niet echt aanwezig was op het forum.
    Ik zie wel dat ik heel veel bij te lezen heb :)

@ Iloiza Haha dat is een goeie, ik denk dat als ik daarna de handstand ga doen dat me vriend aankijkt alsof ik gek ben.
    Nou als het werkt dan hoor ik dat uiteraard wel van je :)
    Ik zie dat je je ei nog niet gevonden hebt :( , ik hoop dat je hem gewoon gemist hebt meis.

@ Saz Als ik niet plas na de seks dan heb ik diezelfde nacht nog blaasontsteking ik denk dat het per persoon heel verschillend is, ik zou het wel fijn vinden als ik gewoon kon blijven liggen.
    Wat spannend, ik zie allemaal kwaaltjes die wel eens op een zwangerschap kunnen wijzen.
    Ik duim voor je dat het nu wel snel raak is , dat zou wel een goedmakertje zijn met je eerste zwangerschap.

@ LennyT Wat spannend ik hoop voor je dat het deze maand raak is :)

@ Pindarella Ik zie dat ook jouw vruchtbare dagen in aantocht zijn of geweest zijn wat spannend, ik hoop ook voor jou
    dat het deze maand raak is.
    Wat betreft de ovulatietestjes ik ben ook een leek dit wordt de eerste maand dat ik ze gebruik heb heel de tijd op internet zitten zoeken hoe en wat :D
    Ik liep ook altijd met de vraag mag ik wel plassen na de seks of valt alles er dan uit, ik zei altijd tegen me vriend als ik moest plassen kijk daar zwemmen de kleintjes :)
    Maar ben blij dat je de vraag gesteld heb maar volgens mij is het het beste om even 10 minuutjes te wachten.

@ Daantje Nog 4 daagjes en dan kan je testen, ik hoop dat het raak is.

@ Malle Hoe gaat het met je zwangerschap, heb je al meer kwaaltjes gekregen :)
    Echt geweldig dat je het met kerst kan vertellen, jammer dat je na de kerst pas een afspraak bij de verloskundige hebt maar dat mag de pret niet drukken.

@ Hier Zo volgens mij ben ik nu weer helemaal bij, mijn happy klus periode komt steeds dichterbij dus dan gaan
    we er maar weer tegen aan, om de 2 weken daarna in spanning te zitten.
    Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en ovutesten echt vermoeiend is dat zeg.

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
  7. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @saz ow spannend meid!!

@iloiza, hahahhahhah LOL ja moet je doen!!! hahah wij hebben er ook wel echt veel lol om gehad, nadat hij was gekomen snel die kussen er onder douwen, hij duwde me dan af en toe zo omhoog dat het net leek ofdat hij een grote baby moest verschonen hahhah

@ssd ow spannend jij mag ook weer flink aan de bak dan! Hier eigenlijk nog steeds niet veel kwaaltjes alleen wat gevoelige tepels en af en toe wat kleine krampjes in onderbuik.

Vanmiddag om kwart voor 5 komt mvm dan mag ik weer een testje doen, vind dat eigenlijk wel weer spannend, misschien wel net zo spannend als al die andere keren, maar dat zal wel goed komen denk.

@

8. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ging net naar de wc, had ineens heel veel witte afscheiding. Vloeibaarder dan de laatste tijd, toen was t plakkeriger en dikker. Heb vanmorgen ook steeds kriebeltje bij mijn baarmoeder, weer niet hoe ik t anders moet beschrijven. Steekjes in de borst heb ik nog steeds. Probeer er maar niet mee bezig te zijn, maar gaat me niet goed af 😉

9. tulip

tulip Niet meer actief

daantje, haha nee dat lukt niemand echt goed denk ik;)

lennyt, als je eisprong de 22e geweest moet zijn, vind ik die ovutest nog niet echt heel donker, of is dat alleen door de foto??

mallle, o dat is ook zo leuk van mvm, nogmaals die bevestiging, heerlijk!!! Geniet ervan meid en gezellig dat je hier blijft rondhangen...

Ikke helemaal blij, ons bod is geaccepteerd. Het wordt ons paleisje. Nu kunnen we ons helemaal storten op ons volgende project: een ledikantje vullen haha.

10. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ligt aan de foto krijg hem niet duidelijker

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @tulip gij kunt mensen trouwens ook goeie moed geven :cool:

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Okee, dit is raar...

Ik moest net plassen, en daarna dacht ik 'laat ik mijn cervix(slijm) eens checken, misschien is er verandering'.
    Nu voelde mijn cervix ineens zacht en ik had ook het idee dat hij open stond. Dat zou dus betekenen dat ik in mijn vruchtbare dagen zou zitten.
    Toen ik het slijm ging checken was het wel wit, maar veel vloeibaarder dan de laatste tijd en ik had ineens een lange draad van slijm aan m'n vinger hangen...!! Dit lijkt mij geen 'creamy' afscheiding meer, maar kan 'eggwhite' (het soort waar je draden van kunt trekken) eigenlijk wel wit zijn?? Of loopt mijn lichaam me nou (wéér) te f*cken?!
    Ik durf er bijna niet meer op te hopen, maar dan zou mijn ovutest morgen toch positief moeten zijn...?? (Ik hoop het zooooooooooooooooooo erg ;)).

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ja, hartstikke leuk hoor, kwaaltjes krijgen een paar dagen na je eisprong. Slaat gewoon weer nergens op, waarom houden onze lichamen ons zo voor de gek?! Ik bedoel, ik ga er vanuit dat het weer anderhalf jaar duurt, daarna ga ik balen. Maar nu ineens op een idioot moment kwaaltjes die ik bij Meagan d'r zwangerschap ook had, alleen toen pas rond nod en daarna. Waardoor ik nu toch stiekem hoop krijg, terwijl ik weet dat het niet raak is. Gelukkig heb ik het vanaf aankomende week druk genoeg met werken, Meagan en de rest, dat ik niet zoveel tijd heb om er overna te denken.

Wel weird trouwens, vandaag met M en mam naar de babypark om een traphekje te kopen voor bij m'n ouders thuis, M loopt vrolijk mee door de winkel. Komen we langs wiegen en ledikanten, zegt ze ineens "baby". Er was geen kind in zicht, en ik heb het haar ook niet geleerd. Dus wel weer lekker maf.

@iloiza, hopelijk dan eindelijk maar toch je eisprong, ben benieuwd of je outlet positief is morgen! Bij mij bleven ze ook negatief, maar m'n temp is toch wel duidelijk. Snap dat je er wel erg onzeker van wordt, misschien nog wel meer doordat het bij Dyon en Niek zo snel raak was, waarom nu dan niet?!

@ tulip, oh, super zeg! Ja, dan wordt het verhuizen, en in tussentijd zorgen voor dat een ledikantje gevuld kan worden. Weet wel dat het geen succes is om hoogzwanger te verhuizen, dus hoop dat het allemaal lekker snel gaat met tekenen en sleuteloverdracht enzo!

14. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @tulip, Super!! Gefeliciteerd met jullie huis:)
    mvm was erg leuk, heb leuke dingen gekregen en heeft ook al het 1 en ander uitgelegd de test was echt een knaller hahah zo leuk.

@iloiza, dat had ik ook, hoop echt dat het je ei is, ga duimen voor je!!

15. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Malle 19 december lijkt nog zover weg!

@ Lennyt lekker geklust??

@ Iloiza wat balen joh dat je je ei nog niet hebt :(

@ Pindarella :( heb je voor zondag ook niet geklust?? maar die van zondag is niet positief, misschien komt hij gewoon nog hoor

@ Tulip Jaaaa leuk gefeliciteerd met jullie huisje, wanneer kunnen jullie erin en moeten jullie veel doen??

@ Iloiza het klinkt wel als een naderende ovu!

Hier zondag en woensdag geklust dus niet echt heel veel. Volgens mijn app heb ik morgen mijn vruchtbaarste dag. Maar aangezien ik geen testen doe heb ik geen flauw idee of mijn ei al is geweest. Ik heb wel waterige afscheiding en steken $gehad gisteren en vandaag was mijn afscheiding heel veel (maar dat kan ook restant zijn misschien van gister klussen).
    Net moest is alleen niesen en sindsdien heb ik een heel pijnlijke buik :( Ik hou jullie wel weer op de hoogte.

16. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @cvo ja dat lijkt zeker verweg, kan ook niet wachten totdat het allemaal zo ver is, zeker de echo.

17. tulip

tulip Niet meer actief

lennyt, sorry meid, zo bedoelde ik het niet. Ik zat alleen je ovutestjes te analyseren. Ik heb er niet veel verstand van, maar begreep dat de ovu streep donkerder moet zijn dan de controlestreep. Ik kon dat op de foto niet goed zien, daarom vroeg ik ernaar. Jij kan dat in het echt beter zien natuurlijk..

iloiza, o dat zou echt mooi zijn, ik hoop het voor je morgen!!

saz, tja kinderen voelen dat aan he??;) We kunnen er uiterlijk mei in, dus hoogzwanger ben ik iig geval niet, wij verwachten er nu ook weer wat maandjes voor uit te moeten trekken hoor.

We kunnen er iig 1 mei in, maar waarschijnlijk eerder, we zijn even aan het onderhandelen daarover. We hoeven niks te doen, op 1 slaapkamer na, die moet geverfd worden, hij is nu blauw met groen en ons meisje wil een roze paleisje. Ik wil dan ook iets met pip behang doen.

Morgen gaan we een weekend naar centerparks, dus weet niet of ik veel online kan zijn.

18. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @tulip Heel veel plezier, geniet ervan.

Pfff hier een tegenvaller joh, hebben lekage in de badkamer, nou moeten we waarschijnlijk een hele nieuwe badkamer, pff nou daar gaan de centjes voor de kinderkamer. Nu alles maar goed dicht gekit zadat we verlopig even vooruit kunnen, hopen dat we het even zo ermee kunnen doen.

19. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje das balen, waar komt lekkage zo ineens vandaan??

20. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net gesport en had weer allemaal witte afscheiding. Ineens ook beste buikpijn bij de baarmoeder. Zal toch niet nu al ongesteld worden?!?

Deel Deze Pagina