Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Iloiza - sorry heb geen idee wat het zou kunnen zijn..

2. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @iloiza
    ja klopt dat is daar.. het uitzicht is prachtig indd..
    maar moet zo ontzettend veel aan gebeuren.. eerst maar de bezichting afwachten.. we zien wel..

ik heb geen idee.. het ziet er super rommelig uit.. ben nog nooit binnen geweest.. haha..
    ik kan nu ook hinkelend naar de supermarkt.. haha wonen tegenover de golf. :).
    heeel handig.. alles op 2 sec bereik..

fijn dat je eindelijk je ei gespot heb, wij hebben daarvoor ook geklust.. heb wel al 2 weken last van mijn linkertepel die is echt gevoelig en sinds vandaag ook de rechter.
    heb ik ook als ik ongi meot worden.. dus ik denk niet dat eht wat gaat worden.. wacht me nod wel af en ik zie wel!!

@sazz
    i love twilight.. ik vond hem zoo gaaf, vooral het einde.. hihi.. wat eng gemaakt he.. en dan doet ze die ogen open.. pfff, we liepen daarna weg en toen was de film nog niet aflopen.. dat was wel een beetje vreemd..

3. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    mijn mooie ketting..:)

4. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    slaap lekker meiden!! werk ze allemaal!!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Verwacht dat het hier over een paar dagen einde oefening is, temp was om half 7 37.0, om kwart over 7 nog 36.8.
    Had gister blijkbaar toch ook wel temp gemeten op m'n normale tijd, was ook 37.0, vergeten doordat ik zo moe was, dus om 11 uur nog eens gemeten en daardoor vrij hoog. Anyhow, zal over een paar dagen wel ongi worden..

6. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Saz Ik ben niet zo thuis in het temperaturen dus ik kan er niet zoveel zinnigs over zeggen, maar ik hoop natuurlijk dat je ongi niet doorzet.

@ Pindarella Wat een mooie ketting :) Ik hoop natuurlijk ook dat jij Niet ongesteld wordt
    Trouwens wat een leuk huisje zeg.

@ LittleAngel22 Wat Spannend zeg nog 3 dagen, ik duim voor je.

@ Iloiza Ik heb vaker van mensen gehoord dat dat bij je eisprong kan gebeuren, het gebeurt niet vaak maar ik denk
    dat het daar van is maar tegenwoordig weet je niks meer zeker :D , Echt fijn dat je eindelijk je ei gevonden hebt meis.

@ Daantje ik zie dat je vandaag kan testen wat spannend zeg ik duim voor je.

@ Hier Was weer een druk weekendje ik ben gisteren gaan karten en heb nu overal spierpijn dus dat was niet
    echt fijn maarja gaat vanzelf wel weer over.
    Ik zit nu in mijn vruchtbare periode ik heb als het goed is vrijdag mijn ei, maar ik ben sinds deze maand gaan
    temperaturen nu is sinds vanochtend mijn temperaturen gedaald houdt dat in dat mijn ei dan binnen een paar dagen
    komt of betekent dat niets.

7. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Ooh trouwens nog een vraagje, ik vroeg me het volgende af is het nou beter om om de dag te klussen of elke dag.
    Ik zie dat de meningen een beetje verdeeld zijn op internet.
    Ik deed het zelf om de dag want ik ben bang dat als ik het elke dag dat de kwaliteit van de zaadcellen minder worden maar ook daar zijn de meningen over verdeeld.

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    #1868 Iloiza, 28 nov 2011
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
    @ Pindarella
    Mooie ketting!! :D

@ Saz
    Hoe laat temp je normaal gesproken dan? Half 7 of kwart over 7?
    Hmmm, die tempdaling in drie kwartier klinkt inderdaad niet zo positief, maar als je normaal gesproken om half 7 tempt zou ik gewoon die temp aanhouden. Wie weet welke kant het nog op gaat...

@ Temperatuur-/eisprongvraagje
    Ik had mijn eisprong gisteren verwacht, maar mijn temp is maar iets gestegen. Zou ik dan vandaag mijn eisprong hebben?? Mijn cervix is al weer dicht aan het gaan... pfff, wat is dit?!! Ik snap niks meer van mijn lijf.
    Voor wie meer wil weten of mee wil denken: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/318662-wanneer-eisprong-wie-wil-meekijken.html

En ik moet even stoom afblazen... wat is mijn schoonmoeder toch een K-wijf!!! :x Sorry hoor!!!
    Ten eerste) De jongens hebben vrijdagnacht bij mijn schoonouders gelogeerd omdat wij een feestje hadden. Ik geef pyjama's, tandenborstels, tandpasta en een voorleesboek voor Dyon mee. Van tevoren had ik beide jongens schoon ondergoed en schone kleren aangetrokken, zodat ik dat niet mee hoefde te geven en zij niet met vuile kleren bleven zitten.
    Komen we ze zaterdag weer ophalen, zit schoonmoeder met Niek in de keuken en geeft ze hem vla(?!!). Al voor ik iets kon zeggen, zei ze "Ja, ik geef hem maar vla, want zijn brood wou hij niet hebben en hij moet toch iets hebben". Ik was echt helemaal overdonderd, want dit hele vla-gebeuren hebben we al eerder meegemaakt (kind wil niet eten? oh, dan maar een extra kom vla want dan eet hij tenminste iets!! :$). Ik dacht eerst, laat maar zitten, anders krijgen we straks (wéér) ruzie en heb ik het weer allemaal gedaan. Maar ze had best wel gezien wat ik op dat moment dacht...
    Ik draai me om om naar Dyon te lopen, roept ze me na "Oh, wil je in het vervolg even schoon ondergoed meenemen voor de jongens? Ze waren allebei vanmorgen nat en toen hebben ze een tijdje zonder ondergoed gezeten, want ik moest het uitspoelen."
    Pfff, ik was zó kwaad dat ik me omdraaide naar haar en zei "Dan heb je hun luiers niet goed voor gedaan, want bij mij zijn ze zelden nat 's morgens". En toen ben ik door gelopen naar Dyon. Wat denkt ze wel?!! Zelf doet ze waar ze zin in heeft en respecteert ze onze regels niet, en mij altijd maar commentaar geven!!
    Ten tweede) We vieren elk jaar op eerste kerstdag kerst met mijn schoonfamilie. Gelukkig maakt het mijn ouders niets uit of we op eerste of tweede kerstdag bij hen komen, want wij hadden ons maar aan te passen aan hun (haar) traditie op eerste kerstdag. (Mijn vader had bij zijn vorige baan wisselende diensten, en dus was hij het ene jaar op eerste kerstdag vrij en het andere jaar op tweede kerstdag - dus gelukkig voor mij was dit niet meer aan de orde toen ik bij Jorik kwam).
    We trekken ook altijd lootjes met mijn schoonfamilie, maar de cadeautjes doen we niet op eerste kerstdag (want dat is zóóó onhandig), maar de avond ervoor, op kerstavond.
    Met mijn familie (ook ooms, tante en neven) trekken we ook lootjes, en de cadeautjes deden we altijd op tweede kerstdag. Maar nu heeft mijn neef een vriendin, en ze gaan op tweede kerstdag naar haar ouders.
    Omdat ze wel graag mee willen doen met lootjes trekken, vroeg mijn neef of we dan op kerstavond de cadeautjes konden doen. Dus ik zeg "Normaal gesproken doen we op kerstavond al cadeautjes met mijn schoonfamilie, maar misschien kunnen we dat voor een keer verplaatsen naar eerste kerstdag". (Niet wetende wat ik me daarmee op de hals haalde...)
    Het was dus echt 'not done' van mij om dat voor te stellen, want de traditie was kerstavond. Dus ik zeg "Maar het komt nu eenmaal dit jaar zo uit. Kunnen we dan niet één keer de cadeautjes op eerste kerstdag doen? Anders kunnen we met mijn familie geen lootjes trekken".
    "Nou, we hebben het er later nog wel even over, maar het lijkt me totaal niet handig", aldus schoonmoeder.
    Vervolgens heeft niemand het er meer over, dus ik vraag aan Jorik of hij er nog even over wil bellen. Dit heeft hij gisteravond gedaan en het kan dus niet verplaatst worden voor een keertje. Reden: Kerstavond is traditie en daarbij is het totaal niet handig om 's avonds op eerste kerstdag de cadeautjes te doen. Als wij toch zo nodig cadeautjes op kerstavond willen doen met mijn familie, tja... dan moest Jorik maar kiezen met wie hij liever kerst wou vieren!! :$ (Ik vind het werkelijk SCHANDALIG om je bloedeigen zoon voor zo'n keuze te zetten!!)
    Jorik heeft haar antwoord geaccepteerd en heeft opgehangen. Toen heeft hij mijn tirade over haar over zich heen gekregen, want ik heb hem dus gezegd dat ik het schandalig vind van z'n moeder om dit van haar zoon te vragen. Ik heb hem ook gezegd dat ik vind dat alles altijd zo moet gaan zoals zijn moeder het wil, en niet anders. Dit kan dan 'traditie' zijn, maar ze is gewoon te beroerd om even mee te denken over een andere mogelijkheid - ze schrijft alles meteen af als het niet op haar manier gaat.
    En als ze al zo om 'tradities' geeft, dan geeft ze alleen om haar eigen 'tradities', want ik heb mijn 'traditie' op moeten geven voor haar.
    Het is misschien iets heel lulligs, maar ik ging elk jaar met mijn moeder naar de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs en we gingen altijd met de bus die door de locale supermarkt werd geregeld. Toen ik zwanger was van Niek, wou mijn schoonmoeder ook met die bus (dus ze kon die dag niet oppassen). Ze vroeg haar buurvrouw, haar dochter en haar andere schoondochter mee. Mij werd niets gevraagd, met als reden achteraf "Oh, maar je ging toch altijd met je moeder?" "Eh ja, maar mijn moeder gaat alleen maar mee omdat ík het zo leuk vind, voor haar hoeft het niet elk jaar."
    Gelukkig had de supermarkt toevallig dát jaar de bus geregeld op een dag dat de negenmaandenbeurs nog niet open was. Omdat ik daar toch graag naartoe wou, zijn mijn moeder en ik op een andere dag maar met de trein naar de RAI gegaan.
    Maar in februari 2011, ging mijn schoonmoeder wéér met de bus van de supermarkt en kon ze dus niet oppassen en kon ik dus niet met de bus mee. Tja, het kon niet altijd zo gaan zoals ík dat wou, want zij ging "elk jaar" met de bus van de supermarkt naar de HHB/9MB!! :x grmbl!! (In 2010 was het eerste jaar dat ze überhaupt naar de HHB ging, dus waar heeft ze het over met haar "elk jaar"?!!)
    Dit was mijn traditie met mijn moeder, maar nu kunnen we elk jaar maar lekker met de trein of met de auto of met een andere bus (wat kan het mijn schoonmoeder schelen?), want mijn schoonmoeder heeft ook voor 2012 alweer met haar buurvrouw afgesproken om weer met de bus mee te gaan...!!
    Misschien stom dat ik daar over val, maar als zij zo veel waarde hecht aan 'tradities', dan moet ze ook respect hebben voor de tradities van anderen, toch??! Dat heeft ze gewoon niet. Kortom, ze vindt zichzelf (wederom) de belangrijkste in het hele gebeuren. Ik ben echt zóóó klaar met haar!! :x

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Zo goeiemorgen!! Ik zie net hoe lang mijn verhaal geworden is.
    Respect voor iedereen die het helemaal leest. ;)

10. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    @ pindarella - mooie ketting zeg!

@ Saz - hoop het niet voor je! (dat je ongi wordt)

@ Superstar - bedankt! Leuk dat je bent wezen karten! Ik temp nu ook (niet elke dag want ik denk er niet altijd aan :p ) maar mijn temp was op de dag van m'n ei lager. Weet niet of het toeval was.. Mij lijkt om de dag ook beter, ivm de kwaliteit vd sperma. Of het echt zo is weet ik natuurlijk niet, maar het klonk mij altijd wel logisch :p En het blijft 24 tot 48 in je leven, dus met om de dag red je het dan makkelijk :)

@ Iloiza - pff wat ben ik blij dat ik jou schoonmoeder niet heb zeg.. Zou zo'n mens dus ook echt niet uit kunnen staan! Echt belachelijk hoe ze doet! En al helemaal dat ze haar eige zoon laat kiezen om zoiets stoms als cadeautjes geven.. Snap niet waar ze zich zo drukt over maakt! Echt te gek voor woorden. Sterkte ermee meid!

@ hier - echt bagger geslapen.. Behoorlijk veel last gehad van m'n buik en rug. Erg vervelend want was ontzettend moe, maar sliep uiteindelijk een uurtje of 3 pas. Helaas ook weer met hetzelfde "probleem" wakker geworden.
    Zoals ik net dus zei, ben ik ook (half) bezig met temperaturen :p
    De week na m'n ei is mijn temp hoger! Heb normaal 36.0, en zit nu rond de 36,4/36,5. Dat is positief toch?

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ LittleAngel
    Dank je, meid. Ik kan je sterktewensen goed gebruiken. Ik heb dus echt totaal geen band met mijn schoonmoeder, terwijl mijn man dus een heel goeie band heeft met zijn hele familie (ik ook, alleen niet met zijn moeder - totaal niet!!). Elke keer gaat het mis tussen haar en mij, en dan gaat het weer een tijdje goed (zo lang het mij lukt om dingen gewoon te negeren), dan gaat het weer finaal mis, en daarna weer een tijdje goed, en nu is het dus weer voor de 8067ste keer mis.
    Ik vind het heel erg voor mijn man, want die ziet niet in wat er verkeerd is maar van mij krijgt hij altijd de volle laag over zijn moeder. Hij heeft er al een paar keer met haar over gepraat, maar zij is zich dan van geen schuld bewust!! Ze weet niet meer dat ze dingen gezegd heeft, of ze bedoelde het niet zo, of ik zie het verkeerd... het ligt altijd alleen aan mij, want zij is de onschuld zelve. Ik ben er gewoon écht een keer klaar mee.

Over je temperatuur; dat je temperatuur na je eisprong hoger is, is normaal. Maar hij moet wel hoog blijven!!
    Vooralsnog lijkt het erop (van wat ik lees) dat je temp nog steeds mooi hoog is. Dat is een goed teken, maar dat kan echt op het laatste moment nog veranderen, dus een goed 'voorteken' is het niet. Bij veel vrouwen gaat de temperatuur echt vlak voor de menstruatie pas naar beneden, en bij sommigen zelfs pas als ze al ongi zijn geworden...
    Ik hoop voor je dat jouw temp gewoon mooi hoog blijft natuurlijk!! :)
    Houd jij je temp bij op Fertility Friend?? Heb je dan een link naar je kaartje? Dan kunnen we meekijken - is handig als je vragen hebt.

12. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Nee kan me goed voorstellen dat je het niet met haar kan vinden! Wat een mens zeg.. Lijkt me voor je man ook vreselijk moeder, want hij staat natuurlijk tussen 2 mensen in waar hij veel van houd. Hoop ook dat m'n temp hoog blijft! Nee nog nooit van gehoord :p Zal eens kijken! Heb wel een handige app op m'n mobiel (heb sinds kort zo'n super hippe mobiel hihi) daar kan ik mijn temp in vullen, en die geeft aan wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, wanneer ik ongesteld moet worden en wanneer m'n ei is. Echt ideaal!

13. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu een klein beetje afscheiding, beetje lichtroze zeg maar. Verder geen klachten! Spannend!

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ LittleAngel
    Ik heb zelf niet zo'n hippe mobiel. ;) Maar mijn man heeft er wel eentje en ik heb ook zo'n app op zijn telefoon geïnstalleerd, maar dat is de app van Fertility Friend. Die vind ik heel handig, maar kan dus ook online. Als je hier klikt: My Ovulation Chart, en dan op 'Join Now - Free' klikt, gun je mij vijf dagen gratis VIP-membership, omdat je je dan via mijn kaartje aanmeldt. ;)

@ Daantje
    Superspannend!!

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ iloiza , aargh! Moet je gewoon tegen dat mens zeggen dat tradities er zijn om gebroken te worden, ik bedoel, come on, zij is niet de enige waar rekening mee gehouden moet worden! Wat denkt ze wel niet?

IK temp normaal tussen ,7 en half 8, maar was vanmorgen voor de wekker aan wakker, en daarna dus nog beetje liggen dommelen enzo, normaal dus genoeg zodra ik wakker ben. Ach, zal morgen wel zien wat ie doet.

Zou deze week beginnen bij Esdal, maar nog geen rooster of wat dan ook gekregen. Wacht dus maar even een paar dagen af.

Reageer later ff op de rest, nu nog tussenuur, dus maar ff bij m'n ouders achter de pc vanmiddag, moet nog 2 colleg's mailen over leerling bespreking morgenmiddag. Straks nog ff les geven van 13.10-13.50, en dan lekker meagan ophalen

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Saz
    Ik was inderdaad in staat om dat te zeggen, maar heb haar (en dat is misschien maar goed ook ;)) niet zelf aan de lijn gehad.
    Ik heb wel daarna mijn moeder gebeld en haar gezegd dat J nu van z'n moeder moet kiezen met wie hij liever cadeautjes gaat doen, met mijn familie of met z'n eigen familie. Zij vond het ook belachelijk dat J voor die keuze werd gesteld, en zei meteen "Nee hoor, we laten hem niet kiezen. Ik bel morgen wel even met de familie om te kijken of wij een andere datum kunnen vinden."
    Zo gezegd, zo gedaan. Mijn moeder heeft nu met ooms, tante en neven geregeld dat wij dus met onze familie op woensdag 28 december cadeautjes gaan doen voor kerst. Het wordt dus een after-Xmas-party. ;)

Wat raar trouwens dat ze je nog geen rooster hebben gegeven...
    Nou, werkze straks!! :D

17. tulip

tulip Niet meer actief

zo even;) bijgelezen na ons weekendje weg. Lekker gekletst weer!!

Spannend voor iedereen die kan testen van de week.

iloiza, fijn dat je nu je ei gevonden hebt. Hopen dat je nu gelijke cyclussen blijft hebben.
    grr, die schoonmoeder van jou!! Ik heb zo'n schoonvader, maar goed daar ben ik ook helemaal klaar mee.

mi moneda vind ik zo mooi he!!

Wij kunnen iig ook gaan beginnen nu, ben benieuwd!!!;)

18. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    @ Daantje - spannend zeg!

@ Iloiza- oke zal vanavond even kijken! Ik heb de app van WomanLog, echt super handig en heel simpel :) (en in het nederlands, wat ik persoonlijk toch altijd wel erg fijn vind)

@ Saz - wat raar zeg dat je nog geen rooster hebt gehad!

@ Tulip - spannend! Veel succes/plezier alvast!

@ hier - nogsteeds t zelfde.. moe, rugpijn, krampen in m'n buik die soms voelen als ongi krampen. Heb ook het gevoel dat m'n buik heel strak staat. Is niet te zien ofzo, maar zo voelt het wel. Beetje opgeblazen ofzo. Heb besloten naar de dokter te gaan als ik niet zwanger ben, want ben het behoorlijk zat :p (voor de dingen die ik heb zeg maar)

19. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    OMG jou schoonloeder!!! wat erg.. je zou ze toch wat!!!
    blij dat jij zo'n flexibele moeder hebt .. :)..
    en echt niet eerlijk dat z J zo voor het blok zet.. dat kan je niet maken..

wij gaan dit jaar voor het eerst lootjes trekken!! ben benieuwd!!

@sazz
    indd een beetje vreemd dat je nog geen rooster hebt gehad..

pff voel me vandaag echt beroerd.. misselijk.. en toch zin in eten.. nog niets door me keel gehad..
    ga zo lekker naar huis..
    helaas is de koelkast gesneuveld en Pindaprins is opzoek naar een andere en heeft een mooie zwarte gevonden.. in eerste instantie dacht ik zwart.. nee dat is niet mooi.. maar heb foto gezien en hij is wel gaaf.. weer wat anders.. haha..

hoe was jullie dag!!

20. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @tulip
    ja ik ook.. de nieuwe collectie is ook mooi..:D.. (L)
    voor mannen is er nu ook een lijn, die is ook prachtig!!

Deel Deze Pagina