Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zo, hehe, kan eindelijk weer internetten op de laptop :). Zijn vanmiddag ff langs de t-mobile shop gegaan, en ze konden zo de pin en puk-code voor ons opzoeken en opschrijven. Nu doet ie het dus weer! En volgende week woensdag komt de Ziggo meneer langs, dus dan hebben we weer snel internet :p.

@ Daantje, spannend zeg, zo de laatste dagen voor je NOD. Hoop dat je zaterdag leuk nieuws komt melden!

@ Gevoelige testen, zou gewoon de 2 voor €5 testen halen bij de kruidvat of trekpleister, zijn dezelfde. En erg goed en goedkoop, dus da's altijd fijn. Heb vanmiddag ook alvast ff testjes gehaald bij de trekpleister, had geen zin om 't hele centrum door te moeten lopen naar de kruidvat. Word uiterlijk zaterdag ongi, dus zondag staat hier een testje op de planning.

@ Slijm, nee, kun je helaas niks van zeggen, wat Iloiza ook al zegt, wisselt per persoon en per cyclus.

@ Vroeg testen, nee, wil ik ook niet, alleen kwam ik vanmorgen al wel in de verleiding :p. Had ook nog 1 test thuis liggen, maar dus niet gedaan. Heb bij Meagan op 10DPO positief getest.

@ Iloiza, denk niet dat je dan iets met je schildklier hebt, want dan had je wel klachten gehad. Maar misschien kan de huisarts je wel meer vertellen waarom je lichaam zo van slag is.

@ Sanne, Welkom! Wat Iloiza al zei, ik ben recordhouder hier in dit topic, mijn langste cyclus na het verwijderen van de Mirena was 85 dagen. Erg vervelend, maargoed. Ben van mijn dochter na 18 maanden zwanger geraakt, toen ook wisselende cycli waarvan de langste 85 dagen was.

@ Wanneer klussen, hier redden we om de dag al niet, laat staan iedere dag! Hebben toevallig wel goed rond de eisprong geklust, dus zal me benieuwen!

@ hier, vanmiddag even gewinkeld, heb nieuwe schoentjes voor Meagan gekocht, mooie zilver/paarse schoesme walkproof schoentjes, want sinds gister loopt ze ook buiten! En ook direct stabiel, terwijl het buiten toch niet zo vlak is als in huis op 't laminaat. En ook een mooie kerstoutfit voor d'r gekocht, kon 't niet laten :) Zit namelijk sinds een week of 2 een nieuw kinderkledingwinkeltje hier in Emmen, en die vrouw haalt de kleertjes uit Parijs. Dus een keer wat anders dan de Hennes/V&D/Hema. Ook even m'n aanvraagformulier voor m'n VOG bij 't gemeentehuis afgeleverd, even papieren langs P&O gebracht.

Nog steeds allemaal kwaaltjes hier, had tijdens 't eten 't idee dat ik last van stuwing kreeg, echt niet tof! Na een uur of 2 werd 't weer wat minder, daarna alleen nog pijnlijke tepels en af en toe steken in de zijkanten van m'n tieten. Bij vlagen misselijk, opgeblazen gevoel en veel last van gas in m'n ingewanden. Temp blijft wel eng constant, heb nog nooit 6 dagen achter elkaar dezelfde temp gehad. Vanmorgen om 6 uur gemeten, en even later na nog anderhalf uur slapen was ie om half 9 37.2.
    Toen we door Emmen liepen steeds steekjes in m'n liezen, nu ik op de bank zit last van m'n rug, op dezelfde plek als waar ik ook de halve zwangerschap last van heb gehad.

Ga er trouwens nog steeds vanuit dat ik zaterdag ongi word hoor, zou namelijk gewoon echt idioot zijn als het nu ineens in de 2e ronde raak zou zijn (al zou dat wel echt geweldig zijn, Lucas is er ook ineens heel erg mee bezig, wil ook allemaal dingen weten over de eisprong enzo, weird!).

Zo, nu dan eindelijk weer een beetje op de rest kunnen reageren, en een stuk makkelijker dan vanaf m'n telefoon.

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Oh dear, werd net door een coördinator aangesproken of ik op de hoogte was van de 10-minuten gesprekken volgende week dinsdag en woensdag. Wordt de eerste keer, doodeng!

3. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @saz een tip: goede voorbereiding is het halve werk. Ik werk mijn gesprekken allemaal op papier uit, kan je alvast nadenken hoe je bepaalde dingen wil zeggen. Succes!

4. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hmmm... 36.2
    Slechts 0,2 graden gestegen. Nu weet ik nog niks...
    Ik denk dat ik moet afwachten wat mijn temp morgen gaat doen. Als hij nog verder stijgt, zal ik gisteren wel mijn eisprong gehad hebben. Als hij morgen gelijk blijft of daalt, is er iets mis...?

Wat denken jullie?
    Ik weet niet wat ik hier mee aan moet...!!

5. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @iloiza, bel gewoon even de huisarts, hij kan je echt de beste adviezen geven over wat je nou moet doen, dan hoef je ook niet zo in onzekerheid te zitten.

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Iloiza ik heb het helemaal gelezen ;) en tis ook niet makkelijk zo'n schoonmoeder...sterkte
    en wat betreft je ei/temp wat balen dat het zo onduidelijk is!
    @ Pindarella een zwarte koelkast kan heel mooi zijn hoor, de rest van de keuken moet er wel voor zijn natuurlijk
    @ Malle haha een leugentje om bestwil mag vast wel. Wedden dat ze straks zegt 'ik wist het!!
    @ Daantje ik zal voor je duimen en hopen op een posi test zaterdag
    @ Sanne Welkom!!!
    ik had na de ontrekkingsbloeding na het stoppen van de pil een cyclus van 23, daarna 27, 28 en nu....hopelijk geen ongi ;)
    @ Saz voor jou ook spannend!

7. tulip

tulip Niet meer actief

iloiza, ik wilde dat ik je advies kon geven, maar ik heb er echt de ballen verstand van.

saz, leuk die schoentjes...spannend je eerste ouderavond!

wij krijgen 15 april de sleutel van ons nieuwe huis, dus nu even een tussenoplossing zoeken.

8. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een paar druppels bloed verloren, was toen ook duizelig en ligt in mijn hoofd, misselijk ontzettend warm. Daarna zakte t weer af. Mijn buik voelt verder prima, alleen erg borrelig. Hoop niet dat dit een teken was dat mijn ongi komt, zo voelt t nog niet!

9. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of Bloed? Eerder bruinverlies

10. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Daantje Zo begint bij mij me ongesteldheid altijd, 2 dagen van tevoren heb ik heel weinig bruine afscheiding en daarna gaat het doorzetten.
    Ik duim alsnog dat dit bij jou niet zo is :)

11. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook maar dan wel met pijn in de buik. Blijf nog hoopvol ;)

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Daantje, spannend!! Echt onwijs knap dat je je kunt bedwingen, ik had allang getest ;).

@ Tulip, ok, eerst nog een tussenoplossing omdat jullie huis al verkocht is? Dus eerst nog een paar maanden huren dan? lijkt me wel irritant, om te verhuizen, en dan in april wéér te verhuizen.

@ Iloiza, hmmm.. Ja, da's nog niet echt duidelijk. En zoals ik nu naar je kaartje kijk heb ik ook niet zoiets van, ja, daar was de eisprong. Zou anders gewoon morgen even naar de huisarts bellen, of anders vanmiddag nog als dat mogelijk is. Die onzekerheid is ook echt niks!

@ ouderavond, geen idee wat er voor te bereiden valt, heb 't echt nog nooit gedaan! Daarbij geef ik pas 4 weken les als die gesprekken zijn, dus zo goed ken ik de leerlingen ook nog helemaal niet. Ach, heb het er even met de locatiedirecteur over gehad, en die zei dat ik vooral een luisterende rol moest aannemen. En me vooral niet laten opschepen met 'opdrachten' zoals dat leerlingen thuis niks aan school doen, en de ouders mij er mee op willen zadelen hoe IK dat ga veranderen. Wat dus gewoon de taak van de ouders is. Andere collega zei dus ook dat omdat ik er nog maar een paar weekjes ben, ik mezelf niet hoef te verdedigen, me niet aangevallen moet voelen en dat mijn collega's achter me staan. Da's dan wel weer fijn om te horen.
    Maar woensdag dus in ieder geval op m'n werk met z'n allen eten.

@ Hier, temp nog steeds 37.0, 7e dag achter elkaar. Nog steeds dezelfde kwaaltjes, nog niet getest (met moeite :p). Zit inmiddels op 11 DPO. Volgens mijn FF app en m'n andere app op m'n telefoon moet ik vrijdag ongi worden, dus kan zaterdag testen. Als ik het volhoud tot zaterdag. Normaal daalt m'n temp 2-4 dagen van te voren, dus wacht nog ff af.

Kruip nu iig nog ff lekker in bed, ben onwijs moe en heb koppijn.

13. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @saz nou heb eerlijk gezegd net een test gekocht.. Vandaag gebruik ik hem sowieso niet, willen samen testen. Eerst maar afwachten wat dat bruinverlies was. Daarna was de afscheiding gewoon wit, dus hopelijk een goed teken. We wachten af....

14. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit te kijken om te zien of ik misschien mijn ei heb ondekt zonder ovulatietesten :)
    en ik wil graag van jullie weten wat jullie denken,maken we een kansje?

Cd 14 klussen
    Cd 15 ongi pijntjes
    Ik had op Cd16 creme afscheiding
    We hebben die avond geklust.
    De volgende dag op cd17 heb ik veel vocht verlies gehad, onderbroek was echt super nat! Nu weet ik dus niet of dit mijn 'waterige of rauweiwitte' slijm was volgens de tabel, want het zou net zo goed restant van de klus kunnen zijn :D
    CD 18 had ik steken gedurende de hele dag en vandaag ook licht wat steekjes. Probeer vanaaf te klussen, had eigenlijk gisteren gewild, maar dat is er helaas niet van gekomen.

Denken jullie dat ik mijn ei gehad heb en goed geklust heb??

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ CVO, geen idee, weet alleen dat als je waterige of eggwhite afscheiding hebt je waarschijnlijk in je vruchtbare periode zit, maar alleen daaraan kun je nog niets met zekerheid zeggen helaas.

@ Hier, leuk nieuwtje, en een beetje in shock. Kon me vanmiddag toch niet beheersen ;). Zoals 't er nu naar uit ziet gaan we niet op vakantie aankomende zomer, want ik heb een tweede streepje!?! Nu dus beide een beetje in shock hier, hadden we namelijk niet verwacht.

16. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed! Dus we mogen je feliciteren!!! Bij deze: gefeliciteerd!!!

17. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    @ Saz Gefeliciteerd Meid Wat Geweldig :D

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tnx :D. Tis een licht maar duidelijk streepje, kan em op armlengte afstand zien. Zal zo es ff kijken of ik em op de foto kan krijgen ofzo.

19. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @sazz
    aaaahhh wat coool... dat is toch super!!! al een kleine gefeliciteeerd!!!

@daantje
    hup testen jij.. kan best morgen :p.. hihi..

@iloiza
    pffff.. wat een onzekere cyclus heb jij.. ik heb er ook geen ballen verstand van.. ik heb jou ;)..
    al de huisarts gebeld..

Waren vandaag even naar slagharen geweest..
    ze hadden een quinny te koop, heel schattig pindaprins heeft hem even getesst en wilde hem meenemen..
    zonder bak, maar als wandelwagen was hij 129 en met de bak erbij was hij 175 euro.. koopje lijkt mij..:).
    maar ik zei nope... kan echt niet.. hahaha.. hij had hem zo mee willen nemen!! maar het kan echt niet..

20. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja haha en dat met jou cyclus en dan gewoon raak 'geschoten' super!!!! ik ben wel benieuwd naar je foto

Deel Deze Pagina