Gestopt met de pil in Augustus 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door fanny1980, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Zo dan, ff een foto :)

Heb em iets meer contrast gegeven, anders was het niet zo duidelijk te zien op de foto.

Bekijk bijlage 202845

@ Pindarella en CVO, tnx meiden! Haha, ja, wij hadden het ook niet verwacht hoor, dat het nu ineens zo snel raak zou zijn, ondanks het feit dat we een beetje vals hebben gespeeld ;) Had namelijk nog een kuurtje clomid in huis van toen we bezig waren voor Meagan, Lucas vond dat ik dat wel eens kon proberen. En blijkbaar heeft het geholpen!

Hihi, Lucas was ook wel in shock trouwens, die moest ook wel echt even een uurtje bijkomen. Gingen er namelijk beide vanuit dat het weer ruim een jaar zou duren, maar niet dus, na 4 maanden al raak!

2. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    das hartstikke duidelijk!!! :D:D:D:D:D

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Haha, ja, tis net zo'n licht streepje als de eerste test bij Meagan, maar zit dan ook nog een paar dagen voor m'n NOD. Maar in ieder geval fijn dat jij het streepje dus ook ziet! Heb al vaak genoeg een roze olifant gezien namelijk ;)

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Pindarella, hoezo kan het eigenlijk niet om de kinderwagen te kopen? Is wel een koopje, maar ja, van de andere kant, eerst even wachten tot je zwanger bent.. Had ik ook toen we bezig waren voor de eerste, ik kocht af en toe wel een klein dingetje, kinderwagenbak hebben we gekocht toen ik 6 weken was (waren naar de negenmaandenbeurs geweest, na een half uur weer weg, toen langs de babypark in Hoogeveen waar we dat ding voor 49 euro hebben gekocht, nieuw in doos. Was blijkbaar een typfoutje dat ie afgeprijsd was van 189 naar 49, ze waren de 1 voor de 49 vergeten :p. Rest van de kinderwagen hebben we gekregen van mijn ouders, die hadden we in huis toen ik een week of 26 was.)

5. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou hier hoef je niet eens een beetje te turen, die is gewoon positief!!
    ik ga manlief straks eens proberen te verleiden :D tzou best eens kunnen dat ik vandaag mijn ei pas heb, had net 1 flinke steek links in mijn lies. en ook vocht. dusss, het enige waar ik me dan zorgen om maak is dat mijn LF net 9 of 10 dagen is :(

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pindarella ik koop ook bewust nog niks, noem het bijgelovig, maar ik wil het lot niet tarten... :D

7. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    @SAZZ
    ik zie hem ook!! Jeeeaaahhhh.... GEFELICITEERD !!! M krijgt een neusje!! Ohhh geniet er van meid!
    Is zo'n 9 maanden beurs wat??

8. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    @ Saz - gefeliciteerd!!!

@ hier - had mezelf ever verbannen van hier.. Werd helemaal gek van mezelf :p Maar helaas kan ik niet zonder jullie, dus hier ben ik weer! (ben 1,5 dag niet geweest ofzo maar toch haha)

Hier wordt het nu echt spannend. Moet vandaag ongi worden.
    Heb sterk het vermoeden dat ik zwanger ben.
    Buiten de extreme vermoeidheid, veel afscheiding, de witte sliert, steken/krampen in m'n buik en hele dag honger/of juist niks kunnen eten heb ik er nog iets bij.. Stond vanavond onder de douche en dacht OMG! Ik heb ineens borsten :')
    Heb niet hele grote, dus het viel me echt op. Heb er denk wel 10 min naar staan kijken haha Vriendlief wakker gemaakt, ook laten kijken (A) En idd, ook hij zei dat ze groter waren! En je kan je een hoop in je hoofd halen/verbeelden, maar zoiets als dit niet toch? :p
    Maar dankzei dit alles, kan ik nu dus niet slapen.. Heel vervelend..
    Bij elk krampje denk ik "o nee he, toch ongesteld.."
    Zit zwaar in de zenuwen natuurlijk. Wordt spannend! Als ik nog in slaap ga komen (wat wel de bedoeling is natuurlijk..) en ik ben niet ongi als ik wakker ben, ga ik toch een testje wagen.. Wou eerst wachten tot het weekend, mocht ik niet ongi worden, maar ga dat echt niet meer volhouden haha Duimen jullie mee??

*Edit - zie net m'n banner.. Hihi ziet er wel leuk uit moet ik zeggen :p

9. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Net getest, helaas negatief.. Maar ben ook nog niet ongesteld dus dat is dan weer positief :)

10. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1950 Daantje01, 1 dec 2011
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
    Hey!
    Spannend zeg! Ga voor je duimen!
    Hier nog niks veranderd..
    Alleen met afvegen vanmorgen weer een beetje bruinverlies, maar geen ongi gevoel...

11. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Bedankt! Bij jou ook erg spannend dus! Duim ook voor jou! Ik heb ook geen ongi gevoel . Gister avond en vanacht wel een beetje, maar toen ik wakker werd niks en nu nog steeds niet. Dus we zijn iig op de goeie weg :p

12. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd! Laten we voor elkaa duimen ;)

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Little Angel, balen meis, dat je test negatief was. Maar zolang je nog niet ongi wordt kan het nog best hoor, sommige vrouwen testen pas na een week of 2 weken overtijd positief!

@ Daantje, nog niet getest? Hoe houd je dat vol?!

@ Hier, vanmorgen nog een testje gedaan, streep is iets duidelijker dan gistermiddag :). Van 't weekend maar een digitale CB halen ofzo, Lucas heeft een hekel aan streepjes kijken, en wilde gistermiddag al eentje halen!
    Zou rond 11 augustus uitgerekend zijn, volgens mijn FF app (gebaseerd op datum van m'n eisprong). Hebben al wel bedacht dat we het mijn ouders en zus en zwager 2e kerstdag willen vertellen, er nog niet helemaal uit hoe. Kerstavond komt de schoonfamilie, maar die gaan we het pas na 3 maanden vertellen, dus ergens begin februari.

@ Pindarella, neusje?! Brusje ken ik, maar neusje? Over neusje gesproken, Meagan kan d'r neusje aanwijzen, zo schattig!

@ Negenmaandenbeurs, de eerste keer toen ik er ben geweest was ik net zo'n beetje 6 weken in verwachting. Wilde er graag naartoe, dus Lucas ging mee. Het was zo idioot druk, en had onwijs 't idee enorm overspoeld te worden met spullen, dat we binnen een half uur weer buiten stonden! Vond het verschrikkelijk!

Vorig jaar ben ik ook weer geweest, omdat een goede vriendin zo graag wilde, want ze was toen een week of 16 zwanger. Haar man wilde niet, dus ging ik maar mee. We hebben er echt de hele dag gesjouwd, was ontzettend leuk! Maar wist nu dus ook wat ik kon verwachten, was zelf niet in verwachting op dat moment, dus niet ineens duizelig worden enzo in de mensenmassa.

Weet dat Iloiza al jaren ieder jaar naar de 9MB/HHB gaat. Ik denk niet dat ik dit jaar ga, hoeven immers niet zoveel te hebben voor de baby, maar vooral voor Meagan een nieuw kamertje enzo.

14. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    @saz Jeeeeejjj!!! Gefeliciteerd!!!! Nog een zwangere:D

@Daantje, hoe zit het nou bij jou? weet je nu al meer? Testen!!! :D

@littleangels, voor jou ook spannend, balen dat hij negatief was, maar alles kan nog, ik testen ook pas 5 dagen overtijd positief, en had die hele week ook kleine steekjes en krampjes. Spannend hoor, succes!

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lijst: GESTOPT MET ANTICONCEPTIE IN AUGUSTUS 2011

21 juni
    miss little, 22 jaar, 1e kindje – 27-ronde 2
    21 juli
    miss83, 28 jaar, 2e kindje – 30-?
    22 juli
    Pindarella86, 25 jaar, 1e kindje – 33-30-40-ronde 4
    25 juli
    tulip, 27 jaar, 2e kindje – 38-83-ronde 3
    1 aug
    SuperStarDebs, 23 jaar, 1e kindje, 27-27-28-28-ronde 5
    3 aug
    Iloiza, 26 jaar, 3e kindje – (57)-31-ronde 2
    5 aug
    Fanny 31 jaar, 3e kindje – 27- ZWANGER!
    9 aug
    Beebiewens, 28 jaar, 1e kindje – 34-ZWANGER! -MA
    Flowerxx, 23 jaar, 1e kindje – ZWANGER!
    10 aug
    Saz667, 26 jaar, 2e kindje – 85– ZWANGER!
    behappy, ?, ? - ?(laatste bericht 31-8)
    Snoopy77, ?, 1e kindje - ?
    12 aug
    1986tamara, 25 jaar, 1e kindje- 27-27-ronde 3
    FD1988, 22 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 29-8)
    Mopke, 24 jaar, 1e kindje – ZWANGER!
    13 aug
    Esmee1984, 27 jaar, 1e kindje – 37-? (laatste bericht 21-9)
    17 aug
    Within, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 30-8)
    Mallle, 26 jaar, 1e kindje – 28-30-ZWANGER!
    19 aug
    Marloes 84, 27 jaar, 1e kindje -? (laatste bericht 29-8)
    23 aug
    Vlindertjeee, 23 jaar, 1e kindje - ? (laatste bericht 31-8)
    CvO1986, 25 jaar, 1e kindje – (23)-27-28- ronde 3
    24 aug
    Daantje01, 26 jaar, 1e kindje – 33-30- ronde 3
    26 aug
    vissertje84, 26 jaar, 2e kindje – 33-28– ZWANGER!
    LittleAngel22, 22 jaar, 1e kindje – 31-31-ronde 3
    28 aug
    Divatje, 27 jaar, 1e kindje – 27-27-ronde 3
    Lennyt, 26 jaar, 1e kindje – 28-35-35-ronde 4
    29 sep
    Sem frummel, 25 jaar, 1e kindje - ?
    Chan25 - ?-?-? -ZWANGER!

Om je gegevens op de lijst te wijzigen, stuur even een PB'tje met de nieuwe gegevens naar Saz667.

16. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Saz is zwanger!!! :D:D:D
    Gefeliciteerd meis!! Ik had serieus al zo'n voorgevoel dat het voor jou raak zou zijn deze ronde. Juist omdat jullie zo lang hebben moeten wachten op de zwangerschap van Meagan, dacht ik dat het nu wel eens heel snel kon gaan. Ik zie ook duidelijk een tweede streepje, er is echt geen twijfel mogelijk!! :D:D:D:D:D:D

@ Hier
    Ik denk dat ik intussen op 2DPO of op 4DPO zit.
    Mijn temp was vanmorgen weer iets gestegen, naar 36.4. De vorige cyclus steeg mijn temperatuur ook geleidelijk, en niet in één keer met 0,3 graden.
    FF geeft nu nog niets aan bij mij, maar als ik bij morgen en overmorgen fictieve temperaturen invul (van 36.4 of hoger) zet hij mijn kruis op dag 29!! Dus wél de tweede dag van mijn positieve ovutest, net als de vorige keer. Ik zou het prima vinden, of ik nou op 29CD of op 31CD mijn eisprong zou hebben gehad. Ik ben al lang blij dat ik zeer waarschijnlijk wél gewoon een eisprong heb gehad, en rond beide dagen hebben we geklust, dus ik zit nu op het wachtbankje.
    Maar als mijn ei inderdaad op 29CD is geweest, snap ik alleen die rare tempdip van twee dagen geleden niet...

Zo, nu ff de rest bijlezen en reageren. ;)

17. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    @ Saz - ja zeg dat wel.. Was ook best wel een teleurstelling :p maar idd, zolang ik nog niet ongesteld ben gaat het goed! Leuk dat je het met kerst gaat vertellen! Een mooier kerstcadeau kan je ze niet geven :)

@ Malle - oke top om te lezen! Dan is er nog hoop haha

@ Iloiza - Ik had ook 1 dag een hele lage temperatuur. Ook geen idee hoe dat kwam.. Super dat je waarschijnlijk toch gewoon een ei hebt gehad! En dit tijd hebt geklust! Succes met wachten!

@ hier - nogsteeds niet ongesteld :p Ben het meestal 's ochtends als ik wakker wordt. Voel verder ook nog weinig. Geen hoofdpijn, heel af en toe een klein krampje. Spannend dus :)
    Maar heb ook flink zitte stressen natuurlijk, dus t kan dat t daardoor later is.. Hoop het niet!

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Iloiza, tnx meis :). Haha, maf dat jij zo'n voorgevoel had, ik ging er juist helemaal vanuit dat het wéér zo lang zou duren. Streepje van vanmorgen was nog duidelijker, maar kan m'n fototoestel niet vinden. Meagan liep er gisteravond mee rond, dus geen idee waar zij of Lucas 't hebben gelaten.

Hopelijk is je temp morgen nog wat hoger, zodat FF een duidelijk kruis in je kaartje zet! Al weer op dag 33, en met je ovulatie op dag 29 zou je dan een cyclus van 38-43 dagen hebben? Vind het wel maf hoor, had juist verwacht dat jij als een van de eersten hier in dit topic zwanger zou zijn! Hoop dat jij over een week of 2 ook goed nieuws te melden hebt meis!

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Haha, dat hopen we dan maar ;). M'n pa riep maanden geleden al dat hij nog wel een kleinkind wilde, waarop ik reageerde dat hij dan mijn zus maar aan moest kijken. Maar ben net als bij Meagan toen, wel bang voor hun reactie op de een of andere manier. Ach, nog een paar weken om zelf aan het idee te wennen, voor we het gaan vertellen.

Iemand hier leuke ideetjes om het te vertellen dat ze voor de 2e keer opa en oma worden/Meagan grote zus wordt?

20. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Ja precies :)
    Weet zelf ook nog niet hoe ik het evt. ga vertellen. Zat te denken aan sokjes of een slabbetje oid geven met i love opa/oma erop ofzo :) Zag laatst ook ergens een beer met een tekst met Lieve opa en oma, willen jullie om m'n beer passen tot ik er ben? (zoiets was het :p ) vond ik ook wel erg leuk!

m'n temp is trouwens nogsteeds een halve graad hoger!

Deel Deze Pagina